/fotboll/osk/forum/7491.aspx/fotboll/osk/forum/7491.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Örebro Mattias69
2007-12-17 20:36
På något lustigt sätt känns det som om silly season-07 bara kan sluta på två sätt. Antingen chockar styrelsen oss fans med att leverera ett antal nyförvärv i klass med Kamerun-spelarna och Barsom eller så blir vi grymt besvikna.

Fast jag måste säga att jag har inte hört att exempelvis Ljungskile och Trelleborg har gjort några värvningar värda namnet så man kanske ska ta det lite lugnt med uttalanden som att vi ligger sist i allsvenskan nu.
Örebro rirobban
2007-12-17 20:35
Barcelona oc hReal Madrid tar vi. Men Arsenal blir tuffare:) Men vi är med där uppe... synd att vi inte är det rent sportsligt också:( Om vi ens kunde vara med i allsvenskan. Kom igen nu styrelsen, tre nyförvärvsklappar vill vi se under granen. Högerback, central mittfältare och anfallare står högst upp på önskelistan. Men det krävs mer...
Örebro Liberate tu-teme ex inferis
2007-12-17 20:35
Snackade med ägaren till O,leary´s idag,han vill verkligen ha tillbaka Kubanerna,jag sa som det var att det är inget stamhak,MAH är verkligen vårt andra hem,det måste till något aldelles xtra för att få dit oss igen,vilket innebär en massa onödigt jobb från han sida;)
Örebro Mittåt
2007-12-17 20:34
Liberate// Det går nog att hitta en plats i fotbollsutskottet för Nordahl om han skulle känna för det.
Örebro bison
2007-12-17 20:33
Frågan är fortfarande (enligt mitt sätt att se på saken) hur mycket Antonnen krävde.
Lätt att kritisera styrelsen för att man släpper e sån trotjänare, men alla korten är ju inte på bordet.
Hans krav kanske var orimliga.
Örebro Chipset
2007-12-17 20:32
Ämne: Chipset// Det är en ....
Det där säger väl allt. Ger också dig, Rallyfinnen, en bra sammanfattning om Jaimes lilla verksamhet. Han bör kanske lägga agentverksamheten åt sidan och fortsätta tolka. För i det avseendet verkar han göra ett bra jobb. Har hört att han gör det mycket ideelt dessutom.
2007-12-17 20:32
Undrar hur Ösk tänker när dom släpper den med störst Öskhjärta.
Örebro Mittåt
2007-12-17 20:31
Där passerade vi Liverpool också. Trots att de just fått bakläxa på sin nya stadion. Pengarna räckte inte. Tillbaka till Plan A.
Örebro bison
2007-12-17 20:30
Måste säga att Mittåts förslag Nattsvart passar väldigt bra en dag som denna då klagomålen varit många och högljudda.

För övrigt anser jag att ÖSK ska spela i helsvart och det ÄR ett semikrav

Edit: Oseriös formulering
Örebro Mittåt
2007-12-17 20:28
Chipset// Det är en busschaufför med agentambitioner. Han har busskort men ingen agentlicens, vilket begränsar hans aktionsradie. Fungerar mest som tolk.
2007-12-17 20:28
Det enda jag vet är att Nordahls kontrakt med Tv3 går ut och att han vill jobba med/inom Ösk efter det.
Örebro Chipset
2007-12-17 20:27
På papperet ligger vi nog näst sist i allsvenskan för tillfället. Men men, det är åtminstone en månad kvar innan truppen bör vara spikad. Kan vara ganska skönt att få alla negativa besked först och sedan sex positiva på rad. Vem vill inte höra den dåliga nyheten före den bra.

Men helsvart ska vi ha. Det är "semikrav"
Örebro bison
2007-12-17 20:26
Ämne: Chipset// De kanske ....
Absolut så kan det vara, men då kunde de väl säga det i stället för att säga att - vi hör vad ni säger men det skiter vi i och vi tänker inte berätta varför.
Ämne: Liberate//
Nåt du v....
Nej men jag räknar med att dom vuxna vet vad de håller på med.
Örebro Rallyfinnen
Chipset// Jag trodde ingenting, var bara tvungen att fråga.. Jag är en periodare som bara dyker in här ibland! =) Så jag är inte hela tiden uppdaterad!
Örebro 100år
2007-12-17 20:25
Chipset/
Jaime vem? tips?
Örebro Mittåt
2007-12-17 20:24
Chipset// De kanske redan hade köpt tröjorna :-). Eller så hade de kanske ett långtidsavtal med någon av sponsorerna vars logotype gör sig bäst mot vit botten. Eller också så kanske redaktionen här klagade och påpekade att man inte gärna kunde döpa om vår webplats till svart-svart eller nattsvart. Eller så finns det kanske ett tröjutskott som lagt en långtidsplan om hur ovandelen skall se ut.
Örebro Rallyfinnen
2007-12-17 20:24
Mittåt//
Trodde väl det!
Örebro Chipset
2007-12-17 20:23
Jaime, vad är det för kille egentligen? Hans tips är antingen ruttna eller orimliga.
Örebro bison
2007-12-17 20:22
Ämne: Ämne: Chipset....
Kunde inte ha sagt det bättre.

Rallyfinnen// Jag står fast vid mitt tidigare uttalande om ÖSK värvar BUstos ska jag cykla till Colombia. (eller i alla fall till Arlanda)
Örebro Chipset
2007-12-17 20:22
Ämne: Vad hände med Bustos....
En osannolik dröm. En del hör inne verkar fortfarande tro på det. =-)
Örebro Mittåt
2007-12-17 20:21
Rallyfinnen// Bustos är en dröm. Som av någon anledning fastnat på Jaimes DVD.
Örebro 100år
Det här börjar likna CL-gruppspelet (dödens grupp) 2009? uefacup-plats säkrad!
Örebro Chipset
Ämne: Chipset:

ÖSK sa n....
Bison// Jag blir lika besviken. De kunde väl åtminstone ha angivit något skäl. Ekonomiska skäl, sponsorhänsyn, spelarvilja är tips som ÖSK gärna får sno.
Örebro bison
2007-12-17 20:19
Ämne: Tycker det hade vari....
Det som gör mig så förbannad är att de inte ens kan förklara varför det ska vara vita tröjor.
Kom med en bra förklaring - det är ju inte som att vi ber de att spela näck.
Örebro Rallyfinnen
Vad hände med Bustos? Nån som vet nåt?
Örebro Rallyfinnen
Nu drar vi om Liverpool..
Örebro Mittåt
2007-12-17 20:17
Robben 82// Fast stommen var rätt så rackelig. Vi höll på att trilla ur allsvenskan.

Jag tror för egen del att det fortfarande är så att mycket hänger på vilket beslut Barsom tar. Först då han bestämt sig kan man ta hand om rekryteringen spelare för det centrala mittfältet.
Örebro Chipset
2007-12-17 20:17
Tycker det hade varit en fin gest mot oss supportrar att ge oss den svarta dressen. Var visserligen en helt ovetenskaplig undersökning som gjorde här på svartvitt för ett tag sedan, men det gick ju inte att frångå att det helsvarta alternativet var ganska populärt. Dessutom vore det värdigt 100-åringen att återigen få ta på sig finkläderna.

Men jag vet inte, det kanske är att börja gnälla i fel ände av problemet. Vi måste ju ha någon i tröjorna också.
Örebro 100år
2007-12-17 20:15
Om ÖSK inte har klart något stort namn innan säsongen börjar så tänker jag även sätta eld på stora valla. Allt är deras fel. Blir så arg
Annons: