/fotboll/osk/forum/8341.aspx/fotboll/osk/forum/8341.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Örebro Mittåt
2007-03-20 19:52
lollo_homeboy// Fast vi vill ju inte se några skador på talangerna heller. De har haft ett hårt program de senaste veckorna och spelat 3 matcher (före Degen) de senaste 10 dagarna. Och sedan skall de möta Kenty på lördag. Mest orolig är jag för Chris ljumskar. Speciellt som det inte finns någon anfallare alls på bänken.

Vad gör man om Chris måste gå av? Sätter upp Fedja i anfallet eller testar mittbacken Nätterlund som murbräcka?
Örebro lollo_homeboy
2007-03-20 19:47
spelar ingen roll för mign om det är inträde.. Men den räknas ju som a-laget match och spelare som i startelvan kommer vara i alaget är ju RR hela backlinjen green på mitten och nordin så det är ju fler spelare än vad ungdom kommer med. Jag hade gärna sett Ungdom tagit den matchen finns riska för skador och liknande om man är trött och sliten så där..
Örebro Erki
2007-03-20 19:45
jappel//

Självklart är jag medlem. :)
Det var bara en tanke som slog mig, det brukar väl vara gratis på Ungdoms träningsmatcher?
Örebro Mittåt
2007-03-20 19:43
Om man kan få degerforsarna att betala 50 kronor för att se ÖSK Ungdom spela så är det helt ok. Det är de värda. Intressant mittfält hur som helst med Joakim Green på det inre mittfältet tillsammans med ÖSKs svar på Xabi Alonso. Kan bli sevärt.
Örebro jappel
2007-03-20 19:40
Erki // jag antar att det inte spelar dig någon roll eftersom du självklart är medlem i stolta ÖSK.
Örebro Erki
2007-03-20 19:36
Jag antar att dom inte tar något inträde imorgon eftersom det är ungdomslaget som spelar.
Örebro BabyKladde
2007-03-20 19:28
Lite speciell uppställning imorgon.
konstigt att inte ens Yunus är med på bänken.
Richard Richardsson
----------
Fredrik Samuelsson
Fredrik Jansson
Zebastian Lovén
Moses Reed
----------
Fedja Jelecák
Joakim Green
Erik Nilsson
Simon Ramström
----------
Nordin Gerzic
Christian Lumbana-Kapasa

Avbytare:
Kristofer Jonsson (mv)
Martin Pettersson
Philip Öhlund
Alexander Nätterlund
Mikael Lihell
Anton Ahlén
Örebro Liberate tu-teme ex inferis
2007-03-20 18:53
Tackar Toro.
Örebro ÖSK tattoo
2007-03-20 18:47
Ämne: Kolla länktips om ni....
Att man kan må så oförskämt bra av att titta på lite gamla klipp.
Erki// Cred.
AIK Saywee
2007-03-20 18:44
Aspen//
Jag trodde att Sofia "spelade" i mitten ...?
Örebro Toro
2007-03-20 18:38
Liberate //

http://www.jimmyeatworld.com/discography/

Där har du länken till bandets hemsida. Sjuukt bra band som jag förövrigt starkt rekommenderar =)
Örebro Erki
2007-03-20 18:29
Liberate//

Det betyder "genom svårigheter mot stjärnorna" och är väl lite av kubanernas motto.
Detta latinska citat stod för övrigt på den stora läktarflaggan mot IFK Göteborg som man såg i filmen.

Låtens namn har jag ju redan skrivit några rader ner =)
Örebro Aspen
2007-03-20 18:27
Ämne: Beträffande Larsen .....
Saywee// Det är väl snarare att Lars gjort Sofia sällskap ut på yttersta högerkanten.
Örebro Toro
2007-03-20 18:26
Erki // Faan tyckte la jag kände igen låten,dumt vore annat när man har skivan hemma =)

Klockrent! Hoppas det blir bra som faan med tifos å grejjer iår med =)
Örebro Liberate tu-teme ex inferis
2007-03-20 18:24
Vad betyder "per aspera ad astra?"F.ö en mycket bra film och mycket bra låt,vilka sjunger låten?
Örebro joth
2007-03-20 18:20
Saywee//Fyndigt! ;-)
Örebro Erki
2007-03-20 18:16
Toro//

Jimmy Eat World - Get It Faster

Kul att ni gillade filmen =)
Örebro Toro
2007-03-20 18:08
Erki //

Sweet som faaan! Gåshud på jobbet =)

Vad var det för låt i videon...svinigt bra!? =)
AIK Saywee
2007-03-20 18:03
Beträffande Larsen ...

... kan det väl vara så att Sofia har sagt att Lars inte få ge sig ut för långt på vare sig högerkanten eller vänsterkanten?
Örebro Adios
2007-03-20 17:47
Ämne: Adios//
Om du läser....
Tack för info!

Känns inte som om det är värt att försöka ta ledigt då för min del.
Örebro joth
2007-03-20 17:47
Erki//Kanon! Vi får hoppas att du får mer riktigt bra material i år!!
Örebro go_osk
2007-03-20 17:46
Erki//
Kul att se alla arrangemang sammanställda. Riktigt bra jobbat!
Örebro Erki
2007-03-20 17:34
Kolla länktips om ni älskar ÖSK!
Örebro chilie
2007-03-20 17:04
Jag tycker det var bra att prova lars på höger flanken! senaste året tycker jag mig ha märkt att han har blivigt betydligt långsamare och dräller lite med bollen! ute på högerkanten kan han få tid att slå crossbollar som han antagligen är bäst i alsvenskan på sammt dribbla utan att få för många spelare efter sig! kan liverpool ha gerard på högerflanken så tycker jag inte lars ska gnälla över att ösk sätter han där!
Örebro PetaEjWestman
2007-03-20 16:35
Känns som aftonbladet åter igen ser upp till Larsen och ser honom fortfarande som en av de bättre i allsvenskan även vid 36.
Örebro Grixx
2007-03-20 16:26
Alla skriverier är bra reklam för laget......

....Så resonerade ÖSK och kommer nu att varannan dag släppa "bomber" som briserar under "Sportbladet avslöjar".

Alla spelarna har fått fantisera ihop en slående rubrik varefter man gemensamt har valt ut de bästa. Tillsammans med PR-ansvariga hos ÖSK har de sedan skapat en trovärdig historia till rubrikerna man valt.

Alltefter att bomberna smäller av på AB så ökar sedan garvet i omklädningsrummet....laget kommer alltså att vara på ett sjuhelvetes jävla bra humör till den allsvenska starten!!!!!

....först ut var Larsen, sedan kommer...
Örebro Los Flores
2007-03-20 16:24
Vi använder ju inte bästa truppen precis mot degen...
Bara ynglingar och talanger, inga tunga namn..
Örebro
2007-03-20 16:21
Några har skrivit att NA nog inte kommer att ta upp "Larsenaffären".
Dessvärre tror jag Uddling med glädje kommer att skriva om den på ett för ÖSK negativt sätt.
Hoppas bara att jag har fel!
Örebro Toro
2007-03-20 16:15
Skrattretande läsning på aftonbladet.se ,sjukt kul hur dom orkar håll apå att tracka på små lagen.

Funderar på att skriva ut den artikeln och när ÖSK sen tar SM-guld i höst trycka ner blaskan i halsen på skribenten. ;)
Örebro ÖSKare i exil
2007-03-20 16:10
Ämne: Jag tycker det är he....
Vad gäller Malmö matchen så var mannskapet något decimerat för mittfältet. Men kan nog hålla med att jag gärna sett Jeffs en match till på innemittfältet.

"Ian Jeffs: Stel i låret. Vilar som säkerhetsåtgärd.

Johan Pettersson: Problem med ljumskarna.

Kevin Walker: Ont i en fot

Sebastian Henriksson: Ont i en vad. "
Annons: