/fotboll/osk/forum/8724.aspx/fotboll/osk/forum/8724.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Örebro Mr.Mancini
2006-10-20 19:18

Mycket skitsnack om TFF!

"fotbollsmördare", "de förlorar sitt lilla rykte om de lägger sig", "hur kan de åka med tåg" etc etc etc

Fotbollsmördare - är det inte, mycket imponerade spel denna säsong, något som Walker också påpekat

Ryktet - En match i fotboll kan gå hur som helst, i synnerhet när det ena laget är klart och inte har något att spela för. Att påstå att de förlorar sitt rykte är att ta i. Kanske bland ÖSK-Fans men inte bland svenska fans i allmänhet. Max att det tas upp i förbifarten i media men kommer vara glömt lika snabbt och de spelar i Allsvenskan nästa år.

Åka tåg - Laget är klart för Allsvenskan, kvittar väl vilket transportmedel de väljer. Att ta tåget är mycket bättre ur ekonomisk synvinkel, självklart att de väljer det alternativet om de kan spara en massa pengar på det.

Så sluta kom med en massa bullshitt....låter pinsamt mycket som "losers talk".

ÖSK kommer iallafall göra sitt jobb, allt annat är en bonus.

Örebro Mr.Mancini
2006-10-20 19:05

Vad är en match mot en hel säsong? (Nästa säsong)

Klart TFF lägger sig!

Örebro MAD FOR IT!
2006-10-20 18:25
Ämne: måndag/// Hmm, vinne....
haha! puuuss! imorgon är både du och jag lyckliga!
Örebro Chivas
2006-10-20 18:24
Heja svartvitt!!
Åtvidaberg JAZZ
2006-10-20 18:16
måndag/// Hmm, vinner ösk är vi per automatik klara, oavsett eget resultat.

Tisdag/// Tänk va goa kexen skulle va om dom kunde göra oss den liiiiiiiilla tjänsten.

Onsdag/// Vete fan om jag inte gillar ÖSK lite grann. Ja menar, räddare i nöden och allt, kanske.

Torsdag///Jag känner starkt för Örebro, även som stad, ja allt liksom. Vilket bra lag alltså.

Fredag/// Jag älskar ÖSK!!! ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖSK!!!
Hit med medlemsansökan till Kubaner, ultras och fan vet allt. Jag tar allt!

Imorgon är det lördag och jag har en sista liiiiten fråga: Kan ni vinna imorgon, eller???
Örebro MAD FOR IT!
2006-10-20 18:09
Ämne: Hoppas många hittar ....
ses i baren ;) hoppas gubben bjuder på mackor!
Örebro Örebroaren
2006-10-20 18:08
Så Jäkla närvös!!

Forza Sportklubben
Örebro joth
2006-10-20 17:55
Mittåt//Intressant... en del spelare har vilat i veckan och kanske inte blir med.... hmmmm....
Örebro joth
2006-10-20 17:52
Wirström har i sin blogg rapporterat om denna krönika, se länk.

Ribba ni//Läs krönikan så kanske du är med på vad de har att vinna... en riktigt sorglig krönika.
Örebro Mittåt
2006-10-20 17:50
Conny Karlsson till Radiosporten inför matchen.
Sverige Ribba in
2006-10-20 17:44
Ämne: Tror inte heller att....
Nä varför skulle TFF det. Vad har de att tjäna på att lägga sig.
Örebro Avgå Lagrell!
2006-10-20 16:33
Hoppas många hittar till K5 innan matchen i morgon!

Och för att komma in på sektion K så måste man nog vara på plats ganska tidigt...
Örebro kubanen_90
2006-10-20 16:32
Ämne: grattis till allsven....
Hoppas du har rätt. Men det gäller att vi slår AFF också det blir inte lätt. Men jag tror ändå att ÖSK vinner med 2 mål.
Örebro Chivas
2006-10-20 16:31
ÖSK!!
Örebro joth
2006-10-20 16:07
Tror inte heller att TFF på något sätt kommer att vika ner sig. Det är trots allt TV-match och man har ögona på sig. Med det menar jag att för spelarna i TFF är inte TFF slutstationen. Alla är inte lika lojala som Thomas Andersson och de flesta spelarna spelar för sin egen karriär.

Om inte jag missminner mig helt fel så har TFF en rätt dålig ekonomi, eller åtminstone hade. Kan tänka mig att det kan bli en del förändringar i deras trupp till nästa år.

Kom igen ÖSK, kom igen TFF!!!
Örebro joth
2006-10-20 16:04
Kronblom//Å andra sidan tror jag Assyriska lägger sig för att bjuda tillbaka för filmningen i Svenska Cupen 2003. ;-)

Men som sagt, det kommer att vara ett enormt taggat Assyriska som kliver in på BA imorgon. Det gäller att ÖSK ä lika taggade och att vi i publiken verkligen ger ÖSK ett enormt stöd!

Oavsett hur det går kommer nog morgondagen att bli historisk på något sätt...
Örebro Henrik(ÖSK)
2006-10-20 15:55
Alldeles för nervöst detta. Och detta dan före dan. Morgondagen blir onekligen en jäkla nervpärs. Kom igen nu Sportklubben! Och angående TFF - det finns inte en chans att de kommer lägga sig.
Örebro Jimpa_90
2006-10-20 15:48
Krossa AFF!!!
Malmö FF banksy78
2006-10-20 15:45
grattis till allsvenskan trelleborg lägger sig inte mot bp
Örebro Kronblom
2006-10-20 15:45
Ämne: BPs Jon Persson: "AF....
Visst men kom ihåg att ÖSK:s seger i södertälje var början på raset för Assyriska för man låg faktiskt fyra i tabellen inför den matchen men underskatta för all del inte Assyriska trots tabelläget,man har haft oflyt i en del matcher där man spelat väldigt bra men ändå förlorat!
Örebro TJC
2006-10-20 15:42
Jaha, då är klockan 15.45

Om 24 timmar går vi in på tilläggstid...
Örebro joth
2006-10-20 15:34
BPs Jon Persson: "AFF gör en bättre match än ÖSK och därmed vinner. Assyriska är I mina ögon ett
mycket bra lag. "

Det måste väl ändå vara en överdrift, även om vi hade stora problem med Assyriska borta... :-)
Örebro Sekt. E
2006-10-20 15:20
Perkan // OM vi går upp, har du kvar ditt nick då?
Örebro Perkan - Hejdå Walker!
2006-10-20 15:19
Det är pinsamt... jävla TFF! att åka tåg samma dag när det tar 5 timmar.. skön uppladdning, jävla läggmatch!
Örebro joth
2006-10-20 14:59
TFF ställer upp med samma lag som mot ÖSK. Då känns det genast lite bättre!
Örebro Avgå Lagrell!
2006-10-20 14:56
Fantv har en intervju med Gerndt om någon har missat det, det är han som kommer nästa vecka till oss på provspel. Norling kommenterar honom också i en annan intervju...
Örebro kubanen_90
2006-10-20 14:38
Är nervös nu. Men känns ändå skönt att veta att det inte kan bli hel depp imrogon.
Örebro E-A
2006-10-20 14:29
Ämne: Ett litet tips:
Om ....
så mycket skit som dom skriver om Örebro (gnällbältet) och ÖSK hela tiden så förtjänar dom å få en del tillbaka.. börjar få sånt agg mot den lilla hålan. dom kan ju inte bete sig, hur fan kan dom stå upp för det deras spelare säger och tycka till i olika forum att det är helt rätt att lägga sig?
Örebro zxcv
2006-10-20 14:26
Förhoppningsvis så spelar Trelleborg för seger imorgon. Jag tror inte att Trelleborg medvetet släpper in mål för att BP ska gå upp.

Men skulle det hända har Trelleborg förstört det lilla rykte de har...
Örebro Sekt. E
2006-10-20 14:26
Rasberg. Samtidigt som du tuttar eld så gräver jag loss skåne om så händer.
Annons: