/fotboll/osk/forum/6329.aspx/fotboll/osk/forum/6329.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Örebro Blå Bergen Blues
2009-01-31 17:10
Håller fast vid att de som mobbar Näfver borde utvisas till Sibirien i Degerfors..
Örebro foppa!
2009-01-31 17:08
BabyKladde// Jo, men det är fortfarande fruktansvärt dåligt att bua ut honom. Ännu värre efter ett mål? Bua kan dem göra när han bytt klubb..

100år// Westman tabbade sig på minst 2 mål och dem var ju på fasta situationer. Vad jag såg, var inte ens Almebäck nära bollen på något av dem målen?
Örebro Disasterpiece
2009-01-31 17:08
Ämne: Ämne: Jag tyc....
Två gånger blev han utbuad. Först när han klev in på planen, sen när han gjorde mål(!)
Örebro Disasterpiece
2009-01-31 17:07
Ämne: Jag tycker ÖSK gjord....
Eller så kanske vi supportrar kan ändra attityd så han vill stanna och utvecklas i ösk i stället?
Örebro Old Boys
2009-01-31 17:07
Mitt hjärta och hjärna säger olika saker om Näfver, men dock har jag likt alla andra rätt att tycka och tänka som en egen individ. Nog om Näfver för idag...
Örebro 100år
2009-01-31 17:06
Ämne: Jag tycker ÖSK gjord....
Så du menar att Örebropubliken buade ut honom? Låter helt absurt. Nu skäms jag nästan
Örebro ÖSK KRILLE
2009-01-31 17:04
Jag tycker ÖSK gjorde hyfsat ifrån sig idag. Sedan tycker jag att Näfver såg pigg ut. Men Westman? NÄ han börjar bli lite stel och gammal.

Sedan tycker jag att Näfver ska byta klubb för sitt eget bästa. För att om han ska få det välkomnande han fick idag varje match han deltar i så tycker jag att det skulle vara bättre för hans självförtroende att han lämnar ÖSK.
Örebro Disasterpiece
2009-01-31 17:04
Ämne: Någon som vet hur my....
Ca 2000 kanske.
Örebro 100år
2009-01-31 17:03
Almebäck, har inte en aning vem det är. Såg heller inte matchen idag. Men om man spelar back och laget släpper in 3mål så ska man som back ha klart underkänt.

Näfver där emot ska bli intressant att se iår.
Örebro Blå Bergen Blues
2009-01-31 17:02
barn-kalas-läsk
Örebro Blå Bergen Blues
2009-01-31 17:01
Håller fast vid att de som mobbar Näfver borde utvisas till Sibirien i Degerfors. Där kan de sitta och dricka sin läsk.
Örebro Disasterpiece
2009-01-31 17:00
Ämne: Ni glömmer Astvald. ....
Han imponerade stort på mej. Trots sin låga ålder så var han en av dom absolut bästa i anfallet.
Örebro BabyKladde
2009-01-31 16:59
varför buar en del i klacken mot näfver?

Ja det är ju inte så konstigt då han klart och tydligt i media gjort klart att han vill bort från klubben. Sedan hans uttalande om att han blir dåligt behandlad i somras/höstas gjorde inte saken bättre. Han har ju även genom sina uttalanden förra året skapat dålig stämning i laget, en spelare sa privat att när Näfver försvann så ökade lagmoralen.

Kan säga att jag inte buade, men applåderade inte heller åt honom idag. Han är ingen dålig spelare, men om han ska göra sig värd av en plats när serien väl drar igång, då krävs det uttryckligen sagt många kyssar på supportrarnas fötter och arslen.

Alla har sin åsikt, den saken är klar, men majoriteten kommer antagligen aldrig glömma det han sagt om och till klubben.
Örebro Fang
2009-01-31 16:55
Det spelar väl ingen roll vad Näfver sagt eller gjort tidigare. Platsar han spelmässigt ska han naturligtvis få spela. Vill han inte vara kvar så får han väl visa andra klubbar att han är värd att lägga några kronor på. Det gör han knappast genom att tjura sig igenom en säsong och det vet han troligen själv också så inställningen ska nog inte vara något fel på.
Örebro foppa!
2009-01-31 16:54
Någon som vet hur mycket folk det var på matchen? :)
FORZA ÖREBRO!
2009-01-31 16:52
Riktig bra match! förutom Westman som slarvar en hel del.. menmen en underhållande match ja :)

Almebäck, värva grabben!
Örebro Grixx
2009-01-31 16:52
_Adde_ // Så illa det kan gå, men han är ju inte ÖSK:are ännu får jag skylla på;-)
ÖSK Lions
2009-01-31 16:50
Uhlan/
Tyckte Nordback kanske inte var bäst, men han var inte sämste ÖSK:are i dag i alla fall. Han får godkänt, men han kan bättre.
Örebro Bastard on Parade
2009-01-31 16:49
micro_42//

Att man dessutom konkurrerar med Roni Porokara och Eric Bassombeng gör det inte enklare. Jag förstår att Näfver vill iväg för sitt eget bästa, men det är likväl tråkigt att läsa om det i tidningen. Man lever ju i sin rubbade sinnevärld där ÖSK är alla spelares drömdestination, tyvärr så är det ju inte riktigt så det fungerar i den riktiga världen.
Örebro foppa!
2009-01-31 16:48
Tycker Almebäck ser riktigt lovande ut. Han verkar vara stark och hypersnabb! Bedoya ser också lovande ut, bra teknik och passningsspel. Sesay syndes inte så mycket. Härligt också med Erik och Mackan. Båda jobbade och slet, och ville ha bollen.

Dock - till Westman som är så osäker på inlägg och hörnor.

Värva Almebäck!
Örebro micro_42
2009-01-31 16:46
Från att ha varit en spelare som omnämndes som interesant i landslagssammanhang, till att inte ta en plats på bänken i ett ösk på dekis, som det var förra våren, skulle nog de flesta spelare känna att dom ville vidare.
Så även Näver, det kan man väl förstå? (eller?)
Örebro Aspen
2009-01-31 16:45
Ni glömmer Astvald. Han var verkligen lovande.
Örebro Aspen
2009-01-31 16:43
Vad tror ni händer med Emra?
Skulle ÖSK Ungdom och sedan ÖSK A vara en väg tillbaks. Bilderna på nätet visade en man utan själkänsla. Kan behöva familjens stöd. Hela släkten lär väl ha körkort nu så det kan inte störa ett kontraktskrivande.
Örebro Uhlan
2009-01-31 16:39
Hej kära vänner!

Måste säga att dagens plus får följande spelare
Erik Nilsson, Almebäck, James Frempong och Bedoya.

Det var riktigt kul att se dessa spelare idag.

Minus går till planens sämsta spelare alla kategorier, Fredrik Nordback, han var så usel.
Och Westman, han sätter skräck i mig vid varje inlägg.

Nordbacks frispark var riktigt fin men det var allt han gjorde bra.
Örebro Blå Bergen Blues
2009-01-31 16:32
Jag tycker bara att alla här som mobbar Näfver borde utvisas till Sibirien i Degerfors. Där kan de sitta för evig tid. Möjligen ser man till Stora Valla därifrån, måste erkänna att jag inte riktigt vet.
Örebro Mittåt
2009-01-31 16:30
Jag tycker att Näfver var riktigt bra idag. De här sekvenserna då han driver in i planen är väl nytt för hans del och det såg väldigt intressant ut. Man har spelat en del så på träningarna också. Dessutom såg det inte alls oävet ut då han och Mackan bytte kant, vilket gör att han blir mer användbar. Om det nu blir för ÖSK eller för någon annan klubb.
Örebro Old Boys
2009-01-31 16:28
;-)
Örebro Blå Bergen Blues
2009-01-31 16:28
Ämne: Blå Berg..
Rykten? ....
Jo, jag kan läsa. Lärde mig det på sextiotalet. "Mor är en orm", "Pappa ror" och sånt...
Örebro Old Boys
2009-01-31 16:27
Alla har ju rätt at ha sin åsikt.
Men faktum är att han ville från ÖSK - sedan ville han inte tillbaka - och senast ville han bort igen.
Men jag kan ha fel, jag kan ha missuppfattat hela situationen.
Örebro Mittåt
2009-01-31 16:26
De svartvita målen plus den jättechans som Bedoya nickade utanför kan man nu se på officiella.
Annons: