/fotboll/osk/forum/7868.aspx/fotboll/osk/forum/7868.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Rock_strongo
2007-08-21 01:07
förbannat bra ide Tomten.ska försöka att ta mig dit.
Örebro Tomten (Upp som en sol, ner som en pannkaka...)
2007-08-21 01:04
Jag skulle vilja föreslå att alla som har möjlighet tar sig ner till träningarna den här veckan, de äger rum på Örnsro kl 14:30 (så är det i alla fall planerat). Det tränas måndag-torsdag, ledigt fredag, sen lätt träning på lördag innan resan till Trelleborg. Personligen kommer jag finnas på plats åtminstone under två av träningspassen, kanske på alla tre.

Visst vore det grymt om vi kom till Örnsro klockan 14:30 på torsdag i samlad trupp och brände av ett gäng bengaler och skrek lite på grabbarna när dom tränar? Jag tror det skulle kunna fungera som tändvätska för dom att se att vi supportrar står bakom dom i ur och skur och att vi ska klara oss ur den här situationen!

Så, vad säger ni? Torsdag kl 14:30 på Örnsro, jag är där, är DU?!

(Jag vet att vissa stackare jobbar och sliter och inte kan komma, men alla andra som är lediga (som jag), visa vad ni går för nu så kanske vi kan ge laget lite extra glöd inför söndagen!)
Örebro nibor
2007-08-21 00:53
För att få fler att le igen så tänker jag länka den här, se länk. Skapliga supportrar! :-)
Örebro MR_FALKEN
2007-08-21 00:35
men det klart att Thomas nordal ska ta över! hjärta för klubben och kunnig.. =)
Örebro Djäflun
2007-08-21 00:09
Ämne: vad har Leksand med ....
Dalmas_74// "vad har Leksand med ÖSK att göra ?? "

Ingenting! för helvete, det vet väl alla att Leksand är ett knäckebröd och ÖSK ett fotbollslag :P
Örebro Djäflun
2007-08-20 23:59
Varför vill så många ha Axén som ny tränare? Om han inte varit fotbollsexpert på NA skulle väl inte så många ens veta vem han är? Känns som man lika gärna kunde hämta in en tränare från typ Hallsberg, Ormträsk eller Odensbacken lika gärna...........men man kan väl ge sig f*n på att det blir han. Populism kallas det för om jag inte minns fel.
Örebro Matta
2007-08-20 23:55
Fantastiskt, just nu leder vi forumtoppen.

Go'natt!
2007-08-20 23:36
Capello kanske? Appropå Madrid... :)
Örebro rirobban
2007-08-20 23:30
Kul att vi ligger 2:a i forumtoppen idag:) Endast Madrid före oss...
AIK kribba
2007-08-20 23:20
Riorobban, det vore kultigt som fasiken om ni skaffade en tränare med en stor AIK tatuering på armen...hehehehe..:) stor humor i så fall...men å andra sidan, tja, är det en väldigt bra tränare som vill träna er så...men visst vore det kul lol..
Örebro rirobban
2007-08-20 23:19
Erik Hamrén är inte realistisk att få loss från Ålborg, men skulle vara kul att se honom i ÖSK:)
Örebro rirobban
2007-08-20 23:10
Roger Gustafsson vet ju vad som krävs för att rädda kvar lag sen tidigare. Kanske ett intressant namn.,..
Örebro ekaan
2007-08-20 23:09
Varför inte återgå till det väsentliga här, att diksutera hur våra svart-vita krigare ska kämpa sig kvar i allsvenskan.

Vem den nya tränaren blir kan vi bara gissa om, men det viktigaste är att det är en tränare med en tydlig idé hur vi ska spela, samtidigt som han måste vara beredd att överge den för att eventuellt grisa till sig några poäng här och där, sen får man lösa tränarfrågan inför nästa säsong när vi klarat kontraktet(?)

Hoppas sedan att han fortsätter satsa på de kreativa spelarna och inte bara långlöparna, fortsätt spela med James på vänsterkanten, kan man lyckas använda honom på rätt sätt kommer han snurra upp många allsvenska högerbackar.

Sedan måste man spela med en tyngre forward och den som lämpar sig bäst är tyvärr Seb. han är tung och backar inte undan i några dueller. Så sepla med Seb. och sedan antingen Rode eller Nedin på topp beroende på dagsform så kommer det ornda sig!
Djurgården Lumpan_från_Sumpan
2007-08-20 23:02
Traditon....redan ett klassiskt uttalande..
2007-08-20 23:01
och ja just det ja, Go gadget go (extremt hög klass på alla mina inlägg runt om på forumen)
Örebro Matta
2007-08-20 23:00
Dalmas_74//
Grattis! Du skrev det roligaste som någonsin publicerats här på forumet:

"avundsjuka för att Leksand har nånting ni inte kan stava till. TRADITON !!"

Du är bättre än vad Roffe Zetterlund och Christer Abrahamsson är ihop"
Örebro rirobban
Här är det bara att välja en tränare som passar för stunden...
Dalmas_74 // jag visste inte ens att leksand hade ett fotbollslag?
Örebro pemo
2007-08-20 22:53
Varför ropar alla på Benny? Har den gubben gjort något resultat? Bara gnäller när han är på arenan. CRATZ??? För guds skull. Då kan ÖSK lika gärna ringa Roffe Z. Seriöst låter väl Prahl bra. Han trivs ju i småklubbar. Men det blir nog Hammar om han ställer upp. Axén? Ja , då får vi verkligen se Nordin på plan. Se får vi se Mjälby och LaBois på hemmaplan. Nej, det behöver ruskas om bland spelarna. De är de ända som kan ordna upp det här nu. Ingen tränare i världen kan göra mål från bänken.
Örebro rirobban
Vem föredrar ni? Lennartsson eller Cratz?
Örebro Leksands IF
Ämne: Ämne: Dalmas_....
Nu får du ta och växa till dig lite!

Fråga tex Elfsborg,Hammarby eller Kalmar om vi spelade så tråkigt när vi mötte dom i år!
Skrönan om "tråkfotboll" är bara en gammal kvarleva från 70 talet när även Mff var lika goda kolsupare som ÖSK!
Jag tror fn i mig att du inte vet ett frb dugg om årets Allsvenska,eller fotboll överhuvudtaget för den delen.

Och sluta för fn att skämma ut Leksand här!

Fjant!
2007-08-20 22:51
Kan ju säga så här, hellre Örebro än Trelleborg! Har dåliga minnen från båda lagen, men ni har i alla fall en publik som kommer till matcherna, Trelleborg har ett publiksnitt lägre än Brommapojkarnas?
2007-08-20 22:49
Tycker ni ska värva Swärdh, fd Helsingborgstränaren..han ser ju ut att lyckas i början i alla fall, så om han kommer nu klarar ni er kvar.
Örebro rirobban
2007-08-20 22:48
Matta//
Japp dom är lika klappruttna som vanligt på 4:an...
2007-08-20 22:47
Tycker att Leksand spelar tråkigt.
Örebro Matta
2007-08-20 22:45
Hade sett fram emot kommenterar runt Walker på 4:ans fotbollsmagasin, men bara snack om italienska och spanska ligan (gäsp).
Örebro Erki
2007-08-20 22:38
Löjligt låg nivå på forumet nu.
Degerfors dif_calle
2007-08-20 22:38
Ja men det är fina bilar... haha
Degerfors dif_calle
2007-08-20 22:36
Ämne: dif_calle....
ja???
Örebro ÖSK-Karl
2007-08-20 22:35
dif_calle//

Jag orkade bara se någon minut, men förstod att han var er fikaansvarige. Snabbt man såg att bilderna var från Degerfors, röd Volvo 240.
Annons: