/fotboll/osk/forum/8646.aspx/fotboll/osk/forum/8646.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Örebro Mullet
2006-11-14 09:48
Joth//
Angående DVD:n, kul att det är på gång!!

Den som gjorde den här videon borde kunna hjälpa till:
http://youtube.com/watch?v=3G5HmirXiUo

Vet inte vem som ligger bakom den, men den är jäkligt skön att se. Bildkvaliteten är kass men redigeringen och musikvalet är bra.
AIK Saywee
2006-11-14 08:51
Tror att jag läst eller hört från någonstans att en viss Hussein önskar Fröjdfeldt som domare eftersom han hellre friar än dömer ...

... detta har kanske inte så mycket med fotboll och ÖSK att göra, men det beror främst på att jag nämnt Fröjdfeldt.
Örebro DaSa
2006-11-14 08:38
Är väl inte enbart NA som fungerar som annonspelare för spelare som vill byta klubb. Även "seriösa" internetsidor som fotbolldirekt.com m.fl. har nog goda tider just nu. En spelare vars agent jobbat bra är Wikström då han har haft ett antal artiklar om skrivna om sig och sitt utgående kontrakt.

Även artikeln om Pappas i Jönköping som hade flera europiska klubbar efter sig, tror jag en agent ligger bakom.
Örebro DaSa
2006-11-14 08:34
Förstår inte varför det är mest spekulationer om kontraktlösa eller spelare som inte platsar här i forumet. Spelareinvest sitter och trycker på ett antal miljoner så jag hoppas att vi får se en riktig drömvärvning snart...

Men självklart behöver vi även spelare som Wikström, Jonsson, Rodevåg, Richardsson som förhoppningvis inte kommer att kosta så mycket.
Djurgården Linde
2006-11-14 08:33
Jaha, så Per Johansson är inte aktuell för ÖSK, tänkte på silly season sidan? Varför plockar vi inte upp dom lokala talangerna?
Örebro Mittåt
2006-11-14 08:31
NA har öppnat den fjärde luckan i sin speciella IFK Göteborg kalender. Bakom luckorna hittar man en spelare som inget hellre vill än att få en plats i ÖSKs A-trupp. Först var det Wowoah, sedan kom dubbel-Richard, igår Kihlberg och idag så Dennis Jonsson. Medan Lennart Sjögren i samtliga fall förnekat att just dessa spelare funnits med i ÖSKs värvningsplaner.

Det verkar onekligen som om Håkan Mildh haft kvartssamtal med sin spelartrupp och meddelat ett antal av dem att de inte har någon framtid i IFK Göteborg.

Att sedan en del verkar bli knäsvaga vid blotta tanken på ÖSK beror väl på att det inte finns så många öppna platser i de allsvenska klubbarna att välja på. I alla fall inte med de villkor de vant sig med i Göteborg. ÖSK med sitt nyuppflyttade lag anses nog vara en klubb med fler hål i sin trupp än de mer etablerade klubbarna.

Frågan är bara vilken typ av kontakter NA har i kamratgården. De verkar vara väldigt bra. Eller så handlar det om betalda text-annonser.
Örebro Hjortsberg
2006-11-14 08:25

Synenrligen intressant strategi från NA. Man gör en artikel om varje kontraktslös spelare i allsvenskan, samt frågar Lennart om spelaren i fråga. Denna kommer naturligtvis att dementera samtliga, må de vara intressanta eller ej. OM ngn skulle kontrakteras kan NA slå på stora trumman och säga att de var först ut.

Tråkigt att Wirström ägnar sig åt sådant, det finns väl en egen del för annonser?

Örebro Kerberos
2006-11-14 07:52
Peder är nog inte ute och cyklar så värst ändå, fast jag tror nog mer han har kontakter hos NA än hos ÖSK då Lennart Sjögren verkar vara ovetande.
Örebro lollo_homeboy
2006-11-13 23:52
truppen 07

målvakter:
1.westman richardsson och han christoffer i ungdom
Varför inte göra som hockey spela in andra målvakten mot de sämre lagen så han inte blir kall på bänken???
backar samuelsson(bort)riddez vänster mitten hagge och wikström högerback eddie åhman moses kommer göra genombrott och göra inhopp tillsammans med holgersson

mittfält..här måste det fyllas på mest nävfer å ian givande på kanterna tillsammans me nordback å lars där inne.. men det måste fyllas på där inne på mitten.. Bröderna walkerna håller inte i AS skulle inte finnas i truppen om det inte vore för PW.. hitta någon i 25 års ålder som har lite rutin men ung och hunrig??

forwards våga satsa på johan P klart han tappar själv förtroende dem träningar jag sett är han geym ju saknar självförtroende där tror jag.. rodevåg in så allt klart sen

Min gissning blir en 6-7 plats i 07ans allsvenska...

mittfält
Örebro Gordon
2006-11-13 23:48
Peder = Uddling, som försöker skaffa läsare till Allehanda-sporten i morgon.
Örebro Sersant
2006-11-13 23:02
Ämne: Vad tror ni om Gusta....
Bra spelare men lite gammal kanske.
Svensk Fotboll B-A
2006-11-13 22:59
Vad tror ni om Gustaf Andersson i Helsingborg? Han verkar ju ha gjort sitt där.
Örebro jappel
2006-11-13 22:49
Ämne: Intressantast med al....
visst är det så, fast det är väldigt sällan det kommer in information som skadar klubben, jag tycker faktiskt att ÖSK lycklas bra med sina värvningar på sista tiden, fast det kanske beror på att vi spelat på bakgården (SE) där inte så många bryr sig om vad som händer...det blir annat nu när det är dags att ta på finkostymen igen och ge sig ikast med dom stora drakarna!
Men vi ska segra likt St:Göran.
Örebro jappel
2006-11-13 22:47
bison din säkra information kan kanske eventuellt dementeras redan nu av mig...jag kommer bara ha tillgång till internet vissa dagar i veckan :-) Men du har rätt i att jag kommer vara här så mycket jag kan..
Örebro bison
2006-11-13 22:42
Ämne: Intressantast med al....
Det lustiga är att viss "säker information" presenterades för över en vecka sen. Om det nu var så att allt var klart med Wikström och Rodevåg för över en vecka sen så borde väl kontrakten vara skrivna vid det här laget.
Örebro bison
2006-11-13 22:41
Jag har från en säker källa fått veta att Jappel kommer att hängapå forumet varje dag under silly season
Örebro # brorzan
2006-11-13 22:40
Intressantast med alla rykten är att de oftast sprids av helt nyregistrerade användare vars enda inlägg handlar om dessa rykten.

Tråkigt med ryktena är att om det finns någon sanning i dem, så kan de skada klubben.
Örebro Sersant
2006-11-13 22:38
Med Jappel i laget igen så kan vi sikta mot toppen igen :D
Örebro bison
2006-11-13 22:36
Precis!
Kubanen_90 har helt rätt - allt beror på Jappel
Örebro kubanen_90
2006-11-13 22:35
jappel//
Tror inte det: :P Det har varit helt tyst i flera veckor så loggar du in och så blir det ett jävla liv på en gång! :D
Örebro jappel
2006-11-13 22:34
Ja titta bara vilken fart det blev ikväll....
Fast det är kanske mest Peders, sersant, kubanen_90 och din förtjänst..
Örebro bison
2006-11-13 22:32
Givetvis spelar hetaste forumet in, men det har varit lite dålig fart här lite då och då, nåt som du brukar kunna råda bot på
Örebro Sersant
2006-11-13 22:31
Ämne: Ämne: Ämne....
Det är därför dem kallas rykten :D
Örebro jappel
Ämne: Peder//
Jag menar i....
exakt. kunde inte sagt det bättre själv.
Örebro kubanen_90
jappel//
Ian Jeffs var från början ett rykte.
Örebro jappel
2006-11-13 22:29
Ämne: Ämne: Svar ja....
visst är det lite kul med rykten, men det är ändå ointressant då de i 95% av fallen visar sig felaktiga....men nog blir det fart på diverse forum av dom...
Örebro kubanen_90
2006-11-13 22:29
Peder//
Jag menar inte att just ditt rykte är osant. Men när man får höra massa skit 5-6 ggr om dagen så tröttnar man till slut.
Örebro jappel
2006-11-13 22:27
peder//
Ingen (få i alla fall) skulle vara gladare än jag om det kom in en högerback av rang. Men som jag skrev tidigare. rykten är rykten. Jag väntar tills jag läser fakta.
Örebro Sersant
2006-11-13 22:26
Ämne: Svar ja.....
är han 25+ el -

jappel:
Har inget emot lite rykten tycker de sätter fart och håller intresset uppe, läckor finns nästan alltid.
Örebro jappel
2006-11-13 22:26
Ämne: ja du jappel du har ....
bison//
alldeles för vänligt att skriva så....saknad och saknad, jag antar helt enkelt att du menar att ni saknat känslan av att ligga med som hetaste forumet ;-)
Annons: