/fotboll/osk/forum/751.aspx/fotboll/osk/forum/751.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Örebro Sparkabolleninimål
2016-03-10 22:53
[QUOTE=Bastard on Parade] Det är redan många som har skrivit det tidigare, men Åström är ett enormt lyft för ÖSK. Otroligt kompetent människa, men som den närking jag är så kan jag inte låta bli att undra hur lång tid det dröjer innan större organisationer med större plånböcker också upptäcker det? [/QUOTE] Hoppas vi binder upp honom på ett långt kontrakt och säljer honom dyrt :')
Postat via SvenskaFans-appen
Örebro Bastard on Parade
2016-03-10 22:23
Drygt 50 personer på plats på föreningsstämman idag. Det finns väl inte så mycket att rapportera om från föreningsstämman. Axén snackade lite om ”Säsongsstart Allsvenskan” och Åström berättade lite kort om nyemissionen och hur ÖSK arbetar inom olika områden.

Det är redan många som har skrivit det tidigare, men Åström är ett enormt lyft för ÖSK. Otroligt kompetent människa, men som den närking jag är så kan jag inte låta bli att undra hur lång tid det dröjer innan större organisationer med större plånböcker också upptäcker det?
Örebro Chris P. Bacon
2016-03-10 21:20
@Asbjörn#10:
Såg inte hela träningen. Både Sema och Astrit körde med boll och motståndare i en matchlik passningsövning, men var på sidan av när man spelade korta tre mot tre-matcher (+målvakt) på liten plan. De körde några teknikövningar med slalompinnar. Dom som jag noterade saknades på planen var Hagge, Nordin, RÅP, Almebäck och Logi. Det var bara 12 eller 13 spelare ute på planen.
Örebro svartvitthjärta
2016-03-10 20:41
Någon i Örebro Tifo som kan hinta nåt om premiären?
Örebro Matta
2016-03-10 18:00
Chris P Bacon/
Håller med! Har förrslagit detta för klubben tidigare.
Postat via SvenskaFans mobilsajt
Örebro Asbjörn#10
2016-03-10 11:32
@Chris P. Bacon:

Till hur stor del deltog Astrit på träningen? Såg Sema ut att köra fullt? Hagge?
Örebro Chris P. Bacon
2016-03-10 11:24
Med tanke på filmen var det i alla fall skönt att se Astrit vara med och lira lite boll på träningen i tisdags. Kul att man väljer ÖSK för att göra en sån här grej! Det visar att ÖSK är en öppen klubb som vill synas, och är stolta över det jobb man gör.
Örebro Nicknamn i ribban
2016-03-10 11:18
Crespo siktar på topp 5 i skytteligan.
Örebro Asbjörn#10
2016-03-10 11:01
Avsnitt 1, nu kör vi!
Örebro Chris P. Bacon
2016-03-10 10:55
@Asbjörn#10:
Det är en bra tanke, jag har utgått från det. Men det kan vara fel. Mittsektionerna på Norra vet vi ju ingenting om då de säljs till sponsorer och liknande. Siffrorna jag räknat fram stämmer ju dock överens med "Vinnartraditions" siffror som han kanske fått från någon på kontoret? Förstår inte varför ÖSK alltid ska smyga med antalet sålda säsongskort eller biljetter till en speciell match. Släng upp en stapel på hemsidan! Folk drar folk! Tror ni västra hade sålt lika bra utan regelbundna uppdateringar i antalet sålda?
Örebro Asbjörn#10
2016-03-10 10:45
@Chris P. Bacon:

Är arenans samtliga sittplatser öppna för årskortsförsäljning då? Om inte kan det ju finnas platser som är rödmarkerade för årskortsförsäljningen men grönmarkerade till djurgårdsmatchen.
Örebro Chris P. Bacon
2016-03-10 10:02
@Matta:
Det blir väl samma sak? En plats som är bokad till Djurgårdsmatchen måste ju försvinna automatiskt från årskortsförsäljningen, eller hur? Annars kan ju två personer köpa samma plats.
Örebro Gnell Strömberg (alla heter Daniel i Örebro)
2016-03-10 08:34
Är det fler än jag som fått beställa nya säsongskort? I samband med cupmatchen mot Forward skulle jag hämta korten på kansliet. Fick beskedet att de var skickade för flera dagar sedan. I måndags hade jag fortfarande inte fått dem, så jag ringde kansliet som skickade nya. De kom lådan dagen efter. Kan det vara så att nån knyckt dem i brevlådan och tror att de kan gå på gratis fotboll i sommar? I så fall kan jag berätta att korten blir makulerade så fort nya "kopior" printas ut.
Örebro Matta
2016-03-09 23:49
Chris P Bacon/
Hur kan du se hur många som ska på Djurgårdsmatchen? Jag kan bara se årskortsförsäljningen.
Postat via SvenskaFans mobilsajt
Örebro Vinnartradition
2016-03-09 18:50
@Bastard on Parade:
Då vi ÖSK:are inte är kända för att vara ute i god tid när det gäller att införskaffa biljetter väntar nog många in i det sista. Jag tror således att det blir ordentlig fart på försäljningen imorgon och på fredag. När biljetterna släpps till allmänheten på måndag kan det säkert finnas en och annan ströplats. Är man ett sällskap som vill se matchen och sitta tillsammans på sittplats gör man nog bäst i att införskaffa biljetter innan måndag.
Örebro Bastard on Parade
2016-03-09 17:05
Lite information om nyemissionen i ÖSK Elitfotboll AB finns hos Eyravallen.se.
Örebro cellblock
2016-03-09 17:00
Vad fan gör folk, sitter hemma och pillar i naveln? Att det inte är slutsålt är riktigt dåligt.
Örebro Chris P. Bacon
2016-03-09 16:34
898 sittplatser kvar enligt webbiljettsidan!
Alla som har årskort eller är medlemmar, fråga runt bland era vänner om dom vill gå på matchen och fixa ut biljetter till dom som vill. Det ska inte finnas en enda sittplats kvar den 14:e för DIF att köpa upp!
Örebro jpsvartvitt
2016-03-09 15:58
Säsongsstart Allsvenskan Örebro SK riktigt intressant :) .. Bra satsning av Svensk Elitfotboll :)
Örebro Bastard on Parade
2016-03-09 14:42
@Vinnartradition:

Onödigt att ha biljettsläpp redan på fredag. Biljetterna kommer ju gå åt direkt ändå och Djurgårdarna är ju definitivt bättre än ÖSK:arna på att köpa biljetter vid biljettsläpp.

Jag tror knappast att de ca 900 biljetter som finns kvar går åt till Örebroare. De som kan köpa biljetter har nog redan biljetter genom årskort eller lösbiljett. Majoriteten av de biljetter som finns kvar på måndag lär gå till Djurgårdare. Hoppas ÖSK är extremt tydliga med att Djurgårdare inte är välkomna på Västra Stå. ÖSK skulle lika gärna kunna släppa samtliga Djurgårdens biljetter på måndag. De skulle sälja slut biljetterna direkt ändå och det verkar knappast ha fått ÖSK:are att köpa biljetter tidigare bara för att det finns ett tryck på biljetter från diverse byar runtom i Sverige.
Örebro Vinnartradition
2016-03-09 14:34
Sektion O och P kommer att släppas till DIF. Detta innebär att DIF blir cirka 2800 pers på plats.

Enligt var jag hört återstår det utöver sektion O och P cirka 900 sittplatser. Med tanke på rådande intresse förutsätter jag att dessa biljetter är slutsålda innan det officiella biljettsläppet på måndag
Örebro Bastard on Parade
2016-03-09 13:20
@Nicknamn i ribban:

Det där är budgeten för föreningen. ÖSK lade upp koncernredovisningen tidigare idag så jag har länkat till den. Tråkigt att den läggs upp så sent som dagen innan föreningsstämma.
Örebro Nicknamn i ribban
2016-03-09 11:20
Budget för 2016 och resultat (?) för 2015. Eller något. Jag är inte ekonom.
Örebro T8
2016-03-09 10:24
Ser att domarna i år ska hålla koll på bl.a. fula armbågar. Kommer Rosenberg minska sin målskörd till en tredjedel av det vanliga nu? :)
Rellen
2016-03-09 09:30
Jag Fick alltså en spärr av admin här på sidan för att jag släppte info om vad Djurgården skrev på sitt forum. Men när folk höger till vänster slänger käft så lyser admin med sin frånvaro, men nog om det.
Är det helt slutsålt på ståplats?
Örebro Vinnartradition
2016-03-09 09:07
@Chris P. Bacon:

Dessa är slut på måndag. Antingen köper vi upp dessa och ger till våra ÖSK-vänner, eller så köper djurgårdare upp dem direkt när det officiella släppet sker.
Örebro Chris P. Bacon
2016-03-08 23:33
Under 1000 sittplatser kvar nu, förutom O+P. 981 st. närmare bestämt.
Det börjar brinna i knutarna...
Örebro Center
2016-03-08 23:27
Studio inspark
Örebro T8
2016-03-08 22:11
Pedretti Grymt. :) Det lyckades jag missa helt. Tack!
Örebro Pedretti
2016-03-08 20:50
@T8:

Han var faktiskt hos oss!
Annons: