/fotboll/osk/forum/8840.aspx/fotboll/osk/forum/8840.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Örebro Pelle2-Avgå Walker.nu.omg
2006-09-23 18:45
Fan va ynkligt att skylla på domaren!!!!!!

Ska ÖSK behöva en domare som enbart dömer till ÖSKs del för att vinna ?
Om ni tittade på hela matchen så såg ni också att han lät bli att blåsa många gånger till ÖSKs fördel.
Så länge som ni är enögda ska ni inte klaga.
Örebro Yggdrasil
2006-09-23 18:43
Skit.
Örebro Robben 82
2006-09-23 18:42
Per Persson/Larsen underkänd? Såg du matchen idag?! kan hålla med om att Samuelson inte håller...
Örebro MrsÖSK
2006-09-23 18:36
SNÄLLA! Sluta klaga så enormt! De hade faktiskt oflyt oxå...ingen bra domare och att byta straffskytt!? För att citera Larsen efter matchen:"Nordback har lagt alla straffar i år och satt alla". Så VARFÖR byta? Ingen vet ju innan hur det kommer gå...Nu hoppas vi att det går vägen ändå! SÅ trött på allt gnäll! Coachningen? Bra att Mirza fick spela mittfält igen...han gjorde det bättre än som forvard! Spelarna tycker nog det är värre än alla er som klagar,det blir inte bättre att deras supporters inte stöttar dom-i med OCH motgång.
Örebro Per Persson
2006-09-23 18:36
Först till spelarskandal: Större katastrof än Fredrik Samuelsson får man leta efter. Han är obeskrivligt dålig. När BP nästan gjorde sitt första mål, vem låg bakom, ja just det. När BP gjorde 0-1, vem missade helt markeringen, just det. Uppspel utan dess like, Westman undviker att kasta ut bollar på honom o.s.v. Hela Fredrik Samuelsson ser ut som ett knippe nervtrådar som kan ställa till vad som helst.

Spelarbetyg: I mina ögon får Riddez klart godkänt, Nedim och Haginge godkänt, med plus i kanten för Nedim. Resten får underkänt. förutom den obeskrivligt dålige FrSa som får max i minus.
Rock_strongo
2006-09-23 18:35
Hartey//

vart tyvär bara 4:'(
IFK Norrköping Peking_wille
2006-09-23 18:33
Spännande match som väntar ösk och ifk =), hoppas ni kommer hit med mycket folk, vinner ifk mot lsk på måndag tror ja på runt 9000 i publik
Örebro DaSa
2006-09-23 18:27
Tycker inte heller att vi skall skylla på domaren. Tycker vi skall skylla allt på Mirza, jag förstår inte att han får spela han är ju total kass.

Det positiva från matchen som vi får ta med oss mpt Norrköping är att Larsen kommit igång, han och Nedims samspel var riktigt bra i andra halvlek.

Sen tycker jag Walkers byten var lite konstiga, plocka ut två naturliga yttrar och byta in två central mittfältare. Det är ju i slutet man verkligen behöver dra isär motståndarnas försvar.
Örebro E-A
2006-09-23 18:26
ÖSK Fans//
å när fan har jag påstått att jag velat ha Kapten i startuppställningen? om du nu ska påvisa att jag fattar noll vad gäller fotboll kan du ju alltid komma med lite bättre argument än så.. det jag sagt ang. de spelare (som jag också anser är för gamla och för slöa!) är att SÅ LÄNGE DE SPELAR I ÖSK KOMMER JAG STÖTTA DOM!!! jag skiter väl fan i om han så är 100 år! vidare skulle jag verkligen önska att det fanns andra alternativ men vad hjälper det? ska nog börja klaga hjärnet hädanefter som er andra jävla glännkärringar istället för att försöka stötta laget. det verkar ju vara så man skapar gemenskap och glädje inom fotbollen enligt er..
Örebro Jimpa_90
2006-09-23 18:24
ÖSK hade andra halvlek i sina egna händer. De radade upp chanser men satte inte in bollen i nät. Byt strafflägare, Thomas Andersson gör alltid mål! Vinst mot Peking nu!
Elfsborg Mattias_Jonsson
2006-09-23 18:24
Förresten, så är Nedim ett kanonköp!! Han sätter allt som luktar målchans och har en snabbhet som är värd mycket. Ialf ett beslut som Walker & hammar gjort bra.
Elfsborg Mattias_Jonsson
2006-09-23 18:17
Det är enkelt att förklara/skylla "förlusten" på domartrion, men sanningen är också en annan. Visst, domarna var INTE bra.. men hur bra var Walkers coaching? Hur bra var Nordback? Hur bra var Näfver? Hur bra var Fredrik Samuelsson? Och hur bra var Seb?
ÖSK borde skämmas efter en miss som denna, nu får man slita för att nå ett kval som är ovissare än ovissast. Grattis BP, ni har turen och skickligheten på er sida i år!!
Örebro go_osk
2006-09-23 18:08
Ämne: Sämre förbannade hel....
Håller helt klart med. Nedim var enligt min mening inte så pass delaktig i spelat att linjemannen skulle vinka för offside i första halvlek. Lägg dessutom till en lång rad med felaktiga frisparkar och gula kort.

Samtidigt har vi oss själva att beskylla för "förlusten". Hur f-n kan Nordback missa en straff? I och för sig så kände jag det på mig, men det får ändå inte ske under några som helst omständigheter. Hädanefter borde Thomas slå samtliga straffar!
Örebro kenya
2006-09-23 18:02
Tycker inte det är domaren eller missade målchanser som avgjorde matchen utan återigen en dålig första halvlek... Nu går jag och dör.
Örebro Tomten (Fight fire with fire!)
2006-09-23 17:59
Sämre förbannade helvete till domarjävel (hela trion faktiskt) har jag då aldrig sett! HUR MYCKET KOSTADE HAN LAGRELL?
Örebro kitcar25
2006-09-23 17:54
Jaha 1-1 blev ..jag aer ýnte nöjd men men nasta match far man ju varje fall se lýve ý norrköpýng .
Örebro kitcar25
2006-09-23 17:36
10 Mýnuter kvar ,Pressa In ett nu Sport !
Djurgården Zlobban _Blårand
2006-09-23 17:26
Fast jag tror Ni vinner ändå, ni är tyngre än BP!!
Djurgården Zlobban _Blårand
2006-09-23 17:25
Dålig coachning av Walker...Nordback har inte varit med i matchen, han ska INTE slå straffen!!
Örebro kitcar25
2006-09-23 17:16
Faaan ,nobbe !! du maste laera dýg sla straffar
Malmö FF Prodigy
2006-09-23 17:12
Varför spelar inte Glenn Holgersson? Är han avstängd, skadad eller helt enkelt petad?
Örebro kitcar25
2006-09-23 17:11
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !!! Nedým Halýlovýc !! var Kung !
Örebro Kenneth.
2006-09-23 16:59
-Malo-//
Säger hjärtat att man inte ska inse fakta och ljuga istället?

ammajo//
Säg det till dom kubaner som är på plats istället, dom som verkligen är tysta...
Öster ammajo
2006-09-23 16:57
De är ju för *** ni som har hemmaplan så vad gör ni på forumet och gnäller när ni kan vara där och stötta??! Pinsamt tyst på läktarplats
Elfsborg IF Elfsborg Bad Boys
2006-09-23 16:55
Örebro-Assyriska 0-3 ;) Forza Kebaben.
Örebro Sponsorn
2006-09-23 16:51
Nu rustar vi för Superettan nästa säsong. Fy fan vad dåligt. Inget tempo, inga löpningar alls. Larsen trippar runt som en liten primadonna på mitten, är det han eller Nordback som ska spela defensivt. Han ligger konstant bakom Nordback.
Örebro Kenneth.
2006-09-23 16:49

Haginge är väl heller inte världens bästa på plan och han är väl bara hälften så gammal som Thomas...

Men vad spelar det för roll så länge spelarna har roligt på träningen?

5900 i publiken. Gratisåkare de flesta kan jag väl tänka mig...
Örebro zxcv
2006-09-23 16:46
Vi suger. Larsen och Thomas är sämst på plan!

förslag på ny ramsa till Kubanerna:

"Sämst när det gäller, Vi är sämst när det gäller, Sämst när det GÄÄÄÄÄLLER, ja vi är sämst när det gäller"

hammabarça
2006-09-23 16:45
Näfver måste ha världens sämsta tillslag på bollen...
Örebro ÖSK Fans
2006-09-23 16:41
E-A

nu ser du toms vad fan gör han på planen!=!=!

du kan inte fatta fotboll för 5 öre...

fy fan för tomas andersson!!
Annons: