/fotboll/osk/forum/7106.aspx/fotboll/osk/forum/7106.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Örebro MangeSvartAndVit
2008-04-24 21:49
Läs på texttv..Örebro blåsta på en straff bla...Den där jävla dryga Jonas E måste få en varning till domarförbundet..Han gör det ju bara för att han tycker illa om örebro..Kanske nån kan starta något på facebook ....
Örebro Farsen fortsätter (igen)
2008-04-24 21:47
Eriksson är en idiot! Skulle vilja se hans bedömning om det hände Mendes på Råsunda.. Jävla kyckling.
Örebro MangeSvartAndVit
2008-04-24 21:45
Sebastian H är man inte allt för stolt över efter en sån här match...å typ 6 av dom andra matcherna som vart oxå...Gubben vinner ju fan inte ens nickduellerna även fast han är ett huvud längre än dom andra
Örebro MangeSvartAndVit
2008-04-24 21:42
Raketen// Haha...du kan inte mena allvar...rättvis Hbk seger?? haha...dom var ju fan sämre än Trelleborg...gnet gnet gnet
Örebro Chipset
2008-04-24 21:39
Ämne: Var det inte samme E....
Jo, fast den var ju så äckligt solklar att han borde bli avstängd för gott. Denna var lite mer 70/30.
Örebro BabyKladde
2008-04-24 21:35
ett plus till alla som la en slant i tifo-hinkarna..
..och ett stort minus till er som kom med bortförklaringar att inte lägga!
Örebro Pintorp
2008-04-24 21:34
Var det inte samme Eriksson som blåste Näfver på förra årets mest solklara straff i Helsingborg?
Örebro Chipset
2008-04-24 21:28
Vi hade chans att hänga på toppen men så fort vi tittar uppåt går det åt pipan. Usch, vad besviken man blir.

+++++Kilen
++++Holgersson
+++Nordin
++Nobbe
+Sammy
Örebro Raketen
2008-04-24 21:27
Rättvis HBK-seger idag, de var klart bättre. Mycket stabil defensiv. ÖSK var överlag bleka, Nordin och Sammy gladde mest. Stort plus till Kubanerna för en kraftfull insats. Dessvärre ett stort minus till domare Jonas Eriksson. Det skulle vara intressant att veta hur han motiverar att han friade straffsituationen där Nordin vräktes över ända. Pinsamt.
Örebro mustard
2008-04-24 21:24
ja, frågan är hur man INTE kan göra mål i andra halvlek med ett sådant spelövertag?? Nu är vi sämst i allsvenskan vad gäller gjorda mål...suck!
Örebro Farsen fortsätter (igen)
2008-04-24 21:19
TOTALT uddlösa på hörnor. Hur kan man INTE göra mål på de 30(?) hörnor som ÖSK haft hittils i allsvenskan. UNDERKÄNT! Dock en fröjd att se hur ÖSK spelar fotboll jämfört med tidigare år. Men in med bollen i mål!! Ta hit Guterstam eller Ekenberg!!
Örebro timthorn
2008-04-24 21:15
Men snart måste de börja leverera i mål och inte "bara" i bra spel.
Örebro Skåne ÖSKare
2008-04-24 21:13
Är jag ensam här eller????

Nordin var bäst på plan idag... Westman kan icke bedömmas då han bara "spelade" i fem minuter av 90 möjliga... Annars var han åskådare...

Khilen var bra tilsammans med sebbe och holger.
Näfver var lite under isen, Porokara önskar jag gjorde mål då han är en lysande spelare men lyckas tyvärr inte så bra, även om han var bland dom bättre idag.

Ja, alla var mellan en 3-4 utom matchens lirare Nordin Gerzic som var grym trots sitt gula idag!

Örebro timthorn
2008-04-24 21:12
Men kan man säga att Halmstad är så jävla dåliga om de slår ÖSK? Det betyder ju att ÖSK är ännu sämre, fotboll går ju faktiskt ut på att göra mål och det kan bli de svart vitas fall. Hade vi spelat på stilpoäng i år så hade vi legat i topp! :)

Men visst så är vi värde ett bättre öde...
Örebro Skåne ÖSKare
2008-04-24 21:09
Eloge till Sixten som spelar 3-3-4 sista fem i ett desperat försök till kvittering!
Med tanke på det redan offensiva ÖSK som vi aldrig sett förut så kan jag iaf inte klaga på Sixten som vågar. Att göra den i 85e tycker jag inte är fel. Dom som tycker det borde ske tidigare kan jag bara säga att det hade slutat med minst 0-2....

HBK hade gjort mål på sin andra kontring i matchen....

PS. Såg reprisen på HBK bortdömda mål..... borde nog vart 0-2 i det läget för jag såg inte var han hitta frisparken till ÖSK, å andra sidan borde den chansen aldrig inträffat då ÖSK troligen haft antingen 1-1 eller 2-1 såvida man satt 2 solklara straffar........

Jaja, alla kan göra misstag men kapningen av Nordin borde gå till historien som årets domarmisstag!!!

Hoppas dom inför den kategorin på fotbollsgalan nästa år som årets dommar miss! Den är juten segrare!

Ja, om du undrar, Jag är bitter!!!
Örebro # brorzan
2008-04-24 21:04
Så där utspelade var inte ens ÖSK förra säsongen! Vilket jävla skitlag Halmstad är!

Det enda som är sämre än Halmstad är ÖSKs effektivitet på hörnor.
Örebro Skåne ÖSKare
2008-04-24 21:03
Nu får fan ta mig ÖSK fram till månda ha en punkt på träning!!!

Hörnor!!!!
Just nu, som de senaste 3 åren så är hörna en inspark för motståndarna! Vi hade 11-1 i hörnor mot Geffle, ingen var farlig.
Vi hade 10 eller 11 hörnor idag och ingen kändes farlig... som vanligt.

Jag KRÄVER att varannan hörna är farlig och åtminstonde var 10:e resulterar i MÅL!

FAN VA JAG ÄR BESVIKEN!
Örebro Majjo
2008-04-24 20:59
Skit skit skit! Skitmatch!
Hoppas dom gräver ned sig ordentligt nu ikväll och kommer ut hungriga som vargar på måndag! Det kommer behövas om man ska slå ett Peking som kommer kriga ordentligt för att ta sin första trea!
Örebro Skåne ÖSKare
2008-04-24 20:58
Fy fan!!!

Vi e för dåliga i boxen. Spel mot ett mål i andra. Grattis Hamlmstad till Jonas Eriksson och en taktiskt bra match.

2 solklara straffar missadeav Jonas Eriksson!
Nu ska vi inte skylla på domaren, mer än bara lite. Total dominans. HBK har inget under 90 min vi äger matchen men skapar inget farligt utom straffarna som uteblev.

Känns ungeför som Hammarby borta förra säsongen.
Spel mot ett mål utan att kunna avgöra.
Trist med det fina spelet!!!

Någa spöa Peking nu!!!
Örebro Stephan
2008-04-24 20:54
Fyfan vad besviken jag är...
Örebro timthorn
2008-04-24 20:51
Ska vi ha så svårt för Halmstad?

Det gäller att ta poäng hemma om vi ska vara kvar i mitten på tabellen, men nu verkar det rinna ut i sanden helt och hållet. I alla fall för idag

Ja, vi har visst så svårt för Halmstad...
Örebro in med Boniek
2008-04-24 20:47
Anfallare Rodevåg uppges vara på väg in för ÖSK. Men han får inte mycket tid för att uträtta något.
Halmstad håller bollen mer nu. Många trötta ben i ÖSK.

Håller med.
Ja tyvärr har ju han kört i princip samma lag varje match måste vara oerhört tröttsamt
In med Rodevåg Frempa Bertin (aa faktiskt) dags att fler får chansen
Örebro in med Boniek
2008-04-24 20:45
Gutenstam?
Kanske blir bättre med Basso
Örebro timthorn
2008-04-24 20:42
Vi måste ha en spelare som kan göra mål, de som vi har nu är totalt ineffektiva...
Örebro in med Boniek
2008-04-24 20:42
Köp in Boniek Maruti kanske ;)
Örebro in med Boniek
2008-04-24 20:40
bara hbk nu..
stryk
skit också sicka tillfälligheter tänk om vi hade dröjt extra eller gjort mål i andra min så hade det kanske vart helt andra förutsättningar
Örebro Stephan
2008-04-24 20:40
Fattar inte, varför slänger dom inte in Rodevåg? Helt sjukt ju.
Örebro in med Boniek
2008-04-24 20:39
HUR KAN HAN SÄTTA IN WALKER ISTÄLLET FÖR GERZIC?
SKANDAL VAD HAR RODEN GJORT? men phew....
Örebro Stephan
2008-04-24 20:38
Nu kommer R.Walker in, han fixar det hela!
Örebro in med Boniek
2008-04-24 20:38
bordömt självmål på antonnen för hbk
tur där ;)
Annons: