/fotboll/osk/forum/7175.aspx/fotboll/osk/forum/7175.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Örebro Toro
2008-04-08 16:12
Westman
Örebro Liberate tu-teme ex inferis
2008-04-08 16:06
Westman.
Örebro Svartvitt-redax
2008-04-08 16:00
Omröstning upplagd på Svartvitts startsida om vem som ska vakta målet mot Kalmar.
Örebro rirobban
2008-04-08 15:55
Samma här... Anders Karlsson:)
Örebro Sersant
2008-04-08 15:54
Anders Karlsson!
Örebro Evigt ÖSK
2008-04-08 15:53
Alvbåge!
Örebro Rommel
2008-04-08 15:46
RiRi!!!!!!!
Örebro kocken..
2008-04-08 15:43
Westman första
Richardsson andra halvlek
hehe
Örebro ÖSK!
2008-04-08 15:41
okej, vi gör så här... alla som är inloggade skriv vem ni vill ha i mål mot KALMAR!! inte i sommar, och skriv inte varför ni vill ha Westman edller Richardsson skriv bara Richardsson eller Westman. På det sättet ser vi vem fansen vi ha i mål
Örebro yx
2008-04-08 15:06
rirobban//Jag instämmer! Skit i doktorn och satsa på alvbåge istället.
Örebro yx
2008-04-08 15:05
ÖSK!/Härliga krav du har på en professionell fotbollsspelare "Westman behöver inte göra något speciellt". Du låter som skoBe, en viss spelare verkar vara helig. Ingen är viktigare än laget anser jag. Du visar hur partisk du är när du skriver "Och det är självklart att Westman slutar spela om linjedomaren vinkar offside". Mitt svar är NEJ. Det är när domaren blåser som gäller. Allt annat är ett misstag och kan inte ursäktas. I synnerhet när det gäller en spelare som du även påpekar som är rutinerad. En av allsvenskans svagaste målvakter med så många misstag som Westman har gjort under sitt senaste år måste bara bytas ut. RR i 5 matcher. Tar han inte chansen, köp en ny i sommar.
Örebro ÖSK!
2008-04-08 15:02
Rirobban// ja, men jag menade mot Kalmar
Örebro rirobban
2008-04-08 15:01
Ämne: Rirobban// vill du s....
Helst ingen av dem... bättre med en extra utespelare.

För mig spelar det ingen roll vem som står. Westman kanske borde få en chans till, men tar han inte den så bör Richardsson kanske få chansen i A-laget.

Men för mig är det givet att Alvbåge måste hem till sommaren... till vilket pris som helst!
Örebro ÖSK!
2008-04-08 15:00
Rirobban// okej, då ska jag sluta låta bollar studsa in då:D
Örebro rirobban
2008-04-08 14:58
Ämne: yx// Westman behöver....
Men med nya offsideregeln så kan man inte sluta spela sådär...

Dessutom spelar man tills huvuddomaren blåser i sin pipa för något. Är bland det första man får lära sig (typ). Assisterande domaren har inget med beslutfattningen att göra. Är ofta som huvuddomaren går emot sin assisterande...
Örebro ÖSK!
2008-04-08 14:58
Rirobban// vill du se Westman eller Richardsson i målet mot Kalmar?
Örebro ÖSK!
2008-04-08 14:55
Riribban// nej, har vi Halilovic och Richardsson på planen är det bara 10 målfarliga (inte Nedim)
Örebro ÖSK!
2008-04-08 14:53
yx// Westman behöver inte göra något speciellt, det är Richarsson som måste visa att han är bättre än Westman. Och det är självklart att Westman slutar spela om linjedomaren vinkar offside, det gör jag också på mina matcher, och då har den stutsat in bakom mig men det döms bort eftersom det var offside
Örebro rirobban
2008-04-08 14:52
ÖSK!//
Men när har Rickardsson fått chansen på riktigt egentligen?

Att stå i b-laget är en helt annan sak. Sämre försvar har han framför sig och ett lag som kanske inte håller i bollen så mycket...

I Rickardsson får vi en målfarlig målvakt också... alltid bra att lagets alla elva spelare kan göra mål:)
Örebro yx
2008-04-08 14:51
Jag tror inte RR är bättre eller sämre. Det jag vet att han inte fått en ärlig chans (typ 5 matcher i rad). Westman har fått orimligt många chanser. Eller för att använda en floskel "Vad behöver Westman göra för att ersättas egentligen?"
Örebro ÖSK!
2008-04-08 14:47
Chipset// jag tackar dig! yx// om han nu gjorde så många tabbar föra året varför stod han då mot TFF, du har rätt de är jämnlika men Westman har mer rutin, och som ''Chipset'' säger RR tar aldrig chansen
Örebro yx
2008-04-08 14:42
ÖSK!/Du resonerar på ett mycket svagt sätt. "Men vad är det som säger att Richardsson gör samma sak" säger du. Westman har gjort många tabbar. Gör man misstag så får man ta konsekvenserna. Jag kan vrida på ditt sätt att argumentera och säger "Ge Richardsson chansen, han kan ju inte vara sämre". Genom att slänga sånna floskler till vänster och höger kommer vi ingen vart. Istället bör man komma överens om regler. Har man fått chanser och gjort misstag så kommer andra och få chanser. Det är ju inte så att Westman har gjort få misstag (se förra säsongen). Sen tycker jag inte att RR är varken bättre eller sämre än Westman men rent principiellt så bör man andra också få chansen efter upprepade misstag.
Örebro Chipset
2008-04-08 14:37
Ämne: ÖSK KRILLE// '....
Jag röstar också på Peter. Rickardsson tar ju aldrig chansen.
Örebro yx
2008-04-08 14:33
Jag tänkte tippa nästa match. Det verkar som att man inte börjar på ny rulle för denna säsong utan fortsätter på förra? Ska det vara så eller kommer det att ändras? Vet någon? Admin?
Örebro ÖSK!
2008-04-08 14:30
ÖSK KRILLE// ''att Richardsson ska stå tycker jag är självklart'' men vad är det som säger att Richard inte gör samma sak, man kan inte byta målvakt bara för att Westman gjorde EN skitmatch, alla målvakter har gjort skitmatchen inklusive Richardsson. jag känner mig mer säker med gamle Peter
Örebro loudspeaker (1908)
2008-04-08 14:18
VARNING: Norrköping mobiliserar inför invasionen! VIKTIG information till alla örebroare på www.invasionpeking.se
Örebro Brinkewall
2008-04-08 13:48

Och vi som bor i Stockholm borde dra ihop någon gemensam resa ner till Norrköping. Det borde vara ett helt gäng exilörebroare som vill ner till matchen. Eller?

Örebro Chipset
2008-04-08 13:36
Ämne: Chipset//

Man kan....
Funkar det så är det ju kanon. Då kan man dessutom locka med sig lite löst folk, s.k semianhängare.
Örebro skoBe
2008-04-08 13:35
Ämne: Av någon anledning s....
Jag skriver på din start 11. men om Nordin spelar istället för Walker som jag inte ens vill ha på bänken:)
Örebro Bastard on Parade
2008-04-08 13:07
Chipset//

Man kan ju exempelvis boka biljett idag, då måste man hämta ut den inom fem dagar. Bokar du den 23:e hinner du få pengarna innan biljetten måste hämtas ut om jag har förstått det hela rätt.
Annons: