/fotboll/osk/forum/7809.aspx/fotboll/osk/forum/7809.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Örebro StårSjälv
2007-09-02 23:27
gör domaren fel får han höra de, kan inte rå för orden som trillar ur min mun..:)

edit: stavfel osv..
Örebro ÖSK-Karl
2007-09-02 23:09
jappel//

Möjligt du har rätt. Men så är inte fallet när Hammarby spelar på Söderstadium. Hur som helst, SvFF har utsett den sämste domare som finns för oss imorgon.
Örebro jappel
2007-09-02 22:51
Ämne: jappel//

kolla lä....
han har ju ÖSK tröja på sig....försöker han ordna med en ny jävsituation på BA ;-)
Örebro jappel
2007-09-02 22:48
jag tillhör dom som inte tror att det direkt blir bättre av att bua åt domaren om han råkar göra något konstigt, snarare tvärt om. Buar publiken vill dom snarare visa vem det är som "bestämmer". Nej låt domarna hållas. det är nog bäst. Möjligen att man kan få en linjedommare att vinka när han inte ska....men där går nog gränsen.
Bulba
2007-09-02 22:47
jappel//

kolla länktipset
Örebro Chipset
2007-09-02 22:46
Frempong är ett bättre offensivt vapen än Jon Lundblad.
Örebro Banús ♪ ♫
2007-09-02 22:45
vi hatar denna domare!!

helvete vad jag ska bua när han gör något fel.. ska få med mig hela sektionen att bua...
lite stämning imorrn nu tack!
och gärna ett fint stort tifo alla kubaner här inne!
Örebro jappel
2007-09-02 22:43
Ämne: jappel//

Statisti....
OK, har inte sett den statistiken...men tänk om vi faktiskt spelat fult i de matcher han dömt??! :-) Fast det förklarar inte helsingborgsmatchen..vi får se hur det blir imorgon. Han har ju förbundets ögon på sig...
Örebro Bastard on Parade
2007-09-02 22:43
Känns väl inte så lyckat att bua ut domaren innan matchen, lär ju verkligen ge oss fördel då.
Örebro EbooT
2007-09-02 22:36
Sersant: Du menar Frempong? Jo, klart. från startelvan köper jag det. Men att peta honom ur truppen finner jag konstigt. En pigg, spelsugen Frempong som kommer in i 65.e-70.ionde minuten är en helt suverän inhoppare.
Örebro ÖSK-Karl
2007-09-02 22:33
jappel//

Statistiskt sett så är han ÖSK:hatare. Står att läsa någonstans om röda och gula kort med/mot oss i forumet. Det var horibellt. Matchen i Helsingborg gjorde ju inte saken bättre. Han förtjänar att buas ut både före och under matchen imorgon.
Örebro Sersant
2007-09-02 22:31
Eboot:
Antar att Frempong petas till förmån för Barsom då dem ju konkurerar om sama position.

Marta:
Tycker att Frempong gjort vad man kan kräva av honom dem gånger han spelat.

EDIT:
det e ju lite klurigt att peta sig själv ;)
Örebro jappel
2007-09-02 22:26
Ämne: wurpa//

Morgondag....
Fast han vill nog helre se ÖSK i allsvenskan än bp eller tff. Vi drar några hundra extra i publik. Det är bra för hans andelar i kff...
Örebro Marta
2007-09-02 22:25
Dessutom kan väl Nordin vara värd en ny chans nu. Han verkar ju ha fått en jäkla nytändning med Hammar. Visst vill man, och har ibland känt, att han är den nya Näfver. Men får att nå dit, eller ens i närheten, har han en hel del att bevisa.
Örebro Marta
2007-09-02 22:25
Jag tycker inte Frempong har presterat så pass som han borde kunna i någon match han spelat. Ger han inte heller järnet på träningarna (vet ej om så är fallet) så är det helt rätt att ställa honom utanför truppen. Han måste fortsätta vara hungrig. Han kan inte slå sig till ro föra att han fått starta några matcher.

Vet dock inte om det är så att han varit loj, men tycker petningen tyder på att Hammar uppfattat det så.
Örebro ÖSK-Karl
2007-09-02 22:22
wurpa//

Morgondagens domare är Jonas Ericsson, samme man som bestal oss på 3 poäng i Helsingborg och är avstängd från att dömma Kalmar.
Örebro jappel
2007-09-02 22:20
Imorgon tycker jag att det är dags för RiRi!!
Örebro EbooT
2007-09-02 22:17
När det ändå ska samlas in pengar; samla till en enkel flygbiljet till Uzbekistan. Placera Sebastian Henriksson där och skicka iväg till 4.e ligan där.

Varför är Frempong petad ur truppen imorn? Helt sanslöst.

Spelar vi med två anfallare imorn vinner vi.
Eftersom alla vet vad Barsom KAN göra, han behöver nödvändigtvis inte göra det, kommer det skpas en massa ytor, framåt men framför allt kommer Larsen få lite mer tid i mitten. Nu har vi två kreatörer på mitten som behöver bevakas. Detta kommer ge Larsen lite lite mer tid. Precis lagom tid för att slå de passningar han skämt bort oss med förr. Detta leder till att Halilovic kommer rulla in ett par enkla imorn.

Sen kommer Henriksson göra ett bara för att jag vart kritisk mot honom hela tiden.

Forza för FAAAN! BARA 3 poäng som räknas!
Örebro wurpa
2007-09-02 22:15
Ja nu får man hoppas att morgondagens domare är bättre än den vi hade sist mot gais.
Det var en av de värsta handbolls matcher jag sett.Som när bollen är på väg in ikrysset,och en utespelare i gays tippar bollen över ribban.
Åsså en fråga till någon kunnig.Om man murar upp inför en frispark och täcker med armarna över huvudet,ska den som får skottet på sina händer få gult kort eller hela muren?
Örebro ÖSK-Karl
2007-09-02 22:09
Imorgon MÅSTE Westman sätta igång spelet snabbare.
Örebro ÖSK-Karl
2007-09-02 22:08
Liberate tu-teme ex inferis//

Barsom är jag inte lika skraj för som Anttonen. Lyckas Barsom går Spelarinvest in.
Örebro Marta
2007-09-02 22:08
Jag gillar inte den underton som jag tycker mig kunna utläsa av Hammars uttalanden... Börjat inse att det var en stressvärvning? Eller är jag bara paranoid?

Imorgon bara MÅSTE det bli tre pinnar!
Örebro ÖSK-Karl
2007-09-02 22:05
Saywee//

Samma här. Men det måste vara hur enkelt som helst för officiella att snabbt ordna ett postgironummer.

Eller också kanske vår osynliga VD kunde göra något nyttigt?

Allra mest pengar kanske det skulle komma in om kontot döptes till: Mer pengar än Degen ;)
Örebro jappel
2007-09-02 22:01
Ämne: Härligt jobbat med F....
som vanligt.
Ser lite tamt ut på tränigarna tycker jag...
Vill se spelarna lite mer tända.. men det är kanske svårt på träning.
Örebro Gummianka
2007-09-02 22:01
Eller en insamling för att få Lagrell att hoppa groda naken stortorget runt ett par varv.
AIK Saywee
2007-09-02 22:00
Självklart måste vi börja skramla till 100-åringen, men jag har inte orken att arrangera detta, men jag ställer gärna upp med "bidrag"!

ALLA TILL BA! (Om cirka 20 timmar förstås)
Örebro One¨touch
2007-09-02 21:52
Härligt jobbat med FanTV Johannes! :-)
Örebro Liberate tu-teme ex inferis
2007-09-02 21:46
Kanske en insamlig för att behålla barsom?om det visar sig stämma bra med honom.
Örebro ÖSK-Karl
2007-09-02 21:07
Alternativt en insamling för Orvar Bergmarks minne? Dock med samma förbehåll. Tänk vad glad Orvar skulle vara i sin himmel om vi kan vara med och fajtas högt upp nästa år ;)
Örebro ÖSK-Karl
2007-09-02 21:02
Saywee//

Någon officiell person på ÖSK:s forum behöver ju bara öppna ett postgirokonto som kanske kan heta Rädda Anttonen. Sedan öronmärks 250.000:- till honom och överskottet går till andra nya spelare.

Om Degen kunde få in en halv miljon borde vi lätt få ihop 1 miljon.

Hjälp till att tjata så det kommer igång snabbt ;)
Annons: