/fotboll/osk/forum/9043.aspx/fotboll/osk/forum/9043.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Örebro Aspen
2006-08-26 19:58
Kul om man kan förstärka anfallet. I morgon litar vi på Seb + Mirza.
Forza ÖSK
Örebro Hilltop
2006-08-26 19:56
Per Persson

Jag har inte snackat med Walker, jag citerade Lasse Wirströms blogg, det var därför jag länkade dit.
Örebro Per Persson
2006-08-26 19:55
Hilltop//

Det borde innebära att han är speklar till matchen mot ÅFF ?.

Om du snackade med Walker idag borde du veta om de åker till Falkenberg idag eller imorgon ?.
Örebro Aspen
2006-08-26 19:55
E-A//Då vågar man tippa seger. Hoppas grabbarna får en öl i bussen i kväll
Degerfors Red Farmer
2006-08-26 19:54
Ett rykte om Nordin Gerzic + rövitt florerar för tillfället. Är det någon här inne som vet om denne RIK-spelare spelare är av S1-kaliber?
Örebro Hilltop
2006-08-26 19:46
Nedanstående är citerat ur Wirströms blogg, vars webadress syns ovanför i länkfältet!

"Walker vill ha Nedim

Snackade med en närmast lyrisk Patrick Walker efter lördagens träningspass. Anledningen heter Nedim Halilovic. Den 27-årige bosniern fick ÖSK-tränaren att gå i spinn efter en större spelövning, "nästan elvamanna" som Walker sa.

Lär pågå förhandlingar i detta nu."
Örebro E-A
2006-08-26 18:40
Simon78//
vart har du hört att dom ska åka imorrn?

är inte riktigt helt hundra, men 99% säker på att de åker ner idag, om de inte redan åkt.. men de sover dock inte i Falkenberg men nånstans där inärheten.. detta hört från en av ungdomstränarna..
Örebro Aspen
2006-08-26 18:22
Blir det någon intervju med Walker och presentation av truppen/laget inför morgondagens match? Har svårt att vänta på morgondagens NA.

Är det verkligen så illa att man åker i morgon fm i Falkenberg? Då tycker jag vi ska avskeda reseplaneraren omgående med motivet "undermålig arbetsinsats"
Örebro Simon78
2006-08-26 17:53
Heja ÖSK. imorgon ska vi vinna........1-3..?
Örebro kitcar25
2006-08-26 17:38
Värva Nedim !!

Hur många riskerar att få sitt tredje gula kort imorgon ?

Om ni inte har nått för er bli då medlem på www.xperteleven.com och gå med i min liga free league id :56087.. detta är ett fotbollsmanagerspel
Örebro Chivas
2006-08-26 16:55
ÖSK!
Örebro Mittåt
2006-08-26 16:20
DaaL// Ung grabb. 20 eller 21 år gammal.
Örebro Dags att avgå Lagrell?
2006-08-26 16:14
Mittåt//

Ok, kanske något för framtiden? Han är väl relativt ung om jag minns rätt?
Örebro Mittåt
2006-08-26 16:01
Ämne: Det är väl en 350-40....
DaaL// Ja, has spelade väldigt bra. Det var han som gjorde deras två mål och han var väldigt nära att göra deras tredje också. Det var alla chanser de hade. Väldigt snabb, bra spelförståelse och en bra touch. Dessutom i det närmaste omöjlig att få tag i eftersom han rörde sig över hela planen.
Örebro wurpa
2006-08-26 15:33
Om jag vetat detta så kunde gossarna fått åka med i min transporthelikopter,hovra ner i mittcirkeln.cooolt!
Snart dax för krogen tjabba!
2006-08-26 15:11
Det är väl en 350-400 km till Falkenberg? Åk i dag!
2006-08-26 15:09
Spelade Yunus Ismail I Franke bra? Det var väl han som provspelade för Hammarby när reservlaget mötte dem?
Örebro Per Persson
2006-08-26 15:08
Detta är inte klokt. De skall alltså åka buss hela dagen för att sedan orka med en match mot ett för kontraktet kämpande FFF. Då blir mitt tips 1-1, kan lika gärna bli förlust, hoppas jag har fel.
Örebro Ösk-Power
2006-08-26 13:47
Så grabbarna åker ner till matchen imorgon bitti?
Är det någon som vet var det är för färdmedel?

Jag säger också nej till fruar och barn på bussen. Full fokus på matchuppgiften!
Örebro Grixx
2006-08-26 13:44
rirobban// Nordins bollkänsla är gudomlig, bra blick för spelet och exakta och öppnande passningar. Sedan kan han som Samura dribbla någon gång för myckt och för nära motspelarna, dvs ta en chansning för mycket.....men Nordin gjorde det alltför ofta tidigare och var för optimistisk. Mognat mycket.....

Nu är han i ett div 2 lag, men Rynninge har otroligt nog åter kravlat sig upp till att ligga i vinnarhålet för avancemang till ettan, och Västerås låg nyss bra till för ett återfall till superettan, allt är relativt vilken div man spelar i.

Kanonvärvningar görs av andra lag från lag i lägre divisioner, även om de inte står som spön i backen direkt.
Örebro Grixx
2006-08-26 13:40
Någon annan språkkunnig eller agentsläkting(?) nämnde väl också att fansen var oroliga hur de skulle klara sig närmaste matchen utan honom....

Det enda jag sett är Allehandas bilder och han ser vältränad ut och rörde sig väldigt bra....men men skotten eller bollhanteringen var det svårare att sia om.

Snacka om att jag gör en videovärvning;-)
Örebro rirobban
2006-08-26 13:39
Grixx//
Nordin vill jag inte se i ÖSK. Om inte Johan Pettersson som öst in mål i div.2 klarar av att ta plats i laget... hur ska då Nordin göra det!? Men som du säger, man kan aldrig vara säker. Vill dock så gärna att man lånar hem superJon:)
Örebro Grixx
2006-08-26 13:35
rirobban// Kände också att Samura hade kunnat vara en tillgång....men säker kan man aldrig vara vid värvningar....liksom nu eller ev Nordin.
Örebro Grixx
2006-08-26 13:33
Jo en gaisare var det (2006-08-25 09:26:54), men han har bara gjort ett enda inlägg- kan vara släkting till agenten eller ....

Han skrev också om diskussioner på deras hemsida....Det skulle vara kul om någon med språkkunskaper skulle kunna kolla upp vad som sägs.
Örebro rirobban
2006-08-26 13:32
Grixx//
Du har till en viss del rätt. Men jag anser fortfarande att Samura hade varit en bättre värvning för tillfället. Dock blir jag gärna överbevisad på den punkten. Men 2 mål på 30 matcher imponerar inte på mig i alla fall.
2006-08-26 13:32
Grixx//

Håller med dig, vi behöver en till forward! Vi har 9 matcher kvar, två forwards har två gula kort så det blir förmodligen någon avstängning och kan bli någon skada.. Man vet aldrig, därför ska man heller inte chansa när vi är så nära uppflyttning!
Örebro Grixx
2006-08-26 13:27
Dags att avgå Lagrell?// Tror det var en gaisare!?

Vår provspelare bör kunna vara en tillgång för laget, i vart fall när vi saknar folk på topp vid skador osv. Vi har inte massor av alternativ att ösa ur.

Blir han skit så blir han. Visar det sig att han är en tillgång så har vi haft nytta av honom. Detta gäller även om han inte går in i laget direkt. Tar vi inte in någon alls så har vi mindre manskap och är har mindre möjligheter att hitta en lösning vid anfallskris.

Är det så att vi har någon annan på gång så är väl det ok...men så är väl knappast läget.

Sedan får väl alla gnälla som vanligt om video/panikvärvningar osv och ösa galla om vi inte behövde använda honom....men OM det saknas erfaret folk på topp så finns det NÅGON...

Vilket katastrof skulle inte kunna inträffa med Seb och en korsbandskada eller liknande.....
2006-08-26 13:25
Gjorde han två mål förra säsongen?!? Vem var det som sa att han alltid låg i toppen av skytteligan?
Örebro rirobban
2006-08-26 13:12
Henrik(ÖSK)//
Han är inte från Kroatien utan från Bosnien... Walker ville ju gärna se honom i en träningsmatch i början av nästa vecka. Om han inte imponerar där och gör något mål så tycker inte jag att man ska satsa på honom. Han ska ju ändå anpassa sig till svensk fotboll och vem vet hur lång tid det tar!? Då är det bättre med Kabba Samura som redan kan svensk fotboll.

EDIT: Transferfönstret stängs den sista Augusti.
Örebro Henrik(ÖSK)
2006-08-26 12:55
När bestämmer sig Walker om kroaten? Börjar inte transferfönstret blåsa igen?
Annons: