/fotboll/osk/forum/7340.aspx/fotboll/osk/forum/7340.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Örebro 100år
2008-02-05 08:40
Haha lagrell - ÖSK i mitt hjärta. Den va fan bra.
Örebro Erkan
2008-02-05 01:56
Riktig miss att ÖSK inte knyter Stellan Carlsson till sig! Nu finns det ju minst en ledig plats utöver Roni, den borde ges till Stellan. Det jag har sett av stellan är mycket lovande.
Örebro Erki
2008-02-05 00:37
ÖSK-Karl// Jag tror det kommer lösa sig med Roni ganska snabbt eftersom Roni vill till ÖSK, Honka låter honom gå vidare och inga andra klubbar är med i bilden. Kanske är dags att börja lita på ÖSK-Karl? ;)
Örebro ÖSK-Karl
2008-02-05 00:32
Einar B//

Nedim hoppas nog ÖSK/Spelarinvest få in lite pengar på.

Förhoppningsvis från utlandet eller något SE-lag. Han är förhållandevis rätt billig i drift också.
Örebro jappel
2008-02-05 00:04
920 han vi samla ihop till midnatt i alla fall.
Svenska folket har fått nog av migrationsverken.

Och så är Kamerun vidara till semi.
Känns bättre att dom missade landslaget precis nu när det bevisligen är ett bra gäng som fick ta deras platser.
Örebro Phonzie
2008-02-04 23:56
Ämne: Ämne: Hej all....
Nej tyvärr...

Det där verkar vara en helt annan låt...
Örebro Einar B
2008-02-04 23:00
Packar Johan, Nedim`s väska också när han ändå håller på..?
Örebro Mittåt
2008-02-04 22:57
Ja, det verkar vara litet till och från med tillgängligheten. För närvarande är siten uppe och antalet namnunderskrifter är 907. Så det blir nog inte 1000 före midnatt. Men i morgon, så.
Örebro Mittåt
2008-02-04 22:47
Både tråkigt och bra med Johan, tycker jag.

Tråkigt för att det verkar vara en riktigt trevlig kille och dessutom en ovanligt bra målskytt. Tyvärr verkar det dock som om han saknade förmågan i ÖSK, att komma i de lägen som krävdes för att han skulle kunna ta sina avslut.

Bra är det för ÖSK, eftersom en plats nu blir ledig i truppen, som kan användas för något bättre än ett tredjeval för högerytterpositionen. Bra förmodligen även för Johan, som får möjligheten att ta nya tag utan att behöva ha med sig ytterligare ett förlorat Örebroår i bagaget.

Lycka till, Johan!
Örebro Bastard on Parade
2008-02-04 22:45
ÖSK-Karl//

Den där sidan verkar tyvärr vara rätt värdelös, har fortfarande inte fått svar från "supporten" och inte har de något telefonnummer man kan ringa heller.

Edit: Nu funkar det. Verkar som att de läser forumet! ;)
Örebro Mittåt
2008-02-04 22:41
ÖSKs träningsschema för mars månad finns nu å officiella. Visserligen något undangömt, men ändå. Längst ner på sidan i mittkolumnen.
Örebro ÖSK-Karl
2008-02-04 22:36
Erki//

Tror du Roni kommer före Cypernlägret? ;-)
Örebro 100år
2008-02-04 22:35
Ämne: Juha//

Nu får du ....
Vi har för många fans helt enkelt
Örebro ÖSK-Karl
2008-02-04 22:34
Juha//

Nu får du nog bli lite "elak" mot de som ansvarar för Yunussidan, detta är ju riktigt dåligt. Så fort det blir tryck på listan verkar den lägga ned.
Örebro 100år
2008-02-04 22:34
Säkert SvFF som inkallat landets främsta hackers för att få ner sidan. Kosta va det kosta vill men allt som går emot ÖSK är väl bra för dom
Örebro Erki
2008-02-04 22:21
Det var väl själva fan att namninsamling.com ska ligga nere igen nu när namninsamlingen tagit fart :(
Örebro Farsen fortsätter (igen)
2008-02-04 22:12
Det viktigaste för en target är att kunna ta kampen med mittbackarna, ta emot uppspel och kunna nickskarva en del. Sen är det ju inte negativt om den har teknik som Zlatan. Men jag tror inte Seb gör bort sig på den positionen faktiskt. Han är nog den spelare i truppen som är bäst på en central roll. Stark i både kropp och på huvudet. Och dessutom verkar han ju vara den som är bäst i straffområdet.
Örebro jappel
2008-02-04 22:11
om bassombeng och ze ligger på gränsen till Kameruns landslag har vi helt säkert fått tag på två riktiga fynd!! Kamerun på väg mot semi i Afrikanska mästerskapen.
Örebro E.Shams
2008-02-04 21:53

Sebastian Henriksson har vissa brister men hans huvudspel är riktigt bra. Han kan nog inte dribbla eller springa ifrån många men det är inte många som kan ta han i luften. Det kan fungera med honom som target men jag är tveksam, jag skulle iallafall inte sätta några pengar på att han kommer lyckas då han är rätt begränsad.
Örebro isac
2008-02-04 21:44
"Jag kommer aldrig avsluta något som jag påbörjat". Skön felsägning i hockeykväll.

Hoppas Johan hittar en klubb som har användning av hans kunskaper. Ett kontrakt med Roni ligger nära, hoppas även på ytterligare en back även om jag tvivlar på att det kommer komma en. Tror dock inte att de alls är nöjda med Seb som target. Även om jag tror att han skulle kunna axla rollen hyffsat verkar de vilja någon där med riktig spetskompetens (svårt att säga om Guterstam verkligen var rätt man).
Örebro Grixx
2008-02-04 21:43
Även om det inte funkade i ÖSK så kan johan mycket väl lyckas i annat AS-lag. Som vanligt är det svårt att säga hur det skulle fungerat med JP på topp och inte minst mycket speltid där uppe...eftersom det blev inte av. Första året hos oss fick han prova på en del där uppe, men blev mer en anpassning till ÖSK och tempot. Därefter blev detr mest olika försök på skilda platser.

....men men det är många man undrar hur det skulle ha gått för OM saker o ting hade varit annorlunda.

Lycka till JP!!!
Örebro E.Shams
2008-02-04 21:40

Det är väl ingen vild gissning att Johan Pettersson lämnar för att ge plats åt Roni Porokara.

Örebro Evigt ÖSK
2008-02-04 21:27
kommer ösk att värva för att ersätta Jope?
Örebro 100år
2008-02-04 20:57
Nu tror jag finnen värvas... hoppas verkligen det.
Örebro go_osk
2008-02-04 20:47
Att JP lämnar borde rimligtvis leda till plats för fler förstärkningar. Jag håller med förgående skribenter om att det känns lite tråkigt att han lämnar. Men om det innebär att vi kan ta in en mittback istället så skulle inte jag tacka nej till den rockaden.
Örebro 100år
2008-02-04 20:46
Bra att Johan lämnar. Han har under sina år i ÖSK mäktat med ett ribbskott som kunde frälst stan då. Och några 4-0/5-0 mål i SE.
Han räcker tyvärr inte till i Allsvenskan... knappt Superettan Tyvärr... Han verkar vara en sjysst kille men det hjälper ju inte. Jag är själv sjysst men inte får jag kontrakt för de :/
Örebro jappel
2008-02-04 20:08
trist att johan lämnar, speciellt nu när det är nya tränare och nya ideer, som jag tror skulle kunna passa jopes spelstil bra.
Det tråkiga att han går nu är att man nästan inte kan skriva tack för allt...har inte hunnit bli så speciellt mycket. Jag kommer helt klart sakna hans känsliga inlägg från högerkanten. Ruskigt bra.
Örebro Joerny
2008-02-04 19:58
1000 namnunderskrifter före midnatt? Kanske lite optimistiskt, men inte helt omöjligt.
Örebro Aspen
2008-02-04 19:53
Inlägg om Yanus på svt:s hemsida
Länktips: svt.se/
Örebro Klas (NA? Nä!)
2008-02-04 19:40
Tråkigt att Johan lämnar. Förståeligt om han vill vidare och få mer speltid. Känns som att när han inte riktigt klickade direkt när han kom från Sirius så hamnade han lite på mellanhand i gränslandet mellan matchtrupp och läktare. Alrig säker på om eller ens var han ska spela. Johan har en hel del fina egenskaper som spelare så det är synd att det aldrig blev ett riktigt genombrott.

Lycka till framöver Johan!
Annons: