/fotboll/osk/forum/9147.aspx/fotboll/osk/forum/9147.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Örebro MAD FOR IT!
2006-08-13 20:22
Ämne: Oj akta er, slagsmål....
låt dom göra upp hos emdemalm :)
Örebro K8
2006-08-13 20:20
Oj akta er, slagsmål snart.
Örebro MAD FOR IT!
2006-08-13 20:20
helvete vad stark emra är vid målet..
Landskrona Veto
2006-08-13 20:18
Robben 82/

Har du räknat efter ?

Pajas ? Ät min skit ! j-la nolla.
Örebro ÖrebroSK
2006-08-13 20:15
Skönt med en jämn match på Bärnan fast jag tycker vi skulle bytit in Jeffs tidigare. Jeffs passningspel är så äckligt grymt och jag ryser varje gång han har bollen, en riktig klassspelare som snart kommer hitta sin plats i ÖSK. Någon mer som tycker Jeffs är riktigt grym?
Sundsvall BroderH
2006-08-13 20:13
Puh, idag var man nöjd med 0-0!

Tack för att ni tände Erkan lite extra!

Tror att det ordnar sig för er ändå, har sett några matcher och ni ser stabila ut. Inte lätt att göra mål på oss när vi ville ha 0-0. Men ni var ruskigt nära i slutet!

Domaren var en katastrof, åt båda håll! Tyvärr håller inte domarna måttet i det här landet, inte ens i Allsvenskan.

Väl mött.
Örebro Erki
2006-08-13 20:12
Jag hatar Superettan!!
Örebro Erki
2006-08-13 20:05
Vi förtjänar inte att gå upp i Allsvenskan med så dåliga publiksiffror. Vi leder serien och har en 3-0 vinst med bara snygga mål i bagaget och ändå kommer det inte över 4000. SKÄMS!!

För övrigt var Erkan Saglik bäst på plan :-(
Örebro joth
2006-08-13 20:05
Erki//Misstänkte att den skulle komma... :-)
Örebro Erki
2006-08-13 20:02
Nu borde vi äntligen slippa tjatet om Johan Petersson, han håller inte superettanklass! ÖSK började skapa chanser när Mirza kom in.
Örebro Robben 82
2006-08-13 20:02
Veto/Undrar vem som inte kan fotboll?måste väl få ställa krav på spelarna,gå och kolla på forward istället jävla Pajas!!
Örebro Dags att avgå Lagrell?
2006-08-13 20:01
Linjedomaren förstörde min dag... Tack din jävla sopa! Erkan fick höra vad han förtjänade, tror inte att det påverkade honom negatvit!

Riktigt dåliga inlägg av FreSa idag, varför spelar han inte bollen på backen när han missar varenda inlägg?

Dröjer för länge innan vissa spelare kommer till avslut, skjut för fasen!
Örebro Erki
2006-08-13 20:00
joth// Lägg upp dom bortdömda målen på officiella ;-)
Örebro joth
2006-08-13 19:59
Antar att vi slipper tjat om att lägga ut målen på officiella... något positivt i alla fall.
Elfsborg Mattias_Jonsson
2006-08-13 19:58
Walker verkar vara en schysst tränare på många sätt, men att ändra en matchbild med taktiska byten är han fullständigt värdelös på!!
Kan ju lika gärna skita i byten om dem ska komma så sent som dem gör i varenda match. Snacka om tröttsamt att se samma misstag gång på gång, på elitnivå.. Trist med 0-0 idag, borde fått in en boll (tänker mest på Ian Jeffs läge i slutet) och sen är det väl ytterst tveksamt om Mirzas mål ska dömas bort?!
Nu gäller det att knyta näven och ta tre viktiga poäng borta mot Umeå för att sedan ta emot Degen hemma i en match som kommer att betyda allt och lite till..
Forza ÖSK!!
Landskrona Veto
2006-08-13 19:57
J-la idioter på detta forum som gnäller så fort ÖSK tappar poäng.

Tror ni klubben går genom superettan med bara segrar ?

Det räcker att vinna hemma och spela oavgjort borta. Har ni kvittat ÖSK:s poängförluster hemma mot hur många matcher man vunnit borta ?

Nej just det era förbannade nötter !

Nu har Örebro Umeå borta, BP har Sundsvall borta och Trelleborg har Assyriska.

Lär er fotboll !
Örebro # brorzan
2006-08-13 19:56
Mackan //

Jaaaa!! Mer 4-3-3 åt folket!!
Örebro Robben 82
2006-08-13 19:55
Aspen/Kunde inte sagt det bättre själv! det är i år det gäller så värva någon nu för i helvete!!!!!!!!!!!!!!
Örebro # brorzan
2006-08-13 19:53
Maradona* //

Jag tackar och bockar, säkerligen för de andra inblandade rapportörerna med. :o)
Örebro Robben 82
2006-08-13 19:51
Snälla kan någon ge oss en anfallare av klass snart!!Jag blir tokig av att se när dom kör fast vid straffområdet hela tiden...annarsa tyckte jag vi spelad riktigt bra stundtals!
Örebro go_osk
2006-08-13 19:51
Mackan//
Jag har också alltid förespråkat Lustig. Han om någon har potential att bli något!
Örebro Per Persson
2006-08-13 19:36
Sedan är det bara att inse att Kapten inte hänger med längre. Visst, nu var Haginge skadad. Men att ta ut Näfver och sätta upp Kapten på topp var ju inte så smart av Walker. Hur tänkte han. Skulle Kapten nicka till Mirza som i sin tur skulle nicka vidare till Henriksson som sedan skulle nicka i mål ????.
Örebro Tomten (Vi vinner, ni stinker!)
2006-08-13 19:35
Dagens positiva inslag: såg tre personer med min fina Lagrell-tröja på sig :)
Örebro Aspen
2006-08-13 19:35
Nu hoppas jag JP får stå på tillväxt till nästa säsong. Han kan absolut inte ta emot bollen med huvudet ellr nicka mot mål. Det klagas på Mirza men han gör i alla fall rätt för bröd födan.
Dom som trott vägen mot allsvenska skulle bli lätt har trott fel.
Det finns anledning till Norrköpings varning. Vilka i laget försvinner om vi inte går upp i år - jo dom bästa som är attraktiva för andra klubbar.
Örebro Jimpa_90
2006-08-13 19:31
förlust och TVÅ mål bortdömda för offside. Ösk var klart bättre och skapade mer chanser än giffarna men det blev bara 0-0. Är jag förvånad???
Örebro Per Persson
2006-08-13 19:29
Hur kunde Jeffs missa ett nästan öppet mål i slutet. Borde vara löneavdrag.
Örebro Per Persson
2006-08-13 19:27
Nu till Walker: Han är för feg. Alla på BA kunde se att JP var under isen. Ändå väntar han tills det bara är 20 kvar innan han byter ut honom mot Mirza. Samma sak mot L-krona, då väntar han också för länge med bytena.
Örebro Grixx
2006-08-13 19:26
Jag orkar inte med en säsong till i superettan....jag kräks åt eländet.

Kom igen ÖSK...kämpa på!!!!!!!!!!
Örebro Per Persson
2006-08-13 19:24
Skiiiiit, kände på mig att min "feltippning" skulle slå in. Jappel, om du befunnit dig på BA så hade min rätta tippning 2-0 slagit in. Då säkerligen båda målen godkänts.
Örebro Grixx
2006-08-13 19:22
Att det ska vara så förbannat svårt att komma igång. Att så ofta vänta till de sista 10 minuterna och ge järnet för att få in den.

Den vinnarskallen ska finnas TIDIGARE.

Så FÖRBANNAT när adet var i slutet,,,flera gångar...RIKTIGT RIKTIGT NÄRA.

Mirza och Ian fick fart på anfallet.....samtidigt som det kan tänkas att det varit tvärtom om JP och Näfver kommit in vid samma tidpunkt...kanske kanske.

....och jag vill inte se på reprisen om Ians boll var ute eller inne...orkar bara inte.
Var säker att han slog den i tid. Han brukar knipa den innan linjen annars, det är lite av en specialare från hans sida att få till ett kanonpass ur ingen vinkel alls.

skit i helvete....förbannade match!!!!!!
Annons: