/fotboll/osk/forum/8748.aspx/fotboll/osk/forum/8748.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
AIK Saywee
2006-10-17 11:41
Ämne: Saywee// Klart det m....
Mattias69//
Helt rätt, planstormning ska vi akta oss för, liksom raketer och glåpord och andra dumheter!

Men om det blir fira av, då ska vi fira natten lång, utanför "den småländske´s" möjlighetar att straffa oss!

Slutar kapten Andersson? Då måste han uppmärksammas och firas, våran Thompa!!!!
Örebro Aspen
2006-10-17 11:35
Planeras det för någon avtackning av Kapten Thomas Andersson på lördag ???????
Örebro Tickets
2006-10-17 11:22
Eftersom inga årskort gäller på en EVENTUELL kvalmatch så finns ju chansen att invadera alla möjliga olika sektioner för diverse tifosis!
Örebro Mattias69
2006-10-17 11:11
Saywee// Klart det måste firas om det finns något att fira! Men att storma plan som en del har pratat om det ska vi akta oss noga för! Bättre att stå kvar och jubla så mycket man orkar istället. Man kan visa sin glädje på fler sätt än att begå dumheter.
AIK Saywee
2006-10-17 11:07
Å förresten glöm inte NA´s webbkamera ...
... vi bör vara förberedda för fest.
AIK Saywee
2006-10-17 11:02
Sekt. E//
Det kan mycket väl tänkas bli så som du beskriver ...

... ärligt, jag bävar lite för eventuella efterspel, vi måste vara försiktiga!

Om det nu blir att fira (vilket jag alltid räknar med):

Firandet kan vi väl ta efter matchen på stadens stora torg (där kan man oxå bada), då har "den småländske" inte en chans att påverka något!

Å Engelbrekt, han är inte knekt (eller knäckt), han vakar över oss ;-)
Örebro Sekt. E
2006-10-17 10:55
Saywee// Ja den mannen drar sig nog inte för mycket när det kommer till att hålla oss utanför finrummet. Kan han kanske hitta på något om att planens kortsidor ligger i fel väderstreck, att gräset är onaturligt grönt på vintern, eller att slottet bjuder på lite för dåliga hövdingmiddagar...
AIK Saywee
2006-10-17 10:49
Snart är det lördag!

Undrar om Lagrell börjar transpirera?
Vad kan han hitta på?
Vi måste vara ytterst försiktiga!

FORZA Ö S K !
AIK Saywee
2006-10-17 10:45
Chivas//
ÖSK!! ÖSK!!
Örebro kubanen_90
2006-10-17 10:41
Fear The Drummer//
Tack för de orden! Känns skönt att du är mycket trevlig till skillnad från vissa andra AFF fans.
Örebro Chivas
2006-10-17 10:29
ÖSK!!
Örebro Tickets
2006-10-17 10:19
Tror inte vi behöver oroa oss för TFF borta mot BP. Trelleborg är ett betydligt bättre lag och kommer definitivt inte att vika ned sig. Möjligtvis om det hade varit Serie A hade vi behövt oroa oss för det.
Betydligt knepigare kommer det att bli att besegra Assyriska som är bättre än vad tabelläget visar. I alla fall enligt mig även om tabellen aldrig ljuger.
Örebro Mattias69
2006-10-17 10:05
Fear The Drummer// Tack för dom orden, väl mött på lördag och må bästa lag vinna (och jag hoppas att det samma gäller i match BP-TFF)
Assyriska Fear The Drummer
2006-10-17 09:58
tycker synd om alla ösk-supportrar som tyvärr fick se sitt lag åka ner pga styrelsens ekonomimiss, publiken e värda mkt bättre! men vår styrelse e inga änglar dem heller, vi fick gratischans i allsvenskan, men hellre gå upp av egen kraft, vilket jag belyste de året, som sagt, ni supporters va värda bättre... Jag hoppas att vi vinner mot er på lördag så vi klarar oss, samtidigt vill jag se er i allsvenskan. jag hoppas att ni förlorar, men då ska ni tamigfan köra över det allsvenska motståndet på kvalet! publiklag behövs i allsvenskan och samtidigt att ni når ert uppsatta mål... mvh
Örebro Mattias69
2006-10-17 09:34
Ämne: Mattias69: Killen so....
Tjenare Jocke, jag har inte sett något alster från dej ännu!
Örebro Aspen
2006-10-17 09:22
Ämne: Tror ni verkligen TF....
Vi har fullt förtroende för TFF som är seriens bästa lag. Lycka till i AS och mot BP.
Örebro ÖrebroSK
2006-10-17 09:21
Ämne: Frågor kring bort....
Du snackar ganska mycket skit. Är det publiken du bryr dig om eller är det fotboll? Hur många invånare har Södertälje? Degerfors är en liten håla där det bor jättelite folk men dom har ändå runt 2000-2500 på sina matcher nästan varje gång. Mjällby har runt 1000 invånare och lilla hällevik har runt 400(!) invånare men dom snittar mer än 2000 personer tack vare småhålor runt omkring. Vad har syrianska på sina matcher? Och räkna inte med enskilda matcher, då kan jag lika gärna nämna matcher på 60-talet, 20 000 mot Degerfors osv. AFF sa att dom kommer ha fullt nsätan varje match när dom var uppe men publiken svek. Om ni kommer upp i allsvenskan så kommer ni ha runt 1000-2000, det kan jag slå vad om. Och vi var faktiskt ca 800 personer i Norrköping, massor på sittplats. Vi har en fin fotbollstradition och vi kommer ALLTID ha mer publik än vad ni och AFF kommer ha tillsammans!
Örebro deportivista
2006-10-17 09:12
Robben 82, jag skulle nog tipsa om att förboka: enligt officiella finns det i nuläget 75 platser kvar (exkl. NA och Aftonbladet-biljetter). Annars får du nog gå upp tidigt på lördagmorgonen och börja köa...
Örebro Robben 82
2006-10-17 08:41
Någon som vet hur många biljetter det är sålda till matchen på Lördag kommer det bli "lapp på luckan" tro? kanske är dags att förbeställa för att vara på den säkra sidan....Tacksam för svar!

ÖSK I ALLSVENSKAN!!
Trelleborg FORZ@ TFF
2006-10-17 08:36
Tror ni verkligen TFF lägger sig mot bp.Hur fan skulle de se ut,någon stolthet har dom väl.jag skulle fan bränna mitt nya årskort om jag fick reda på att det fanns spelare som inte gjorde vad dom kunde för att vinna.
Örebro Hjortsberg
2006-10-17 07:54
Mattias69: Killen som jobbade åt reklamföretaget Frontline var ju jättetrevlig, om än lite svår att förstå. =)
Örebro Mattias69
2006-10-17 07:53
kubanen_90// Det är ju det jag menar, bara ordet Örebro SK rör upp en hel del känslor hos vissa och en del kan inte låta bli att fälla en kommentar.
Syrianska FC Gefe-Suryoye
2006-10-17 01:48
Frågor kring bortplockade inlägg, avstängningar eller annat forum-relaterat tas via mail till någon ur redaktionen. INTE på forumet. Om de ändå förkommer sådana meddelanden kommer de utan undantag att plockas bort. //Admin
Örebro kubanen_90
2006-10-16 23:20
Fan man blev lite skraj när Örebroarna gick mot dem. Jag tänkte fan nu smäller det! Men så skönt att man hade fel.
Brommapojkarna Conrad
2006-10-16 23:17
Persson//
Javisst - hur det än går blir det bra! Ser fram mot en härlig lördag.
Örebro Per Persson
2006-10-16 23:13
Conrad//

Du måste ju få en lugn lördag som håller både på BP och ÖSK, eller hur ;)
Örebro Avgå Lagrell!
2006-10-16 23:12
Orka tjafsa om publiksiffror...

Mattias69//

Det som hände inne på McDonalds var egentligen inget allvarligt. Det var en kille som snackade om att han var med i Frontline som först ville göra upp ute på parkeringen. Men sen började vi ju skämta, han bjöd väl någon på lite kyckling? ;-)

Dessutom hade han ju lite småroliga ramsor om Malmö, BoIS och Bröndby :D
Örebro Gordon
2006-10-16 23:10
Usch, nu är det sandlådenivå igen. Kan inte tycka det är intressant att vare sig veta eller debattera hur många som går på Syrianskas matcher.
På lördag smäller det. En fullsatt BA gör det extra festligt. Hoppas vädergudarna är med oss.
Brommapojkarna Conrad
2006-10-16 23:08
Det bästa med ÖSK-seger på lördag är att fripassagerarna från Södertälje då kan åka ur Superettan.
Örebro Erki
2006-10-16 23:04
Vad ska ni hacka på Syrianskas publiksiffror för?
Dom har ju riktigt bra siffror för att ligga i div.1, kul för dom!
Annons: