/fotboll/osk/forum/7851.aspx/fotboll/osk/forum/7851.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Örebro rirobban
2007-08-26 10:57
ÖSK KRILLE´//
Det finns en del som tyder på det. Och jag tror inte att det vore helt fel faktiskt. Han slagit många bra inlägg och är mannen bakom flera assister från halva planen. Om han nu får komma upp lite och inte behöva tänka på defensiven så tror jag att han kommer mera till sin rätt.

Nordin är absolut ingen högerytter. Han ska vara centralt och leverera bollar (om han nu inte håller kvar bollen hela tiden). Sen går ju rykten runt överallt. Skulle Larsen vara petad? Jag tror inte det...
Örebro kocken..
2007-08-26 10:56
Bra alternativ om F. Samuelsson lirar på mittfältet!
En av få i Ösk som kan dra iväg bra inlägg. Dessutom kan han ta defensiven när Anttonen sticker upp på offensiva räder..
Idag lossnar det
Forza!
Örebro Rocky Dennis
2007-08-26 10:53
Ja det har du rätt i rirobban.
Örebro ÖSK KRILLE
2007-08-26 10:50
Ska F.samuelsson spela mittfältare???
Trelleborg Real_TFF
2007-08-26 10:47
Vad sjutton ska ni med krattan Barsom till!? haha
Örebro Ösk-Power
2007-08-26 10:47
Enligt sportal är Larsen bänkad och det centrala mittfältet består av Nobbe och Henriksson
Örebro rirobban
2007-08-26 09:51
Rocky Dennis//
Det är väl inte klart än vad det blir för startelva? NA spekulerar ju bara i papperstidningen. Mycket tyder ju på att Fredrik Samuelsson är högerytter i den här matchen.
Örebro Rocky Dennis
2007-08-26 09:10
Vilken uppställning! Gerzic och Frempong från start dessutom. Kan bli intressant.
Örebro Chipset
2007-08-26 00:40
Med Barsom får vi en naturlig ersättare till Larsen. I ett senare skede, om Nordin lyfter sig, så kan vi flytta Barsom till kanten. Jag hoppas det är klart med Barsom och inget skitsnack. Det är en klasspelare som borde varit i ÖSK för länge sedan. Nu finns chansen att rätta till Dalas felval.
Örebro Farsen fortsätter (igen)
2007-08-26 00:16
Tror Barsom kommer göra otrolig nytta i ÖSK (om han nu är klar). Hoppas ryktet stämmer!

Han kan spela på nästan alla positioner, Provade ju till och med som back i DIF. Jag vill ha honom på ett offensivt mittfält.

Ni som säger att han är avdankad och seg kommer troligtvis få äta upp det. Larsen kom som 32åring och gjorde succe, och hade väl bara erfarenhet från danska ligan(?). Barsom är faktiskt bara 30. Och har väl hyffsad erfarenhet av proffslivet. Jag tror han kan vara den offensiva mittfältare vi inte haft i år då Larsen formkurva går neråt med åren.
Örebro pemo
2007-08-25 23:43
Hur bra är man om man spelar i grekiska andraligan? Fördelen med Barsom är att han är från Örebro och talar svenska. Bäst före datum har väl gått ur för länge sedan. Då föredrar jag en vältränad Robert i stället för en pengakåt grekisk div.2-spelare.
Örebro Banús ♪ ♫
2007-08-25 23:33
hur vore det med detta mittfält mot Gais?

Barsom---Larsen---Nordback---Frempong

----------------------------------------
när Näfver blir spelklar:

Barsom---Larsen---Nordback---Näfver/Frempong

Detta innebär att man kan skicka R.Walker till ett j*vligt varmt ställe... Och då menar jag inte spanien eller italien...

äntligen Barsom !! (hoppas nu bara att fotbollskanalen har säkra fakta och inte spyr ut osanna saker)
Örebro Bastard on Parade
2007-08-25 23:31
Visst sade Hammar att det saknades fart i anfallsspelet? Vore det inte väldigt konstigt om han då startar med Larsen och Henriksson på mittfältet?
Örebro Erki
2007-08-25 23:30
Westman
Anttonen Haginge Wikström Riddez
Samuelsson Larsen Nordback Frempong
Rodevåg Halilovic
Örebro in med Boniek
2007-08-25 22:46
Westman
Anttonen Haninge wikström riddez

SEB Larsen nordback FREMPONG
RODEVÅG HALILOVIC
Örebro zxcv
2007-08-25 22:34
Nej tack vi klarar oss ändå
Örebro in med Boniek
2007-08-25 22:34
haha jo. ni får ta westman då? :P
Brommapojkarna Grimstapojken
2007-08-25 22:27
Ni kan få låna asper om ni vill
Örebro in med Boniek
2007-08-25 22:25
Grimstapojken/ vi får väl la värva markus karlsson haha
2007-08-25 22:15
Väldans vad ni tjötar om gamle Abgar !!
Antingen är det sm i bluffpoker, eller så har ni blivit förda bakom ljuset. Hörde idag att det INTE förekommit några förhandlingar mellan BP och Barsom. Det är nog snarare en illa dold löneförhandling.
Killens främsta merit i år är att ha suttit i fanTV studion och upprepat ordet "gjundspel" till leda, samt att han varit med och åkt ur Grekiska division 2. Han är inte rätt man för något av våra lag.
Örebro wurpa
2007-08-25 22:09
Jaha och när presterade barsom sist?
Nej tack ,känns som vi får ta bottenskrapet.
Ta in någon billig från långtbortistan,helst med helskägg.eller en heroiskt kämpande islänning.
å ta hem jeff han får väl placeras om,och rent statistiskt(80%) så kan svenska män alternera
med båda händerna vid handtra..ning.
Som sagt omväxling förnöjer.Så hem med jeff!
2007-08-25 22:09
Varsågoda !
Efter vår torsk idag, blir det ni som får nöjet att sänka trelleborg. Eller gör vad ni vill förresten, bara vi slipper ett mesigt kryss. 5-0 eller 0-5, så är jag nöjd med er prestation imorron
Trelleborg m@ce
2007-08-25 21:11
Synd att Golda inte är spelklar i morgon. Sist han var här nere med DIF åkte han ut ganska tidigt efter att försökt krossa ballarna på en av våra stackars mittbackar....
Örebro Faxe( den store Dansken)
2007-08-25 21:03
Synd att inte Richardsson kan stå mot Trelle. Hoppas att Hammar kan få Westman att sätta igång spelet lite snabbare,än han brukar, han måste vara allsvenskans segaste målvakt. Och alltför ofta sparkar han bollen rakt till en motståndare. Nej, kasta och fort.(kan iofs. även vara utespelarna som inte springer sig fria tillräckligt snabbt?) Vi skulle tjäna mycket på snabbare igångsättande av anfallen, med bollen under kontroll.
Örebro ÖSK KRILLE
2007-08-25 20:58
KROSSA TRELLEN!!!!!!!!!!!!!!!!
Örebro twilightzone
2007-08-25 20:55

...KROSSSSA TFF IMORN...

Örebro in med Boniek
2007-08-25 19:32
Matta// säg det till boniek ;)

Näfver och barsom båda yttrna kan inte bli bättre

alla till danmark :P!
Örebro Liberate tu-teme ex inferis
2007-08-25 19:10
Om Hammar bänkar Näfver,ja då är han snart borta.
Örebro ÖSK KRILLE
2007-08-25 18:52
Någon som vet när näfver kommer tillbaka?
Örebro Bastard on Parade
2007-08-25 18:51
Barsom kan spela högerytter. Är Näfver bara frisk och redo för spel kommer han vara given i startelvan om vi ska ha ett fungerande kantspel.
Annons: