/fotboll/osk/forum/8122.aspx/fotboll/osk/forum/8122.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Örebro Grixx
2007-05-25 14:28
ÖSK-Karl//Förutom ett antal storstadsklubbar.
....och sedan är det ju inte Degerfors fel att Emdemalm är ett stort pucko, den idioten hade likaväl kunnat hamnat "fel" och hållit på ÖSK och inte hade det varit ÖSK´s fel om han skrivet skit för vår räkning.

Bara att hålla sådana idioter kort för de förstör för alla klubbar!!!
Örebro Rommel
2007-05-25 14:03
Varför tända bengaliska eldar när man vet att man själv + klubben riskerar straff?
Örebro Rommel
2007-05-25 14:02
DN idag: Två Örebrosupportrar har stängts av från samtliga allsvenska arenor under ett års tid. De tände bengaliska eldar under Örebros bortamatch mot GAIS den 23 april.
Örebro ÖSK-Karl
2007-05-25 13:45
Bastard on Parade//

Vad jag egentligen menar är att en sådan här sak bara kan hända i Degerfors och att det är bra att övriga Sverige får reda på den mentalitet som råder där. Det vi redan visste.
Elfsborg howlin wolf
2007-05-25 13:39
Utgår ifrån att ni är livrädda för Baxter och Henke-effekten! Allmänt omvittnad runt om i Sverige!
Örebro Bastard on Parade
2007-05-25 13:37
ÖSK-Karl //

Hur menar du nu? Varför skulle man tycka synd om Degerfors?

Jag tycker det är för jävligt det som har hänt Mark Selmer och jag hoppas verkligen de tar fast idioten/idioterna som tagit till dessa vidriga aktioner. Men jag tycker inte synd om Degerfors...

Undrar vilken syn personen/personerna som ligger bakom hoten har på ordet support. Att hota tränaren kan knappast hjälpa föreningen.

Det är väl ändå spelarna som har underpresterat? Hur tror ni att spelarna tänker nu? Deras tränare blir hotad för att han inte presterar tillräckligt bra resultat, det han kan definitivt sätta sig i huvudet på spelarna.

Sedan förstör det mycket utav det rykte som Degerfors faktiskt har byggt upp under en längre tid. Vill tränare ta över en förening där sådant här inträffar?
Örebro ÖSK-Karl
2007-05-25 13:07
Själv tycker jag inte det minsta synd om Degerfors, särskilt efter Emdemalms påhopp på oss. På något sätt känns det som det bara är i Degerfors en sådan här sak kan hända.
Djurgården wahliz
2007-05-25 12:26
En summering av allsvenskans inledning...
Örebro Ösk-Power
2007-05-25 12:00
Hur är det med skadorna?

Är Anttonen åter i träning?
Örebro Aspen
2007-05-25 10:26
Ämne: Ja, Anttonens kanons....Ursäkta det var mot Hammarby. Men hårt skott från inre del av straffområdet var det. Kan ses på canal+ sammandraget. Använd länken.
EDIT: Länken blev fel använd denna: http://webtv.canalplus.se/
Sverige Substitut
2007-05-25 09:17
Ja, Anttonens kanonskott mot Malmö glömmer man inte. Speciellt eftersom han inte spelade matchen. På tal om väl underbyggda argument alltså.
Örebro Aspen
2007-05-25 08:53
Ämne: Ämne: Fiedler....
Har Du inte sett matchen mot Malmö och Anttonens kanonskott innefrån straffområdet ?

Dina argument är dåligt underbyggda.
Örebro BabyKladde
2007-05-25 08:45
Forever Young:

japp, Westman är tillbaka i träning sen början av veckan.. sen om han står mot HIF får vi se eller om Richardsson får fortsatt förtroende..
Öster Vallens regngrå betong
2007-05-25 08:32
Följ länken för en matchrapport från onsdagens drabbning
Helsingborg sören
2007-05-25 08:17
På Måndag får ni chansen att beskåda Sveriges just nu bästa gräsmatta och innan matchen så är nivälkommna till Charles Dickens för en bira eller två innan matchen.
Väl mött till Sundets Pärla.
Örebro Aspen
2007-05-25 08:11
Efter att ha lyssnat till Axens utläggning i dagen NA (länken) och Mittåt info om Anttonen ändrar jag min uppställning mot HIF till:

--------------Westman------------
--------Haginge-----Wikström------
F.Samulsson-------------------Riddez-
---------Nordback-----Larsen------
Pettersson--------------------------Näfver
--------Seb-------Halilovic------------
IFK Göteborg Forever Young
2007-05-25 07:35
Tror ni Westman kommer att spela mot HIF? Är han tillbaka i träning efter den otäcka hjärnskakningen? Petas han till förmån för succeinhoppande RR?
Örebro Chivas
2007-05-24 23:31
Forza svartvitt!!!
Örebro Fiedler
2007-05-24 23:30
Ämne: Fiedler// Anttonen h....
Jag sa inte att han sköt dåligt, jag sa att han ALLDRIG sköt, han kan inte gå innåt i banan utan han låser sig på sin kant...

Lite mål ska man kunna kräva av mittfältare... inte bara larsen

.. Utav såkallade forwards me, även fasst det inte finns en riktig sån i ÖSK:s trupp.
Örebro Fiedler
2007-05-24 23:26
Åker Vi Ur I År?
Örebro Zammy_Ösk:aren
2007-05-24 23:06
låt nordin spela. nu på en gång. o ut med fredrik samuelsson, får hjärtklappning av honom.
Örebro Grixx
2007-05-24 22:21
Fiedler// Anttonen har väl aldrig skjutit så bra som i år, det har sett riktigt bra ut. Ett helt annat skott än tidigare.
Örebro Aspen
2007-05-24 21:44
Dagens tröst - vi är i gott "ute ur Cupen" sällskap
Svenska Cupen, 3 omg
GIF Sundsvall - Trelleborgs FF 1 - 0
IFK Norrköping - AIK 1 - 0
Landskrona BoIS - Malmö FF 2 - 1

Idel S1 vinster över Al !!!???
Örebro Bastard on Parade
2007-05-24 21:27
Hittade en gammal artikel på Uefas sida... Jäkla bra koll de har!

"Last season, under the leadership of coach Richard Walker, things went better."
Örebro ÖSK KRILLE
2007-05-24 20:07
Här är domaren som ska dömma Ösk på måndag! :)
KOLLA LÄNK!
Örebro ÖSK KRILLE
2007-05-24 20:01
Kanske vore nått för ösk? men det är inte så trolgt att han går till ösk! KOLLA LÄNK!
AIK Saywee
2007-05-24 19:35
Tråkigt start för Degerfors i år, det verkar blåsa kalla vindar på andra sidan bergen ...

... lider med Mark och hoppas att han kan komma till en klubb där han får stöd!
AIK Saywee
2007-05-24 19:22
Lustigt, ditt nick "Adios" är ganska "talande" för ditt inlägg om Selmer ...

Svenska cupen är ingen stor tävlig, vet inte vad det beror på, publikt katastrofal ibland, men för vissa småklubbar med fint besök kan det nog betyda en del, men 332 på Värendsvallen, det är uselt.

Detta med att vara laddad till tusen, visste ni att "Crocs" eller "Foppa" - tofflorna är gjorda av material som kan göra att en person kan bli statiskt uppladdad till en spänning på ca 25000 volt? Det gäller då att ta det försiktigt så att man inte förstör finelektroniken!
Örebro Adios
2007-05-24 19:04
Mark Selmer (Degerfors) avgår, se länk ovan.
Örebro Rasberg
2007-05-24 18:31
Är varken förvånad eller speciellt besviken över att vi åkte ur cupen. Vi har aldrig varit bra i cupen och det kanske är tur det. Vi behöver spelare som är friska och krya för att göra jobbet i AS.
Annons: