/fotboll/osk/forum/8071.aspx/fotboll/osk/forum/8071.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Örebro joth
2007-06-19 11:58
En dag som denna verkar det som att det finns fjädrar till en hel höna... ;-)
Örebro Fair Play
2007-06-19 11:17
joth//
Ja, det är som vanligt, en fjäder blir en höna.
Tack för hjälpen, då vet jag att det inte är någon substans i detta.
Örebro joth
2007-06-19 08:44
Fair Play//
En sökning här på forumet gav detta:

Namn: Bastard on Parade » Svara inlägg
Sänt: 2007-06-16 18:43
Jag hörde av en bekant som har lite släkt i Danmark att det gått nått rykte om att en mittfältare i ÖSK är på väg till Danmark.
Jag vet inte om det ens finns någon sanning bakom detta men ska försöka ta reda på det.
Örebro joth
2007-06-19 08:40
Fair Play//En kompis till en kompis hörde det av sin bror som var på en träning där han hörde några sitta och prata om detta. Dom nämde dock inga namn, land eller klubbar och pratade egentligen om deras semesterplaner. ;-)

Skämt åsido... lite rykten skadar väl inte... :-)
Örebro ÖSKare i exil
2007-06-19 08:39
Oj oj oj, vad mycket godis man hittade på FanTV idag. Ska bli riktigt kul att smyga in under arbetsdagens mer icke givande telefon konferenser. Bra jobbat gubbar.
Örebro Fair Play
2007-06-19 08:29
Återigen, varifrån kommer ryktet att Anttonen skulle vara på väg bort? Någon som vet?
Örebro joth
2007-06-19 06:42
Vi hoppas väl på DIF seger ikväll. Detta skulle innebära att Djurgården är med i toppen och kanske därmed lockar med många djurgårdare till Örebro på måndag. Samt att laget är förhållandevis mätta efter en derbyseger och därför inte riktigt på tårna på måndag...
Örebro joth
2007-06-19 06:33
Sogen//
"varken Mambo Mumba eller super-jon platsar i ösk´s startelva"
Klockrent, jag är inne på din linje.

Kul för övrigt med lite silly season rykten... dock så känns det som att högerkanten är riktigt illa ute om Anttonen sticker.

ÖSK-Tattoo//Fortfarande hes... ;-)
Örebro go_osk
2007-06-19 00:25
Frågan är om något lag är villigt att chansa och värva Anttonen. Visserligen är han en väldigt lojal spelare med en hög lägsta nivå, men knappast en spelare man satsar på till vilket pris som helst.

Nej, jag tror tyvärr att det blir Jeffs som lämnar, med tanke på att han verkar vara på väg djuparee ner i frysboxen.
Örebro Bastard on Parade
2007-06-19 00:07
Ni har väl inte missat den senaste artikeln på sektion-e.se?

Alvbåge yttrar sig bla!

Alltid kul att läsa texter där ÖSK tas upp, dessutom är de väldigt välskrivna. Rekommenderas starkt!

** För övrigt vill jag passa på att tacka för Fan-TV. Uppskattas verkligen! **
Örebro rirobban
2007-06-18 23:30
Skönt att samtliga bottenlag tappade poäng idag (TFF, AIK, HIF och Gefle)... vore mycket skönt med seger mot djuren i buren. Då kanske vi kan närma oss guldet något:) Men jag är glad om vi kommer 7:a i år. Något som inte verkar omöjligt om anfallarna fortsätter leverera.
Örebro jappel
2007-06-18 23:07
grymt bra med fanTV!!!
Örebro dvd
2007-06-18 23:01
nedim blev veckans anfallare i fotbollsmåndag
Örebro # brorzan
2007-06-18 22:52
heja Johannes och FAN-TV!
Nytt klipp på FANTV.SE
2007-06-18 22:45
Stefan Rodevåg efter matchen mot BP
Nytt klipp på FANTV.SE
2007-06-18 22:21
Walker analyserar 4-0-segern
Nytt klipp på FANTV.SE
2007-06-18 22:11
"Robbo" nickade till direkt
Örebro BabyKladde
2007-06-18 21:29
Aftonbladet hade inte uppdaterat tabellen, men om jag räknade rätt med målskillnader osv så hamnar vi på en 12:e plats när omgången är slut..
(BP & Trelleborg bakom oss.. .)
..men Helsingborg har då samma poäng som oss också!
Örebro Aspen
2007-06-18 21:02
Bra resultat i kvällen AS matcher. Det har blivit ännu tätar ovanför ÖSK. Det kommer att gå snabbt att avancera om vi får flyt
Örebro Los Flores
2007-06-18 20:14
om detta rykte...

jag vill verkligen inta släppa anttonnen... Om han drar så blir det som sagt ett väldigt stort hål...
Men samtidigt vill jag inte släppa taget om fantastiske näfver...
Nordback?
nej för s---n, han är ju den som springer mest i typ varje match... slitvarg!!

men andra ord vill jag inte ha bort nån mittfältare.... Däremot samuelsson, men det är jag itne ensam om...

flores
Örebro abdel seidou
2007-06-18 19:27
Heja sport!
Örebro Fair Play
2007-06-18 18:28
Berätta nu för mig och alla andra varifrån ryktet kommer att ÖSK skall sälja en mittfältare till Danmark. Den som först skrev om det på detta forum är skyldig oss en redovisning av fakta.
Örebro Sogen
2007-06-18 18:10
Näfver får gärna gå bara vi får 10millar för honom och en vidaresäljnings klausul, sen tar vi in Abbe som bosman och vänsterkanten är räddad.
Örebro ÖSKare i exil
2007-06-18 18:08
Mittfältare till Danmark. Då tänkte jag genast Näfver som visat sig mest både i ÖSK och sina insatser i U21. Skulle det vara Antonnen tycker jag det vore kul för honom med en chans i Danmark. Killen har gjort så mycket för ÖSK...givetvis skulle han lämna ett stort hål efter sig på högerkanten. Och faktiskt tappar jag hellre Antonnen nu än nästa säsong.
Örebro Sogen
2007-06-18 18:07
Folk är så inskränkta här...

varken Mambo Mumba eller super-jon platsar i ösk´s startelva som det ser ut just nu VARFÖR ska man då värva nån av dom?

Nä man behöver en riktigt bra högerback eller en riktigt bra högerytter!
Örebro Farsen blir till Guld
2007-06-18 17:45
Någon som vet hur Mumbas kontrakt ser ut? Vore ju en drömvärvning ifall Häcken inte orkar ta sig upp i höst. Tycker truppen är ganska stabil som det ser ut nu. Är ju bara målskyttet som varit sisådär men det verkar ju lossna nu.
Örebro rirobban
2007-06-18 17:09
DaSa//
Lustig är dock ingen realistisk värvning. Men jag sa redan innan serien drog igång att jag ville ha in honom. Men tyvärr blir han för dyr...
Örebro DaSa
2007-06-18 17:08
Håller även med alla som inte vill ha Henriksson på kanten. Men hans "snabbhet" så ser jag honom helst i ngn central position om han skall vara med i startelvan.
Örebro DaSa
2007-06-18 17:06
Angående högerbacks diskussionen så skulle ju inte Mikael Lustig sitta helt fel. Kanske inte lika offensivt duktig som Anttonen men säkert klasser bättre defensivt. Men tycker verkligen vi skall göra allt för att behålla Anttonen nu när Jeffs inte verkar vara nära en plats i startelvan (utlåning till ngn SE klubb??) och FrSa blandar och ger. Hoppas att FrSa stannar fler säsonger om han accepterar en plats på bänken och lägre lön om vi inte har ngn lovande ung spelare som är bättre dvs.
Örebro twilightzone
2007-06-18 16:59
Tycker ialaf att det är klart nu att köra Pettersson från start på högerkanten istället för Henriksson som jag inte tycker har presterat så överdrivet mkt om ingenting alls...
Annons: