/fotboll/osk/forum/6349.aspx/fotboll/osk/forum/6349.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
AIK Saywee
2009-01-25 00:16
Många tror nog att Saywee börjar bli lite lurig, men efter två 33or mellanpilsner a la Primátor och en trekilometers nattpromenad blir man inte ens yr i huvudet.
AIK Saywee
2009-01-25 00:11
Snart skall pytt i pannan förberedas.

Detta får mig att osökt att tänka på Kim Olsen och det handlar inte om någon dansk skalle, hur är det med honom, är han ready for fight?
AIK Saywee
2009-01-25 00:07
Det blev en promenad till havet, till gattet, till Kattegatt, vågorna dynade in efter gårdagens blåst, i övrigt helt lungt, fantastiskt, syrerik luft med lite nyans av tång.

Promenaden dit och tillbaka spetsates med goa symfoniska rocklåtar av Pink Floyd.

Nu kan bara framtiden bli bättre, svartvita vindar verkar vara verkliga varje vår!

Talgoxen sover.
Örebro Brus-Nilsson
2009-01-24 23:57
Ämne: Hur många tänkte sit....
Här är en! :-D
Örebro Sersant
2009-01-24 23:54
Hur många tänkte sitta uppe och förstöra morgondagen då? :)
Örebro ösknisse
2009-01-24 23:20
Måste säga att jag verkligen tycker att forumet har vaknat till det senaste dygnet/dygnen i.o.m debatten om vad man få skrika till en fotbollspelare och hela det där köret om Haginge är en svikare osv. Nu är vi ju före alla 08-klubbarna i inlägg i forumen och IFK låg vi före tidigare idag. Fortsätt såhär alla glada ÖSKare.

Längtar så obeskrivligt mycket till premiären!
AIK Saywee
2009-01-24 22:34
Nej nu blir jag seg, tokpiggheten minskar, det är bara två lägen som gäller, den varma goa sängen eller en liten promenad ned till havet?!

Merit Hemmingsson spelar svensk urskogsmusik med hammondorgel och räkorna processas i citronsyracykeln.

Forzzzzzza svartvitt!
Den gamla räven Paul Oyuga
2009-01-24 22:28
Äcklet Toivonen fortsätter spela på samma vis i PSV som här i Sverige.

Se länktips!
AIK Saywee
2009-01-24 22:16
Sersant igen//
Ja du har säkert rätt, med vad gäller nu, eller kommer att gälla?

Förnedrande "skrik" om ras, religion, sexuell eller politisk läggning, eller fruntimmer på gatan etc etc.

Trodde att lagen kompletterats. Är det någon som vet? Detta är ju faktiskt viktigt när årets AS drar igång, jag vill för bövelen inte höra eller läsa om några böter för ÖSK som beror på idioter som inte kan ......
Örebro Sersant
2009-01-24 22:08
Ämne: Sersant//
Men för n....
Då handlade om rasism vilket är förbjudet inne på våra Allsvenska arenor :).
AIK EUV
2009-01-24 22:02
Blå Bergen Blues:
Ja, Adde Johansson bytte vi mot Touma + att jag har för mig vi la in pengar.

Inte bästa bytet direkt med facit i hand men där har du två som bytte klubb samtidigt.

Nebo började i DO också men blev kult hos oss.

Det finns exempel men vad jag menade var att jag tror dom flesta spelarna tänker en och kanske två ggr innan dom gör det.

Fotbollsabstinensen börjar bli rätt påtaglig nu ;)
AIK Saywee
2009-01-24 21:46
Storm_90//
Dessutom tycker jag det är stark förklarat av dig att du avstår från alkohol för att inte tappa kontrollen när känslorna svallar.

MEN, jag delar verkligen inte din uppfattning om det vi tjötat om tidigare!
AIK Saywee
2009-01-24 21:43
Storm_90//
Jag är inte någon alltför gammal enfaldig gubbe som saknar empati, dvs att inte kunna sätta sig in i hur andra männsiskor kan känna i olika siuationer.

Vi har olika humör, och är så olika till sinnet, lugna eller explosiva eller något mittemellan.

Jag kan också reagera mycket starkt mot bland annat felaktigheter, typ matchen ÖSK-KFF för flera år sedan då Anders Frisk sprang omkring med ett hånleende i drygt 90 minuter.

Då var Saywee förb*nnad, och förbann*lsen har inte släppt helt och hållet ännu.

Men hat, svek och förbann*lse är inte min starka sida!
Örebro Storm_90
2009-01-24 21:39
Ämne: Storm_90//
Vråla på....
Jag har faktiskt utmärkt kotroll över mig själv, förutom vad jag skriker när världens vackraste lag spelar.
AIK Saywee
2009-01-24 21:32
Storm_90//
Vråla på då, jag hoppas att det finns goda krafter som kan tysta er röstmässigt!

Om inte så sker, kommer jag att skämmas och jag tror att de flesta kommer att göra detsamma ...

... sköt om dig, det verkar som att du inte har kontroll över dig själv i olika situationer.

Vi behöver många svartvita själar!
AIK Saywee
2009-01-24 21:26
Sersant//
Men för några/något år sedan blev det ju en massa rabalder när några (NA?) tyckte sig höra apliknande ljud från läktarplats ... tja, minnet kanske sviker mig?
Örebro Storm_90
2009-01-24 21:24
Ämne: Storm_90//
Vråla på....
Tror nog vill blir ganska många men det är bara vad jag tror... Kräver var fel ord val av mig känner jag. Utan mer det är min åsiktoch ni kan inte tvinga mig att ändra den lika lite som jag kan tvinga är.
Pras y// Egentligen så håller jag med dig men jag vet att när ÖSK spelar så bildas det enormt starka känslor hos mig, vilket ibland leder till att jag inte riktigt kan råför vad jag skriker i stridens hetta. Därför dricker jag alldrig alkohol i samband med ÖSK match just av rädsla för att jag ska förlora kontrollen över andra delar av kroppen än min käft.
Örebro Pencing
2009-01-24 21:24
Toivonen fick gult kort i debuten för filmning. Någon som är förvånad?
Örebro Sersant
2009-01-24 21:21
Ämne: Apropå att skrika ol....
Tror inte någon får böter för att någon skriker h*ra åt nån spelare men det kan ju bli avdrag på fair-play poängen.
AIK Saywee
2009-01-24 21:04
Apropå att skrika olika förnedrande ord mot spelare ger väl böter för klubben, eller är det f*nskapet som skriker som blir bötfälld eller inlåst?

Har för mig att LAG(rell)STIFTNINGEN är klubbad!
AIK Saywee
2009-01-24 20:57
Ibland är jag lite för slö för att trycka på "Svara inlägg" och då kan det bli lite goddag yxskaft typ ...

Saywee// Hur dags??

BBB// Stefan Rehn

Ber om ursäkt för detta, men ni scrollare klarar säkert ut detta lilla problem, saker och ting, eller jag menar, frågor och svar, hamnar lite huller om buller ...
AIK Saywee
2009-01-24 20:42
Storm_90//
Vråla på du, ni kanske blir ett par till.

Det är naturligtvis din åsikt, men du kan inte kräva något från mig i detta fall, jag delar verkligen inte din åsikt med dig.

LOVE, PEACE AND RESPECT!!!
Örebro Blå Bergen Blues
2009-01-24 20:30
Storm_90//
Precis, välkommen in i vuxenvärlden!!
Örebro Pras Y
2009-01-24 20:25
Eh, väx upp Storm du är ju vuxen, snart.
Busvisla eller sjung något roligt om honom
men ge fan i skrika h0ra eller andra
förnedrande ord på läktaren.
Örebro Storm_90
2009-01-24 20:22
Ni får älska hagginge hur mycket ni vill det skiter jag i rent ut sagt. Däremot så kräver jag att ni också accepterar min åskit i den här frågan och ja om det sjungs en hat ramsa mot den lilla h0ran ska jag vråla med lika mycket som jag alltid gör.
Örebro Pras Y
2009-01-24 20:21
Grabbar, snabbast är bäst =)
Örebro Joerny
2009-01-24 20:19
"Blondie" varnad för filmning mot Breda. Mohaha!! (ursäkta banankastningen) ;)
Örebro Mittåt
2009-01-24 20:19
29 minuter Toivonen i den holländska ligan och han har lagt ett nytt gult kort till samlingarna. Han slängde sig i straffområdet men genomskådades.
Örebro Pras Y
2009-01-24 20:17
Ola Toivonen får gult kort för filmning i straffområdet i sin debut för PSV.
50 mille någon?
AIK Saywee
2009-01-24 20:13
Eftersom jag tillbringar en helg i Halland för närvarande blir det en extra lång helg i Närke om en vecka. Lördagen är höjdaren och jag funderar på hur många vi kan bli.

Det blir väl i alla fall tresiffrigt?

Det är i sådana här "sammanhang", dvs puffande för storpublik som jag tycker att alla i mittens rike skall dra åt samma håll, Media, Kubaner, ÖSK, Svartvitt, mun mot mun metoden, med mera med mera.

Hur jobbar alla, som kan jobba för att vi skall bli många?

ALLA (nästan) TILL BA!
Annons: