/fotboll/osk/forum/8064.aspx/fotboll/osk/forum/8064.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Örebro jappel
2007-06-23 20:53
Ämne: fyller på måndag då ....
Hoppas att du får din ÖSK seger som present!
Örebro jappel
2007-06-23 20:52
hif lyckades bara få med sig 1-0 hemma mot KI Klaksvik från färöarna.....hur bra är det????
SKÄRPNING SVENSKA LAG UTE I DE INTERNATIONELLA CUPERNA! fast dom vann visserligen, frågan är väl bara hur långt det räcker på bortaplan.
Syrianska FC SuRyOyO_
2007-06-23 20:47
fyller på måndag då örebro sk möter djurgården och skulle gärna vilja se en skön seger mot djurgården. det skulle verkligen vara en fin present :D
Örebro Bastard on Parade
2007-06-23 20:32
Tauer är inte avstängdoch det är jag glad över. Nu är det fritt fram för Pettersson/Anttonen.

Djurgårdens högersida blir om möjligt ännu svagare. Om Lance Davids spelar högerback tror jag på lekstuga för Näfver-Riddez.

Men matchen skall spelas först innan poängen delas ut...
Örebro Liberate tu-teme ex inferis
2007-06-23 20:21
Tråkigt om Dif inte ställer upp med bästa laget,vet ju alla om vi vinner så blir det snack om det,än värre om vi förlorar.
Örebro Matta
2007-06-23 20:14
Skadeläget i DIF enligt forumet där:
Fast jag tror inte att det stämmer att Tauer är avstängd.

Borta:
Jonson
Q
Kebba
Batan
C.Karlsson
Concha

Kanske med Dahlberg,Toni
Tauer avstängd

Johannesson kliver in på mittbacken tillsammans med Toni och Stoltz tar vänstern.

Davids tar nog högerbacken eller Ottesen.

2007-06-23 20:06
Ämne: Los Flores:
Problem....
Det är lugnt,finns en del skumma nick på folket här;)
Örebro BabyKladde
2007-06-23 19:28
Los Flores:
Problemet är att jag inte har skannatr in dom ännu..
osäker på kvalitén med blyertsen osv..
men kan göra ett försök om du så vill! =P

L-t-t ex inferis:
har inte själv fått ihop hur dom kommit fram till detta
Örebro Los Flores
2007-06-23 18:25
babykladde..

du kan inte tänka dig att maila dem till mig xD ??

så man kan få se?? (A)

flores
2007-06-23 17:18
Ljud som en bebis Hmmmm ok,en stilla undran bara,tack.
Örebro BabyKladde
2007-06-23 17:12
L-t-t ex inferis:

Det är ihopsatt av två smeknamn xD

Kan kortfattat säga att Kladde kommer från Adde som en polares farbror kom på för 6-7 år sen..
..sen Baby, vet jag inte, en del påstod att jag kunde göra ljud som en bebis, fråga inte mera..
men tycker det passar bra ihop =)
heter så i princip överallt och 9/10 gillar det ;P

duger det som svar? =P
2007-06-23 17:05
Ämne: Los Flores:

har g....
Varför heter du BABYkladde??om jag får fråga?
Örebro BabyKladde
2007-06-23 16:57
Los Flores:

har gjort en "ram" av Västra Stå i datorn..
..sen skissat motiven mm.. för hand

Tror jag har cirka 10-15 såna pappaer i hyllan som jag gjorde för länge sedan redan innan premiären!
bara jag får en adress att skicka dom till så är det lugnt! =P
Örebro Los Flores
2007-06-23 16:49
Erki...

Jag har ingen aning om varför jag skrev 2003...

självfallet menade jag 2004

miss av mig.. =)

babykladde..

nej det har jag inte... tyvärr... men fortsätt leta och försök få fram förslag.. det skulle inte göra något... ;)

AIK Saywee
2007-06-23 16:17
Reaktionerna på Emra blir väl delade, han kanske snubblar in en boll, eller inte. Skall jag vara ärlig så tycker jag nog att han började visa lite för mycket "divalater", men talang kanske han var. Då funkar ju detta med att byta klubb och så kommer förstås detta med "vad var det vi sa" o.s.v.

FORZA SVARTA OCH VITA!!!
Örebro Joerny
2007-06-23 16:11
Gungho// Emra han aldrig göra nått större intryck i Örebro. Enligt sportklubben.net spelade han sammanlagt endast 502 minuter i superettan för ÖSK. Han hade inte tålamodet att vänta på sin tur när han inte fick spela från start i mer en några enstaka matcher.
Örebro BabyKladde
2007-06-23 14:44
MrsÖSK:
har fått lite mejladresser och ska mejla in ikväll! =)

Los Flores:
Har du nån postadress till TIFO-gruppen då? ;)
(för bilderna är skissade för hand.. .)
Örebro MrsÖSK
2007-06-23 14:42
Babykladde// konstigt, då jag just läste meddelandet vi skicka till dej och där det står att du gärna får skicka idéer till oss via PM... ?
Örebro Erki
2007-06-23 14:17
Los Flores// Antar att du menar 2004 ;) För du menar väl tifot på filmen? (Kaostifot)

http://www.youtube.com/watch?v=BGBfhP3HBKQ

(Nu fick jag smyga in en länk till en av mina filmer igen, härligt :) )
Örebro Los Flores
2007-06-23 14:12
då var man snabbt tillbaka ;)
hittade en dator med något så när snabb uppkoppling på en pub i Málaga...

Gungho...
Vi kommer inte reagera alls på Emra Tahiri förrän han gör mål på oss... för han gjorde knappt mål för ÖSK..

Babykladde...
Skicka in alla föslag du kan om TIFO... det har sett jävligt lamt ut se senaste matcherna..
Jag sitter och drömmer tillbaka till matchen mot Malmö på Behrn Arena 2003.. Det är det bästa TIFO någonsin på Behrn!!
Örebro BabyKladde
2007-06-23 14:08
Gungho:

Det finns många spelare som är fostrade i ÖSK! ;)

MrsÖSK:

Faktiskt fick jag ingen uppmaning om att skicka in mina förslag och ideér, det var det jag blev "sné i huvudet" på.. . men har fått svar på mina åsikter och ska mejla in några förslag, mina förslag för TIFO måste nog dessvärre skickas med brev däremot för att synas i godkänd kvalité.
Halmstads BK Gungho
2007-06-23 14:00
Ni måste bara vinna mot Djurgården. Hata dif
Örebro MrsÖSK
2007-06-23 13:59
Ämne: Kubanerna har ju bil....
Babykladde// Marknadsgruppen består INTE enbart av de mer kända eller aktiva kubanerna, utan av tre stycken yngre personer som har väldigt många bra ideér plus tre styrelsepersoner av olika skäl. När vi svara på ditt intresse så fick du i det meddelandet oxå en uppmaning om att du mer än gärna får skicka idéer via PM eller på forumet till oss. Så jag hoppas att du gör det när du sitter på dom.

För övrigt är marknadsgruppen precis nystartad och har många BRA funderingar och tankar inför framtiden, men som ni alla förstår tar det lite tid att omsätta dessa till praktiken och vi får ta en sak i taget helt enkelt. Det går helt klart bättre med andras hjälp vid matcher osv. Då alla som vill får hjälpa till och göra bra reklam för kubanerna med sång och stämning t.ex.. alla har även en bra chans att utöka kubanerna genom att prata me polare och andra runt omking sig om resor och medlemsskap.
Det är bra att många vill att det ska bli bättre, men alla kan dra sitt strå till stacken. Bara för att man inte sitter med i en av grupperna betyder detta inte att man inte kan påverka, det gör man bäst med handling och inte bara i ord. Har ni förslag på sponsorer till resor eller liknande, eller kan hjälpa till med något är det bara att höra av sig.
3 points på måndag!
Halmstads BK Gungho
2007-06-23 13:52
OK, inte alls alltså, trots att han e fostrad i ÖSK
2007-06-23 13:47
Ämne: Hur kommer ni i Öreb....
Vem??;)
Halmstads BK Gungho
2007-06-23 13:44
Hur kommer ni i Örebro reagera på Emra Tahirovic när vi kommer till Behrn Arena?
Örebro BabyKladde
2007-06-23 13:43
Mattias69 & Bastard on Parade:

Ska ändå få gäster på eftermiddagen nu..
..så ni slipper mig ett par timmar ändå!

men tack för mejladresserna!
(ska göra ett försök ikväll)
2007-06-23 13:20
Hoppas Nannskog spöade skiten ur Petter Furuseth,den lilla äckliga kappvändaren.
Örebro Rommel
2007-06-23 13:14
Både Riddez och Nedim uttagna i veckans lag i DN!
Örebro Bastard on Parade
2007-06-23 13:04
BabyKladde//

Du behöver inte alls ligga lågt utan det är bara kul när det blir diskussioner.

Det är bara att chansa genom att skicka till någon i styrelsen. Kommer mailet till fel person så lär de skicka vidare det.
Annons: