/fotboll/osk/forum/8788.aspx/fotboll/osk/forum/8788.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Örebro Stui
2006-10-09 10:53
E-A/
Jag kan se din bild. Den var perfekt.
På vilken kennelklubb får man tag i sånna hundar? :)
Örebro Avgå Lagrell!
2006-10-09 10:52
E-A//

Det står att den kostar 350, fast vet inte om det bara är för medlemmar eller ej.

350 kr är det lätt värt!
Örebro E-A
2006-10-09 10:48
vad kostar resan till Trelle för en som inte är medlem och villken tid är det avresa? kan inte gå in på kubanernas sida på jobbet.. tacksam för svar..
Örebro E-A
2006-10-09 10:46
vafan min bild är borta!?!??! varför?? det står "Bilden ännu ej godkänd.".. men den var godkänd och upplagd men nu har den blivit borttagen.. fattar nada, nån som anmält den??
Örebro Yggdrasil
2006-10-09 10:38
Haka på till Trelleborg.
Örebro E-A
2006-10-09 10:33
Avgå Lagrell!//
jo men även om det är en hjärnskakning så borde han nog bli bra på några dar så till matchen mot TFF är han nog tillbaka..
Örebro Avgå Lagrell!
2006-10-09 10:21
E-A//

Låter inte bra med Anttonen, får hoppas han blir bra snart!

Såg reprisen av första halvlek i natt och då var Jeffs riktigt groggy när han blev utbytt! Det såg illa ut, en armbåge i ansiketet.. Kom en del blod från honom men han såg relativt "pigg" ut i halvlek när han gick förbi klacken...
Örebro E-A
2006-10-09 10:15
riktigt skönt med vinst igår. var faktiskt lite orolig efter Pekings och Landslagets vinster, man kan ju inte få tre resultat dit man vill på en å samma helg.. nu gick det ju väldigt bra och helgen var den bästa på väldigt länge och med det inte sagt att dom senaste vart dåliga på nått sätt för en urörebroare! =)

ang. Halilovic så kan man bara gratulera sig själv, han själv, alla runt omkring han och resterande svartvita själar.. han betyder väldigt mycket för oss just nu å ja vill härmed knäppa alla Mirza's försvarsadvokater på näsan, ni vet alla ni som sa att det inte behövdes en ny anfallare för att vi hade Mirza som var så bra och hade sååå mycket laganda och kämpemod! sen att han inte producerade var ju inte så mycket att tala om då han öppnade upp för resten av laget.. okej tycker fortfarande inte han är en dålig spelare på något sätt men jag är otroligt glad att klubbledningen m.f. såg att han inte räckte till!

hoppet att vi tar direktplatsen lever än men det ska kommas ihåg att vi har två riktigt svåra matcher kvar och BP har två relativt enkla matcher kvar. får se hur det tar sig, men ett kval är ju inte heller omöjligt att ta sig upp genom, så länge vi förtjänar det och det tror jag vi kommer göra om vi hamnar i den situationen..

lite tråkigare nyheter.. snackade med PaAn i lördags. han hade rejält ont i låret, sa att det skulle ta en 2 veckor innan det skulle bli bättre så det ser inte så ljust ut för fortsatt spel denna säsong, hade hoppats på åtminstonde nån mer match.. det var väl kanske inte så allvarligt med Jeffs utgång förra matchen så han kan väl iofs fortsätta spela..

nu tänker jag bara gå omkring på jobbet å njuta av alla underbara vinster jag fått äran att beskåda av denna helg! Heja Svartvitt!
Örebro Avgå Lagrell!
2006-10-09 10:15
ÖrebroSK//

Om jag har förstått det rätt så är det i princip klart med ett längre kontrakt med Nedim om vi går upp till Allsvenskan. ÖSK har tydligen en klausul så att de kan köpa loss honom, de har också kommit överrens om lönen med Nedim så det borde vara fritt fram för en förlängning!
Örebro Avgå Lagrell!
2006-10-09 10:10
ÖrebroSK//

Hehe, jag satt och funderade på hur vi ska göra om det blir klart med avancemang... Vågar vi storma planen? Är inte det att utmana ödet när Lagrell kan göra vad fan han vill?
Örebro ÖrebroSK
2006-10-09 10:10
Fixa bra kontrakt för Nedim så att han stannar hos oss även i Allsvenskan!
Örebro Avgå Lagrell!
2006-10-09 10:09
Verkar vara rätt skön stämning i laget just nu:

"Grabbarna retade mig för att skottet var så löst men för mig var det det hårdaste jag kunde, skrattar han."
Örebro ÖrebroSK
2006-10-09 10:08
Kom igen och anmäl er till Trelleborg borta nu! Ganska dyrt men vad fan gör det när vi får åka hem med en vinst? Snart får vi storma planen också :)
Landskrona Veto
2006-10-09 10:07
Har ingen mailen till Lagrell så vi kan mailbomba tjockisen när det är klart med
avancemanget.
Örebro Avgå Lagrell!
2006-10-09 10:07
Inget är klart än!

Men det ser jäkligt bra ut för tillfället ;-)
Örebro Chivas
2006-10-09 10:06
ÖSK!!
Örebro The Ghoooooost
2006-10-09 10:05
Grabbar !

Vet ni att jag tror att ÖSK är klara för allsvenskan.

Örebro tar Trelleborg borta. BP klarar bara 0-0 mot Qviding.

Örebro krossar sedan Assyriska hemma och ser till att de åker ner i div. 1.

Gött Mos !
Örebro GT
2006-10-09 09:37
Saxar från Lasse Wirströms blogg :

Fem mål på sex matcher, men jag är mest imponerad av kylan, rutinen, slugheten när han ordnar straffar.

Talar så klart om Hal-som-en-ål-ovic.

Mot Qviding: Kapplöpning med Holmberg, in precis framför för att få lite knuff, riktningsbyte och planenligt fälld av målvakten. Nedim kunde gjort mål. Nedim valde att ta en straff om en frilägesutvisning.

Han gör 10-15 i allsvenskan. Och får sju-åtta straffar.
----
Snacka om kanonvärvning !!
Nedim Hal-som-en-ål-ovic var outstanding bäst på plan igår. Och han blir bara bättre och bättre !
Örebro Blå Bergen Blues
2006-10-09 09:36
Ämne: Sportexpressen är ju....
hejhejjohannes//
Jag tycker att det är riktigt kul att N Kindvall "jobbar med" sin stamning. Att som stammare ställa upp i direktsänd TV är modigt. Håller med dig ang Andreas Alms kommentar gällande Halilovic, men Alm har ju å andra sidan alltid varit "ÖSK-hatare"...
Örebro Blå Bergen Blues
2006-10-09 09:32
Ämne: BP har 3 säkra poäng....Mr.Mancini//
Jag tyckte allt att våra 3 poäng mot Qviding var bra säkra!! ;-)
Synd bara med det insläppta på slutet, annars hade mitt tips hållit..
Örebro psoari
2006-10-09 09:10
varför så många kommentatorer ogillar ÖSK?! Jo, ÖSK har helt orättvist vunnit över deras favoritlag alltför många gånger.
Örebro Avgå Lagrell!
2006-10-09 08:28
Kebba Ceesay kanske vore något för ÖSK? Ung "modern" mittback som även kan spela högerback...
Örebro Mittåt
2006-10-09 08:05
SYRIANSKA-FALU BS 3-0 (2-0)

Målen: 1-0 (20) Herish Kuhi, 2-0 (30) Dennis Velic, 3-0 (66) Herish Kuhi.
Örebro ÖrebroSK
2006-10-09 08:03
Vilka spelare tror ni stannar om vi går upp? Jag hoppas verkligen att Riddez och Nedim inte går till någon annan klubb. Och Nävfer vill väl inte bli bänknötare i en storklubb?
Örebro ÖrebroSK
2006-10-09 08:01
ÖSk vinner mot Trelleborg.
Örebro Bovard
2006-10-09 02:31
Som sagt .. inte ofta man hör någon kommentator säga något positivt om ÖSK?
Varför är det så många som inte gillar dem?

Jag håller på Ösk och hoppas och tror med 97% chans att de kommer att spela *Allsvenskt nästa år.....

Örebro hejhejjohannes
2006-10-09 01:50
Sportexpressen är ju lika roliga som kindvalls stamningar... Under matchen sa en av kommentatorerna "Seb" håller allsvensk klass men "halilovic" verkar ha tufft för svårare backar och undrade om han höll allsvensk klass, nedim är kung, 5 mål och 3 straffar på 6 matcher säger väl en del? En miss till dom gjorde var att kritisera Larsen för inte gjort några projektiler i år, minns någon 1-0 hemma mot väsby i år? Jag gör iaf det, gonatt o tack för 6-1!
Örebro Mr.Mancini
2006-10-09 01:10
BP har 3 säkra poäng mot Qviding....det har inte vi.....Qviding spelar med sin andramålvakt som är en utespelare....
Örebro Mr.Mancini
2006-10-09 01:10
BP har 3 säkra poäng mot Qviding....det har inte vi.....Qviding spelar med sin andramålvakt som är en utespelare....
Örebro Per Persson
2006-10-09 01:07
Count Dooku//

Jag har inte gjort mig känd för att ta ut några segrar i förskott på vårt forum. Men jag tror du har fel, chansen är större att BP kammar noll och Peking tar kvalplatsen, mot att de tar 6 poäng. Jag känner mig rätt säker på att det räcker med 4 poäng för oss till en direktplats.
Annons: