/fotboll/osk/forum/8012.aspx/fotboll/osk/forum/8012.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Örebro ÖSK tattoo
2007-07-10 14:45
Dags att samla supportrarna nu, 11 bussar mot gävle var tydligen bara en rolig grej. En söndag mot Bajen, Sveriges roligaste bortalag och det var ca 70-80 pers där.
Nu måste vi ju verkligen visa att det överhuvudtaget finns några supportrar som stöder svartvitt.
Resegruppen jobbar som fan för att ordna resorna.
Alla tjatar om en resa men ingen finns där när det gäller....
Kom igen nu.
En skoj resa, ett trevligt ställe, 5 timmars förfest och en bra match..
Örebro # brorzan
2007-07-10 14:18
Näfver borta flera månader.
Örebro Mittåt
2007-07-10 13:53
ÖSKare i exil// Bakom jvmsport hittar man örebrobaserade Jaime Mercado, som ibland brukar refereras till som "tolken".

Det är samma agent - har jag för mig - som tog hit Walter Gigena samt de fyra brassarna som nu spelar i Örebro Syrianska då de inte är avstängda på grund av att de blivit utvisade.
Örebro Liberate tu-teme ex inferis
2007-07-10 13:51
Ämne: http://www.jvmsport.....
Hans egen agent kanske.
Örebro ÖSKare i exil
2007-07-10 13:29
http://www.jvmsport.com/english/showPlayers.aspx?id=95&subCatID=12

Vem som tagit hit honom är jag lite nyfiken på.
Örebro Mattias69
2007-07-10 13:28