/fotboll/osk/forum/890.aspx/fotboll/osk/forum/890.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Örebro GT
2015-11-24 23:03
Ofattbart... Världens bäste Karlsson...
Kalmar kapten bölja
2015-11-24 22:50
Tragiskt.
Eyravallen Örebro
2015-11-24 22:39
Fattar ingenting..
Örebro either/or
2015-11-24 22:34
Sitter här på en annan kontinent och tänker på Anders. Och hans familj och närmaste vänner. Fruktansvärt vad de går igenom just nu. Hoppas fortfarande på mirakel. Ordet legend kan överanvändas, men Anders är ju ÖSK-legend på riktigt. Nästan hela min barndoms och ungdoms målvakt som fortfarande är en viktig kugge i föreningen idag. Hoppas, hoppas, hoppas...
Postat via SvenskaFans-appen
Benny Böckling
2015-11-24 22:13
"Tror inte att vi hittar honom vid liv längre"

Fruktansvärt.
Örebro Nicka i ribban
2015-11-24 20:58
Han har varit borta i 1 dygn nu. Även om man tar sig upp på land (och inte blir hittad) så är det tufft med minusgrader. Har man inte hittat honom vid lunch imorgon får man nog hoppas på en kidnappning. Då har man iaf hopp om att finna honom vid liv. Chanserna är väldigt små i nuläget :(
Örebro OggyGroggy
2015-11-24 20:52
Helt sjukt! Dyker han inte upp under natten här börjar det ju kännas som för sent.
Örebro Vinnartradition
2015-11-24 19:18
Karlsson, Karlsson, världens bästa Karlsson - ingen annan är som Anders Karlsson!
Örebro Ståplats är bäst
2015-11-24 13:41
[QUOTE=Eyravallen Örebro ]Jag och tjejen ger oss ut nu och letar! [/QUOTE] polis avråder folk att hjälpa till pga den svaga isen.
Örebro Godzilla Hårddisksson
2015-11-24 13:30
Fy fan vad hemskt. Hoppas innerligen att det värsta nu inte hänt.
Örebro Nicka i ribban
2015-11-24 13:14
Håll er borta från isen bara!
Eyravallen Örebro
2015-11-24 13:11
Jag och tjejen ger oss ut nu och letar!
Örebro Nicka i ribban
2015-11-24 12:32
Vill inte tänka på vad som kan ha hänt. Skulle inte Lukman och ÖSK bestämma sig om hans framtid? Jag har inte hört något angående det. Har jag missat något?
Benny Böckling
2015-11-24 12:28
Usch vad hemskt. Hoppas man hittar honom.
Örebro Ståplats är bäst
2015-11-24 12:12
det är gamle målisen Anders Karlsson som polis och militär letar efter vid Rynningeviken.Hoppas på ett lyckligt slut men när man säger man hittat hans cykel men kan inte hitta honom får man ju dåliga vibbar.
Örebro pemo
2015-11-24 11:21
Intressant artikel.
Det gick ju inget vidare för Thern i HBK och Henke lyckades ju med nöd och näppe klara FFF kvar 2014.
Vad han sedan gjorde med HIF 2015 kan man ju fråga Astrit om.

Alltså, man blir inte med automatik en bra tränare bara för att man var outstanding som spelare.

Men så är det ju i verkliga livet också. Man blir ingen bra chef bara för att man är en duktig säljare/journalist/ingenjör. Tex

Eller bra programledare för att man är ung och vacker.

Inte bitter jag heller... :)
Örebro T8
2015-11-24 09:38
Precis vad jag tänkte pemo. Jobbigtför honom när han skriver på för ÖSK i mars. ??
Örebro pemo
2015-11-24 09:12
adde787 // Snacka om gott självförtroende han har, den där Kroon. Om han inte får vara kvar i MFF så söker han sig utomlands , till Holland eller så. Enligt länken alltså.
Ja, han måste verkligen vara het på marknaden utanför skåne, när han inte ens platsar i MFF.
AIK Nissesson
2015-11-24 08:33
Jag gillar rykten, rykta på bara, annars blir det så dött här, när fotbollssäsongen vilar:) Vill bara bemöta en rolig grej, någon skrev ... " Inte som när vi lura dig för några år sedan att Runström och Zengin var på ingång och du bekräfta att det var precis vad dina källor sade också när vi tog det helt från rymden. Så gott vi skratta den dagen." Det märkliga och något som jag (gamla Saywee) än idag kan småle åt, är att jag sällan har känt till skvallret bakom kulisserna, men hakade på lite i diskussionerna och låtsades som att även jag minsann visste vad som var på gång, hehe. Nej, jag har nog tålamod att vänta och läsa på officiella när allt är klart, men kan tycka att det är lite roligt med felgissningar och att läsa bedömningar av nya ryktesspelare. Det som möjligtvis kan oroa mig lite grann, är att klubben kan ta skada om intresse finns för en spelare, eller förhandlingar pågår, det är tyvärr inte helt osannolikt. Nuförtiden är jag nog mer intresserad av vem/vilka det är som läcker och framförallt VARFÖR?
Örebro T8
2015-11-24 00:17
Benny Jag har kontakter som säger attspelaren har två fötter och jobbat med fotboll tidigare. Han kommer i framtiden bestämma sig för att jobba i ÖSK, nån annan klubb eller göra något helt annat. På fredag står valen mellan tacos och kebabpizza. Kanske
Örebro adde787
2015-11-23 23:54
Kroon dementerar ryktet om en övergång till oss.
Benny Böckling
2015-11-23 23:42
@Ansiktet:

Nej, tyvärr.

Eyravallen Örebro kanske kan avslöja spelarens skostorlek eller spelarens personliga rekord i yatzy så jag kanske kan få ett genombrott i mitt sökande.
Örebro Ansiktet
2015-11-23 22:55
Har ditt klurade givit något resultat?
Benny Böckling
2015-11-23 22:09
@Ansiktet:

Vadå..?. En spelare ska ju bestämma sig i veckan om han ska dra till Sportklubben eller ej. Dessutom är han ju i en okej ålder!!!

Sitter fortfarande och klurar på vem det kan vara.................
Örebro Ansiktet
2015-11-23 20:06
Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzilly zzzzzzzzzzzzzeazzzzzzzzzzzon
Örebro adde787
2015-11-23 19:41
Hade varit en kanonvärvning men tror han är för dyr.
Örebro T8
2015-11-23 18:40
Håller med Pedretti. Men jag är trött på rykten som handlar om "att en spelare". Det säger inte direkt mer än ösks "vi letar alltid". Jag kan nog utan att ljuga säga att ett antal spelare har erbjudande från ÖSK och funderar nu på det plus andra alternativ. Vi får se vad de väljer. Skulle däremot Almebäck äta pastasallad med räkor på Java vore det ett stekhett rykte. :)
Örebro DaSa
2015-11-23 18:28
Fortsätt sprida rykten, alltid kul att läsa!!:)

Vad tror ni om Watta? Han vill tydligen hem...
Örebro Godzilla Hårddisksson
2015-11-23 17:18
Moses Ogbu skulle jag sannerligen inte tacka nej till! Ruskigt intressant spelare.
Örebro Pedretti
2015-11-23 17:00
T8, kan ju dock förstå de som vill sprida rykten för jag ser hellre att vi diskuterar spelare och transfer-rykten än saker som inte har något att göra med ÖSK eller svensk fotboll överlag.
Annons: