/fotboll/osk/forum/916.aspx/fotboll/osk/forum/916.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Örebro Bastard on Parade
2015-10-21 17:58
@Benny Böckling:

West Ham fick en plats i år, men det verkar vara borttaget till nästa års upplaga av Europa League. Det hade jag missat.
Benny Böckling
2015-10-21 17:38
[QUOTE=Bastard on Parade]ÖSK ligger 3:a i Fair Play-tävlingen efter Gefle och Norrköping. Fair Play-tävlingen har ju gett platser till tidiga omgångar av Europa League tidigare. Synd om chansen att vinna Fair Play-tävlingen försvinner på grund av mängder av AIK:are på ÖSK:s sektioner i sista omgången. Nåväl, ÖSK fick ju några tusenlappar extra så de är väl nöjda ändå. [/QUOTE] Vinnaren av fair play-ligan får inte någon EL-plats sen något år tillbaka.
Postat via SvenskaFans-appen
Örebro Center
2015-10-21 17:29
@pemo:

Jag vet att vi har spelat minst 10 utan förlust historiskt
Örebro Bastard on Parade
2015-10-21 17:15
ÖSK ligger 3:a i Fair Play-tävlingen efter Gefle och Norrköping. Fair Play-tävlingen har ju gett platser till tidiga omgångar av Europa League tidigare.

Synd om chansen att vinna Fair Play-tävlingen försvinner på grund av mängder av AIK:are på ÖSK:s sektioner i sista omgången. Nåväl, ÖSK fick ju några tusenlappar extra så de är väl nöjda ändå.
Örebro pemo
2015-10-21 16:05
Nu vet jag att man kan lita på Nordahl. Han lovade i "studio NA " i augusti att ÖSK skulle klara sig kvar. Så talar en expert.

Nu har vi väl 8 raka matcher utan förlust? Vad är rekordet? Någon som vet?

Örebro Osvaldo
2015-10-21 16:01
@TWM:

Sälj det för vad du betalade för det.
AIK Lordnisse
2015-10-21 14:42
Om det är någon här inne som vet någon som säljer sin biljett/biljetter så skicka gärna ett PM! :)

Tack på förhand!
AIK gnager
2015-10-21 14:37
Hej igen,

Är alltså, som så många andra, på jakt efter 1 till 3 st biljetter till ÖSK - AIK. All hjälp uppskattas och belönas!

Förstår att det känns surt/konstigt att sälja sin biljett till en "motståndare". Men inbillar mig att en likasinnad (=hängiven supporter som älskar sitt lag) har förståelse för att man inte vill missa en sådan här match...

Maila mig på: robinsamui@hotmail.com
AIK pbuser
2015-10-21 14:34
Likt många andra söker jag två biljetter till sista matchen ÖSK-AIK, PM'a gärna. Tack på förhand!
Örebro TWM
2015-10-21 13:59
hur mkt kan man få för sitt årskort tror ni ? tänker inte sälja men bara en fundering
Örebro flesklepp
2015-10-21 13:37
Tänk vilka pengar ÖSK skulle kunna göra genom att lägga sista hemmamatchen på Friends! ;-)
Örebro Lord Pode
2015-10-21 13:13
Låt folk sälja sina biljetter om de vill det. Betydelselös match för ÖSK samtidigt som AIK kan vinna guld. Hade gjort det som en fotbollsupporter till en annan och inte pga pengarna.
AIK Rogi
2015-10-21 13:09
Tja!

Undrar bara varför ni Ösk:are inte säljer era biljetter till högstbjudande eller till ett pris ni själva tycker är ok? Kan tänka mig att ni sitter på några tusen biljetter och tror inte att alla ni kommer gå på matchen. Ni kan ju skänka vinsten till ÖSK, spara till utomlands resa eller vad som helst.

Själv hade jag bara ren tur att jag fick köpa 2 biljetter av en Örebroare som förstod hur viktig denna match är för oss AIK:are. Han sålde biljetterna till inköps pris vilket jag inte ville gå med på, jag vara bered att betala minst det dubbla men han vägrade att ta emot dessa pengar. Han antydde på att en dag kanske är han i samma sits och då var han övertygad om att "ge och ta" skulle fungera. Det håller jag med om helt! Så visst fan finns det bra människor hos er också =)
AIK Synvilla
2015-10-21 10:59
Bäst när det gäller, Synd :(. Får väl stå utanför arenan och streama matchen från mobilen, för på plats kommer jag vara med eller utan biljett. Hör av dig om du skulle ändra dig, Du kan ju på egen hand sponsra din klubb med pengarna du får för biljetten. Appr opå att Västra är stängt för er förstår jag till fullo, att ni inte vill ha massa motståndarfans på eran sektion, men säg att man skulle komma i neutrala färger och snällt stå tyst och hoppas för säg själv på vinst, vem skulle det skada? :) Edit, blev tydligen "andra man på bollen" när det gäller att du kan sponsra din klubb på egen hand..
AIK Wrazxc
2015-10-21 10:54
Bäst när det gäller. Vore en smart grej att göra faktiskt. Ligger ju både i Örebro SK och i fansen intresse att "passa på" att stärka ekonomin. Dock väldigt tveksamt att dom gör det. Själv är jag gnagare och som sagt så var ju hemsidan riktigt överbelastad så jag fick inte tag på någon biljett men jag tror ni alla förstår vilken upplevelse det är att få uppleva ens favoritlag spela för guld. Om du vill så kan ju du dra ditt strå till stacken och kränga biljetten till ett dyrare pris till mig och skänka pengarna till ÖSK så blir det ju win/win för båda två. Om det låter intressant så skicka mig ett mail på Niklas@3-s.se //Niklas
Örebro Bäst när det gäller
2015-10-21 09:57
Synvilla: Din ärlighet med att du är AIK:are och vill se ditt lag men saknar biljett gillar jag men jag måste tyvärr stänga dörren jag lämnade på glänt. Jag markerade med mitt inlägg mot en person som med falska skäl försökte komma över biljetter. Om ÖSK däremot snabbt som ögat inrättar en möjlighet för oss säsongskortsinnehavare/biljettinnehavare att återlämna säsongskort/biljetter till ÖSK som sedan är fria att bjuda ut dem på nytt till högstbjudande eller till ett fast "marknadsmässigt pris" låt säga mellan 500-1000 kr avstår jag mer än gärna min plats till förmån för klubben i mitt hjärta.
Örebro Nicka i ribban
2015-10-21 09:57
@Roswall:

Tänk om det här skett i herrarnas variant av turneringen. xD
Örebro Roswall
2015-10-21 09:17
Som ni vet spelas det ju Champions League i stan! (Heja KIF) Ni får inte missa videon på länken över hur det gick till när KIF lottades mot PSG, riktigt proffsigt av UEFA. Haha
AIK Krippa191
2015-10-21 08:43
ÖSKs härliga biljettsida kraschade ju direkt vid det allmänna släppet och VIPS så står man utan biljett.

Unket minst sagt.

Söker 2 biljetter till sista matchen mot AIK.

PM!
AIK Synvilla
2015-10-21 02:07
@Bäst när det gäller:
Jag är AIKare och har varit dum nog att inte köpa biljett, har du kvar dom kan jag gärna betala för dom, tänkte ta med min dotter på 1,5år så lovar att jag är lugn :)
Benny Böckling
2015-10-21 01:34
@Minatankar:

Solstinget är troligen ett faktum.
...Eller så är det för att slippa en redig avhyvling ifrån dig som man kan få om man tippar 17-0 torsk för ÖSK. 5-2 går hem bättre.
Örebro Minatankar
2015-10-21 01:15
Benny Böckling, har du fått solsting som tippar att ÖSK ska vinna med 5-2 mot ÅFF? Du som tippat att ÖSK ska förlora med minst 10-0 i alla matcher. ;-)
Benny Böckling
2015-10-21 00:02
Kanske bäst att nämna då att eventuella gnagare som får för sig att köpa biljett till västra stå kommer att bli avvisade ifrån arenan.
Örebro Bäst när det gäller
2015-10-20 23:24
@GordonRamsey:
18 oktober kl 17:00 stod det klart att AIK hade guldchansen kvar. Det tar dig 54 minuter att få igång hjärnkapaciteten och fråga dig fram via det s k nätet hur man fixar biljetter till ÖSK borta. Dvs. efter 54 minuter har du fixat en profil på detta forum. Du redovisar att du bor i Saltsjö-Boo använder sedan sannolikt ditt storslagna intellekt till att tänka ut en snyfthistoria om att du är en otroligt trogen örebroare som av någon outgrundlig anledning råkar sakna biljett precis dagen då AIK gästar. Två inlägg skriver du, inget handlar om det lag du säger dig tillhöra utan båda vädjar om biljetter. Det händer att jag ger gåvor till personer och organisationer med ett gott uppsåt och faktum är att jag nu överväger att skänka dig mina två sittplatser. Men bara kanske och endast om du ärligt deklarerar att du är AIK:are och verkligen förtjänar att vara på plats på arenan där ni eventuellt kan ta guld.
Örebro Asbjörn#10
2015-10-20 23:11
Bara för att säkerställa nu när det utöver gnagarna plötsligt börjar dyka upp örebroare som frågar efter biljetter till sista matchen, ni vet att det finns biljetter kvar på Västra Stå va?
Örebro GordonRamsey
2015-10-20 22:44
Hej igen är som sagt en örebroare sen länge och söker en biljett till den sista matchen mot AIK då jag nu kan gå på matchen spelar ingen roll vilken sektion det är! PM om du har förhinder på matchen :D
Örebro ÖSK-Karl
2015-10-20 22:31
@Ian Curtis:

Nja, nu har ju inte ÖSK så mycket att spela för, så visst, men då snackar vi priser per biljett om minst 10.000:- styck. Jag har tre på Norra via en sponsor. Men då vill vi inte veta av några packfasoner. Så pm:a mig telefonnummer så jag kan vara helt övertygad om att de som annars sitter bredvid inte blir lidande.

Obs. Referenser från arbetsgivare och bank krävs. Absolut inga svarta pengar.
Örebro Center
2015-10-20 21:59
.
AIK DGs alibipassar
2015-10-20 21:51
Halloj!

Jag söker desperat två matchbiljetter till ÖSK-AIK. Är beredd att betala ockerpriser.
Hör gärna av er! :)
AIK Ian Curtis
2015-10-20 20:49
Hej, är på jakt efter 2 biljetter till ÖSK-AIK. Någon som vill sälja? Stort tack på förhand!
Annons: