/fotboll/osk/forum/9181.aspx/fotboll/osk/forum/9181.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Örebro joth
2006-08-09 20:53
Kitcar25//Japp. Men det går ju till favoritklubben! Och Sebs volleyskott är värt det! :-)
Mer info om medlemskapet finns på länktipset!
Örebro kitcar25
2006-08-09 20:50
Joth / kostar det pengar att bli medlem ?
IFK Norrköping Kung Flodström
2006-08-09 20:50
kitcar25// Finns några kloka ÖSK:are ändå :p
, men jag tror ni är ganska ohotade där uppe!
Örebro joth
2006-08-09 20:45
Nu finns målen mot Mjällby AIF att beskåda för medlemmar på officiella... dock har vi valt att bjuda på Fredrik Nordbacks mål för er som inte är medlemmar men förmodligen funderar på det! ;-)
Rock_strongo
2006-08-09 20:36
är träningen 09:30 imorn med?
Örebro kitcar25
2006-08-09 20:35
Halvtimmen kvar i forwardmatchen och fortfarande 0-0 kom igen nu Bollklubben!!
Örebro Yggdrasil
2006-08-09 20:33
Ämne: fandå! synd att dom ....
Japp. Men man får vara rätt nöjd över att Peking bara tog en pinne..
Örebro MAD FOR IT!
2006-08-09 20:23
slut i jönköping, 1-1
Örebro MAD FOR IT!
2006-08-09 20:08
fandå! synd att dom inte kunde hålla sin 1-0 ledning!
Örebro kitcar25
2006-08-09 20:01
mycket bra för ösks del att jsödra tar minst 1 poäng idag ,men inte bra för sverige då jag tycker ifk ska gå upp i år.
Örebro Aspen
2006-08-09 19:44
!-0 till Jönsa. Elmander
Örebro MAD FOR IT!
2006-08-09 19:39
mambo mumba gjorde precis ett klassmål! miro ukalovic är fjärde dommare på ullevi :)
Örebro Aspen
2006-08-09 19:08
Det är inhtressant att höra hur Assyriska väljer och vrakar mellan spelare. Alla vill spela där!!
Assyriska Forza Assyriska !
2006-08-09 19:01
Så ni vet så kommer Kabba vilja ha en lön som försörjer sin familj så det kommer nog inte bli något arbete vid sidan av.

Assyriska valde att satsa på andra spelare och därför skrev man inte kontrakt med Kabba, han ingick inte i Zvesses framtida planer sägs det.
Örebro Mittåt
2006-08-09 18:30
DaaL// Om jag kommer ihåg rätt så gick Kabba ut vädligt tidigt och deklarerade att han inte tänkte vara kvar i Assyriska. Det luktade konflikt, vilket iofs. inte är så ovanligt i den klubben.

Men när han sedan även lämnade sin senaste klubb för att han inte gillade att bo i Grekland, så blir man något betänksam.

Det kan dock vara så att Kabba inte var ensam i sin bedömning, att det bästa han kunde göra var att lämna den klubben. Det är ju inte så vanligt att spelare kan bryta sina kontrakt hur som helst. Hade grekerna velat ha honom kvar, så hade han nog inte kunnat dra på det sättet.
Örebro Dags att avgå Lagrell?
2006-08-09 18:25
Mittåt//

Tror knappast att Kabba fick några fantasisummor i Assyriska men det kan ju också ha varit en av anledningarna till varför han vill lämna klubben?
Örebro Mittåt
2006-08-09 18:22
K8// Jag tror det hänger mer på Kabba nu än på ÖSK. Det är ju till exempel tänkbart att man har olika uppfattningar om hur jobbet skall betalas.

ÖSK vill ju helst (kräver?) att spelarna delvis bidrar till sin egen försörjning med pengar som inte kommer från fotbollen. Förmodligen en ny situation för Kabba.
Örebro K8
2006-08-09 18:17
Ge oss Kabba, NU! (Nej jag har knappt sett han spela, jag går på nån sorts känsla. Det funkar på football manager iaf)

;-)

Efter att ha läst artikeln i NA imorse känns det som Walker gillar Kabba rätt så mycket. Det blir nog han, tror ni inte?
Örebro Mittåt
2006-08-09 18:16
DaaL//Både Peter och Niklas har kontrakt med ÖSK som går ut i höst/vinter. Det är knappast troligt att någon av dem kommer tillbaka till ÖSK.

Peter har ju egentligen aldrig representerat ÖSK i tävlingssammanhang. Första året var han mest skadad och de två senaste åren har han varit utlånad. Han anses nog aningen för långsam/omständlig för att ta en plats i dagens A-trupp. Å andra sidan har han ett vädligt bra skott och enorma inkast. I Forward tillhör han stöttepelarna.

Niklas har, såvitt jag förstått (och sett) gjort en mycket bra säsong hos Forward. Oftast som anfallare. Han var dock inte speciellt nöjd med turerna kring sin utlåning och jag tror inte att en återkomst till ÖSK lockar honom. Frågan är dessutom om ÖSK anser att man har någon plats för honom.
Örebro Johannes A.
2006-08-09 17:01
E-A//
I dag kördes ett fyspass på konstgräset med diverse snabbhet, smidighet och styrkeövningar. Både Larsen och Anttonen var med och gick för fullt. Jeffs och Moses saknades. Thompa körde fys inomhus.

Passet avslutades med olika avslutningsövningar. Kabba är en mycket intressant spelare som blixtrar till och har bra löd i dojan.
Örebro bison
2006-08-09 16:59
Nej det är ju klart, har hört att han tydligen stannar i omklädningsrummet under träning
Örebro jappel
2006-08-09 16:57
Frågan är väl om han platsar i ÖSK.
Vi vill inte ha problembarn :-)
Örebro bison
2006-08-09 16:53
Ämne: bison//
hörde av &q....
Jasså???
Det låter ju helt otroligt!!!
Örebro E-A
2006-08-09 16:52
bison//
hörde av "säkra källor" att Zlatan har lite problem med sin klubb (kommer inte ihåg va den heter..) men det kanske vore något att satsa på?
Örebro bison
2006-08-09 16:50
Är det någon som vet ifall det är fler spelare på väg in för provspel i ÖSK?
Örebro E-A
2006-08-09 16:48
ursekta om jag avbryter diskussionen men är det möjligtvis någon här som var på träningen idag, eller har hört av någon om Anttonen eller Larsen tränade idag? eller om det finns nån ny info ang. Kabba? eller ifall det är kvällsträning också för A-laget idag idag?
Örebro rokky
2006-08-09 16:48
ÖSK!!
Örebro jappel
2006-08-09 16:46
håller med föregående talare.
spärra idio**n på minst en månad så vi slipper läsa hans meningslösa påhopp.
Så länge han tillåts hussera här kommer vi inte kunna diskutera vanliga vettiga frågor så som läget i laget eller nästa match!!!
Örebro bison
2006-08-09 16:44
Ämne: Ämne: Anderss....Vad vill du visa med länken? Att polisen skulle ha ringt 112 vid tillfället??
Det står att anmälan bör komma in så snart som möjligt. Du är fullständigt rabiat.

Till er övriga ber jag om ursäkt för att jag fortsätter diskussionen. Det här blir mitt sista inlägg i frågan ( för övrigt även det första)
Örebro Dags att avgå Lagrell?
2006-08-09 16:39
anderssen//

Det här blir mitt sista inlägg till dig!

Om Erkan säger att Magnus har skrikit en massa rasistiska saker efter honom samt trampat med båda fötterna på hans bröstkorg så förstår inte jag varför han inte polisanmälde det själv!? Eller varför gjorde inte du det?

Jag tror inte att du brydde dig ett skit om Erkan innan han kom till Sundsvall. Sluta jävlas med oss, ingen vill ha dig här när du ändå inte förstår vad vi skriver och upprepar samma sak hela tiden...

Från och med nu ska jag försöka ignorera dina inlägg!
Annons: