/fotboll/osk/forum/7659.aspx/fotboll/osk/forum/7659.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Örebro Bastard on Parade
2007-10-22 23:04
Urban Hammar veckans tränare på fotbollsmåndag för andra gången!
AIK Saywee
2007-10-22 22:34
Nu kommer frågan till ÖSK´s "ledning" ... !

CAN YOU ÖSK08?
AIK Saywee
2007-10-22 22:30
Mittåt//
Nu har du som vanligt kloka tankar, gliringarna handlar nog mer om familjeförhållandet än det som presterades från the Walker brothers and sir Patrick!

Önskar alla Walker´s lycka till i framtiden, det finns mycket fotboll i den familjen!

FORZA WALKER!
Örebro Carlsson1908
2007-10-22 22:28
Någon som har lite koll om vi kanske kan använda Ismail snart?
Örebro Mittåt
2007-10-22 22:19
Jag har en känsla av att en hel del av Walker-gliringarna inte är gliringar riktade mot bröderna utan mot de som tidigare hävdade att den enda anledningen till att de fick spela var att deras pappa var tränare i deras lag. Nu har det ju visat sig att så inte alls var fallet. Killarna får spela trots att det inte är deras far som tränar AIK resp. ÖSK.

Att det sedan är så att Kevin inte är någon speciellt bra kantspelare är en annan sak. Det tror jag alla kan hålla med om. Att han fick komma in idag och spela högerbräddare berodde på att AIK måste ta av den spelare som började där. Kevin kommer inte alls till sin rätt som kantspelare, men det säger ingenting om hans kvaliteter på det centrala mittfältet.
AIK Saywee
2007-10-22 22:00
Ämne: Börjar ärligt talat ....
Vad menar du egentligen med ditt inlägg?

FORZA ROBERT WALKER!
AIK Saywee
2007-10-22 21:51
Magnus Erlingmark kanske vore något för ÖSK´s ledning!

Att sillstryparna har tur, beror nog på domarnas inställning till tveksamma situationer ...?

Sveriges gulligulgäng Göteborg,
"just före 18 gjorde cirka 120 göteborgsanhängare en rusning mot nygatan, men trycktes tillbaka av polisen" enligt text-tv, ska polisen behöva jobba med sådana insatser?

Vart är vi på väg! Nu räcker det!

FORZA RAKRYGGADE STÖDJANDE SUPPORTRAR!

Hoppas nu mer på Djurgården och Kalmar!
Örebro DaSa
2007-10-22 21:45
Mittåt//
Precis sånt som man vill läsa. Visste knappt om att vi hade talangscouter.

Än om vi inte värvar spelarna nu så har se säkert ett gott öga till ÖSK i framtiden om de fortsätter att utvecklas och det står mellan ÖSK och ngn annan klubb.
Örebro Mittåt
2007-10-22 21:38
Beträffande ÖSKs talangscouting. Och innan någon protesterar alltför mycket om att det där var väl ingenting, så är det så att den typ av talangscouter som Alm representerar inte skall jaga spelare som kan ta steget direkt in i A-truppen, utan just hitta unga utvecklingsbara spelare.

Internmatchen spelas på lördag med avspark klockan 14:00.
Örebro go_osk
2007-10-22 21:35
Skön att Blåvitt ser ut att ta hem Lennart Johanssons pokal. Göteborg är det bortalag som enligt mitt tycke presterat bäst på Behrn Arena i år.
Örebro ÖSK-Karl
2007-10-22 21:28
Kubisztal//

För min egen del tror jag mycket på Robert Walker, men jag sörjer inte att Kevin försvann.
Örebro ÖSK-Karl
2007-10-22 21:25
Adios//

Men då går det ju inte att heja på svart-vitt ;)
Örebro Kubisztal
2007-10-22 21:17
Börjar ärligt talat bli trött på det här gnället på bröderna Walker, låt dom va !
Örebro ÖSK-Karl
2007-10-22 21:03
Saywee//

Jag skulle vilja ha in Magnus Erlingmark i ÖSK:s organisation. Tror han vore rätt man där.
Örebro ÖSK-Karl
2007-10-22 21:00
Otrolig tur Göteborg hade mot AIK. Att Kevin Walker gick till AIK är inget vi behöver sörja. Han gjorde ingenting på de dryga 20 minuter han fick och AIK:s offensiv kom av sig när han kom in.
Örebro Mittåt
2007-10-22 20:55
AIK hade för många avstängningar och skador för att få ihop till en vettig bänk. Kevin har aldrig varit någon kantspelare och kommer nog aldrig att bli någon heller.
Örebro BabyKladde
2007-10-22 20:47
..märks att AIk itne ger 100% om man sätter in Walker i matchen som avgör.. visst, han är inte dålig, men alldeles för dålig för AIK just nu..
Örebro Ericson
2007-10-22 20:34
Sjukt att Walker är på väg in..
Örebro huggorm
2007-10-22 20:28
Kevin Walker på väg in för AIK
Örebro BabyKladde
2007-10-22 20:05
om man ska göra något märkvärdigt av matchstället till nästa år ska vi ju ha silverfärgat hemma ställ ;)
passar ju bäst ist. för vitt..

..annars ska loggan omges av nån text med "ÖSk 100 år"
Örebro ÖSK-Karl
2007-10-22 20:04
VAR BOLLEN INNE?

Jag bryr mig inte om IFK eller DIF vinner SM. Men som domare hade jag aldrig vågat blåsa mål. Mycket tveksamt när inte ens datasystem ser om bollen är inne.
Örebro ÖSK-Karl
2007-10-22 20:01
Adios//

Rune Andersson har tydligen tröttnat på att pumpa in pengar i TFF. Om det beror på att hans företag går sämre eller om han insett det meningslösa i det vet jag inte.
Örebro M!ke
2007-10-22 19:55
Inför Allsvenskan -08 vill jag:
1. Ha Barsom kvar i ÖSK...!!!
2. Ha Hammar kvar som tränare.
3. Ha ett fullsatt(!) "Behrnabeu" i avslutande matchen (och hyllningen för Larsen) mot Gefle....
AIK Saywee
2007-10-22 19:48
ÖSK-Karl//
Helt rätt, Barsom är höstens frälsare, både sportsligt och ekonomiskt.

Liten fundering kring "ÖSK´s ledning", vad det nu innebär, kanske styrelse, sportchef, ordförande, med flera - men de har varit ganska osynliga!

I en framtida utveckling är just ledningens synlighet och tydlighet rätt viktig!

Vilka är de, var är de, varför gömmer de sig, vad vill de?

Jag vill veta!

FORZA ÖSK!
Örebro Adios
2007-10-22 19:41
Jag vill ha en jubileumströja i GULD nästa år!
Om jag inte får som jag vill så vill jag att den ska vara svart, som den från början var!
Örebro ÖSK-Karl
2007-10-22 19:36
DaSa//

Det var jag som skrev att en spelare i klass med Barsom minst, drar säkerligen 500 extra per match. Han betalar med andra ord sin lön i stort sett själv och resten står Spelarinvest för. Hoppas bara att styrelsen förstår det tänket.
AIK Saywee
2007-10-22 19:35
Reklamen fastnar på min näthinna, men "CAN YOU FLIP-FLAP?"

Jag undrar bara "CAN YOU ÖSK08?"

FORZA ÖSK 08!
Örebro Adios
2007-10-22 19:34
DaSa

TFF har ju en stor supporet/sponsor i miljardären Rune Andersson. Han var tidigare styrelseordföranden i Trelleborgskoncernen bla.
Rune har pumpat in åtskilliga miljoner i TFF och kanske gör det igen om det behövs?
Örebro ÖSK-Karl
2007-10-22 19:32
E.Shams//

Det var till att vara snarstucken. Nej, jag tänker inte be om ursäkt till en med ÖSK-tröja och som nästan uteslutande tippar ÖSK-förlust på fullt allvar.

Verkar som du tar det mesta för mycket på allvar, var glad nu istället.
Örebro BabyKladde
2007-10-22 19:29
One Touch:

ska dom trycka upp för varje år vi stannar kvar? :P

..menar, förstår att dom tryckte tröjor förra året då vi gick upp och det var många som köpte då..
Annons: