/fotboll/osk/forum/9003.aspx/fotboll/osk/forum/9003.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Örebro Per Persson
2006-08-27 21:13
Sogen//

Vad spelar religionen in i din kritik ?. Skall ÖSK bara släppa in Muslimer eller icketroende, lägg ner nu, du blir bara mer patetisk för varje nytt inlägg.

Nej, jag tror du tillhör ett annat lag som försöker sätta press på killarna, då går det käpprätt åt skogen, se på bois och AFF.

Dagens förlust skyller jag på reseplaneringen och att Glenn blev sjuk och Haginge skadad. Enligt rapport från FFF spelade ÖSK mycket bra i första och kommer lätt att nå AS. Enligt FFF alltså, själv är jag mer orolig.
Örebro Sogen
2006-08-27 21:08
tack fler som är irreterade å inte tycker att spelarna är heliga kor.....

Örebro K8
2006-08-27 21:06
FAN VA DÅLIGA! Det är så man funderar på att konfrontera dom ordentligt på nästa träning, kanske hänga någon banderoll utanför omklädningsrummen!
Örebro Sogen
2006-08-27 21:05
lundin....'

passa dej nu får du snart hela pöbeln på dej...
avgå Lundin
2006-08-27 21:04
BAJSLAG! Superettan passar för sådana här stjärnlirare!
Örebro Sogen
2006-08-27 21:03
snacka skit om kubanerna gjorde jag väl inte?
jag sa ju bara sanningen, är det inte så att det är massa massa elever från en kristen friskola som är med där eller?

å jag har inte kallat spelarna för horungar efter varje match, det där har du bara hittat på grabben... och nej jag är inte ute efter att provocera, jag fattar inte varför nån blir provocerad överhuvud taget.... skumt faktiskt
Örebro E-A
2006-08-27 20:53
Sogen//
och nu snackar du skit om Kubanerna också.. på ett forum för ÖSK-supportrar.. du är ett skämt! är du bara ute efter att provocera eller?

du är ju så trög att du inte ens fattar själva problemet.. det är helt okej att ha känslor för sitt lag och leva ut dom! det är inte okej att kalla spelare för "horungar" efter varje match där det inte går som man vill! vad är det med dig, varför kan du inte förstå??
Örebro wurpa
2006-08-27 20:48
Jaa ja säger då dä,hade jag vetat detta.Så skulle jag ha erbjudit ösk att köra in hela bussjäveln i min transporthelikopter(MIL Mi26).Flög ju tomme ner till Halmstad i dag.
Sorg o suck!!
Örebro Kenneth.
2006-08-27 20:48
Mackan//
Det var ju ett felaktigt resultat innan sa Johannes och det ska ju vara borttaget nu har jag fattat det som. Inte lätt att vara mellanhand när den ansvarige inte gör nåt. :-)
Örebro E-A
2006-08-27 20:46
Sogen//
men vafan är ditt problem igentligen? jag är född i Örebro men bodde i Sthlm tills jag slutade gymnasiet för typ 5 år sen. jag gick ofta på fotboll där på olika arenor. jag är jävligt känslosam när det gäller laget i mitt hjärta och jag vrålar ut mina känslor (ofta på sittplats) när jag är på hemmamatch! ger det mig rätt att kalla spelarna för "horungar" om de gör en halvbra insatts en match? villken sjuk förklaring på ett riktigt barnsligt beteénde!

fattar du inte att folk här ser upp till dessa spelare, vissa är vänner med dom och vissa släktingar! hur som helst är detta ett ÖSK-forum och då lär man inte uttala sig på det sättet du gör! om du fortsätter försvara ditt ordval trots att flera här inne förklarat för dig vart felet ligger så har du allvarliga problem!
Örebro Per Persson
2006-08-27 20:43
Cantona7//

Ganska bra publiksiffror duger inte för AS. Det är ju bara era hemmamatcher mot Helsingborg och Malmö som drar upp era siffror lite. Annars är de ju lika tragiska som er Stad.
Örebro nibor
2006-08-27 20:43
Egentligen skulle man inte bry sig om dig. Men du verkar ju vara på "jävlas-sidan"..
Örebro Sogen
2006-08-27 20:41
Ämne: Ämne: Ämne....
jag har inte gjort nåt misstag så jag har ingenting att be om ursäkt för.... det är fotboll det är viktigare än liv å död har man inte känslor då är det den personens problem, jag har känslor för mitt lag å jag lever ut dem, om det gör att det komma fula ord ur min mun då so be it....

men det är ju så med halva kubanklacken från en kristen friskola inte konstigt att det e den här mentaliteten...
Örebro Kenneth.
2006-08-27 20:39
Pelle2-Avgå Walker.nu.omg//
Har du också fått för lite? Verkar som de ytterst ansvariga inte har hunnit eller inte orkat hjälpa till på den fronten.

Jag har saknat 1 poäng länge...
Örebro Pelle2-Avgå Walker.nu.omg
2006-08-27 20:37
Mackan.

När blir det någon reda med poäng räkningen på tippset ?
Örebro Marquis de Sade
2006-08-27 20:37
Ämne: Ämne: Sogen//....
Japp, så är det...att uppträda politiskt korrekt är en dygd, i motsatts till att passionerat leva ut sina känslor för sin klubb som anses som mycket barbariskt.
Bara en sån sak som att man DISKUTERADE OM man skulle bua ut Erkan eller inte...någon som sett Monty Pyton?
Örebro nibor
2006-08-27 20:34
Ämne: Ämne: Sogen//....
Det där var tamefan den SÄMSTA jävla bortförklaringen jag hört. Be om ursäkt för ditt misstag och knip igen.
Landskrona Cantona7
2006-08-27 20:34
Nu är Per Persson igång igen....

Vi har ganska bra publiksiffra med tanke på att vi har lika många invånare som Trelleborg, dessutom har vi bra med fans på våra bortamatcher.
Örebro Sogen
2006-08-27 20:31
Ämne: Sogen//
nähe det vi....
det är lite skillnad på fotbollskultur i örebro å storstäderna... det är där problemet ligger min fotbollskultur kommer från storstäderna där jag bott i de största delarna av mitt liv... (är örebraore i grunden å fått laget i blodet av min far även om jag ej bott i örebro på 20år)

i örebro blir folk upprörda om nån ställer sig upp å skriker på sittplats om det kanske är hårda ord sånt e vardagsmat i storstäderna, fotbollen verkar beröra mer i de större städerna... örebroare är så stela... släpp loss känslorna när det är fotboll grabbar..

Örebro Per Persson
2006-08-27 20:29
Cantona7//

Det gäller att även publikt kunna tillföra något till AS. Där leder vi överlägset, trots att ett skitlag som Landskrona Bois drog ned snittet. De enda lag som har något att tillföra AS är ÖSK och IFK Norrköping.
Örebro rirobban
Ämne: Sogen//
nähe det vi....
Helt rätt... det får vara skillnad på kritik och våldsuppförande.
Landskrona Cantona7
Nä, vi får nog satsa nästa år istället vi har inte lag för att gå upp i år. Pengarna finns där, ca 12 miljoner i eget kapital så vi kan ju satsa även nästa år....

Hur känns det andra året i superettan, måste nästan förbreda mig mentalt på det?:)
Örebro E-A
Cantona7//
det är ju ganska STOR skillnad på förutsättningarna i Allsvenskan än i Superettan.. vi har alltid tillhört mittenskiktet i AS förutom nått år när vi var nere å kvala och ett par år när vi var uppe i toppen och fightades.. (detta under min aktiva supportertid..) så jag tror nog det skulle se helt annolunda ut om vi kom tillbaka dit!
Örebro rirobban
2006-08-27 20:26
Ämne: Och sedan är jag int....
Haha jag ser ingen skillnad på er BOISare:) Sorry Cantona, ni är likadana allihop...!
Örebro E-A
2006-08-27 20:26
Sogen//
nähe det visste jag inte! jag sa väl också så nån gång när jag var 13 eller nått! men jag skulle aldrig sjunka så lågt att jag skulle kalla ÖSK-spelarna för det oavsätt syfte! sen skiter jag fullständigt i vad du menar! jag kritiserar hur mycket jag vill men jag gör det på ett helt annat sätt än du. tror inte ens du vet vad kritik betyder..
Landskrona Cantona7
2006-08-27 20:24
Och sedan är jag inte Jeppsson, jag har aldrig sagt att endast BoIS har något att tillföra i allsvenskan. Som det ser ut nu så har endast Trelleborg något att tillföra, de har varit stabila hela säsongen medan BoIS, Örebro, Norrköping har tabbat sig gång på gång på gång.
Örebro rirobban
2006-08-27 20:21
Ämne: Cantona7//
och vem ....
Äsch... det är bara BOIS som klarar av det... för endast dom har ju något att tillföra ALLSVENSKAN!
Örebro Sogen
2006-08-27 20:20
Ämne: jag är så fruktansvä....
illa du kritiserar precis som jag..... bara att jag använde några få ord av det lite hårdare slaget....

kära E-A lär dig att Horunge bara e ett vanlig svordom så som ungjävel tex... syftar inte på spelarnas mammor, syftningsfel, precis som att bollkär inte betyder att killen i fråga har känslor för bollen
Örebro E-A
2006-08-27 20:20
vad gick fel idag? kan nån upplysa mig om vad som händer med ÖSK?
Örebro E-A
2006-08-27 20:19
Cantona7//
och vem vill att det ska bli spännande här? personligen skulle jag hellre ligga på förstaplats med ett gap på 15 poäng eller nått till tvåan..
Annons: