/fotboll/osk/forum/8722.aspx/fotboll/osk/forum/8722.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Örebro Erki
2006-10-20 23:57
Shiiit, vad nervöst det blir imorgon!
Hoppas ÖSK får ett tidigt mål eller två så att BP blir stressade. Om dom vet att dom måste vinna börjar nog nerverna spöka rejält.

Lite konstigt att arenan inte är slutsåld än, folk kanske inte är så pigga på att köpa ståplatsbiljetter i förtid :-)
Örebro Jocke S
2006-10-20 23:45
En bra uppladdning inför matchen är joggingrunda.Sedan en rejäl brunch.Sedan gå tillK5,eller Kungen å dra några öl sedan gå ner på Vallen ä sjunga högt på vilken sektion man nu sitter på.Sedan om ÖSK går upp ta fram Cigarren å njuta.Man får ju inte ta med sig alkohol in på arenan.Så Champangen får jag ta efter man kommit ut från Vallen
Örebro Per Persson
2006-10-20 23:36
ahlstrand//

Du borde väl vara glad att några kommer in i ert glesa forum. Att du sedan inte förstått anledningen till att vissa av oss tagit i extra inför morgondagen är för mig obegripligt.
Örebro Per Persson
2006-10-20 23:33
Rummenigge//

Hitta inte på, EN GÅNG denna vecka har jag skrivit fotbollsmördare och det fanns det fog för. Om inte du begriper varför jag och några med mig tjatar om läggmatch så är du blåst. Det har gett verkan. Ikväll i TV4 sa er målvakt att tjatet om läggmatch har gett TFF nödvändig tändvätska.

Det jag skriver är med omtanke om att ÖSK skall få tillbaks sin/vår plats i AS. Då får man ta till de metoder som krävs. Att motståndarna lackar ur har jag förståelse för. Men däremot är det beklagligt att inte alla ÖSK-fans fattar det. Men det är smällar man får ta ;)
Hardy
2006-10-20 23:31
kan man köpa förköp på ståplats på någon internetsida??
Örebro Aspen
2006-10-20 22:56
Färsk SVT intervju med Walker.
Bättre länk:
http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=21527&lid=menu
Se sedan senaste video
Örebro Joerny - o inget annat
2006-10-20 22:49
Aspen// kanske blir som mot Degen när det regnade oavbrutet ett dygn före match. Sen sluta det typ samtidigt som domarn blåste igång matchen. Då gick det som bekant bra i matchen, så det är kanske ett gott tecken..? man vet aldrig.
Örebro rirobban
2006-10-20 22:47
Ämne: Han e bättre än Näfv....
Har du sett dessa spelare du nämner i år eller? Jeffs är riktigt bra, en klassvärvning som kämpar hårt i varje match och Nävfer har visserligen tappat nu till slutet, men kan han komma tillbaka till vårformen är han en av Sveriges största talanger;)
Örebro kubanen_90
2006-10-20 22:46
Aspen//
Alltså blir det spöregn eller hagel! :D
Örebro kubanen_90
2006-10-20 22:46
pesse//
Svårt att säga när de inte spelar på samma postioner.
Örebro Aspen
2006-10-20 22:42
Stämmer SMHIs prognos blir det uppehåll i morgon em.
Trelleborg ahlstrand
2006-10-20 22:38
Avgå// Som ironi mot PP, jobbig jävel det där!
Länktips: www.trueblues.nu
Örebro Jimpa_90
2006-10-20 22:34
Krossa AFF!!!
Helsingborg pesse
2006-10-20 22:30
Han e bättre än Näfver, Jeffs o Antonen!!
Örebro kubanen_90
2006-10-20 22:26
pesse//
Han gjorde ett mål iallafall.
Örebro kubanen_90
2006-10-20 22:25
Hopppas verkligen att Trellehålla gör sitt bästa imorgon. Men jag vet inte. Skånigar är ju ett konstigt släkte.
Helsingborg pesse
2006-10-20 22:25
Nån som såg b-lagsmatchen mot djurgården?? Var Emil Nilsson bra? Skulle Ösk satsa på honom kommer han inte att göra någon besviken. Är en grym talang med enorm potential och kämpaglöd.
Örebro MAD FOR IT!
2006-10-20 22:22
Ämne: Jag kan förstå att n....
up yours you danish cunt! PP for president!
Örebro Avgå Lagrell!
2006-10-20 22:21
ahlstrand: Nyligen skrev du så här i bp:s forum...

"Namn: ahlstrand » Svara på inlägg » Har tippat IFBP-TFF 0-2
Hemort: Trelleborg
Sänt: 2006-10-19 16:11:01
Resan till Grimsta IP kanske ställs in på grund av för få anmälningar konstigt nog. Hoppas dock att det ordnar sig. Hoppas även att TFF vinner och ÖSK förlorar! =) "

Nu hoppas du innerligt på ÖSK... Vad har fått dig att ändra din åsikt?
Trelleborg ahlstrand
2006-10-20 22:18
Jag kan förstå att ni är nervösa inför morgondagen men ni har försatt er i situationen själva.
Att efter det tala om läggmatch innan matcherna ens är spelade är enbart pinsamt och patetiskt!
Ni ska ju vinna er först till att börja med...

(Drar inte alla över en kant och syftar mest på PP och några andra).
Örebro nibor
2006-10-20 22:16
Ahlstrand/ Det var mer än vad jag visste! Du gjorde mig lite lugnare iallafall ;-)
Trelleborg ahlstrand
2006-10-20 22:11
nibor// Se länk! TFF reser precis i vanlig ordning som tidigare.

Det hade varit roligt ifall ett lag, precis som oss, med små resurser går upp, alltså BP men innerligt hoppas jag på ÖSK! Men tänk också på att ni själva har försatt er i denna situationen och ni kan ju börja med att vinna matchen imorgon.
Örebro nibor
2006-10-20 22:05
Det var längsedan jag var så här nervös inför en ÖSK match. Känns lite mörkt ut att TFF ska ta tåget samma dag.
Trelleborg Rummenigge
2006-10-20 22:04
Mittåt//
Jag dömer inte er andra efter PP, oroa dig inte. Tyvärr verkar det dock som om vår gästbok dragit till sig era värsta konspirationsteoretiker. Och nej, matchn mot er i Örebro var sannerligen ingen publikfriare, men kom ihåg att TFF bara vunnit 4 av 26 matcher någonsin mot ÖSK. Matchen i år var väl dessutom enda segern i Örebro någonsin för TFF:s del. Vi var tvungna att gneta.

Lycka till mot Assyriska.
Örebro Aspen
2006-10-20 22:02
Sent ska syndaren vakna:
ÖSK-tränare kommenterade också uppgiften att Trelleborg, som måste ta poäng av Brommapojkarna för att ÖSK ska ha chans att komma tvåa, åker tåg till Stockholm matchdagen och kommer fram till arenan tidigast en och en halv timme före avspark. - Det låter minst sagt konstigt. Kan inte tänka mig att de skulle göra så om deras egen allsvenska plats hängde på det. Det är definitivt inte bästa tänkbara uppladdning för en viktig match."

Men Näfver är ändå orolig:
– Hade matchen gällt mycket för dem hade de säkert åkt dagen innan och laddat upp med en natt på hotell.

Jämför med ÖSK:s Umeå-äventyr!!!
Örebro Avgå Lagrell!
2006-10-20 21:59
Mittåt//

Helt klart, det är vissa matcher som blir svåra att glömma om vi inte går upp i år men jag vill inte tänka i de banorna just nu...

Jag vill hem till allsvenskan igen!
Örebro D. McGrain
2006-10-20 21:56
Om man är lite ärlig så är det så att tabellen ljuger inte. Är ÖSK trea efter imorgon så har det ingenting med TFF att göra, vi måste ta poängen själva och inte lita på andra. Tror det är 60-40 till BP:s fördel: BP är otroligt hemmastarka och TFF kommer visserligen inte lägga sig men samtidigt är det ingen spelare som offrar korsbanden för att få poäng när man redan är klar. ÖSK får göra sitt mot Assyriska och hoppas...annars väntar ett mycket svårt kval.

FORZA ÖSK!
Örebro Mittåt
2006-10-20 21:54
Om ÖSK kunde ta stryk av Qviding och Umeå på bortaplan samt bara nå 0-0 borta mot Väsby mitt i slutspurten. Vad finns det då som säger att Trelleborg inte skall kunna ta stryk av ett supermotiverat BP?

Ingenting alls. Om det nu skulle gå så illa att vi inte når direktkvalificeringsplatsen bör vi vara ärliga nog att inse, att det inte var i seriens sista omgång som den förlorades.
Örebro Mr.Mancini
2006-10-20 21:52
Allt snack om att TFF förlorar (vilket även jag tror på) är ingenting mot om de inte skulle hinna fram.......då kan vi snacka skandal.....
Örebro Avgå Lagrell!
2006-10-20 21:50
Börjar blir riktigt nervös... Jag tror inte att Trelleborg lägger sig, jag tror de får det tufft ändå! Flera timmar i ett X2000-tåg hjälper knappast heller...

Någon som vet vad som händer om de inte hinner fram i tid? Blir det Walk over?
Annons: