/fotboll/osk/forum/8634.aspx/fotboll/osk/forum/8634.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Örebro Joerny - o inget annat
2006-11-22 01:12
Sahlman kanske på väg att lämna HBK. Har själv inte sätt han spela bara läst om han. Kan det vara nått att satsa på för framtiden kanske?
Örebro kubanen_90
2006-11-22 01:00
Härligt med Näfver! :D
Örebro Joerny - o inget annat
2006-11-22 00:45
Hoppas, och tror att chansen ökat att både Rodevåg o Wikström väljer ÖSK nu när Näfver skrivit på för två år till.
Örebro Avgå Lagrell!
2006-11-21 23:48
Lite PFO:

"– Hvorfor takket du nei til Stabæks tilbud i sommer?

– Det får du ta med agenten min, Martin Klette. Det har vært mye spekulasjoner frem og tilbake."

Han menar förstås att han ville vänta tills han går som bosman för att få en så stor sign on bonus som möjligt.
Örebro Mittåt
2006-11-21 23:23
jappel// Svårt att flytta om frun råkar vara riksdagsman. Hon vill nog bo kvar i den valkrets hon representerar. Även om inte alla politiker gör så. Sossarnas förstanamn på Närkeslistan är ju Tomas Bodström och han har väl aldrig bott här. Helt fel dessutom att låta länets intressen representeras av en AIK-are.
Örebro jappel
2006-11-21 23:12
Avgå Lagrell! //
Låter väl troligt och bra, för ÖSK i alla fall!
Örebro jappel
2006-11-21 23:11
Konstigt men kul att gammeldansk rankas så högt.
Kul att höra att han tänker bli ÖSK troget. Kanske inte så oväntat men ändå alltid kul med trotjänare.
Örebro Avgå Lagrell!
2006-11-21 23:10
Vet inte riktigt hur mycket man kan lita på journalisten som jobbar extra åt spelaragenterna, men om detta stämmer så har Bajens styrelse gjort bort sig ännu en gång!

Jag börjar faktiskt tro att förlikningen mellan ÖSK och Hammarby angående PFO var mest negativ för Hammarby.

Har för mig att jag läste på deras forum att årets resultat verkar hamna på minus, trots att de sålde Runström för ett antal miljoner.
Örebro Mittåt
2006-11-21 22:45
Silver till en dansk.
Örebro jappel
2006-11-21 22:43
Tycker att det är riktigt trist att TFF och inte vi lyckats signa Fegler från MAIF. Han hade passat perfekt i lagbygget ÖSK!! trist men det finns ju fler målisar att plocka in i laget.
Örebro go_osk
2006-11-21 22:39
Fan vad underbart!

Inte nog med att vi har Sveriges största talang kvar i några år till. Utan jag vill påstå att det här är en passning till övriga fotbolls Sverige som visar vart ÖSK står och vilken ambitionsnivå vi har.

Nu väntar jag bara på att Wikström och Rodevåg signar.
Örebro Avgå Lagrell!
2006-11-21 22:36
Att ens tro att ÖSK kommer tänka tanken att värva skadedrabbade Skoog är väl lite konstigt när de överväger att inte erbjuda Anttonen kontrakt om jag har förstått det rätt.

Även om jag gärna vill se Anttonen i ÖSK i många år till så förstår jag om han inte får förlängt, han har tyvärr varit drabbad av skador när han verkligen behövts på planen.
Örebro kitcar25
2006-11-21 22:25
ok , har jag fattat detta rätt nu .. är det bara Ante Och Nobbe som är kvar att signa ?

I så fall är det dags att signa dem nu ! och sen tar vi rode viken och Richard så är det Royal League nästa :d
Örebro nibor
2006-11-21 21:55
Vi se om det där fjanten "BajenDanne" vågar visa sig här inne nåt mer? Enligt honom var ju Näfver klar, ha ha ha...
Örebro Erki
2006-11-21 21:55
Om vi förlänger med Nobbe och Anttonen också räcker det med Rodevåg, Wikström och Richardsson eller Hellström som nyförvärv (+ Yunus om han för vara kvar).

Då får vi en ganska bra trupp.

Westman/DubbelRichard

Haginge - Wikström - Glenn - Riddez

Anttonen/Jeffs - Nobbe - Larsen - Näfver

Nedim - Rodevåg

Darra Allsvenskan!!! ;-)
Örebro jappel
2006-11-21 21:45
Ämne: We Näfver would have....
Nej, det måste vara ett riktigt trendbrott att vi signar spelare under näsan på er.
Sedan kan det visserligen vara så att ÖSK vägrat göra affärer med just bajen efter strulet med pf*
Hur som haver så har ÖSK gjort en riktigt viktig förlänging!! Mer sådant!
Örebro jappel
2006-11-21 21:43
underbart att se att även Näfver väljer att förlänga med framtidslaget Örebro SK!!!
Skönt att kunna konkurera ut kollegor i AS när det gäller att signa spelare.
Visserligen har näfver "bara" valt att förlänga med två år, men ändå...det är perfekt läge både för honom och ÖSK, han kan utvecklas och spela för ÖSK två säsonger till med europaspel som krydda efter nästa säsong...sedan är det lagom för Kristoffer att resa mot sydliga breddgrader!
Örebro ÖSKare i exil
2006-11-21 21:36
JAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Hammarby ...grönvita sidan upp!
2006-11-21 21:28
We Näfver would have guessed.
Örebro HJÄRTA_ÖSK
2006-11-21 20:43
Det skulle sitta finfint med Nedim och Rodevåg på topp! Allsvenskans hetaste anfallspar!
Örebro E.Shams
2006-11-21 20:26

Skönt att ännu en favorit har förlängt med ÖSK!

Kristoffer Näfver och Joel Riddez är klara, Lars Larsen sedan tidigare och nu är det endast Fredrik Nordback kvar.

Örebro ÖSK Fans
2006-11-21 20:22
tycker vi ska värva Abgar Barsom o spela in han som högerback...!

genast!
Örebro Ösk-Power
2006-11-21 20:09
Visst en Skoog som är fit for figt tillför ju extremt mycket, men han är ju tyvärr skadedrabbad och dyr :/!

Örebro Nikki Sixx
2006-11-21 20:08
Ämne: Ämne: Alltid ....
Och vad tillförde ditt?

Kul att Näfver förlängde. Vänsterkanten är ruggigt stabil i Sportklubben för tillfället.
Örebro Brus-Nilsson
2006-11-21 19:56
Ämne: Fan vad skönt med Nä....Beträffande Skoog så tror jag inte klubbens filosofi är att värva en skadedrabbad 32-åring som praktiskt taget inte spelat en hel säsong på 3 år! Att han dessutom, förmodligen, kräver en lön som är dubbelt så hög som de flesta andras är heller inget som talar för honom.
Örebro bison
2006-11-21 19:53
Stort att Näfver stannar, dessutom till 2009!

Ytterligare på att säkra källor som folk verkar ha lite här och var är lika pålitliga som närmaste lodis i parken.
In med Wikström imorrn och Rodevåg på torsdag.
Örebro DaSa
2006-11-21 19:45
Fan vad skönt med Näfver, nu håller vi honom en säsong och sen säljer vi honom till Milan för 30 mille och låter Frempong ta över hans plats.

Om Skoog vill komma till oss så kommer vi få en av AS bästa targetplayers. Ni som inte vill ha honom kan omöjligt sett honom spela i ÖSK innan han lämnade, han dominerade totalt.

Jag tror vi har chansen att ta en topp fem placering om vi värvar Skoog, Kihlberg och Wikström och de hållers sig friska. Plus en stabil högerback.
Örebro Grixx
2006-11-21 19:38
Kul att det gick i lås. Bara att hoppas att de jättekliv han tog i utvecklingen under våren fortsätter. Hösten gick ju inte riktigt lika bra.
Örebro Chivas
2006-11-21 19:35
Näfver är guld värd. FORZA SVARTVITT!!
Örebro 1981
2006-11-21 19:25
SM-guldet säkrat!
CL-final 2008!
Näfver!
Annons: