/fotboll/osk/forum/7949.aspx/fotboll/osk/forum/7949.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Hammarby Bajare6
2007-08-05 15:49
Ämne: Kom igen nu alla Kub....
Gunga lär det ju göra... på borta läktaren!
Örebro Storm_90
2007-08-05 15:43
Ämne: Ni kommer förlora mo....
En expert på tolv bast har talat! Förstår att du inte får åka till våran vackra stad för dina föräldrar( eller du kanske har sålt dig som en .... och bor i Örebro) men att hetsa på ett forum går bra pajas!
IFK Norrköping Esso
2007-08-05 15:43
Hmm, ÖSK sist, lite överraskande faktiskt. Hur kunde ni sälja Emra till HBK, tänk om ni själva fått alla pengarna?! HBK kan konsten att lukta till sig talanger så när de är intresserade av en spelare ska man verkligen se upp! Ikväll ska ni kunna vinna, Hammarby spelade ju UEFA-cupkval nyligen och är lite ansatta av turbulensen från de yngre fansen. Vi vill gärna ha kvar "derbyna" nästa år med ÖSK. Så lycka till!
Örebro Jimpa_90
2007-08-05 15:42
Kom igen nu alla Kubaner. Vi ska faan sjunga så Behrn gungar idag!
Örebro Johannes A.
2007-08-05 15:41
Pencing//
1 P. Westman
---
2 F. Samuelsson
4 M. Wikström
19 P. Haginge
3 J. Riddez
---
9 P. Anttonen
8 F. Nordback
5 L. Larsen
21 S. Henriksson
---
10 J. Lundblad
29 N. Halilovic
Örebro Joerny ☺ ☺ ☺
2007-08-05 15:34
Pencing// Kolla NA:s införrapport.
Karl Björklund
2007-08-05 15:33
Ni kommer förlora mot oss så jävla stort ni kommer vara utspelade... Erkan Zengins födelsdag då tänder han till med ett hattrick:)
Örebro Joerny ☺ ☺ ☺
2007-08-05 15:33
Banús// Klart du INTE ska avregistrera dig. Det här ska vara ett fritt forum med högt till tak. Vad tråkigt det skulle vara om alla tyckte samma sak hela tiden. Svartvitt ska inte bli nått nytt knutby;)
Örebro Pencing
2007-08-05 15:32
Hur startar ÖSK? nån som vet?
Örebro Gummianka
2007-08-05 15:18
ewrewr/ tagga ner..
Örebro Banús ♪ ♫
2007-08-05 15:10
wwerwerwerwerwr //

vad har Babykladde gjort nu då?
Örebro Banús ♪ ♫
2007-08-05 15:10
ewrwe och sogen...

vet att ni aldrig gillat mig, men jag vet ju ej om detta är sant, har ju bara berättat om vad han såg/hörde och det krävs...
men jag kan väl avregistrera mig härifrån om ni vill så ni slipper mig...
det enda jag säger är att jag inte kommer gråta den dag walker försvinner
Örebro Banús ♪ ♫
2007-08-05 15:07
Sergant...

brevid honom behövs ingen supersyn för att titta ner på ett pappersark
Djurgården ewrwewerwer
2007-08-05 14:54
Härmed utnämner jag Banús och BabyKladde till de två största idioterna på forumet.
Örebro Sersant
2007-08-05 14:53
Ämne: apskallen... ha sa i....
Hur fick han syn på hans papper då? kikare el super syn? För han stod väl inte på läsligt avstånd från läktaren el?
Örebro Sogen
2007-08-05 14:52
Och förmodligen så skrev Patrick ner startelvan efter den övningen, tror knappast att han står med papper och penna inför varje övning och skriver ner startelvan.. TÄBK SJÄLV FÖR FAN!

Det dummaste inlägget jag läst på länge, men alla här gör ju sitt för att svartfläcka Patrick Walker. Själv tycker jag nog att han bör kliva åt sidan men inte för att sönerna har fått speltid (vilket är minimalt) snarare för att han kör på i samma stil hela hela tidfen med nåt som inte funkar!
Örebro Banús ♪ ♫
2007-08-05 14:47
vet som sagt inte om det är sant... detta har jag bara hört av en vän som sagt, han är ganska insatt i fotbollen i örebro... och han blev ganska förvånad när Patrik bettedde sig så...
Örebro Kronblom
2007-08-05 14:44
visst får man ha sina åsikter om herr Walker men det du skriver tar jag själv med en stor näve salt,finns väl alltid folk som vill dra sina rövarhistorier och påstå att besitter ngn typ av "insider-information" bara för att man står och bevittnar en träning!
Örebro Banús ♪ ♫
2007-08-05 14:43
apskallen... ha sa inte direkt till honom att han ska in i elvan, utan skrev ner det i sina papper...
Örebro Banús ♪ ♫
2007-08-05 14:42
Babykladde//

det är ju det som stör mig också... jag har ju mingen aning om detta är sant.. var ju inte där tyvärr...

men jaja, håller med, nu struntar vi detta och ser fram mot en positiv och härlig match på Behrn...

Kubaner: sluta aldrig, ALDRIG sjunga!!
Örebro Skägget
2007-08-05 14:41
övertolkning månne??

Han utbrast förmodligen ett Yes, för att peppa personen i fråga, oavsett vem det var.

..och när det gäller just den specifika övningen så fanns det säkert andra övningar som bröderna utmärkte sig i som gjorde att de var välförtjänta av en plats.

ÖSK dåliga placering beror inte på att bröderna spelat mer "än de borde". De har knappast varit sämre än resten.
Örebro BabyKladde
2007-08-05 14:40
Banús:

är förvånad om detta är sant...

men nu ska vi inte tänka på det, nu ska vi sötta vårt lag mot Bajen och se till att vi gör mål och tar poäng!!!

vill itne vara med om något buande mot egna laget!
Örebro apskallen
2007-08-05 14:39
Banús//
Så du menar att Patrick sade till din bekanta att Robert skulle få spela pga att han vann ett träningsmoment?

Du får gärna ha åsikter om Patrick, men ibland måste man vara lite källkritiskt. Det finns dessutom faktiskt andra personer än Patrick som tyckt att Robert varit bra på träning och förtjänat en chans i laget. Särskilt som Larsen kanske inte varit så bra som han varit.
Örebro Banús ♪ ♫
2007-08-05 14:32
sorry för ett långt inlägg
Örebro Banús ♪ ♫
2007-08-05 14:32
träffade nyss en gammal bekant... och han spottade ur sig något som blev helt avgörande om vad jag tycker om herr pappa Walker...

AVGÅ, ovh det är jävligt fort innan någonting händer!!

under något träningspass för inte så längesen under uppvärmning hade min bekanta person (som jag för övrigt håller anonym på grund av att jag inte vill att något otrevligt ska hända honom) stått och pratat med herr Walker... under uppvärmingen körde grabbarna nån form av "lek" som gick ut på att innom en viss yta få bort de andras boll utanför denna yta, samtidigt som man skulle hålla kvar sin egen... (vet inte vad detta kallas)... Spelarna höll på ett tag och när det bara var två (2) spelare kvar var "leken" slut...

Efter mycket om och men var det bara kvar, och herr Walker tryckte ihop näven och utbrast en inte alls högt "Yes !!" och skrev samtidigt in R.Walker in i startelvan under nästkommande match (vilken det var kommer jag inte ihåg, är på tok för förbannad för att komma ihåg vilken det var min bekant sa).

Det var nämligen Kevin W och Robert W som var de två som var kvar.
-------------------

Hur tror Patrik att detta påverkar resten av truppen?
jag tror ju inte att det är speciellt positiva tankar som går genom spelarnas huvud...
Ex. Rodevåg måste vinna denna "lek" samt vara bäst på allt för att få sig förtjänt av en plats i startelvan medans Robert endast behöver peta bort alla andras bollar under en viss lek ???

nu säger jag som puckeyspelaren i Färjestad för inte så längesen:
ne nu jävlar är råttet mågat!!

Nu får ni skriva/ tro vad ni vill, jag har bestämt mig iaf för att stå fast vid mitt tycke om Patrick Walker.

Banús
Örebro BabyKladde
2007-08-05 14:01
kom igen svartvitt!
Örebro ÖSKÖSK
2007-08-05 13:58
TAGGA TILL NU! Nu tar vi 3 poäng!
Hammarby Bajare6
2007-08-05 13:52
Blir inget annat än Bajens första borta 3:a!!! Undrar varför dom ens låter matchen spelas!! (Ironi) Lycka till ÖSK, men hoppas inte för mycket bara
Halmstads BK (HBK)
2007-08-05 13:51
fyll i listan är ni snälla , en ny arena är både bra för oss och våra motståndare..
IFK Göteborg Zetterlund 75
2007-08-05 13:50
Alla snackar om hur Ösk ska göra mål, jag skulle vilja se att det blir uppryckning i dom bakre leden. Tycker försvar o mittfält har varit kass o det går ju ut över anfallet.Så kom igen nu o snäpp till det bak o ta 3 pinnar idag för något jävla superettagäng får ni inte bli!Lycka till
Annons: