/fotboll/osk/forum/7837.aspx/fotboll/osk/forum/7837.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Örebro Chipset
2007-08-27 21:04
Farsen// Säsongen ut
Örebro Chipset
2007-08-27 21:03
ÖSKÖSK// Bra att du påminner om det. Vi borde påminna ledningen varje dag om det. Dessutom måste de höja hans lön. Han är i dagsläget en mycket viktig spelare, kanske t.o.m. en nyckelspelare.
Örebro Farsen fortsätter (igen)
2007-08-27 21:01
Sträcker sig Barsoms kontrakt bara till vintern?
Örebro Aspen
2007-08-27 20:59
Dagen AS-matcher skapade ett större glapp till oss tre i bottenträsket.
Örebro Liberate tu-teme ex inferis
2007-08-27 20:57
Ämne: På tal om Abgar-utta....Sjögren och co har kanske lurat i Barsom att vi har naturgräs igen på Behrn,han får hänga en Wunderbaum med gräslukt runt halsen.
Örebro twilightzone
2007-08-27 20:54
säg hur det blir med näfver när han kommer tillbaka nu om Barsom spelar på Vänsteryttern???
Örebro Ståhl
2007-08-27 20:37
Verkar som om både Gustafsson och Dohlsten precis blivit varnade vilket borde innebära att de är avstängda mot ÖSK...
2007-08-27 20:26
Apropå Anttonen så har han hållt bra i år,håller han så visst ska vi ha honom kvar.I intervjun med Barsom så sa han att han ville spela Allsvenskt 2008 sen om det var med oss eller något annat lag vet jag inte,kan bara hoppas att vi förlänger om vi hänger kvar och om det visar sig att det var en bra värvning.
Örebro ÖSK-Karl
2007-08-27 20:25
På tal om Abgar-uttalanden, han skulle ALDRIG tänka sig spela på konstgräs, skisamma, han är välkommen.
Örebro ÖSK-Karl
2007-08-27 20:21
ÖSKÖSK//

Håller helt med dig. Anttonen borde signas för 3-4 år. Det är även ett önskemål/krav från Spelarinvest. Men då behöver ÖSK höja hans lön så den blir högre än FreSa (ja, du läste rätt).
2007-08-27 20:18
Ämne: En liten sol-(eller ....
haha,vi vet ju alla att Barsom är lite av en diva,han hade väl som du sa fått proffskontrakt med en holländsk kubb och räknade nog med att aldrig mer komma tillbaka till svensk fotboll men se,här är han.
Örebro ÖSK-Karl
2007-08-27 20:17
Jag förstår inte att så många vill placera Barsom som vänsermitt, hen är ju minst lika bra som högermitt? Han kan ju spela varsomhelst på mittfältet, dessutom är det ju bra att Larsen får känna att hans plats inte är given.

Det svåra i nästa match är att få hål i Gais defensiven.
Örebro One¨touch
2007-08-27 20:11
kocken..// Är det redan dags att ändra på en backlinje man spelat in under första veckan med Hammar? Mitt svar är nej. Backlinjen ska förbli orörd, och ska Anttonen bli mer offensiv (vilket jag gärna ser på främst hemmaplan) får han bli det ifrån sin högerbacksposition.
Jag har tidigare envist hållit fast med Anttonen som mittfältare, men nu ändrar jag mig eftersom Hammar så tydligt visade under förra veckan vilka han ville ha där bak.
Kontuinitet skänker trygghet, och trygghet får spelare att våga. Trygghet och mod är otroligt viktigt i detta läge.
Örebro Mullet
2007-08-27 20:06
En liten sol-(eller mån)skenshistoria om Barsom:

Stod bakom honom i kön (jodå, i Örebro får minsann även fotbollsproffs stå i krogkö...) till Babar en juldag för några år sedan, tror det var precis när han skulle till Heerenveen. Kunde inte hålla mig utan frågade om han inte ville spela i ÖSK nån gång. Han svarade: "Ser du månen där uppe? När den trillar ner, den dagen spelar jag i ÖSK."

Nå'n som har sett månen sen igår?
Örebro Grixx
2007-08-27 20:05
Kan vara så att Anttonen avvaktar om vi spelar i AS. Han har redan visat sin goda vilja tidigare och gick inte till AS och BoIS när vi åkte ut.

....den goda viljan kan ha sina gränser även för Anttonen.

...men självklart måste klubben jobba STENHÅRT för att behålla honom.
Örebro Aspen
2007-08-27 20:05
Ämne: Jag hoppas verkligen....
Sjögren brukar inte vara ute i god tid. Kom ihåg vinterns hantering.
Det verkar dock som Hammar har tillför energi även till Sjögren.
Örebro # brorzan
2007-08-27 19:52
Abgar i ÖSK-radio på officiella.
Örebro Marta
2007-08-27 19:22
Ämne: Ämne: Samma l....
Så ser jag helst det hela också, men det är inte så Hammar har tänkt enligt NA.
Örebro ÖSKÖSK
2007-08-27 19:17
Forza Svartvitt!
Örebro ÖSKÖSK
2007-08-27 19:16
Jag hoppas verkligen att ÖSK skriver ett längre kontrakt med Patrik Anttonen, ingen som reagerat på att ÖSK INTE gjort det? Han har varit fenomenal denna säsong..
Örebro kocken..
2007-08-27 19:15
Ämne: Samma lag som dig ko....
Tror att Nedim e sugen att dra in ett par bollar mot Gais!
Abgar lirar till vr enl min elva!
Örebro Marta
2007-08-27 19:12
pewe
paan-mawi-paha-jori
frno-seb
rode-lala-abba
neha
Djurgården Apmannen
2007-08-27 19:12
ni har fått kvalite ÖSK
Syrianska FC Tihe.Suryoyo
2007-08-27 18:58
Grattis till erat nyförvärv,,, synd att han inte gick till Syrianska, men ja ja det e bara o acceptera ,, o hoppas han får spela på en offensiv plats i laget , o inte back o sånna grejer
Örebro Banús ♪ ♫
2007-08-27 18:57
Ämne: Ämne: Jaaa! g....
den som har varit spelmotor är Larsen
den som är spelmotor nu finns inte...
Barsom blir vår nya spelmotor...

klarare än så här kan det inte bli...
Örebro in med Boniek
2007-08-27 18:49
Håller med Carlos.lundblad är ingen stjärna men är bra mothårt mostånd som ekunde och tobiasson där är tyvärr nedim för tunn

Abdgar ;)
Örebro Chipset
2007-08-27 18:49
ÖSK Klas// Men varför värva en spelare för bara en handfull matcher? Jag hoppas verkligen att både klubben och Barsom vill förlänga om ÖSK blir kvar i allsvenskan för annars står vi där utan alternativ när Larsen lägger av. Visst, jag tror Nordin kan bli den ersättare någon dag men det måste ju finnas alternativ också.
Örebro K.Carlos
2007-08-27 18:42
Samma lag som dig kocken men med ett undatag. Nedim är för vek och tam i sitt spel så han får gärna fortsätta på bänken med Lundblad på topp istället. Är Barsom höger- eller vänsterkant?

Örebro kocken..
2007-08-27 18:37
-------------westman-----------
fresam--haginge-wikström-Riddez
-------------------------------
Anttonen-Larsen-Nordback-Barsom
-------------------------------
-------Nedim---Rodevåg---------
Örebro K.Carlos
2007-08-27 18:28
joth//
Det var ju precis det jag skrev.