/fotboll/osk/forum/8105.aspx/fotboll/osk/forum/8105.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Örebro Bastard on Parade
2007-05-29 21:07
Los Flores//

Westman ska stå och Richardsson får gärna spela forward tillsammans med Halilovic! ;-)
Örebro Los Flores
2007-05-29 21:05
ÖSK kommer alltid vara SvFF:s hatobjekt...

För att HeIF ska kunna bli det måste ÖSK gå i konkurs och försvinna från kartan...

Och det kommer med stor sannolikhet inte hända... !!

Som sagt, HeIF vet inte hur det är att vara hatade av SvFF..
Örebro Los Flores
2007-05-29 21:03
ämnesbyte... ;)

Vem tycker ni borde stå mellan stolparna mot AIK.. ??

Jag tycker PeWe ska stå igen, men jag kan gissa att det finns de som fortfarande vill att RiRi står...

=)
Örebro mrCarlsson
2007-05-29 21:02
HIF vet inte hur det är att vara hatade av SvFF..
Örebro ÖSK-Karl
2007-05-29 20:59
Det är ju uppenbart att HIF lider av mindervärdeskomplex för de ligger så geografiskt nära Malmö, det är väl därför de flesta av dem skriver som de gör. T.ex att SvFF skulle vara emot dem, trots att de räddades kvar med gigantiska skulder.

Det är skillnad för oss ÖSK:are eftersom vi dominerar vår region.

Sedan är det ju löjligt att tro att HIF skulle vunnit med 4-2 om vi fått den solklara straffen, snarare hade vi vunnit riktigt stort eftersom HIF tvingats till tokoffensiv och Nedim med flera hade kontrat in fler mål.

Örebro mrCarlsson
2007-05-29 20:56
"Och när räknar ni med att vara igång med bygget?
– Det här ska ut hos de berörda föreningarna och sedan ut på remiss men jag hoppas att kommunstyrelsen och kommunfullmäktige kan behandla det tidigt i höst. Så räkna med byggstart 2008."
Örebro Los Flores
2007-05-29 20:55
men ska inte säga för mycket då det kanske inte kommer bli så som förslaget låg inne...
Örebro Los Flores
2007-05-29 20:54
BabyKladde...

Den kommer faktiskt bli större än västra läktaren av vad jag har hört och sett...
Örebro mrCarlsson
2007-05-29 20:53
Babykladde.. Det där är något att satsa på! Fy fan va najs om dom börjar göra om lite med ishockey också..

LJS.. Okej =) Hade bara hört att olika arenor skulle byggas ut till 30+ och sedan hört olympia i allting :)
Örebro Liberate tu-teme ex inferis
2007-05-29 20:51
Ämne: Liberate...
var det....
ja det var allt han skrev,han skulle väl i säng snarast;)
Örebro mrCarlsson
2007-05-29 20:50
Nja det var någon lillgrabb på matchen som hetsade som fan. Och efter kommer han och frågar
"Jasså.. Varför vann inte ni?"
"öh.. för att ni vann?"
"ASSÅ VILL DU SE MIN BROSHA I PARKEN?"
Sen skulle han hålla om mig runt axeln men nådde inte.. suck
Örebro BabyKladde
I länken följer bilder på hur multiarenan ska utvecklas, och östra läktaren ser ut att bli som västra!

Ett parkeringsgarage planeras också med!
(läs mer på NA's hemsida..)
Örebro Los Flores
Liberate...
var det verkligen allt han skrev??

Känns som om det vore en hel uppsats... :P
Helsingborg LJS
2007-05-29 20:49
Olympia ska inte byggas om till 30.000+. Dock ska södra stå och norra byggas om så Olympia tar in ca 16.000 sittande eller 20.000 med kombiståplatser på kortsidan.
Örebro Los Flores
2007-05-29 20:49
mrCarlsson...

Ja visst, byggs det en Östra läktare så finns det liksom inte plats för mer bakom att bygga på... :P Men bakom södra har vi en väldans bit till vägen...
Och Västra går att bygga ut en aning... dock lite mer begränsat pga Idrottshuset...

flores
2007-05-29 20:48
"dra åt helvete din patetiska jävel"var allt han skrev den lilla bögen.
Örebro Los Flores
2007-05-29 20:47
liberate tu-teme ex inferis...

skulle du kunna skicka HIF_forever:s PM till mig... Jag skulle vilja veta vad snorungarna skriver...
Örebro mrCarlsson
2007-05-29 20:47
Nja vi har typ byggförbud eller dylikt.. Därför det var snack om att bygga ny ishall samtidigt som Östra.

Kan inte nån lägga ut den där "HIF_forever"s hotbrev = )
2007-05-29 20:45
Kollade precis på Fotbollsmåndag,Horribel miss av Riddez vid 2-1 målet,sånt får/ska absolut inte hända.Fick ochså ett PM av Hif-forever,antagligen nån av 10åringarna från den fruktade babyklacken.jag törs knappt gå ut idag;)
Örebro Los Flores
2007-05-29 20:45
Jaha ok, då förstår jag =)
Behrn Arena var inte med i förklaget kan jag tro?
Örebro mrCarlsson
2007-05-29 20:44
Först läste jag om det i aftonbladet, vilket man oftast inte bör tror på. Sen hade farsan hört det på något IC möte att det var planerat att bygga ut olika arenor inför EM.

Bara för EM ska man bygga ut arenor så att dom får spela på halvfulla arenor, skoj?
Örebro Los Flores
2007-05-29 20:44
ok visst, när Helsingborg spelar mot Malmö på Olympia blir den överfull... Då krävs större arena...

Men den matchen spelas bara 1 gång per år!!

Hade vi haft pengar att bygga ut arenan YTTERLIGARE (efter Östra läktaren är klar) så skulle vi kunna dra över 25.000 när Degerfors kommer på besök... Med rätt sponsorer, reklam och marknadsföring och givetvis Degen i Allsvenskan så tror jag att 25.000 blir en lätt siffra att uppnå... Men då enbart mot Degerfors, då det kommer fler bortasupportrar...

Dreams
Örebro Los Flores
2007-05-29 20:40
mrCarlsson...

Vart har du hört det ryktet??
Örebro mrCarlsson
2007-05-29 20:35
Det var en tjej med rosapanband och feta flugbrillor som kastade Petflaskan och en liten gangster unge som kastade från "kidzs läktaren".

Aja.. De var inte så trevliga, men jag vet hur det är. Jag hade skoj nere i skåne, om du räknar bort en del supportrar.

Läskigaste var när 10-åringarna drog "Vi ses i parken".. Mötte dom efteråt, det var läskigt.

Det ryktas att en del arenor i Sverige, som ligger i lite större städer ska byggas om till typ 30.000+ .. där är Olympia en av dom. Kul att få spela som Gais på tomma läktare.
Örebro Los Flores
2007-05-29 20:31
chipset...

östra läktaren KOMMER bli något större båda till storlek och publikkapacitet har jag fått reda på...

Sen tar tystnadsplikten över tyvärr...

Men större blir den, det får jag säga =)
så Behrn Arena kommer ha en större kapacitet än 16.000 då arenan är klar...

det går framåt, dock jävligt långsamt ;)
Helsingborg LordPhaZe
2007-05-29 20:28
Kilten
Ja, jag förstår inte heller hur en ölburk kan komma in när dom som stod bredvid er var kids i något pojklag, men å andra sidan verkar skribenten vara från Malmö.

The_Ghoooost
Ditt inlägg var för pinsamt för att svara på.

BA_Baracus
Vill be om ursäkt för dessa jävla pajasar. Men samtidigt är det ganska roligt att bli hotad på Internet, uppenbarligen är det personer som vill hota någon men inte riktigt vågar... Hif_Forever är iaf med all sannolikhet en riktig jävla pajas med tanke på att han inte kan skriva sitt eget lag (om han nu är HIF:are har aldrig sätt honom på vårt forum) rätt.
Örebro Mittåt
2007-05-29 20:00
Chipset// Du bläddrade inte tillräckligt långt fram i kalendern. Nästa hemmamatch för reservlaget är den 10 september då BP kommer på besök.

Enklast att finna dessa matcher är att gå till ovanstående länk.

Men det är iofs. tänkbart för att inte säga troligt, att det kan komma någon eller några vänskapsreservlagsmatcher också.
Kilten
2007-05-29 19:56
Ämne: LordPhaZe

Det ä....Det är väll ändå en sjukt stor skillnad på att slåss och att få motståndarsupportrarna att känna sig ovälkomna? Jag vill då i vart fall inte att motståndarsupportrar ska känna sig välkomna när dom kommer till Örebro. Observera dock skillnaden på det och på att slå nån på käften.

Var för övrigt på plats igår och tycker inte att jag kände mig särskilt mer oönskad där än på något annan arena. Faktum är att jag tycker att det var lite småhumoristiskt med de cirka 50 10-13 åringarna som stod och sjöng hata örebro i falsett och hettsade i 90 minuter. Det genererade mest skratt från mitt håll. Sen såg jag inte heller någon ölburk (dock en plast pet-flaska) komma in på vår sektion, men det är möjligt att jag missade det.
B.A Baracus
2007-05-29 19:39
Helsingborg verkar ha väldigt många internethuliganer.fick ett inte allt för trevligt pm av Hif_forever igår.tycker synd om deras riktiga supportrar.
Örebro The Ghoooooost
2007-05-29 19:22
LordPhaZe

Det är sådana avskum med din jävla mentalitet som gör att vanliga familjer inte vill gå på fotboll.

Den dagen du får en egen son, om du är förmögen till det, så undrar jag om du skriker samma saker som du gör idag.

Det är sådana som du och ditt övriga anhang av mentalpatienter som fotbollen lider av. Titta
bara runt om kring arenorna. Idioter som slåss och lever faan i färgerna av fotbollsklubbarnas namn.

Ni era jävla nötter skulle sättas på en ö mitt ute i havet. Sedan skulle ni få slå ihjäl varandra tills det finns en av er kvar. Sedan släpper vi ned en pistol i fallskärm med 1 st kula i loppet. Faan vet om den siste fattar vad han skall göra. Jag betvivlar det.
Annons: