/fotboll/osk/forum/7487.aspx/fotboll/osk/forum/7487.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Örebro ÖSK-Karl
2007-12-18 18:18
Ni som tycker att Anttonen gnäller, tänk på att han är en äkta Närking ;)

Dessutom kan man faktiskt ha fog för att få gnälla ibland.
Örebro Liberate tu-teme ex inferis
2007-12-18 18:14
Sjögren räknade väl med att Anttonen skulle gå hem och fundera på erbjudandet han fick sen insåg han efter att ha läst tidningen att Anttonen är beredd att gå vidare,han svarade väl på paparazzins frågor,sen tryckte NA det han tyckte Anttonen sa.vem vet förutom Anttonen själv.
Örebro ÖSK-Karl
Tack för dina snabba intervjuer Johannes A.
Örebro ÖSK KRILLE
ÖSK-Karl//
Jo men det vore ju två bra värvningar! :) Men håller med om att det kan bli lite dyrt. Men fyller man 100år så måste man ju satsa! Men inte äventyra ekonomin.
Örebro joth
2007-12-18 18:13
Saywee//Så kan det ju också vara... nåväl, som någon klok här på forumet sa: Vi ska inte dömma ut ÖSK förräns vi ser vilka spelare vi har i truppen när första matchen spelas. Än finns nog gott om alternativ. Och nu när man vet att man har lyckats få in Arvi Taaler i organisationen känns det tryggt.
Örebro ÖSK-Karl
2007-12-18 18:11
ÖSK KRILLE//

Låter väl dyrt för ÖSK:s plånbok?
Örebro Besserwissern
2007-12-18 18:09
E.Shams//Det är väldigt lätt att sitta och va efterklok och vända kappan efter vinden.När vågade du stå upp för något?Du bara stryker medhårs,men du hoppas väl på anställning....Att löneförhandla via Na är mycket dålig stil,det är INTE så en förhandling går till.
Örebro Liberate tu-teme ex inferis
2007-12-18 18:09
Ni som klagar på Anttonens gnäll gnäller väl fan minst lika mycket själva,Anttonen spelar för Ösk ett par år till,acceptera och gå vidare.
AIK Saywee
2007-12-18 18:08
joth//
Tänk om det var Patrik som lyckades bäst i rävspelet, det får vi nog aldrig veta?

Snillen spekulerar ;-)
Örebro ÖSK KRILLE
2007-12-18 18:06
ÖSK-Karl//
Om man värvar Bustos så kan man ta hit en landsman som är innerback!

Namn: Andres Felipe Gonzales Ramirez
Födelsedatum: 1984.01.08
Ålder: 23
Nationalitet: Colombiansk
Längd: 1.87 cm.
Vikt (kg): 75 kg.
Högerfotad/Vänsterfotad: Högerfotad
Position: Höger mittback
Andra positioner: Vänster mittback
CV: HISTORIK: -1995.2005 America de Cali(Colombia-Div.1). -2006 Colo-Colo(Chile-Div.1). -2007 America de Cali(Colombia-Div.1). -COLOMBIA LANDSLAGET: -U.17(2000.2001). -U.20(2002.2003). -Colombia Landslaget(2004.2007).
AIK Saywee
2007-12-18 18:06
Intresant slutkläm på intervjun med Patrik

"Även att man strukturerar om lite inom föreningen och förbättrar förutsättningarna är naturligtvis väldigt bra."

Misstänkte faktiskt att det finns/fanns något som bör ändras.

Örebro joth
2007-12-18 18:04
Tycker att Sjögren verkar lyckas bra med det rävspel som pågår med spelare och media.
Vi ska kanske inte spekulera så mycket om vad som personer kan ha tänkas sagt. Men å andra sidan så vad vore detta forum utan spekulationer. :-)
AIK Saywee
2007-12-18 18:04
ÖSK-Karl//
Då är vi två, jag är nog bättre på att öppna.
Örebro ÖSK-Karl
2007-12-18 18:02
Saywee//

Särskilt i dessa dagar, avskyr att slå in paket.
Örebro E.Shams
2007-12-18 18:02

Plingu// Du skriver:
"gnällspiken Anttonen" "blir man ju minst sagt besviken på klubben"

Lägg därtill ditt missnöje med mitt inlägg.

Är det fler parter som du ogillar?

Jag tror att både Anttonen och ÖSK är nöjda med facit i hand. Jag är det iallafall.

Det kan helt enkelt vara så man förhandlar. Du kanske inte besitter den kunskapen och har gjort en massa antaganden utan grund. Därav din besvikelse på alla parter.
Örebro ÖSK KRILLE
2007-12-18 18:01
ÖSK-Karl//
Varför inte värva Ruben Dario Bustos! han är en Högerback med klass!:)
Örebro rirobban
Ämne: Dumt att kalla en så....
Du menar väl Magnus P och inte Mats?
AIK Saywee
Ja detta är en glad kväll, det var ju ett tag sedan, har varit mest ångest. Nu hoppas jag på att Riddez blir kvar och att Barsom ansluter, sedan kommer väl den stora klappen/föreställningen?

FORZA ANTTONEN!
Örebro ÖSK-Karl
2007-12-18 17:58
E.Shams//

Ber så hemskt mycket om ursäkt ifall jag sårade dig. Vi försöker igen. En riktig supporter förtjänar inte RESPEKT om han uteslutande tippar på förlust varje gång laget spelar borta.
Örebro Aspen
2007-12-18 17:57
Dumt att kalla en så lojal kille som Anttonen för gnällspik. Klart att NA ringer Anttonen, Riddez och Barsom varje dag för att vara först med en nyhet. Anttonen säger så klart som det är - vi lever väl inte i gamla Sovjet.
Problemet är att Sjögren inte kan hantera en förhandling. Tidigare fick huvudspåret för tränarjobbet intrycket att han inte var första valet. Det stod i tidningen dagen efter. Mats P är inte heller någon gnällspik.
Nu är väl någon i styrelsen som har fått nog av Sjögren och slagit näven i bordet.
Örebro rirobban
2007-12-18 17:56
Hehe vem hade väntat sig denna kovändning?:)

Så jävla underbart i alla fall... "ÖSK-Karl" hade rätt här i alla fall. Du skrev ju att du inte trodde att sista ordet var sagt i kampen om Anttonen. Du fick rätt i det;) En elogé till dig för det...

Nu jävla tar vi SM-guld mina damer och herrar:) Inget kan stoppa oss...

Välkommen tillbaka Anttonen!
Örebro 100år
2007-12-18 17:54
Cirkus? Kanske...

MEN VA SKÖNT ATT HAN STANNAR!
AIK Saywee
2007-12-18 17:53
Ämne: Är det cirkus eller.....
Ibland är det cirkus och ibland inte, föreställningen med den vändande kon har just avslutats ;-) Vad kommer härnäst?

Eller tar vi paus?

Jag bara väntar på det "stora numret"!
Örebro Plingu
2007-12-18 17:52
E.Shams

Vad folk hade vetskap om var Anttonens känslor publicerade i allehanda. Vad han sa och vad journalisten skrev är källa nog för att känna besvikenhet.

Nej känslor hör inte till det diskussionsklimat som är optimalt men engagemang och känslor är vad som gör oss till supportrar. Vi är inte experter i panaler utan fans på forum, vad som karaktäriserar fans är dennes känslor för en speciell klubb, förening. Si?

Ja det gav han kanske ett nytt kontrakt, men ändock är den en gällspik. Konsekvensen som uppstår spelar således ingen roll för vad han är.

Du kommenterar inget du inte vet om, ja det är väl skillnaden mellan experter, wannabe-experter i detta fall, och fans.
AIK gnagarskalle-me hjärta.
2007-12-18 17:46
Ämne: Jag tycker att Rosen....
Jadu Mackan du har öga för kvalitet märker jag.
I Peter Rosendahl har ni ett ämne till en riktig stormålvakt om ni sköter era kort väl.
Örebro E.Shams
2007-12-18 17:45

Plingu// Ett bra exempel på min motsats är ÖSK-Karl. När han skriver:
Bra skrivet till E.Shams. Dessutom förtjänar han inte RESPEKT som uteslutande tippat på ÖSK-förlust, hur många riktiga supportrar gör så?

Jag har definitivt inte tippat uteslutande ÖSK-förlust. Detta är en lögn som är ämnad för att smutskasta mig. Sådant håller jag inte på med. Håll dig till sanningen.

Örebro Prinsen.mc
2007-12-18 17:42
Är det cirkus eller...?
Örebro Carlsson1908
2007-12-18 17:41
Hoppas att dom förlänger med riddez och barsom nu när dom är i farten.
AIK Saywee
2007-12-18 17:39
ÖSK-Karl//
Vi kanske kan samarbeta med Sigges högra sax när vi klipper och klistrar in ;-)
Örebro E.Shams
2007-12-18 17:39

Plingu//
1) Jag gör inte narr av fans med engagemang. Jag motsätter mig att man häver ur sig massor utan att ha fog för det minsta.

2) Bra argumentation att skylla på känslor.

3) Jag skulle inte kalla Anttonen för gnällspik. Hans agerande kanske gav han ett nytt kontrakt.

4) Jag kommenterar saker jag vet något om. Vet jag inget eller ytterst lite så avstår jag då risken är påfallande stor för att sprida skitsnack som i sin tur spinns till absurdum. Du må tycka det är fegt men jag vill mena att det är respekt för andra människor.
Annons: