/fotboll/osk/forum/7880.aspx/fotboll/osk/forum/7880.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Örebro Erkan
2007-08-20 18:58
Tony G torskar alltid i slutminuterna så honom vill nog ingen ha mer än Bajen :-)
Axen tror jag på, visst han har ingen allsvensk rutin men han är så profesionell i sin tränarroll redan nu så det skulle nog inte vara några problem.
IFK Norrköping Esso
2007-08-20 18:56
Ta Sören Cratz, han är ju ledig. Andra namn jag tror på är att göra Nebo, AIK:s andretränare till ordinarie tränare i ÖSK eller Gary Sundgren, Sirius andretränare, som jag tror kommer att bli ett stort namn i framtiden. Lycka till!
Örebro Mittåt
2007-08-20 18:55
Ämne: Mittåt lade sitt sen....
Rätt gissat. Just nu är jag i Papenburg i Ostfriesen. Bade cykeln och jag mar rätt bra för tillfället. Försöker smälta det som hänt. Jag hoppas att man inte kommer dragande med nagon pensionär som Benny L eller amatör som Axen. Synd att Tony G redan är uppsnappad.
Örebro Ösk tjejen
2007-08-20 18:55
är så arg ,sur Tycker det är fel att walker får gå jag tycker han var en välldigt bra tränare. det är inte bara hans fel att det inte gått som vi hade tänkt oss. Han tar ut det lag han tycker passar bäst, sen måste ju spelarna prestera bra på plan.det finns inte ngn kämparglöd i laget dom har ju inget självförtroende kvar. forza svartvitt!!!
Örebro Erkan
2007-08-20 18:54
YES! nu kanske vi får se hungriga killar som är mer tända nu när tränarn är borta. Hoppa spelglädjen kan infinna sig framöver. Hoppas Patrick tog med sig sönerna så vi slipper se dem...:-)
Örebro Henrik(ÖSK)
2007-08-20 18:53
Ingen Cratz till ÖSK,tack. Vet inte om det känns helt riktigt det här.
Örebro Matta
2007-08-20 18:50
DrAlban/ Namn som nämnts är f d backklippan Thomas Andersson som jobbar i klubben idag, Lars Zetterlund som spelat i klubben många år och idag är tränare på lägre nivå, Benny Lennartsson, Sören Cratz och ett par tränare i mindre Örebroklubbar.
Örebro initforlife
2007-08-20 18:49
Vi har alltid domarkåren mot oss,inget nytt...
Örebro K8
2007-08-20 18:46
COMEBACK!!

Otur med domaren kommer med det övriga oflytet vill jag nog påstå, liksaå att alla kandidater till årets mål har dimpt ner bakom Westman. :-P
Örebro Mattias69
2007-08-20 18:44
En sak som glöms bort lite grann i debatten är nivån på domarna. Ta BP-matchen t.ex. Fröjdfält var genomrutten i den matchen som domare. I nästa match är han åter genomrutten men till skillnad från ÖSK får blåvitt till ett ramaskri som ger eko bland sportjournalisterna.

Allt är nog inte Walker och spelarnas fel, Sveriges domarkår har allt dragit sitt strå till stacken för att sänka ÖSK (läs alla uteblivna straffar och hands och felaktiga offsideavvinkningar)
Djurgården DrAlban
2007-08-20 18:43
Vem tar över efter Walker ? Spekluleras det i några namn?
Djurgården DrAlban
2007-08-20 18:43
Vem tar över efter Walker ? Spekluleras det i några namn?
Malmö FF Blåis
2007-08-20 18:38
Inget illa menat, men är det bara jag som tycker det var ett riktigt korkat beslut att sparka tränaren såhär i slutet? Nu har jag ju såklart inte alla fakta framför mig, men jag tror inte att ett tränarbyte nu kommer att hjälpa särskilt mycket.
Örebro BabyKladde
2007-08-20 18:36
Majo #9

man kan ju undra hur er klubb skött sig då?

hade inte ni som mål att vara tillbaka i Allsvenskan för typ 5 år sedan då ni åkte ner ??(enligt ett reportage på SVT för nån månad sen)

-- - - - - - - - - - - - - - - --
Nu måste vi se till att stötta laget!

både vi supportrar och spelarna själva vet att dom kan bättre, dom måste bara få komma i positiva tankar.. nu ser vi till att ta poäng mot TFF!
Örebro Aspen
2007-08-20 18:31
Ämne: Spelarna vågar ju in....
Kommer ihåg två, båda av Nedim, hemma mot BP, båda i mål
Örebro 1981
2007-08-20 18:29
Majo #9

Jag utnämde för ett tagsedan någon Djurgårdare till "mannen som är mest behov av en avsu.... i hela Sverige"

Du är mer "mannen som är mest behov av en avsu.... i hela världen"

Bönder...

Örebro anderzon_
2007-08-20 18:29
Majo #9// Dra dit pepparn växer!
Örebro dalavallen93
2007-08-20 18:27
Ämne: Majo #9// Tydligen d....
do it
Örebro dalavallen93
2007-08-20 18:26
Ämne: Ni har min fullständ....
Ni vann så rättvist igår så är det bara...lycka till i fortsättningen gnaget!!!
Örebro Grixx
2007-08-20 18:25
Majo #9// Tydligen dax för dig att bli saxad/bannad några dagar :-)
Örebro Dr. Cox
2007-08-20 18:24
Spelarna vågar ju inte ens skjuta. Någon som tänkt på att de alltid ska spela in bollen i mål?
Hur många skott har kommit runt straffområdslinjen egentligen?
Örebro Grixx
2007-08-20 18:22
Glömde en sak.

Lycka till Walker!!!!

Spelet har stundtals sett riktigt spännande ut. Men resultaten har inte hängt med.

Tyvärr så är det alldeles för många drömmål mot oss och vi har tappat poäng som vi varit värda pga spelet. En skadad Näfver har stjälpt en del också.

Jag tycker det är jävligt svårt att säga om det är spelarmaterialet det hänger på eller Tränarens fel. Poängen har vi i vart fall inte fått....och tyvärr så händer sådant här skit att någon får ta smällen.

Lycka till igen Walker!!!!
IFK Norrköping Majo #9
2007-08-20 18:22
deportivista: Drömmer- det har vi slutat med för länge sen... vi nygger ett lag för framtiden tillskillnad från er.....patetiskt!

Ni klara ju för f-n inte ens av att sköta ekonomin, än mindre att spela fotboll.
Ni hör hemm ai superettan nu och för alltid.

Men men ni har ju alltid Larsen - Sveriges långsammaste och älsta mittfältare!! haha

Lycka till i superettan! Puckon!
Örebro deportivista
2007-08-20 18:17
Ämne: Haha ni måste vara S....
"Vi drömmer om allsvenskan, del ????"
Örebro Grixx
2007-08-20 18:14
Cratz är ledig och etablerad.

Lennartsson ledig enl NA, men han har nog lite spionuppdrag åt SvFF för lndslagets räkning.
Han hinner kanske med ÖSK.

Axén är ledig from nästa säsong.

Höstens räddningsplanka ligger nog hos dessa.

Axén och Lennartsson är lite som Svennis och Grip. Axén ett oprövat kort men får stöd av Lennartsson. Kanske kan rollerna vara ombytta under hösten och Alec tar över till våren.

Cratz har fått gå från några klubbar, dock hade nog andra tränare kunnat råka ut för samma skit i dessa klubbar. Från Hammarby skulle han gå när klubben ville ha en "gladfotboll". När Billy gick ut med det så spelade Cratz gladfotboll så det förslog och laget öste in mål med GULD som resultat....men beslutet om ny tränare var redan tidigt tagit.Synd för honom....
Bra djupledspel är annars kännetecken för Cratz.

....förresten vem var tränaren för Trelleborg senast de var uppe. Han med devisen "anfall är bästa försvar"....ledig?

Örebro 1981
2007-08-20 18:12
Tycker alla kubaner/ösk.are ska skicka tack-sms till Walker och för allt han gjort. (Nummer, kolla hitta.se)
Han har gjort ett riktigt bra jobb enligt mig.
Örebro D. McGrain
2007-08-20 18:08
FÖ ska Walker ges respekt för att han tog över i klubbens svåraste tid och tog tillbaka laget till Allsvenskan
Örebro D. McGrain
2007-08-20 18:07
Någonting var tvunget att hända så att sparka Walker är helt rätt. Tre segrar är för dåligt även för ett lag med ÖSK:s spelarmaterial. En nytändning inför slutspurten kan räcka. Tror Benny L lr Söreb Cratz är rätt man för hösten men till nästa år vill jag ha Lars Larsen/P. Antoine/Zoran/Axen eller ngn annan som förespråkar teknik istället för 4 mån försäsong m terränglöpning....
IFK Norrköping Majo #9
2007-08-20 18:06
Haha ni måste vara SVERIGEs absolut sämsta lag....1-4 mot AIK?!?!??!?!? Hahah och utan tränar e ni oxå.......hmmm ser ut som om det kommer att bli en ljus höst för ÖSK!!
Säg emot mig om jag har fel.........

Peking och ÖSK gör en såkallad rokad... (kanske för svårt ord för er att förstå så jag kan förklara)rokad= ÖSK -superettan Peking - allsvenskan 2008

Ha det!
Örebro Arnor4ever
2007-08-20 18:05
NA har intervju med Nedim som kommenterar Walkers avgång
Annons: