/fotboll/osk/forum/6334.aspx/fotboll/osk/forum/6334.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Örebro jappel
2009-01-28 23:36
Ämne: erikvonsvenson//
Ja....
han verkar onekligen ha konsumerat en för stor mängd av molekylen fyllehunden. (C2H5OH)
Kan man motverka bildandet av acetaldehyd genom att hålla promillehalten i blodet tillräckligt hög?
Hur kan man annars förklara att han troligtvis inte känner sig bakis förrän lagom till matchstart i morgon bitti...0425??
:-)
AIK Saywee
2009-01-28 23:34
Mickee?
Du har egentligen helt rätt, men så länge jönsen tjötar vidare, så har jag svårt att inte tjöta emot, även om det är just detta han önskar, snart är vi heta.

Att han är medlem i någon slags degerfors huliganfirma är naturligtvis helt påhittat för denna kappvändare, även om ...?

Fega kräk har jag alltid haft lite svårt för, dvs de som inte vågar "stå upp" eller skriva vad de står för ... mao visa färgerna.
Örebro Mickee?
2009-01-28 23:25
Ämne: Lustigt med jönsar o....
Personligen bryr jag mig inte mycket vilken klack han kommer ifrån eller vad andra tycker om våran klack eller om vårat fotbollslag!

Jag är STOLT över vilket ryck ÖSK har gjort som klubb och fotbollslag och i den riktning klubben går i...så jag skiter i vad någon annan säger om våran klubb, jag är fortfarande stolt över att heja på ÖSK!!
Landskrona erikvonsvensson
2009-01-28 23:22
Ämne: Lustigt med jönsar o....
Jag är medlem i degefors huligan firma.
AIK Saywee
2009-01-28 23:22
erikvonsvenson//
Jag tror att din kropp till största delen (viktsprocent) består av acetaldehyd, syns genom ordval och tangenttryckningarna i övrigt.

Det finns botemedel mot sådant!

Sköt om dig och kontakta en vårdcentral i morgon, men om du hastigt skulle försämras bör du nog söka akut.

FORZA KUBANERNA!
AIK Saywee
2009-01-28 23:15
Lustigt med jönsar och fegisar som inte bekänner färg, undrar vilken klack han är medlem i?

Att vi själva tycker att vi har en bra klack är inte svårt att förstå, om man har förstånd.

Dessutom är ju påståendet (frågan) felaktig, eftersom vi (i alla fall jag) får beröm från många olika håll!
Örebro ÖSK-Karl
2009-01-28 23:13
Shelton//

Den bästa trupp vi haft sedan -94 när vi ägde guldet tills det återstod 20 minuter av sista omgången.
2009-01-28 23:11
Nej förlåt igen då ! drack en öl 23.00 så blev jag full 23.01 därav pmet.Nu är jag nykter igen.
Örebro ÖSK-Karl
2009-01-28 23:10
Sersant//

erikvonsvensson är nog Forward-Torsten, tycker de verkar ligga på samma nivå.

Örebro Sersant
2009-01-28 23:08
Ämne: Gammalt pm.Fler har ....
Gammalt inlägg? Du skickade det ju 23:01.
Helsingborg Shelton
2009-01-28 23:06
Hur ser det ut i ÖSK inför säsongen, är Kim Olsens krut torrt och vad tror ni om era nyförvärv?
2009-01-28 23:06
Gammalt pm.Fler har fått det.

/vulkanerna
Örebro Sersant
2009-01-28 23:02
HaHa nu skicka han privat meddelande till mig efter som att jag är en offentlig person med blogg och allt så delar jag med mig ;).

"dom enda som säger att ni har bra klack är ni själva.hur kmr det sig ?" - erikvonsvensson

Han är lite enformig tycker jag.
2009-01-28 23:00
"men han vill nog hetta till forumet lite. "

Stämmer.
Örebro Schella
2009-01-28 22:57
Nä nu skippar vi bondsnacket(fbg) och försöker väcka lite liv i sillsäsongen igen.
Brommapojken tror jag absolut kan bli en bra back-up men fick även en annan ide när jag läste att Felix Magro och nkp går skilda vägar. Vrf inte låta han komma och provträna. Även om han inte gått speciellt bra senaste säsongerna är han ju i gund och botten en spelskiklig mittfältare som jag tror skulle passa bra in i Sixtens filosofi.

EDIT: stavfel
AIK Saywee
2009-01-28 22:55
Nu har ericvonjönsson ändrat kanon till vulkanerna, vilken lustig jöns!

Jag vet att vi borde ignorera honom, men han vill nog hetta till forumet lite.

Han eller hon blir nog oslagbar som supertöntbesökare på detta forum?
Örebro Erki
2009-01-28 22:52
Mac_// Tycker själv att det är riktigt tråkigt när alla ska hacka på dom som försöker få igång en riktig supporterkultur på mindre orter och för mindre lag. Kör på erat race och skit i andra! Tyckte det var god superettanstämning på länken ;)

Rom byggdes som bekant inte på en dag, det gäller både kubanerna som Falkenbergs klack.
Namnet ger dock lite otrevliga vibbar: Yellow White Pride? usch
AIK Saywee
2009-01-28 22:46
Blanda inte ihop galningen ericvonsvensson med Falkenbergs FF, det är en fin klubb, FFF = full fart framåt.

Han vill kanske att vårt forum skall bli hett, så att vi hamnar på den heta rankingen, Luleå har väl inte spelat hockey ikväll, för då är det kört med inlägg.

Hans bästa inlägg kom 22:12.
Örebro Olsén19
2009-01-28 22:43
Mac_
Hetsarn?
Falkenberg Mac_
2009-01-28 22:41
Ämne: Mac_
hur vet du det....
Checkar du längre ned så var det någon som tipsade om en länk på våran klack och skrev om de sju småpojkarna. Om man inte är insatt i något ska man inte uttala sig. Finns vissa i våran klack som är jävligt medvetna.

ErikSvensson eller vad han heter är troligtvis en falkenbergare som sitter och runkar på youtube åt Änglarna och inte ens håller på FFF, men sådana muppar skrattar man bara åt.

Ha det bra.
2009-01-28 22:39
/ vulkanerna
AIK Saywee
2009-01-28 22:39
ÖSK-Karl//
Jag "såg" på det i minnet, men det blev nog fel, Orvar och S-G var nog olika generatiner, men jag tänkte mig nog en gammal Orvar och en ung Sven-Gunnar.

Din fråga 22:24 är intressant.

Dream on!
Örebro Aspen
2009-01-28 22:37
jappel//tror den även sänds på fotbollkanalen.se
Örebro jappel
2009-01-28 22:36
Enda missen med nattens match...(förutom tiden då) är att den bara verkar sändas i TV4sport...som är en kanal som jag inte får in hemma hos mig förrän på söndag!!!!!! surt sa räven...
Örebro jappel
2009-01-28 22:34
Helt underbart att vi har två aktuella landslagsspelare. samt att båda kan lägga till en a-landslagslandskamp från start i meritlistan. (alven har ju några sedan tidigare, men det är aldrig fel med ytterligare en.)
Hoppas nu att hela Svenska laget skärper till sig några klasser. Verkar helt klart som att vi har ett bättre lag från start inatt, bara att hoppas att det ger utdelning också.
Örebro Storm_90
2009-01-28 22:31
Lägg ner all skit nu, han har bett om ursäkt och det räcker för mig. :)
Örebro Olsén19
2009-01-28 22:31
Mac_
hur vet du det? den enda ledtråd vi hade var hans Kanon Kalkon lista. Läs den så förstår du varför vi förknippade honom med FFF
Örebro ÖSK-Karl
2009-01-28 22:30
Saywee//

Det beror på hur du ser på saken. Orvar var väl förbundskapten under Mexico-VM -68, i truppen fanns då Thomas Nordahl och S-G Larsson. Orvar chansade med den unge Hellström som gjorde en rejäl målvaktstabbe, sedan var vi utslagna.
Falkenberg Mac_
2009-01-28 22:28
Ämne: erik ta bort alla di....Snacka inte bull idiot. Du är säkert en sådan som sitter och håller käften ändå. Killen här inne har för övrigt ingenting med oss att göra.
Örebro Olsén19
2009-01-28 22:26
Till något annat igen; hoppas inte Anttonen eller Alvbåge drar på sig skador inatt.. Är livrädd för att Alvbåge ska bli påsprungen och borta halva säsongen
Annons: