/fotboll/osk/forum/7071.aspx/fotboll/osk/forum/7071.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Örebro Rocky Dennis
2008-05-07 13:14
Jag kommer infinna mig på borta stå ikväll.
Örebro Skåne ÖSKare
2008-05-07 13:11
Blir vi några på olympia ikväll? Själv tar jag och sambon pågatåget från Malmö....
AIK Saywee
2008-05-07 13:09
bleke//
Nu såg jag att införartikeln är på plats ...
AIK Saywee
2008-05-07 13:07
Dessutom finns inte JönsJonas med på plan!
Örebro Liberate
2008-05-07 13:03
Ämne: Nisse hette väl han ....
Härlig inställning Saywee:)
Ikväll sjunger vi för det Svartvita laget.
Örebro Rocky Dennis
2008-05-07 12:49
Helsingborg har spelat otroligt bra på hemmaplan de matcher jag har sett i år, och placeringen för helsingborg i dagsläget är felvisande enligt mig. De spelade ut hammarby på söderstadion och har gjort det med de flesta lagen på olympia. De har dock samma problem som Örebro. De har svårt den sista tredjedelen. Mycket inlägg, många skott på mål, skapar ofta tryck mot motståndarlaget men lyckas inte göra tillräckligt många mål. Tror det kan bli en av de tuffaste bortamatcherna för i år. Men håller vi undan första halvlek så kan vi få med oss en pinne.
Örebro Yeah
2008-05-07 12:41
Ingen avstängd i HIF, nån som vet om de gör nån större förändring i sin elva ikväll? Kan vi hoppas på underskattning och revanchlust?
Jag hoppas iaf, men tror tyvärr inte de sista matcherna innan uppehållet kommer ge oss mycket mer poäng än vi har :(

Vi får hoppas att MFF matchen bara var en tillfällig svacka. Vore underbart om hagge suddar ut henke och skapar frustration. Eller att nordin kanske tar en snyting för laget. Det funka ju senast ;)
AIK Saywee
2008-05-07 12:39
Evigt ÖSK, varofrån utgår du i din "resa" till Olympia?

Kom igen nu ÖSK, elva krigare som måste revanschera sin senaste insats (ex de som blir nya i startelvan) kan bli hur bra som helst!

BSoT (eng BSaT)!
Örebro Yeah
2008-05-07 12:33
Ämne: Är vår egen skåning ....
Älskar tidningar med nollkoll.
Såklart att det är Henriksson dom menar, men han är ju dessutom skadad. Därmed vinner GT priset för dubbel nollkoll!
AIK Saywee
2008-05-07 12:33
Nisse hette väl han som flög på gåsen?

Nu har jag ÖSK-kepsen på och den stora svartvita flaggan är upphängd vid mitt sommarboende ...

... jag ger inte upp, aldrig, aldrig.

FORZA SVARTVITT!
Örebro Henrik(ÖSK)
2008-05-07 12:32
Haha,Sebastian Holgersson. Boström har varit upptagen i labbet för att ta fram det bästa av vår mittbacksgeneral samt mittfältsterrier och få fram en riktig supermänniska till fotbollsspelare.
Örebro Evigt ÖSK
2008-05-07 12:30
Är det någon som ska till Helsingborg i afton?

Jag menar, man skulle kunna slå följe! Själv ska jag dit, fler sugna, hör av er!
Örebro Kronblom
2008-05-07 12:30
Trist att man inte kan vara på Olympia ikväll pga av jobbet men hoppas ändå ÖSK vänder den onda cirkel man är i trots en av årets svåraste bortamatcher.Kanske kan man kriga till sig en pinne i första hand,vill ej se att man floppar som förra året nere i sundets pärla!
AIK Saywee
2008-05-07 12:26
Är vår egen skåning klonad nu när han skall ner till sundet, eller?

Enligt GT-sporten så finns nr 14 Glenn Holgersson som mittback i dagens startelva ...

... i mitten av mittfältet spelar troligtvis nr 21 S Holgersson.

Vem är det?
Örebro bleke
2008-05-07 11:22
skulle sitta fint om Roni skulle sätta båda :)
Örebro Gäddhäng
2008-05-07 10:57
Gersic gör målet.
Öreskå
2008-05-07 10:53
Inte ett elakt skämt , utan en underbar dröm. Forza Eidur!
Kom hem Kung Alve, du behövs.
Start elva mot Henkeborg:
PeWe
JoGr MaWi BeZe GlHo
MaKi PaHa
NoGe
StRo KrNä
RoPo
Bänk: RiRi PaAn FrNo JaFr NeHa
Örebro bleke
2008-05-07 10:45
tråkigt att vi inte har fått upp någon inför artikel,ser alltid fram emot att få läsa svartvits alster inför kommande match, hursomhelst så vinner vi ikväll...
Örebro Henrik(ÖSK)
2008-05-07 10:06
Ett riktigt elakt skämt dessutom!
Örebro Rocky Dennis
2008-05-07 10:04
Eidur? Ni skämtar, antar jag?
Örebro Liberate
2008-05-07 09:56
Ämne: Denna elva vill jag ....Tror Roninho väger för lätt för att vara anfallare,han ska nog vara på kanten och skära in i banan,nån gång ska det väl lossna för honom med måskyttet ochså........men våra anfallare gör ju inga mål så varför inte testa Roninho fram.
Örebro -=joth=-
2008-05-07 09:44
Denna elva vill jag se ikväll:

-------PeWe-------
PaHa-MaWi-GlHo-SaWo
-----FrNo-MaKi-----
PaAn---NoGe----KrNä
-------RoPo--------
Örebro Mittåt
2008-05-07 09:44
Farsen fortsätter (i Örebro Syrianska).

Syrianerna, lokalkonkurrenter till talanglaget, får se sig om efter en ny tränare. Till och med Melke Alan, som själv tog tränarjobbet från Peter Johansson under tämligen kuppartade förhållanden, har fått nog. Enligt NA har han meddelat truppen att han avgår med ögonblicklig verkan.

Alan skall, enligt NA, i fortsättningen enbart ägna sig åt sin roll som förbundskapten för ett nybildat syrianskt nationslag.

Frågan är nu om det sista kortet redan lagts i den maktstrid som tycks rasa i örebroklubben eller om Alans avhopp enbart är ett sätt att försöka sätta press på meningsmotståndarna.

Jag hade faktiskt sett örebrosyrianerna som ett av de starkare lagen i div 3-serien. De har tagit tillbaka sina bästa brassar på nya turistvisa och de har även plockat åt sig en del duktiga spelare från lokala klubbar, typ Samuel Mokede, Ala Mohammad och Fredrik Siik. Nu återstår att se vad spelartruppen tycker om det nya läget.
Örebro -=joth=-
2008-05-07 07:39
Eidur... för bra för att vara sant?
Örebro Yeah
2008-05-07 04:02
Lite sjukt är att man snehörde Alven och Eidurs namn nämnas av högt uppsatta personer (för att inte nämna namn) innom ösk typ förra veckan.

Fast det vore ju som att vinna självaste högvinsten och sen göra det igen dagen efter.
AIK Saywee
2008-05-06 23:05
TDS, Tänk Dig Själv.

Alven åter efter EM, stående ovationer och en gyllene höstsäsong. Vi spikar igen bakåt och vågar ännu mer framåt!

Målgörare har vi ju redan enligt Sjögren, spelarinvest och tränarparet om jag inte uppfattat media och detta forum helt fel?!?!?

FORZA KING JOHN!!!
Örebro psoari
2008-05-06 23:01
Ämne: Ämne: Eidur G....
Hmm, Eidur might come immediately. Örebro needs a heavy target player, and Eidur will be kicked out from Barcelona any day now. So, he can spend the summer/autumn here and help Örebro win the swedish league, get himself a lot of games before returning to England and Premier league.
That would also kill the discussion about Dr Guterstam... I know which one I prefer.
*smile*
Örebro Sersant
2008-05-06 22:56
Ämne: Eidur Gudjohnsen to ....
What newspapper or tvstation did he say it to then?
AIK Saywee
2008-05-06 22:35
Västbanken//
Jag vet inte vilket lag du håller på, men jag håller på ÖSK!

Målskillnaden är väl 4-10, dåligt framåt och sämre bakåt. Westman skall naturligtvis inte lastas för alla baklängesmål, men försvaret har ju varit så himla bra, eller (?!). En målvakt inger förtroende, och det vete *** om Westman gör?

Vad jag vill mena med detta inlägg är att ...
... Alvbåge är mycket välkommen under sommaren!

Sedan vore det väl ganska roligt med en till (eller kanske två), alltså någon (några) som kan göra mål ...

FORZA SVARTVITT!
Örebro P.O
2008-05-06 22:11
Ämne: Var det inte Marcelo....
mycket möjligt, Macedo spelade i Flu 2002-2004.
Annons: