/fotboll/osk/forum/7875.aspx/fotboll/osk/forum/7875.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Örebro One¨touch
2007-08-20 22:24
Dalmas_74// Och Leksand går det bra för, eller hur?
Örebro Marta
2007-08-20 22:22
Prahl är ett bra namn även om det är lite läskigt att man aldrig ser hans ögon. Svårt att läsa karln.
Edit: stavfel
Örebro Ösk tjejen
2007-08-20 22:21
kanske svennis vore en bra tränare men ngt för dyr skulle ja tro. hi hi sen är ju oddsen inte så stora att han skulle träna ösk. men hoppas nog på Axen ändå,vore kanske bästa lösningen ändå. forza svartvitt
Sundsvall Björn i Malmö
Lite av ödets ironi att hans sista match med ÖSK gick mot Norlings AIK. För inte så länge sedan var de ju parhästar hos Giffarna.

För mig är den genomsympatiske Paddy idealisk att ha i ett ledarteam. Hans kunskap, inställning och empati gör att han har mycket att ge på toppnivå i svensk fotboll. För mig är han vad Nebo är till Norling, en idealisk sidekick.

Hur ser sönernas kontraktsituation ut?

Hur som helst lycka till i jakten på nytt kontrakt, hoppas vi ses i allsvenskan nästa år.

Sverige Dalmas_74
Kan inte vara lätt att träna Sveriges tråkigaste lag och dessutom med det materialet. Inte alls förvånad att ni ligger sist, trelleborg och Örebro kan starta en egen liga som dne mest tråkigaste fotbollen i hela nordeuropa.
Örebro ÖSK-Karl
dif_calle//

Vaddå fond, snacka om efterhandskonstruktion, pengarna skulle ju oavkortat gå till spelarköp för att rädda er kvar i SE. Men pengarna behövs inte enligt er sportchef. Fast han har kanske förstått att ni ändå åker ur SE.
Örebro Marta
Någon skrev om ett tackbrev till Walker tidigare. Bra idé tycker jag. Kan man inte anordna ett elektroniskt tackbrev på något sätt som kan undertecknas via svenskafans eller annan sida. Alternativt att man kan skriva hälsningar här på forumet?
Örebro One¨touch
2007-08-20 22:20
dif_calle// Du fiskar i fel vatten.
Pajas!
Örebro rirobban
2007-08-20 22:20
Tom fick sparken förra säsongen från norska Viking efter att ha förlorat 7 av 8 seriematcher. Sen var han på gång till BOIS. Tror ändå att han är bättre med svenska lag.
Halmstads BK HBK=bäst
2007-08-20 22:19
Prahl till Örebro!! No Way!
Örebro rirobban
2007-08-20 22:18
Tom Prahl tycker jag är det intressantaste namnet som dykt upp på det här forumet!
Örebro Marta
2007-08-20 22:18
Ämne: Ämne: Ämne....
Forumet ljuger aldrig...:-)
Degerfors dif_calle
2007-08-20 22:16
Ämne: dif_calle//

Har i....Det är ju en fond också... Om ni har missat det... För att hedra Gunnar Rydholm..
Örebro One¨touch
2007-08-20 22:15
Ämne: Ämne: Vilka ä....
Ska man tro på forumet? ;-)
Örebro ÖSK-Karl
2007-08-20 22:14
dif_calle//

Har inte ni egna problem att disskutera? Eller har ni redan gett upp säsongen?

Förövrigt gick ju er sportchef ut med att pengarna inte behövs, så varför en insamling nu?
Örebro rirobban
2007-08-20 22:13
Jag lägger mig nu i frågan om sparkade walker för första gången idag. Jag stöttade honom in i det sista men fick ändå en viss känsla av förhoppning när jag fick meddelandet.

Vem som nu blir ny tränare ska bli kul och intressant att se. Men vem det än blir så får det fan heller bli Axén. Mest för att hans kunskaper för en klubb i Allsvenskan inte räcker till, men sen vill jag fan aldrig behöva se en ÖSK-tränare med en AIK-tatuering på sig!!!!
Örebro Farsen fortsätter (igen)
2007-08-20 22:12
Ämne: Vilka är allternativ....
Som det verkar så är det Cratz,Benny eller Axén som ligger närmast. I alla fall om man får tro forumet,
Halmstads BK HBK=bäst
2007-08-20 22:10
Vilka är allternativ till ny tränare eller har ni redan hittat en?
Degerfors dif_calle
2007-08-20 22:09
Ämne: dif_calle har INTE v....
Då får jag la vänta på skottår så jag vaknar på rätt sida en dag.. haha
Örebro Marquis de Sade
2007-08-20 22:08
Kubanerna behöver en samlingslokal
Örebro ÖSK-Karl
2007-08-20 22:08
Blå Bergen Blues//

Hänger inte med i vad du menar? Vem vill du se som tränare föresten, tror du Benny skulle klara upp det här åt oss och vill han?
2007-08-20 22:07
Problemet med kubanerna är jag ganska säker beror på att halva klacken flyttat till sittplatsen till höger om cykelaffären på Behrns. Förstår att de ville försöka sprida ut klacken för att kanske få fart på sittplats men enligt mig har klacken försvagats pga det. hoppas den fortsätter att växa och samlas på kortsidan och att vi stannar kvar i AS och får ett bättre nästa år.

Förövrigt borde man förstärka med Barsom nu!
Örebro Blå Bergen Blues
2007-08-20 22:04
ÖSK-Karl//
Så talar en äkta medgångs-supporter....
ÖSK2007
2007-08-20 22:01
dif_calle har INTE vaknat på fel sida av sängen bara idag. Degeförsare gör det ju 365 dagar om året.

De skall dock ha heder av att de inte samlas vid korvmojjen på dagar som julafton och dylikt.....då är de hemma i garaget å gör rent förgasaren på sin Volvo från 1982 för 173:e gången......
Örebro BabyKladde
2007-08-20 21:59
Banus:

håller med..
..Kubanerna har riktigt dåliga i år..
..man har inte fått så mkt klack-sång's-stöd från övriga läktare, man gör inga TIFO;n och det sämsta är nog att man itne ens gjort ett försök att driva insamlingar med hinkar på matcherna som förr.. Kubanerna måstebli bättre som supporter-klubb om man ska locka till sig nya medlemmar vill säga.
2007-08-20 21:57
Enda problemet med Axén är ju att han har en AIK plump på armen. Men det är ju kanske inget problem egentligen. Finns ju andra tränare som har favoritlag.
Örebro ÖSK-Karl
2007-08-20 21:55
Inte för att strö salt i såren, men vad menar många av er att Walker gjort så bra i ÖSK? Tog över en AS-trupp som först efter två år med nöd och näppe gick till AS?

Dessutom har hans tjurskallighet gjort ont för ÖSK i år. Varför tror ni Jeffs är borta och Nordin varit ur bilden så länge?

Vilken elittränare som ser sin ena mittback bli avstängd och låter sin kvarvarande spela matchen vid ställningen 0-3 (BP)?
2007-08-20 21:54
Cratz resten av säsongen. Sen Axén??
Örebro Marta
2007-08-20 21:54
Kribba/ Kan inte du gå till ett annat forum och diskutera AIK. Idag har vi viktigare saker att skriva om här.
Örebro Marta
2007-08-20 21:52
Hoppas för allt i världen att man har en bättre lösning än Juhlin på lut. För att bryta den onda spiralen och få spelarna att tro på det man gör igen är en ny röst ett måste. Någon som kan bryta invanda mönster och det är inget Juhlin kan gå in och göra så snabbt.
Annons: