/fotboll/osk/forum/8934.aspx/fotboll/osk/forum/8934.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Örebro Dags att avgå Lagrell?
2006-09-09 14:21
Ämne: //Dags att avgå...
....
Enda förslaget på byte av spelsystem skulle väl vara mot Trelleborg då jag vill se ett ÖSK med 9 man i försvaret och tjångbollar på SEB så att de får en tankeställare... Annars vill jag väl se Näfver från start, frågan är hur det står till med hans form bara!
Örebro Marquis de Sade
2006-09-09 14:20
Mac-T:
Westman
Antonnen, Haginge, Holger, Joel
Jeffs, Larsen, Näfver
SEB, Halilovic, Jelecak

Örebro rirobban
2006-09-09 14:17
Ämne: rirobban//

Jag gi....
Tyvärr inte, men det vore inte fel med en hel del mental träning för spelarna. Kanske skulle de i en hel vecka endast träna avslut istället;) Jag tycker att spelet varit som man kan förvänta sig, stort bollinnehav och även massor av chanser. Men då är frågan varför man inte kan sätta dem? Nog sitter det i huvudet alltid, men det gör det hela extra svårt. Nedim tror jag kan passa på naturgräs och avgöra med matchens enda mål! Segrar är nu viktigare än skönspel, därför kanske man skulle backa hem lite och se till att inte motståndarna gör ett mål. Sen kontrar man in segermålet vid ett bra tillfälle:)
Örebro Mac-T
2006-09-09 14:12
rirobban//

Jag gillar din positiva inställning. Men räcker det att bara "trumma på"? Kanske måltorkan sitter i huvudet mer än i benen och är en nöt att knäcka för ett antal psykologer. Vet du något om hur ÖSK-spelarnas mentala träning är upplagd?
Örebro rirobban
2006-09-09 14:07
Ämne: //Dags att avgå...
....
Jag tycker att vi fortsätter trumma på med det fina spelet vi haft de senaste matcherna. Någon gång ska väl den jävla bollen in i mål:) Som sagt, träning på naturgräs och skärpa i avsluten så ska nog detta gå vägen...
Örebro Pelle2-Avgå Walker.nu.omg
2006-09-09 14:06
Dags att avgå Lagrell?

Klart att det inte är, pga att vad Walker har gjort ska man förlåta och glömma men vad Lagrell har gjort går inte att förlåta och glömma.

Vad det nu är Lagrell har gjort.
Örebro rirobban
2006-09-09 14:04
Ämne: rirobban//

Är mit....
Nej jag håller med dig om det... men där finns det en stor anledning till varför alla ÖSK:are vill ha honom sparkad, det gör det inte i fallet Walker!
Örebro Mac-T
2006-09-09 14:03
//Dags att avgå...

OK. Något mer? Har du några idéer om byte av spelsystem eller spelare?
2006-09-09 14:02
Nu finns alla lag i superettan på Svenska fans, kul tycker jag!

Såg att Väsby gjort klart med Enricos bror(ena brassen i DIF)...
2006-09-09 14:02
rirobban

Som sagt var,Skönt att se att det inte var jag som sjönk lägst den här gången.

Din respekt vill jag inte ha.
2006-09-09 13:59
Mac-T//

Av våra kommande 4 matcher är tre på bortaplan, därför tycker jag att ÖSK ska träna på gräs i Marieberg...
Örebro Mac-T
2006-09-09 13:56
Hej! Vad tycker ni ÖSK ska göra för att bryta den negativa trend som man är inne i. Man måste ju börja vinna nu annars blir det inget besök i allsvenskan. Vore kul att höra lite från många...
2006-09-09 13:56
rirobban//

Är mitt nick också riktigt fånigt?

Tycker för övrigt att det är onödigt att dra upp en duskussion om vem som stavar rätt och fel när man skriver på ett Internetforum som ska handla om fotboll och ÖSK...
Örebro rirobban
2006-09-09 13:53
Ämne: rirobban

Skönt a....
Nämn ett ord i mitt inlägg som var felstavat och du kommer att få lite mer respekt av mig. Varför man använder citattecken är för att det ska bli enklare att läsa en text och förstå vad den som skriver menar! Klaga inte på mig om felstavning eller annat, för det kommer du aldrig att hitta hos mig.
Örebro joth
2006-09-09 13:48
Aspen//Jag har inte hört något om att han skulle vara spelklar och han har inte spelat i "Första uppställningen" på träningarna. Men det behöver ju inte betyda att han inte är klar. :-)
När det gäller matcherna så blir det, Liverpool, Arsenal, United och avslutas med Inter.

Pelle2//Jag har inte nedvärderat någon. Däremot tycker jag som sagt att när man har en mindre positiv åsikt så borde man ju framför varför. Annars försvinner ju hela meningen med debatten här på forumet. Eller? Hur vore det om det såg ut så här:
-Jag tycker Walker är dålig!
-Jag tycker han är bra!
-Jag tycker också han är bra!
-Jag tycker han är dålig!

Låter som ett intressant forum eller?

För övrigt så är jag en av dem som tycker att det är bra med åsikter i motsatta riktningar. Därav gillar jag att du är på forumet, trotts att vi inte har samma åsikter jämt...
2006-09-09 13:46
rirobban

Skönt att se att det inte var jag som sjönk lägst den här gången.

Men jag kan jag också.

Jag tycker inte att du skall ge mig tipps om svenska i skolan eller citattecken när du själv tydligen inte kan stava eller klarar utav att läsa ett helt inlägg.

Men det brukar ju sluta så när argumenten tryter.
Örebro rirobban
2006-09-09 13:34

Om du i....
Jag vet inte om du hade någon svenska i skolan, men det finns något som kallas citattecken och ser ut så här "bla bla bla". Nej jag vet inte ett skit om dig eller vad du har haft för kontakt med Walker tidigare som gör att du inte gillar honom. Men ditt nick är riktigt fånigt och du verkar lägga mer tid och kraft att få Walker sparkad än att stötta laget. Om det är viktigare för dig så varsegod...!
2006-09-09 13:31
Aspen//

Om jag minns rätt så sades det att Yunus skulle bli spelklar redan i tisdag/onsdag veckan som gått...
2006-09-09 13:31
Aspen

KIFÖ-DIF förmodar att det är damerna.
I så fall är svaret enkelt TVn och seriefinalen :-)
2006-09-09 13:26
rirobban

Om du inte ens ger dig tid och ork att läsa hela inläggen så ska du ju rent ut sagt inte överhuvud taget ge dig in i debatten.

Jag hatar bara de som säger att Walker ska avgå utan att ge en bra förklaring till varför han ska det! ( OBS detta är en kopiering utav vad du har skrivit )

Om du med det syftar på mig så vet du tydligen inte ett skit vad det här handlar om.

Varför jag tycker att han skall avgå har jag förklarat så många gånger så det tänker jag inte göra en gång till.

Kan ju bara svara för min egen del vad det gäller vända direkt om det blir en andra plats.

NEJ det kommer jag inte att göra, har varit emot Fantomen ända sedan han gjorde sitt återtåg till stan,och kommer att så vara ända tills han drar härifrån.

Och för varje år han misslyckas så kommer ju den dan bara närmare och närmare.

Örebro Aspen
2006-09-09 13:25
Många inlägg om direkt avgång kan bero på akut desperation kombinerad med stor ÖSK kärlek.
Man får tåla det men om det inte upphör efter ett tag får man fundera om tillfället är lämpligt valt med hänsyn till ÖSK
Örebro rirobban
2006-09-09 13:24
Ämne: Kan någon svara på d....
Gå och stötta KIF:) det kan de behöva mot DIF. Själv kommer jag att se den allsvenska seriefinalen....
Örebro Aspen
2006-09-09 13:21
Kan någon svara på denna svåra fråga:
vilken match ska vi se IFE-AIK eller KIFÖ-DIF?
Örebro rirobban
2006-09-09 13:21
Ämne: Jag tycker vi kan li....
Det var ett bra uttryck... men de flesta här vill direkt se Walkers avgång direkt efter en match där han gjort sena byten. Helt klart kan han föbättra den punkten, men han ska inte behöva avgå för det!
Örebro Aspen
2006-09-09 13:18
Jag tycker vi kan ligga lågt med diskussioner om Walkers engagemang nästa säsong. Dom kan vi ta efter serien. Vi ska inte byta tränare innan serien är klar. Men vi kan tipsa om saker som kan förbättras.
Här kommer ett tips: om Du vill förändra resultatet gör tigigare byten än mot ÅFF.
Det tycker jag andra får gärna tycka och ge uttryck för annat.
Örebro Aspen
2006-09-09 13:14
Är det någon som vet om Yunus Ismail är spelklar till matchen mot Ljungskile??
Kanske skribenterna med nära koppling till officiell kan ge besked??
Örebro rirobban
2006-09-09 13:05

Det var....
Orka att sitta läsa hela inläggen:) Jag hatar bara de som säger att Walker ska avgå utan att ge en bra förklaring till varför han ska det! Egentligen är detta onödigt tjaffs då det viktigaste är när säsongen är slut. Tänk om vi då har andra platsen och ni har klagat så jävla mycket på tränarna. Kommer ni att fortsätta att klaga eller kommer ni att vända er direkt!?
2006-09-09 13:01
rirobban

Det var väldigt vad trögfattat det var här i dag!!

För övrigt anser jag också att det är bättre att lyfta fram det som är positivt än det som är negativt"

Är kopierat från joths inlägg.

Pröva att läsa hela inläggen och även dom före i stället för att rycka meningar ur sammanhanget då blir det nog lättare att förstå vad det handlar om också.
Örebro rirobban
2006-09-09 12:49
Ämne: joth

Har ju knapp....
Snälla... sluta upp med detta trams nu.

"För övrigt anser jag också att det är bättre att lyfta fram det som är positivt än det som är negativt"

Haha vart hittade du de orden ifrån? När du själv gör helt tvärtom! Kom igen nu, det är knappast Walker som varit dålig. Han är en av de bästa tränarna vi haft och någonsin kommer att ha! Så offensivt och roligt ÖSK som vi sätt i år har nog laget aldrig spelat tidigare. Visst är detta en serie lägre, men tror att taktiken kan lyckas även i LAS (Lagrellsvenskan)
2006-09-09 12:48
Lingondricka

Ja då är vi ju lika mogna båda två då.
Annons: