/fotboll/osk/forum/7528.aspx/fotboll/osk/forum/7528.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Örebro crille.
2007-12-07 11:19
Ämne: Angående Mumba så va....
Eller kan Sixten ta med sej några Finska förmågor?
Örebro Liberate tu-teme ex inferis
2007-12-07 11:19
Ähhh,vem behöver Mumba??inte vi.
Örebro rirobban
2007-12-07 11:15
Angående Mumba så var han bra för 3 år sedan. Men vad säger att han är det idag? Jag ska inte sticka under stolen med att jag ville ha honom till ÖSK. Men nu när vi tappat honom måste alternativ letas upp. Gärna en svensk spelare, men jag vet också hur svårt det är med dessa. I Afrika går det att fynda. Det är en viktig position att lösa och viktigt att spelaren som ska spela där har bra passningar och speluppfattning. Känner Larsen någon dansk förmåga tro?
Örebro crille.
2007-12-07 11:13
Ämne: Helsingborg i stor f....
Mmm skönt att det inte är ÖSK som är i den sitts som HIF är...Kan inte Henke ta hand om de? Han som är GUD där nere...
Örebro One¨touch
2007-12-07 11:13
Jappel// ÖSK ett stabilt lag i Allsvenskan?

Jag önskar att det vore så, men det är inte riktigt sant.
Örebro rirobban
2007-12-07 11:11
Helsingborg i stor fara (!)... varken någon huvudtränare eller assisterande tränare nu. Och vi vet ju alla att det inte direkt kryllar av kvalitéstränare där ute för tillfället. Skönt att vi är klara med våra val i alla fall, annars hade det blivit ännu tuffare nu.
Örebro crille.
2007-12-07 11:09
Nä det kan visa sej att det är en flopp värvning som Giffarna gör, han har passerat sin topp..
Örebro jappel
2007-12-07 11:04
Ja jag har hela tiden sagt att jag inte ville ha hit RMM i all fall inte om det var frågan om några större övergångssummor. (bossman kanske) Han har visat både i sverige och norge att han inte riktigt håller i allsvenskan. I se håller han god klass, men mycket mer är det inte. (ni som tror jag säger detta bara för att han gick till sundsvall, läs igenom tidigare inlägg (två tre dagar sedan) innan ni gnäller om det.
Örebro Mattias69
2007-12-07 11:03
Skulle vara mycket intressant att få reda på hur mycket agentens påverkan har spelat i valet av ny klubb när det gäller Mambo-Mumba.
Örebro jappel
2007-12-07 11:00
mycket konstigt om rmm väljer sundsvall förs ÖSK.
Sundsvall som är ett lag som pendlar upp och ner mellan AS och SE medan ÖSK är ett stabilt lag i allsvenskan, med ett stort folkligt intresse och stöd.
Det finns ingen logik i att välja sundsvall... men men säg det som är logiskt under silly season.
Lycka till i sundsvall rmm och lycka till sundsvall. det kan behövas.
Örebro crille.
2007-12-07 10:57
Så nu grämer vi oss inte för att RMM gjorde ett fel beslut.Han kommeer att inse att det va fel att gå till giffarna! Hoppas att Barsom skriver på istället!!
Sundsvall Nyllet
2007-12-07 10:53
anderzon: det finns inga interna stridigheter utöver att flera spelare ifrågasatt tränaren. Vilket i o f s är jobbigt nog, men ändå inte första gången i fotbollshistorien det händer. Braskande kvällstidningsrubriker har fått det till rena inbördeskriget mellan spelarna, vilket är rent bullshit. Nog om detta OT. Lycka till!
Örebro One¨touch
2007-12-07 10:52
Tråkigt att vi inte lyckades signa RMM.

Grattis till GIF Sundsvall som får en bra spelare.
Örebro Rasberg
2007-12-07 10:46
Ja, vi får väl skaffa oss en till kameruan då. ;) Verkar ju finnas bra koll genom scouting inom ÖSK numera. Tack för det ledningen!

Abbe kvar och sen en innermitt så är mittfältet galet bra. Kanske Anttonen oxå men då är det trångt på mitten. Gärna en högerback och definitivt en anfallare till.
Örebro Mr. Milton
2007-12-07 10:42
Riktigt synd att RMM valde GIF. Har sneglat på honom under flera år och väntat ut rätt tillfälle att värva honom.

Snopet att GIF då snor honom framför näsan på oss. Vi får vara stora i nederlagets stund och gratulera GIF till en som jag tror mycket bra värvning.

Frågan är vilken back-up plan Sjögren & Co nu har.
Örebro anderzon_
2007-12-07 10:26
Hmm....interna stridigheter, och halvvägs till polcirkeln. Jag skriver på!
Örebro Rallyfinnen
2007-12-07 10:21
Men det vore VÄLDIGT intressant att få veta vad Sundsvall har att erbjuda som inte vi har! Eller är RMM en strulputte ala Vingle-Petter som får myror i kroppen om han inte får komma till en ny stad/klubb?
Örebro Rallyfinnen
2007-12-07 10:18
Klart RMM får skylla sig själv! Men men, han är inte tillräckligt bra för oss! =)
Jag lägger min röst på att ta hit Lebohang Mokoena! Han är fruktansvärt bra i Managerspel iaf! =)
Örebro jensa_2
2007-12-07 10:16
Mambo Mumba klar för Giffarna,kolla länk
Örebro mustard
2007-12-07 10:07
undrar jag om det finns något att göra för stackars Yunus..Anar att det inte hjälper med namnlistor och grejer i en sån här situation. Men någon form av uppmuntrande gest vore ändå fint att visa från vårt svart-vita håll...tycker jag alltså.
Sundsvall PeterGbg
2007-12-07 10:05
Nikki...: Ja DET är verkligen SillySiison nu märker jag... känner att jag kom mkt närmare svaret där...Jag hoppas att han blir kvar hos er iaf....profiler i serien kan det inte bli för många av...
AIK Saywee
2007-12-07 10:04
Om jag inte missminner mig så skulle Barsom avvakta med sitt besked kring jul eller var det efter jul?
Örebro Nikki Sixx
2007-12-07 10:02
Ämne: Vad är ryktet och tu....
Senaste ryktet är att Barsom skriver på för Sundsvall på måndag.
AIK Saywee
2007-12-07 09:59
Tack flera av er som skrivit här på förmiddagen, jag känner mig lite lugnare och ...
... Taaler verkar alltid vara redo ;-)

RMM får skylla sig själv?!
Örebro Rallyfinnen
2007-12-07 09:57
Alrightythen.... Man får väl vara positiv och säga att Mambo Mumba kommer bli en flopp nästa år.... En ny Kullinger/Marklund?
Örebro Rasberg
2007-12-07 09:57
Stora Norrland:
hehe, ja ibland blir det så. Var tydligen riktigt nära ÖSK ett tag där. Men gratulerar till en bra värvning!
Sundsvall PeterGbg
2007-12-07 09:54
Vad är ryktet och turerna på senaste tiden i Barsom-ryktet??
Sundsvall Stora Norrland
2007-12-07 09:53
Rasberg:
vilken tur att du hade fel.
Lycka till öskare i allsvenskan
Örebro 7-an
2007-12-07 09:51
mumba är klar för gif.
Örebro MejjA
2007-12-07 09:50
Kolla GIF's hemsida
Annons: