/fotboll/osk/forum/6546.aspx/fotboll/osk/forum/6546.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Örebro ÖSK-Karl
2008-11-05 20:17
Sogen//

Nordback tycker jag är en bra AS-spelare sedan de bytte positionerna på mittfältet och Kilen tycker jag är en mycket bra AS-spelare.
Örebro Conjuration
2008-11-05 20:11
Wowoah är kungen
Örebro Farsen fortsätter (igen)
2008-11-05 20:10
in med Boniek// Hoppas det!
Vi har en bra vänsterback i Sammy. Tycker han fått oförtjänt mycket negativ kritik! Ligger bakom många av Ronis genombrott på kanten. Defensivt har han varit bra också med sin snabbhet och kvicka fötter. Enda negativa är väl när han "fastnar" med bollen då han letar passningar för länge. MEN det är ju inte heller dåligt egentligen då han hellre vill spela bollen efter marken istället för att rensa den så långt som möjligt.
Örebro Farside
2008-11-05 20:08
ah sant... där sprack min teori...
Annars känns väl inte Rubarth alltför avlägsen? eller är jag helt ute och cyklar nu?
Örebro AllsvenskanÖSK
2008-11-05 20:08
in med Boniek//

Nej ;) en lovande vänster back skulle sitta fint. Mest bänk nästa år bakom Vovven sen ta steget till en storstjärna :)
Örebro in med Boniek
2008-11-05 20:06
bara jag som tycker vi behöver en Vänster back?
Örebro Walter Gigena
2008-11-05 20:05
//Farside

Tror inte Torres är så sugen på att nöta bänk här.. vi har Olsén!
Örebro Farside
2008-11-05 20:01
Tror lätt att det är Fernando Torres... hörde även ryktas att han skulle ta med sig lite kompisar ifrån liverpool och spanien. De som det ryktas mest om är Xavi , Gerrard och Ramos...
Örebro Walter Gigena
2008-11-05 19:55
Ämne: FÖR SISTA GÅNGEN ÖSK....
Haha jo han har ju det, men det var först när folk började nämna namn som Eidur Gudjohnsen, Kaká och Messi =) ..
Det måste vara ett hyfsat välkänt namn för att man ska ta till ordet "bomb" i första läget.
Örebro in med Boniek
2008-11-05 19:49
FÖR SISTA GÅNGEN ÖSK-KARL HAR TAGIT TILLBAKA ATT DE VAR EN "BOMB"

kul o se att halva SE1 suppotrar vill ha Rodevåg!
Qviding, Mjällby, åtvidaberg falkenberg sirus osv

Krille/ vi kör på caroline?;)
Örebro ÖSK KRILLE
2008-11-05 19:48
Walter Gigena//
Erik Sundin är 29år. Håller med! han är ingen bomb! Han är inte ens kinapuff!
Örebro Walter Gigena
2008-11-05 19:46
Att kalla Erik Sundin för en bomb vore skrattretande. Han är väl inte under 30? Eller tänks det på någon annan än Trelleborgs pågen?
Tror icke det är han..
Örebro AllsvenskanÖSK
2008-11-05 19:45
Farsen fortsätter (igen)//

Beror på om han kör med kvällstidnings knep. Har man spelat många allsvenska matcher blir man per automatik en mycket bra allsvensk spelare. Landslags spelare blir man genom att spelat i u-18 minst en gång :=)
Örebro ÖSK KRILLE
2008-11-05 19:44
in med Boniek//

Heter hon inte Caroline Näfver?
Örebro in med Boniek
2008-11-05 19:39
Bekräfta alla fall att de inte är Lisa Näfver eller Marta?
2008-11-05 19:31
Fan jag hatar att vara nyfiken!
ÖSK-Karl/ Vad vill du ha i utbyte mot ett litet PM?? =)
2008-11-05 19:28
AllsvenskanÖSK/ Mycket bra allsvensk spelare borde vara landslagsaktuell. Annars är det väl inte en mycket bra spelare? :-)
Örebro AllsvenskanÖSK
2008-11-05 19:23
Farsen fortsätter (igen)//

Det är väl inte ÖSK-Karl och Saywee som har trissat upp förväntningarna utan alla andra som "pushar".

I nuläget känns det bara som om vi har råd/behöver 1-2 nya spelare till nästa säsong gärna en rutinerad och en mer lovande spelare =)
2008-11-05 19:09
Saywee/ ÖSK-Karl/ Nu har ni trissat upp förväntningarna till något stort här. Nu väntar nog många på en spelare som i stort sett är landslagsmässig. Är han det?
Örebro OnicO
2008-11-05 19:03
Ämne: in med Boniek//
Du ....
Saywee//
Men säg bara vad du tycker. om det är en bomb eller ej, det fick du i uppdrag av Ösk-Karl:

Namn: ÖSK-Karl » Svara på inlägg
Sänt: 2008-11-05 11:46:39
Saywee och jag har varit med länge på detta forum, vi har utbytit info tidigare, kände att jag behövde avlastas ;))

Han får bedömma om det är en bomb eller inte, jag har backat tillbaks till en mycket bra AS-spelare. Det finns även en backup till spelare nr.1 som säkert är lika bra.

Vem Thaaler har på gång på anfallssidan har jag ingen aning om.
Örebro Conjuration
2008-11-05 18:55
Jag chansar på Pontus Farnerud!
AIK Saywee
2008-11-05 18:52
in med Boniek//
Du är en av många svartvita kompisar jag har ...

... MEN, en mussla kan varken säga något eller skriva något som den fått reda på i förtroende!
Örebro -=joth=- (Old Boys)
2008-11-05 18:52
Hoppas det verkligen inte är Erik Sundin... den filmande gnällspiken är den sista jag vill se i ÖSK oavsett om han nu faktiskt skulle platsa i vårat spelsystem. Då tar jag hellre tillbaka Walter Gigena.
Örebro Conjuration
2008-11-05 18:50
Rent allmänt och en ganska icke trolig händelse men om Henrik Rydström lyfter bucklan i Halmstad och sen slänger han brutalt ner den mot marken - kan SvFF bötfälla han då?

Jag tänker så här. Det var ju Aras medalj han får väl göra vad han vill med den?
Örebro OnicO
2008-11-05 18:49
Ämne: Musslan Saywee tacka....
Saywee//
men nu får du säga vad du tycker, om det är en bomb eller inte.
Örebro in med Boniek
2008-11-05 18:48
Jag tror antingen på mitt tips Johan Arneng men förvånar mig inte om de är Erik Sundin, vars flickvän flyttar till stockholm
Örebro Stephan
2008-11-05 18:40
Jag tippar på att det är Erik Sundin som kan vara värvningen. Har inte riktigt hängt med i diskussionerna här på forumet men, det känns väll mest troligt. Sharbel Touma känns lite för dyr.

När är allt klart?
Örebro ösknisse
2008-11-05 18:34
SvFF gör samma sak som FILA gör, de bestämmer båda vilka som ska bort hur som helst efter eget tycke. Båda är lika vedervärdiga och totalt hjärndöda, man fattar knappt hur de kan få göra det de gör. Tur bara att den åtminstånde finns någon/några som vågar stå upp mot FILA. Snart borde någon stå upp på SvFF också.
Örebro Conjuration
2008-11-05 18:33
Karl, inte kan vi, två stycken svartvita bröder ha hemligheter för varandra? Jag kan också vara en mussla :)
Örebro Conjuration
2008-11-05 18:29
Jag blir så jävla förbannad! Tycker ni att SvFF är äckliga? Personerna i den internationella brottnings förbundet är så pass äckliga, vedervärdiga att SvFF framstår som helgon.

Jag har följt Ara-jakten ändå sedan OS och om de här uppgifterna stämmer så blir jag än mer rosenrasade! (Se mitt länktips)
Annons: