/fotboll/osk/forum/7582.aspx/fotboll/osk/forum/7582.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Örebro skoBe
2008-03-28 09:49
varför ska det alltid ske i sista sekunden???? det är mkt konstigt:)
Örebro mustard
2008-03-28 09:46
enligt fina WIKIPEDIA:

"Botafogo FR is one of the biggest clubs in Brazil and one of the four major football clubs in Rio de Janeiro along with Flamengo, Fluminense (most ancient rivalry in Brazil: October 22, 1905), and Vasco."
Örebro isac
2008-03-28 09:40
Tycker inte alls att det framgår hur detta skulle genoföras. Ja det står att rio-klubben kan tänka sig att låna ut, vilket låter positivt, men sjögren säger ju saker som:

Det är alltså en spelare som ni är beredda att kontraktera utan provträning?
- Ja. Men jag vill inte säga mer innan allt är klart. Jag kan säga att han står under kontrakt med en annan klubb, men att vi räknar med att kunna lösa det.

det låter ju snarare på Lennart som att de hoppas kontraktera denna spelare innan transferfönstret stänger.

Örebro jappel
2008-03-28 09:32
Ämne: Babykladde, Mittåt, ....
kan vara en bra idé, bättre att hylla än såga om man är osäker, varför måste man alltid välja den negativa vägen om det finns en sådan att ta??
Bättre att alltid ta den positiva vägen och sprida lite glädje och stärkande vibbar istället.
Örebro skoBe
2008-03-28 09:30
hur jag vet allt det där är att jag är kompis med den som ni kalar (busschaför) agenten:) han har visat mig tidningen från australien några månader eftersom den spelaren var i ösk:)
Örebro skoBe
2008-03-28 09:27
Ja ja snacka skit kan ni:) förra året köpte ösk Dedaj som enligt mig är en div 4 spelare:) en brasse var på provspel och visade att han var duktig gjorde 2 mål och var inget för ösk sa dom:) haha sedan visade det sig att den samma brassen spelar nu i Australien och har 200 000 kr i månaden:) som vi kunde ha för 20 000:) sedan kommer någon Dedaj och blir köpt som var årets skämt:) den brassen är en av bästa i australien nu:) föresten det är förlämpande att snack fotboll med er:)
Örebro jappel
2008-03-28 09:27
för övrigt kan jag titulera mig Mr130000 nu
fast sådana barnsligheter har vi kanske slutat med :-)
Vem blev Örebros 130000 invånare? en sådan milstolpe borde väl uppmärksammas på något sätt.
Örebro Matta
2008-03-28 09:26
Babykladde, Mittåt, Jonte R/
Okej, inser att jag inte läst på riktigt.
Kanske skulle göra det innan jag plockar fram sågen nästa gång = ).
Örebro jappel
2008-03-28 09:21
Ämne: Har funderat lite på....
risken finns säkert. Får hoppas att dom tänkt på detta,
fast samtigtigt borde detta leda till att man fyller på från mitten och utåt på ett effektivt sätt. Man vill ju sitta så bra som möjligt. I och med att alla som bokar vet att det riskerar blir fullt så finns det ingen anledning att inte boka första lediga plats. (var skulle nyttan vara med att lämna en tom plats??)
Mend det finns dock säkert tankar på lösninger kring detta, i och med att systemet funnits i drift på andra arenor ett tag nu. Går kanske att låsa så att det endast går att boka första lediga plats från hörnet av en sektion om det skulle visa sig att det missbrukas och lämnas luckor mellan varje bokning.....
Örebro jappel
2008-03-28 09:14
Ämne: Har funderat lite på....
vad dillar ni om.
Storleken har absolut ingen betydelse på den här positionen. eller hur kommer det sig annars att en herre som denna lyckats så bra??
Cesar Santin: Längd: 174 cm Vikt: 72 kg

Om det sedan är fråga om ett lån med köpoption så kan det ju inte bli bättre!!!!
Örebro Liberate tu-teme ex inferis
2008-03-28 09:13
Ämne: skoBe// Och vad är d....
Förstår du inte _adde_??,kommer brassen så tar han eventuellt Nordins plats.
2008-03-28 09:10
Brassen kommer glida förbi försvararna utan problem för att sen lägga in bollen i öppet mål när målvakten blir uppsnurrad till Västra stå,där han kommer bli väl omhändertagen.
Örebro _Adde_
2008-03-28 09:09
skoBe// Och vad är det som säger att de aldrig har sett spelaren? Rent hypotetiskt? Har du koll på var alla i ÖSKs scoutinggrupp befunnit sig senaste veckorna?
Örebro _Adde_
2008-03-28 09:07
Har funderat lite på det nya bokningssystemet... Är det inte risk att det blir mycket ströplatser nu? Jag menar när man får välja sina platser helt själv, är det inte typiskt svenskt att lämna en plats emellan? Hoppas det inte blir en massa tomma stolar här och där...

Btw, tror ni att det är brassen som NA skriver om? Känns inte så hett va? 180cm och ynka 70 pannor... blir en munsbit för elaka tunga backar i AS. Eller?
Örebro skoBe
2008-03-28 09:07
Angående Brassen som ska köpas känns det som att det blir nya Dedaj:) det är ngt som inte stämmer i ösk:) måste vara någon som plockar pengar på dom här skit förvärven:) känns mkt kostigt:)
Dom vill köpa en spelare som dom aldrig har sett och provat:) hoppas ösk köper mig oxå:)
Örebro Romano
2008-03-28 09:05
Just namnaet Castro får mig att må riktigt illa.
Men kan vi nöja oss med att kalla honom Viktor så känns det bra...
2008-03-28 08:55
Nån som vet hur det går med bokningar till Gbg,blir det fler än en buss?
Örebro Jonte R
2008-03-28 08:53
ÖSK får en gyllene chans att låna in en ung brasseforward som är den typ av anfallare ÖSK letar efter. Han är väl i ungefär samma sits som Jidsjö är i ÖSK, inte riktigt färdig för att ta en ordinarie plats men lovande.

Jag tycker ÖSK gör rätt som tar den här chansen. Kanske blir det så att vi får hylla en Castro...
Örebro psoari
2008-03-28 08:45
Ämne: Angående den provspe....
Klubbens C:lag? Det stod väl Rio de Janeiros tredjelag, motsvarande AIK som är Stockholms 3:e lag. Fast jag håller nog alla Rios lag som bättre än stockholms... Så tänk er att detta är en kille som skulle platsa i vilket stockholmslag som helst - det är en sån kille vi köper. Men, men... kolla in djyrgårns brasse; det kan ta ett tag innan de anpassar sig.
Örebro Mittåt
2008-03-28 07:39
Det är ingen ko på isen (så länge som rumpan är i land).

ÖSK lånar in en ung brasse för att träna och eventuellt spela med klubben under några månader. Duger han inte skickar man hem honom och är han bra köper man loss honom. Klart smart agerat och inte alls någon panikvärvning, tycker jag.
Örebro BabyKladde
2008-03-28 07:27
Ämne: Angående den provspe....
han ska inte träna med laget alls..

För det första är det den typ av spelare som ÖSK vill ha, och hans klubb är intresserade av att låna ut honom, om man läser NAs papperstidning. och på nåt sätt tror jag ÖSk har koll på honom eftersom man sagt att man inte ska göra chansningar utan låter det vänta för att få rätt.
Örebro Matta
2008-03-28 07:25
Angående den provspelande 20-åringen från den brassilianska klubbens C-lag. Han skall göra en provträning och sedan kanske skriva på. Jag tycker att det luktar panikvärvning lång väg. Precis en sån där värvning som ÖSK misslyckats med så många gånger och bestämts sig för att inte göra om. Jag är skeptisk, mycket skeptisk.
Örebro Berra 72
2008-03-28 07:15
Hoppas verkligen att ÖSK hittat rätt denna gång......
Örebro Grixx
2008-03-28 06:36
Lite vid sidan om nyförvärvet.

Under NA-rubriken - "Vad gör du nu för tiden" så skriver man nästa vecka om Glenn Holm.
2008-03-28 06:18
Mer info.
Örebro Grixx
2008-03-28 06:18
En hjälte måhända på ingång, först kuba....sedan Castro;-)
Örebro Grixx
2008-03-28 06:16
Jaha,det var honom lägenheten var till för:-)
Örebro rirobban
2008-03-28 05:43
Har ÖSK hittat sin centertank tillslut?
Viktor Castro på ingång till klubben (läs länk).
Hoppas verkligen att det blir rätt den här gången:)
Örebro jappel
2008-03-27 23:22
Ämne: Liberate tu-teme ex ....
håller med, både om mumba och resten som är ett mycket troligt scenario. gais ligger bra mycket sämre till än ÖSK efter vad jag sett hittills ialla fall. liksom sundsvall.
Örebro Henry Fiat
2008-03-27 22:46
Ämne: Premiären närmar sig....
kanske lite cock sparrer...
Annons: