/fotboll/osk/forum/7858.aspx/fotboll/osk/forum/7858.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Örebro timthorn
2007-08-23 21:49
Aspen// Jag tycker att dina ord är kloka, nu är det dags att ta tag i saken Sjögren!
Kan TFF fixa två, kan vi fixa tre!!! Inte någon "brasse" som kan tipsa om en ny Ronaldinho?
Örebro Aspen
2007-08-23 21:44
OLIKA MÅL MED VÄRVNINGAR
Ur NA - "Sjögren inser att tiden är knapp men ger klubben några fler dagar i respit än Hammar.
– Måndag eller tisdag bör det ha hänt något om det ska vara klart innan fönstret stänger."

Hammar vill ha en ny mittfältare på plan mot GAIS. Det är en MÅSTE match. Och då måste spelaren vara på plats på måndag för att nödtorftigt spelas in under veckan.

Att det blir klart på tisdagen och spelaren i bästa fall på plats på onsdagen ger Hammar 2-3 träningstillfällen med nyförvärvet.

Du får släppa bromsen och jobba övertid,Sjögren. Ingen långbänk som i vintras nu. ALLA FÖR ÖSK i AS.

Örebro ÖSK KRILLE
2007-08-23 21:32
Kul med jon men mindre kul med nordback!
Örebro ÖSK-Karl
2007-08-23 21:31
Jag såg matchen Sundsvall-Häcken 1-0 ikväll.
Mambo Mumba var riktigt dålig och blev utbytt i andra.
Örebro RjN
2007-08-23 21:21
Ämne: Ngn som har info om ....
Robert lindades om låret när han blev utbytt mot AIK, kan det vara så att kör rehab?
Örebro Matta
2007-08-23 21:20
Sätter en slant på att Hammar ställer upp med denna 11 på söndag.

--------Pewe-------
PaAn-PaHa-MaWi-JoRi
----FrNo----SeHe---
--FeSa--LaLa--JaFr-
-------StRo--------
Örebro Matta
2007-08-23 21:20
Sätter en slant på att Hammar ställer upp med denna 11 på söndag.

--------Pewe-------
PaAn-PaHa-MaWi-JoRi
----FrNo----SeHe---
--FeSa--LaLa--JaFr-
-------StRo--------
Örebro Marta
2007-08-23 21:07
Ngn som har info om mellanWalker? Varför spelar han inte?

Jag har tidigare uppfattat det som om att ÖSk har haft en bra värvarverksamhet. Många namn som uppgav att de blev imponerade av vår verksamhet. Det var iofs under fantasi-oves tid. Han bredde nog på en hel del kan tänkas.
Djurgården Vader
2007-08-23 21:02
Barsom är ingen frälsare idag. Möjligtvis hade han varit det för 5 år sedan, vilket för övrigt var året jag flyttade till er wonderbara stad. Nu är man tillbaka i fjollträsk igen och visst saknar man stan och lyan på sturegatan! Tom pastabaren! :)

Så jag hoppas ÖSK håller sig kvar då det är en anrik förening med en schysst arena som förtjänar att spela i Allsvenskan och som SKA spela i Allsvenskan. Skitgäng som BP, Trelleborg och Häcken borde inte ha något i Allsvenskan att göra. Om Walker var så usel som det skvallras om tror jag personligen att ni grejar det.
Örebro xavinho87
2007-08-23 20:45
Robert Walker var inte med på träningen. Däremot såg Näfver bra ut, hoppas att han kommer tillbaks snart
Örebro Bastard on Parade
2007-08-23 20:32
Någon som vet ifall Robert var med på träningen?
Örebro hjaelten
2007-08-23 20:19
---------PeWe---------

PaAn--PaHa--MaWi--JoRi

JoLu--FrNo--LaLa--JaFr

------NoGe--StRo------

Bänken:
RiRi
NeHa
GlHo
KeWa
SeHe
Örebro ÖSK KRILLE
2007-08-23 20:17
In med nya spelare nu! Vad fan håller sjögren på med???? Något måste hända innan söndag!!!
Örebro Fair Play
2007-08-23 20:12
rirobban// Nedim är ju långt ifrån någon target-player. Han klarar inte att ta emot en boll i felvänd situation och göra något bra av den. Om han skall spela är det endast längst fram. Självfallet skall han ligga längre fram än vad han gjort i tidigare matcher.
Örebro rirobban
2007-08-23 19:46
Ska bli kul och se hur Hammar ställer upp mot Trelleborg. Men jag tycker att Richardsson ska få chansen då han lär vara taggad mot sin gammla klubb. I övrigt vill jag gärna se laget på det här sättet:

---------RiRi---------

PaAn--PaHa--MaWi--JoRi

---LaLa--FrNo--SeHe---

---------NeHa---------

------JoLu--StRo------

Jag vill ha in alla anfallare (Lundblad, Rodevåg och Halilovic). Eftersom Nedim sällan befinner sig i straffområdet där han ska vara så får han en offensiv mittfältsroll. Jag såg matchen mot Elfsborg tidigare det här året idag på band. Då såg allt positivare ut! Men jag tror vi ska chocka TFF med denna offensiva startelva. Nordin har ju sett pigg ut under träningarna den här veckan och får gärna komma in med halvtimmen kvar av matchen:)

Det här är en match vi ska vinna! För gör vi det så har vi kommit långt. TFF:s kvarvarande program är inte allt för lätt...

Kämpa svartvitt!
Örebro Matti_21
2007-08-23 19:44
Plus att Barsom aldrig kommer hit.
Örebro Matti_21
2007-08-23 19:42
Det skulle inte förvåna någon!
Örebro Liberate tu-teme ex inferis
2007-08-23 19:35
Förvånande om det skulle skita sig med nyförvärv,vi lägger allt krut på Barsom tills han tackar nej sen står vi där med brallorna nere i knävecken och skyller någon annan,+ att vi kommer att ont i arslet efter att ha blivit rövk*****d av konkurenterna.
Örebro Aspen
2007-08-23 19:21
Hammar tycker att ÖSK inte är tillräckligt bra att skaffa nyförvärv.
Det såg vi redan i vintras Richardsson, Rodevåg och Wikström för alla tog det enevighet innan dom blev klara. Hanteringen under sommaren har inte heller imponerat varken på oss supporters eller pappa Walker.
Örebro gurka
2007-08-23 19:13
tilltänkta nyförvärv skulle ha varit scoutade när fönstret öppnades,vi var nästan i samma tabellläge då som nu,dags att komma nu och säga att det är svårt att hitta spelare
Trelleborg Sambavallen
2007-08-23 19:12
Ni som ska ner till Trelleborg på söndag. Kom på lördag istället för då är det fest i stan.
Örebro Mittåt
2007-08-23 18:54
inga dramatiska förändringar egentligen när det gäller de fem förflyttade spelarna. Green och Lovén är ju redan registrerade pa ÖSK Ungdom. Bra att de genomgaende tränar med gruppen inför slutspurten. Jidsjö spelar för KIF och med sina 17 ar passar han nog minst lika bra med Talangerna som med A-truppen. Att Yunus flyttas ner är möjligen ett tecken pa att man inte tror att han skall bli spelbar för ÖSK i ar. Kvalitetsmässigt platsar han träningsmässigt hos A-truppen, tycker jag. Moses känner sig kanske besviken - speciellt som han är registrerad hos ÖSK Fotboll. Men rimligtvis far han inga fler spelmöjligheter i A-laget om inte bade Joel och Glenn far förhinder samtidigt. Men da kan man ju flytta honom till träningen med A-truppen igen.

För Talangtruppens träningar tycker jag att detta blir ett lyft. De har haft det rätt tunt antalsmässigt och kommer säkert att se det positivt med fler kvalificerade spelare pa träningarna.

Glöm inte att ga och heja pa talangerna pa lördag da de möter Köping i en liten seriefinal. Vinnar ungdomarna gar de upp pa delad andraplats pa samma poäng men med sämre malskillnad än Köping.

Hälsningar för övrigt fran Münster.
Örebro Matta
2007-08-23 18:52
Transferläget verkar vara bekymmersamt. Sjögren medger att man ligger efter. Kan det finnas NÅGOT som är viktigare just nu än att hitta lämpligare nyförvärv innan 31/8?
Örebro Klas ÖSK
2007-08-23 18:13
Fint jobbat igen Tomten
Örebro Tomten (Upp som en sol, ner som en pannkaka...)
2007-08-23 17:43
Ny träningsrapport uppe, håll till godo! :)
Örebro Marta
2007-08-23 17:38
Är iofs Seb på spelhumör så vette katten förresten. Och om samtidigt Johan börjat få tillbaka självfötroendet och återfå det spel som vi såg fina tendenser till inledningsvis i serien så kanske vi klarar oss med en ytter.
Örebro Marta
2007-08-23 17:35
Blir det mer pengar till spelarlöner när ungdomarna flyttas till ungdomslaget? Rimligtvis borde väl lönen sjunka aningen?

One¨touch/ Gött med rapporter. Tack för det!

Om man satsar m Anttonen på back så är det ju i alla fall ganska tydigt vilken kant man först och främst vill förstärka. Om inte Näfver snart är tillbaka så skulle det ändå kännas rätt bra med ett förvärv på varje kant. Tror kantspelet kan vara en förklaring till att Larsen inte fått ytor och att topparna inte fått mer naturliga bollar att jobba med och därmed tvingats jobba hem mer för att få smaka på kulan (phew lång mening.)

Edit: stavfel
Örebro Storm_90
2007-08-23 17:17
Ojoj TFF värvar och värvar. Vi har fan så mycket mer pengar men vi snackar BARA om en eller två spelare. :(
Örebro Liberate tu-teme ex inferis
2007-08-23 17:17
Ämne: Välkomna till HELVET....
Hehe,prova på att vara Ösk:are.Helvetet är en dans på rosor om du jänmför,skål.
Örebro nilen92
2007-08-23 17:12
Tycker Halilovic ska få spela, har Rodevåg gjort så mycket mer än Nedim i år?
Annons: