/fotboll/osk/forum/7301.aspx/fotboll/osk/forum/7301.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Örebro Grixx
2008-02-15 16:13
Ledig plats till Norrköping någonstans?
Örebro Klas (Bara 7 år kvar...)
2008-02-15 15:20
Hlynur//
Det är en rätt kul fråga faktiskt :-)
Kan ju bli rätt många om vi räknar folk i Åby som ska in till stan och shoppa o dyl :-)

(Jag vet iaf 4-5 som åker härifrån för matchen)
Örebro Hlynur
2008-02-15 15:14
Hur många ska till Norrköping imorgon?!
Örebro Klas (Bara 7 år kvar...)
2008-02-15 15:12
Gooner86//
Det blir direktrapportering här imorgon.
Örebro Gooner86
2008-02-15 14:56
Kan man följa Peking matchen LIVE här på Svenskafans eller blir det bara NA? (om dom nu gör det)
SvenskaFans Chris de Kök
2008-02-15 14:45
Hyperintressant intervju med Rikard Norling. Den mannen älskar verkligen AIK...
Örebro AwwE
2008-02-15 13:57
Inför IFK matchen
Örebro Mr. Milton
2008-02-15 13:53
De flesta av spelarna äter sin lunch på Pitchers mellan 11.15 och 12.30.

Förra säsongen var det ca 4-6 spelare per lunch men sista veckan har det varit runt 15 spelare varje lunch. Tycks vara en härlig stämning i gänget. Positivt inför den nya säsongen.

Kan på måndag föreslå dem att åka till BA och träna ett extra pass istället för att inta lunchen på Pitchers. Är inte säker på att det kommer gillas ;)
Örebro jappel
2008-02-15 12:39
Ämne: Dom får väl käka någ....
låter som en bra kost för toppidrottsmän!!! NOT :-)
Örebro Liberate tu-teme ex inferis
2008-02-15 12:35
Dom får väl käka något lätt vid 11:30,dricka redbull och käka en snickers.
Örebro jappel
2008-02-15 12:33
Ämne: Att inte A-laget trä....
Kan det vara så att även fotbollsspelare behöver äta lunch ;-) och då är ju just tiden 12-14 ganska vanligt förekommande, men din tanke är klart intressant. Det kanske går att skippa lunchen för spelarna om det ersätts med dropp under sovtimmarna :-)
Örebro Liberate tu-teme ex inferis
2008-02-15 12:29
Att inte A-laget tränar mellan 12-14 på Behrn är jävligt dumt,förstå vad många som skulle lägga lunchen på 4:e våningen,säkert många företag som lägger kundbesök där för att bevittna träningar,perfekt för sponsorer och blivande sponsorer.
Örebro mustard
2008-02-15 11:35
been there, done that! : )
Örebro Maxtax
2008-02-15 10:55
Tomten//
Om du scrollar lite neråt på sidan står det vilka dagar dom är i friidrottshallen.
Jag gjorde samma fel i tisdags. Stod och väntade en halvtimme och såg dum ut.
Örebro Tomten (7 år kvar!)
2008-02-15 09:42
Inte fan tränade dom mellan 9-10, inte på BA i alla fall, trots att det står så i träninsschemat...
Örebro ÖSKare i exil
2008-02-15 09:33
Hej gubbar.

Roni ser ju onekligen het ut. Det blir spännande att se och höra om matcherna de kommande 8 dagarna. Norrköping och Djurgården. Kommer vi kunna fortsätta med passningsspelet? Får försvaret ordning på kommunikationen? Vem blir första målis? Hur formeras mittfältet?

Efter att ha stött och blött Kilen med lite goda IFK vänner är bilden en variant av Nordback. Jobbar otroligt hårt, bra på att täcka ytor, ta tillbaks bollen och sedan slå en kort passning vidare. Helt klart en defensiv dynamo. Får hoppas att hans passningar är bättre än Nobbes.
Örebro Blå Bergen Blues
2008-02-15 09:17
Ämne: Ämne: har set....
"länken nedan (ovan, min anm.) visar däremot ösks vackraste tröja någonsin, längst ned till höger, kommer den på planen igen kommer vi vinna matcher enbart med hjälp av vårat vackra utseende."

- Jag håller med! På med dom ställen bara och motståndarna blir helt perplexa... "- Va'fan e 'EPA' för nåt??"
Örebro Rallyfinnen
2008-02-15 08:45
Har ni Zètt att dom ska bygga ut idrottshuZét nu?
Kanske blir nytt och fint till Skinkcupen Zénare i år.. Det står om det på www.na.Zè
Örebro BabyKladde
2008-02-15 07:55
Ämne: länken ovan visar år....
Detta ställ använde en del lag i afrikanska mässterskapen!

påminner lite om förra årets runt kragen, förutom den nervikta biten då, men den slappa vikta kragen är inte så stor som till exempel när Adidas har såna kragar.. men det stället är ganska snyggt.. sen inte allt för mycket reklam och sen ÖSK-loggan med samma text runt som loggan på ÖSK-hemsidan..
Örebro Flygaresset
2008-02-15 07:16
Det vore ju enkelt om man kunde *välja* sponsorer efter färgerna på deras loggor! Då skulle det kunna bli en riktigt snygg tröja. Tyckte förövrigt att M United spelade med snygg o klassiskt ren stil på matchtröjan mot City i söndags.
Örebro lollo_homeboy
2008-02-15 01:38
länken ovan visar årets match tröja... för alla som är nyfikna!
Örebro lollo_homeboy
2008-02-15 01:36
kan inte tyvärr avslöja hur jag såg tröjan:) men såg retro ut me slapp krage som är nedvik blir nog schyystare å se den me reklam å nr å allt hoppas de gör de snyggt å inte bara säljer in en massa reklamplatser
Örebro Tomten (7 år kvar!)
2008-02-15 01:29
I morron (eller ska man skriva idag?) blir det nog banne mig både förmiddagsträningen och eftermiddagsträningen för min del, ska bli jäkligt intressant att se Porokara på BA!
Örebro skoBe
2008-02-15 01:14
Grixx//
Ni kan ta och läsa mina komentarer från förra året och se att jag hade rätt i allt jag skrev.
Jag skrev att Axen kommer att träna ösk då skrattade alla åt mig. Jag sa innan förra säsongen att walker kommet att få sparken men det trodde ingen på:)
Och jag sa oxå att Nordin kommer att bli största spelare men det blev inte änn...men tiden visar allt:)
Jag blev till och med spärrad från sajten för att det ska visa sig senare att jag hade rätt i allt:)
Örebro yx
2008-02-14 23:25
Namninsamlingen för Yunus, Nr: 1862 - Danny Leonardsson: "Han Lever Ju På Fotbollen Inte Som Andra Invandrare Som Går Och Förstör !"

Avdelningen namn underteckningar vi kan vara utan.
Örebro Freewilly
2008-02-14 23:00
hur går det för Mirza i skåne egentligen?
Örebro Trivseltorsten
2008-02-14 22:54
Hur många "Att" kan Sixten Boström säga i en intervju??? Lyssna, riktigt kul...
Örebro isac
2008-02-14 22:52
Kanske är lättare att lägga länken i rätt fält..
Örebro isac
2008-02-14 22:51
Ämne: har sett årets tröja....
lollo-homeboy// Låter riktigt fult det... snacka om retro..
hehe förlåt för min pessimism. Har fått för lite uppvaktning en dag som denna.
Nej men allvarligt, du menar väl inte en likande skjortkrage som "viks ner"? Den fulaste matchdress-modellen alla kategorier måste väl vara de gamla slapptröjorna där man får plats två pers i en tröja med överdimensionerade piké-kragar.

länken nedan visor däremot ösks vackraste tröja någonsin, längst ned till höger, kommer den på planen igen kommer vi vinna matcher enbart med hjälp av vårat vackra utseende.

http://www.orebro-sk.se/OSK/Content/Media/Historia/Spelarprofiler/kollage2.jpg
Örebro Evigt ÖSK
2008-02-14 22:49
När kommer ÖSK att presentera den nya tröjan? Oerhört spännande, hoppas att den inte blir allt för dyr! När har ÖSK årsmöte?
Annons: