/fotboll/osk/forum/8762.aspx/fotboll/osk/forum/8762.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Örebro Per Persson
2006-10-15 18:24
Ösk-Power//

Visst, men det handlar ju också om att sätta press på TFF, så de inte lägger sig för lätt, eller hur ?
Örebro joth
Har ni insett att vi kan rädda Degerfors kvar i Superettan på lördag... :-)
Örebro Mittåt
Kul att Degen vann i alla fall. Det bör väl innebära ett nästintill fullsatt Behrn Arena samt sex rätt säkra poäng nästa år också om det inte vill sig bättre än att vi blir kvar även nsäta år i Superettan.
Örebro Per Persson
2006-10-15 18:22
ahlstrand//

Hur som helst så har spelare från er sagt det, får ni som jag tror stryk, kommer det att väcka mycket frågor. Klantigt av era spelare att gå ut med det i media. Svenska spel borde också av den anledningen plocka bort er match från alla former av spel.
Örebro Ösk-Power
2006-10-15 18:20
Trelleborg har förlorat 1 bortamatch iår, och deras plusstatistik är grym. De har bara släppt in 8 mål eller vad det är, så jag tror att dom är väldigt stolta över det, och vill behålla den fina målskillnaden. Det är för mycket spekulationer. Jag tror inte Trelleborg lägger sig utan de krigar på som vanligt. De vill väl avsluta snyggt på säsongen?
Och alla ni som är pesimister kan ju försöka att inte uttrycka sig så negativt hela tiden.
Koncentrera oss på våran match istället!
Trelleborg ahlstrand
2006-10-15 18:15
Per// Se till att vinn matchen mot Assyriska så får vi se hur matchen på Grimsta IP ser ut.

Visst, spelarna har sagt att de hellre tar med sig BP men de har också sagt att de har ett ansvar gentemot andra lag i serien och ska därför gå för fullt.

Man vill bland annat släppa in så få mål det bara går. Man vill få fler poäng. TV kanske sänder den matchen också. Man ställer upp med bästa möjliga lag och vill ha den bästa avslutning på serien man kan få så man har det med sig till Allsvenskan.

Men att säga att vi kommer lägga oss innan ni själva har lyckats prestera är väl fel?
Länktips: www.trueblues.nu
Örebro hejhejjohannes
2006-10-15 18:14
Thylander menade att TFF var skyldiga både bp och ösk att spela bra. Vi får hoppas att det TFF keepern sa inte blir sanning.´Jag har tänkt som dom mesta, att tff låter bp vinna med 1-0 2-0 etc. Men det kan ju hända att det blir stora känslor under matchen och tff och bp blir förbannade. SAmtidigt kanske bp börjar känna att tff vill att dom ska med upp, och det kanske blir ett ras för bp som hemma mot peking! Men tyvärr tror jag att TFF "låter" bp vinna med 1-0! Men om vi vinner kvalet ska vi krossa både BP o TFF, om 1 år är det vi som är 7 i AS och dom sist! Skratta bäst som sist
Örebro Per Persson
2006-10-15 18:12
Ösk-Power//

Såg det på Sportexpressen. Före matchen sa deras lagkapten det och efter matchen målvakten i TFF.
Örebro Per Persson
2006-10-15 18:10
Ösk-Power//

För min egen del så beror nog det mesta "tugget" på att BP tydligen hade en otrolig tur mot Qviding och oron när vi inte har det i egna händer. Matchen idag och det resultatet var det inget fel på.
Örebro Ösk-Power
2006-10-15 18:09
Har du sett/läst att Trelleborgs spelare har sagt det? Eller är det bara supportarna som säger så?
Örebro Per Persson
2006-10-15 18:07
ahlstrand//

Jag är inte det minsta orolig för as-syriska. Men när era spelare säger att de hellre tar med sig BP till AS, det gör mig orolig.
Örebro Ösk-Power
2006-10-15 18:06
Det är mycket "tugg" just nu! Lägg ner snacket och koncentrera er på nästan match istället! Prestationen har inget med bussresan att göra. Vi ska som sagt vara nöjda med 1-1 idag. Trelleborgs defensiv visar återigen prov på att dom är svårpasserade.

Det där snacket med att Trelleborg ska lägga sig är nog bara spekulationer från supportarnas sida. Har svårt att tro att spelarna åker dryga (80 mil)? upp till Stockholm för att förlora. Nej, jag tror att dom vill ta revansch på våran 1-1 match.

Nu gäller det bara att kriga vidare!
Örebro Sersant
2006-10-15 17:54
Stui:
Du är inte ensam om att vara irriterad på vissa människor här tycker att nivån ibland är väldigt låg här ibland. Tycker nivån sjunkit allt mer ju längre säsongen gått.
Örebro Per Persson
2006-10-15 17:52
Stui//

Ja, ÖSK åkte ner dagen innan och förlorade INTE.

Det du i övrigt skriver tycker jag bara visar att du är en stor fjant.
Trelleborg ahlstrand
2006-10-15 17:51
Nej men vad löjligt! Ni kan ju se till att vinna mot Assyriska först innan ni börjar prata om att vi lägger oss.

1-0 idag hade varit rättvist. Miro var kass, inte bra för något av lagen.
Länktips: www.trueblues.nu
Örebro Stui
2006-10-15 17:49
Aspen//
Men vi vet hans åsikt.
Han skriver det 425 ggr varje dag.
Vi vet att han hånar (mobbar) F.Samuelsson, sök och se t.ex vad han skrivet om en av VÅRA spelare.
Vi vet vad han tycker om bussarna.
Nu åkte ÖSK ned dagen innan.
Det blev ändå inte seger.
Hela Per Perssons värld förstörd? Kanske förluster beror på annat?

Jag skriver nu mitt sitt sista inlägg här. Det beror på sådana personer som Per Persson och Sogen och Aspen. Om ni svarar detta inlägg är ni lite tröga. Kommer inte läsa mer här och avregga mitt konto.

Till er andra,
Håll ÖSK-fanan högg och låt inte dessa idioter förstöra era dagar som den gjort min.

Hejdå!
Örebro Oscar O
2006-10-15 17:48
Ämne: haha....vika stolpsk....
Läs på lite innan du uttalar dig.
Örebro Chivas
2006-10-15 17:48
Saywee// ÖSK!!
Örebro Per Persson
2006-10-15 17:47
Chivas//

På tal om tråkig hemresa, det var inte så kul att åka hem från Torpavallen heller.
Örebro Stui
2006-10-15 17:46
Jag förstår dig jhjelm.
Per Persson är tydligen spärrad på Assyriskas, Landskronas och Degerfors forum. Här skriver han bara om sitt förakt för Fredrik Samuelsson och att förluster beror på dålig reseplanering.
Örebro Aspen
2006-10-15 17:46
Saywee//Har man en avvikande åsikt behöver man inte kalla den gnäll. Det stimulerar INTE debatten på forumet. Detta om resorna betraktar jag som seriösa inlägg.
Örebro Per Persson
2006-10-15 17:45
Chivas//

Hoppas du får rätt. Annars får vi hoppas på en plussgrad och blötsnö 9/11. Sedan får det gärna slå om och bli svinkallt fram till och med 13/11.
Örebro Per Persson
2006-10-15 17:41
Saywee//

Är du officiell eller självutnämnd forumpolis ?
Örebro Per Persson
2006-10-15 17:39
Jhjelm//

Vaddå jidder ? Det är ju bara fakta jag konstaterat.
;)
2006-10-15 17:38
haha....vika stolpskott ni e som bara får kvala till Allsvenskan...aja, hoppas att ni förlorar
Örebro Per Persson
2006-10-15 17:37
Saywee//

Vadå klanka, vad menar du. TFF-spelare uttalar sig i parti och minut att de vill ha med sig BP. Då spelar det ju ingen roll om vi så gör tvåsiffrigt på stenkastarna.
AIK Saywee
2006-10-15 17:35
Chivas!!!
AIK Saywee
2006-10-15 17:33
PP/
skärp dig, varför ska du in å klanka på andras forum innan något är klart...?
Örebro Chivas
2006-10-15 17:30
PP// Den förlust som svider mest, är BP borta. ÖSK leder med 1-0 vid full tid. Sen viker ÖSK ner sig fullkomligt! Tillåter BP att göra två mål på stopptid. Jävligt tråkig hemresa där. Men det här fixar vi i sista på BA. HEJA SVARTVITT!!!!
Djurgården Jhjelm
2006-10-15 17:28
känns så underbart just att per persson vart inne i vårt forum och klankat ner på oss.
hade inget emot ösk innan han började me sitt jidder.
den här segern e tillägnad dej per.. bara dej
Annons: