/fotboll/osk/forum/9182.aspx/fotboll/osk/forum/9182.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Örebro kubanen_90
2006-08-10 23:29
Nu är jag taggad som fan inför Sundsvalls matchen. Men det är svårt att ta en match itaget! MAgnus Ugla har gjort många bra låtar speciellt Den tjugofemte smäller det. Men nu har jag märkt ett allvarligt fel i den låten. Den skulle heta den tjugotredje smäller det! Lika mycket som jag älskar ÖSK hatar jag Degen. :)
Örebro Dags att avgå Lagrell?
2006-08-10 23:20
jappel//

Skulle vara riktigt underbart! Var lite osäker på formen innan Mjällby-matchen men grabbarna verkar ha stått för en stabil insats både offensivt och defensivt, fast det vet väl du som var där ;-)

Jag är optimist, 3-1 till ÖSK!
Örebro jappel
2006-08-10 23:20
go_osk //
angående resa, så hade jag inte tänkt ordna med det...vi kom fram till att det oftast inte var så många som kunde på helgerna samt att dom som ändå åker till Örebro på helgen passar på att hälsa på släkt och vänner hela helgen...
Men lite sugen är man allt...
Men det känns som att vi lägger krutet på derbyt i stället..
Det kommer ett mail om det senare i kväll eller imorgon, beror på hur snabb jag är .-)
Örebro jappel
2006-08-10 23:16
Och visst skulle det vara underbart om ÖSK kunde tvåla till Giffarna!
Örebro kubanen_90
2006-08-10 23:11
Värst vilket tjat det var om Westman på matchen ÖHK Icebreakers :)
Örebro bison
2006-08-10 23:09
Skulle ju vara underbart om Åtvid kunde tvåla till Brann! Lite av ett skämt att det enda svenska laget som är kvar i europa är ett lag från SE.
Örebro jappel
2006-08-10 23:03
Riktigt kul att se Åff ta för sig mot norrbaggarna också!! Riktigt spännande inför returen. Då lär dom komma med bästa möjliga lag, frågan är om det räcker nu när dom verkligen har all press på sig!!
Största problemet för åff är väl det att dom inte är så bra på att spela 0-0...så dom måste helt enkelt fortsätta på samma offensiva vis som vanligt och hoppas att det räcker.
Örebro jappel
2006-08-10 23:00
Ämne: Håller med om att Nä....
Känns helt rätt med Glenn i mitten tillsammans med Haginge Riddez till vänster!
Sedan är det nog så att Näfver ska spela från start på konstgräset. Kanske är han redo att spela från start även på vanligt gräs nu också, han går faktiskt från klarhet till klarhet.
Örebro pemo
2006-08-10 22:18
Visst behöver vi en förstärkning framåt. Sorry grabbar, men JP håller inte i SE. Inte av vad jag sett i år på hemmamatcherna i alla fall. Om Kaba är rätt eller inte,tja han kan i alla fall snurra upp några gubbar. Gäller nog mer att anpassa honom till vår "kultur" inom lagidrotten.
Såg honom i Götet när han spelade där ( mot ÖSK )
Nu är han ju några år äldre och har väl förhoppningsvis mognat lite. Fast jag tycker att man hellre skall ge Näfver chansen på topp. Lite samma stil med dribbloingar och dragningar, men han vet ju var han bor.
Örebro bison
2006-08-10 22:17
PP// Absolut. Dessutom har ju Näfver en tendens att inte orka hela matchen så på slutet kan det ju vara läge att plocka ut Näfver, flytta ner Seb på mitten och in med Samura!!
Örebro Per Persson
2006-08-10 22:09
bison//

Utan tvekan håller jag med dig om försvaret, om vi dessutom spelar med Näfver från start så spelar det ingen roll vem som är bredvid Seb på topp, då kör vi över alla lag i SE hemma på BA.
Rock_strongo
2006-08-10 22:09
nån som vet hur det är med Thomas?han gick ju av träningen tidigare idag med lindat knä såg det ut som.och varför var inte hagge med? frippe såg väldigt pigg ut iaf.
Örebro Erki
2006-08-10 22:05
Dags att avgå Lagrell?// Du är nog inte ensam ;-)
Ganska skönt att ha tillgängligt på datorn när abstinensen blir för stor, som nu till exempel :-D
Örebro bison
2006-08-10 22:04
Håller med om att Näfver bör lira från start.
Tycker även att man ska spela med Holgersson i mittförsvaret och Riddez på vänsterbacken.
Örebro E-A
2006-08-10 21:59
Per Persson//
håller med dig, ut med Jeffs, in med Näfver!
Örebro Per Persson
2006-08-10 21:56
Hoppas vi får se Näfver från start på Söndag. Han borde spela alla konstgräsmatcher.
Örebro Joerny - o inget annat
2006-08-10 21:54
Dags att avgå Lagrell?// Har sparat ner målen mot Mjällby & Degen. Man tröttnar aldrig:)
Örebro E-A
2006-08-10 21:50
skrivet av "Danne Den Svart & Vite" på BoIS forum// "Dags för BoIS att bli ett stor lag igen och inte en förening som betalar ut feta löner till folk som inte gör nåt (b la Baxter & Böle-Kevin)"

kan någon vara snäll och definiera ordet storlag för mig för jag får inte riktigt ihop det..?
Örebro E-A
2006-08-10 21:41
bison//
Isaksson.. den vore inte dumt du..
Örebro Dags att avgå Lagrell?
2006-08-10 21:40
ÄR det bara jag som har sparat ner ÖSK:s mål till datorn? Känns smidigare att ha alla i en och samma mapp när abstinensen är för tuff..

Det går också att länka direkt till videon men eftersom det är en förmån till medlemmarna tänker inte jag göra det...
Örebro Joerny - o inget annat
2006-08-10 21:36
Att påstå att Mirza är en katastrof som anfallare är väl att ta i. Han har gjort 6 poäng o är med det fyra i den interna poängligan. Visst kan jag hålla med om att gör för lite mål (2 stycken) som anfallare men något levererar han uppenbart.

Att döma av det jag sett på träning så blir det Mirza o Seb mot Sundsvall som vanligt.
Örebro bison
2006-08-10 21:35
E-A// Tycker till viss del att samma sak gäller Isaksson och även Cannavaro som jag hörde att ÖSK spelarinvest var i kontakt med för några veckor sedan
Örebro bison
2006-08-10 21:34
Håller med om att man bör starta med Mirza och Seb på söndag. Tidigare under säsongen trodde jag mycket på att slänga in en pigg JoPe framåt mitten av andra när motståndarna var trötta. Tycker tyvärr inte att han har lyckats prestera.
Nu hoppas jag på att Walker släpper in en pigg Kabba i den 62:a minuten.
Örebro E-A
2006-08-10 21:33
bison//
fattar inte hur stollen kunde välja betong/fabriks-hålan Milano framför Örebro.. det går över mitt förstånd.. Han kanske inte vill spela i CL hädanefter? tråkigt med spelare som saknar villja att avancera i karriären..
Örebro K.Carlos
2006-08-10 21:30
Måste säga att det här med TV och radio på officiella är ett mycket bra sätt att locka nya medlemmar! Är säkert många med mig som tidigare inte orkat eller glömt att skicka in medlemskorten, men nu påminns man varje dag om vad man går miste om. Bra jobbat!
Rock_strongo
2006-08-10 21:30
Mittåt//

håller med om att Mirza och Seb ska starta på söndag.dom har sett piggast ut på träningarna den här veckan.johan har vart usel.rör knappt på sig.
Örebro Mittåt
2006-08-10 21:27
Det blir Mirza och Seb på söndag oberoende av vilka som sitter på bänken. Det finns ingen anledning att splittra anfallsparet i Superettans målfarligaste lag.

På hemmaplast har ÖSK gjort 24 mål hittills i år. Näst bästa hemmalag ligger på 18 (och det är faktiskt Trelleborg).
Örebro sahlin007
2006-08-10 21:27
Jaaaaaa!
Isaksson har skrivit på för City !!
Rock_strongo
2006-08-10 21:22
zlatan skulle inte platsa i ÖSk.han är ju skit usel.zlatan skulle knappt platsa i degerfors.
Örebro sahlin007
2006-08-10 21:21
Zlatan kommer inte platsa i Inter.
Han flyttar bara för att det är bättre shopping där för frugan
Annons: