/fotboll/osk/forum/8515.aspx/fotboll/osk/forum/8515.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Örebro Joerny - o inget annat
2007-01-08 15:05
Joth// skönt att det till slut blev klart. Tyvär så kommer jag inte in på länken bara.
AIK Saywee
2007-01-08 15:03
Välkommen Richard Richardsson, nu "spikar du och Peter igen" det svartvita målet, på väg mot det svartvita målet 2008!
Örebro Sersant
2007-01-08 15:01
Ämne: Richard klar för ÖSK....
Härligt, bara Anttonen kvar då :P
Örebro ÖSKare i exil
2007-01-08 15:00
Real Örebro. Otroligt kul läsning om truppen. Givetvis föreslår jag att humor plankas raktav för storebror ÖSK. Bra humor.
Örebro Mittåt
orebrosk_// Det var nog bara en julhandelsbutik. Så har man ju gjort de två (minst) senaste åren också.
Örebro joth
Richard klar för ÖSK se länk.
AIK Saywee
2007-01-08 14:57
Spelschemat, igen ...
... kollade med SvFF, schemat kommer "inom kort" och man har som mål att det skall vara klart under januari månad. Det som gör att det tar lite tid är att det skall samordnas med media, typ TV-tider.

Längtar efter "Annandag påsk, den 9 april, allsvensk premiär, Örebro möter Helsingborg med Henke Larsson på Behrn Arena"

Dagen därpå, rubrikerna "Örebro blir att räkna med i årets Allsvenska, de siktar på guld jubileumsåret"

Målen, de brukar bli många när skåningar är på besök, behåller jag för mig själv ett tag.

Men åskådarantalet 11.351 det kan jag ta fram senare under våren ...?
Örebro orebrosk_
2007-01-08 14:49
När jag gick förbi Krämaren idag såg jag att ÖSK-butiken var borta...??

Någon som vet något?
Örebro BabyKladde
2007-01-08 14:44
västra stå blir ju så jäkla härlig. nu ser man ju hur bra ståplats blir i alla fall =)

sen resten kan nog inte bli sämre med lite färg osv :P
Örebro D3 Carragher, Agger Gerrard
2007-01-08 14:44
Här har ni Örebros bästa fotbollslag och hemsida. Gå gärna in och besök den. Här kan ni kolla in framtidens lag i Örebro. www.realorebro.se :-)
AIK Saywee
2007-01-08 14:42
Jag tror att det allsvenska spelschemat kommer under denna vecka och som jag tidigare tjötat om önskar jag Helsingborg hemma i en premiär annandag påsk, då blir det 5 siffrigt åskådarantal och kanonväder, jag lovar!

Smhi kan slänga sig i väggen, de kan inte göra prognoser som sträcker sig så långt fram i tiden, men det kan jag!
Örebro Halle 20mål
2007-01-08 14:37
saywee//vet du när spelchemat för alsvenskan kommer eller?
Örebro Halle 20mål
2007-01-08 14:33
mr mjällby// hur går det för mjällby ni skulle värva rodevåg och ösk va så dåliga och han skulle aldrig gå dit.hur gick det med det?dåligt insatt :P
AIK Saywee
2007-01-08 14:31
Tittat lite på läktarbilderna (främst västra stå)och längtar ännu mer till träningsmatcherna och den Allsvenska premiären. Vilket härligt grönt gräs vi har i Örebro!
Örebro BabyKladde
2007-01-08 14:26
Ämne: Gezic och RR och wow....
måste vi alltid vänta till kl. 17.00? ^^

kan dom inte avslöja tidigare så behöver man itne gå att vänta :P
Mjällby mr mjällby
2007-01-08 14:23
Var har du tagit vägen E-A???
Örebro Avgå Lagrell!
2007-01-08 14:21
Han provspelade med Malmö för inte allt för länge sedan...
Örebro Avgå Lagrell!
2007-01-08 14:20
Såg att Marko Kotilainen ska provspela för Trelleborg. De flesta kanske inte vet vem det är men i somras var han nära att gå till Real Betis. En ung spelare, endast 20 år, som sägs vara teknisk och kvick. Spelar som innermittfältare eller högermittfältare.

Kanske skulle han kunna vara ett alternativ om Anttonen inte förlänger?
Örebro Halle 20mål
2007-01-08 14:01
Gezic och RR och wowowah(tror på honom) så är truppen klar.klockan fem idag får vi besked om att RR är klar
Örebro go_osk
2007-01-08 13:54
Underbart med lite positiv nyhetsläsning. Betongen på vårt nya hem är klar och RR och Anttonen på väg att signa. Nu väntar jag bara på att truppen ska spikas och att försäsongen ska dras igång på allvar.
Örebro Kronblom
2007-01-08 13:38
Ämne: Undrar just om Nordi....
Ja,ska bli kul att se om Nordin lyckas spela till sig ett kontrakt.Hoppas affären med Dubbel-Richard löser sig under de närmaste dagarna!
Örebro BabyKladde
2007-01-08 13:06
Ämne: rirobban//Om man tit....
Joo klart. om man använder fantasin ;)

men glöm inte bort att det ska komma dit ett tak på läktaren också...
Örebro rirobban
2007-01-08 12:29
Brommapojkarnas tur...
Örebro ÖSKare i exil
2007-01-08 12:13
Undrar just om Nordin tränat något kondition så som han sagt att han behöver. Han blir en spännande följetång här framöver.
Örebro joth
2007-01-08 12:10
ÖSKare i exil//Träningarna börjar den 10:e, så du får vänta lite till...
Håller med dig om Johns hemsidan...man får en liten skön kaoskänsla. Men som sagt, innehållet är helt klart läsvärt. Man får sig ett och annat skratt.
Örebro ÖSKare i exil
2007-01-08 12:00
Ah, tillbaks efter att ha ätit mig fet hemma hos mamma och pussat på flickan min över jul och nyår. Sitter åter på jobbet och har smygläst forum under dagen. Vi är ju nästan klara inför nästa säsong. Saknas två underskrifter och arenan verkar ju bli klar.

Kul att fler läser Johns blogg, jag gillar den och hans sida på sitt amatörmässiga jag-gick-html-kurs-på-gymnasiet-stil. I en tid där allt handlar om presentation är det en sida som definitivt handlar om innehållet men en lagom nivå.

Jaja. Några frågor. DVDn, vad hände? Var i ÖSK shoppen men såg inte till den. Lite förvånad blev jag också när shoppen packat ihop och stängt i mellan dagarna då jag skjutit upp mina inköp till efterjul för att invänta julklapparna. Nu kom jag ialla fall hem med en ÖSK handduk.

Nån som kommer kika på nån träning och skriva rapport snart. Jag är bra nyfiken.
Örebro Mittåt
2007-01-08 12:00
Avgå Lagrell// Såvitt jag hört och vet så kommer Klingberg att spela kvar i Forward. Någon typ av generationsväxling verkar ju vara på gång i laget och en del av de äldre spelarna flyttar på sig. Bland annat till Rynninge som verkar att satsa på ett "gubb"lag inför den kommande säsongen. De långa resorna i norrettan blev väl för jobbiga för en del av de äldre spelarna, som väl mest lirar för skoj skull.

Sedan är frågan om Forward lyckas fylla på med de spelare utifrån som behövs. Gör man det så tycker jag att deras lag skulle kunna bli riktigt intressant.

Örebro rirobban
2007-01-08 11:37
Se mitt länktips... jag kommer skriva information om alla de allsvenska lagen nu inför säsongen 2007. AIK är först ut...

EDIT: Tryck på "Januari (07)" under kategorier i den högra menyn...
Örebro Matthew S
2007-01-08 11:29
Avgå Lagrell//
Cannavaro och Robinho blir väl bra. Kanske skulle även Ramos kunna funka som högerback.
Örebro Avgå Lagrell!
2007-01-08 11:12
Någon som vet vad som händer med Klingberg nu? Trodde väldigt mycket på honom inför den första säsongen i Superettan... Blir han kvar i Forward tro?
Annons: