/fotboll/osk/forum/5963.aspx/fotboll/osk/forum/5963.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
AIK Saywee
2009-05-20 15:55
Gurra2001, ligger faktiskt lite i det du skriver, de svartvita skribenterna är mer insatta än PB/GA, men det vet inte de 10.000 som NA riktar sig till.

Sedan vet jag att några betalda skribenter söker information och inspiration på svenskafans, eftersom jag inte är helt döv. Förresten det skulle jag också göra om jag upptäckt denna sajt och fick betalt för att kopiera.
Örebro ÖSK-Karl
2009-05-20 15:51
Till er som skriver att ni inte saknar Kim ikväll. Tänk på att han stått för 33,3% av ÖSK:s mål i årets AS. Den procentsatsen är väl inte dålig för en striker?
AIK Saywee
2009-05-20 15:49
Ämne: Självklart finns det....
Blohm/Andersson har hittills inte givit mig något av nyhetsvärde eller ens något värde alls.

Alvbåge retar upp en del med att skriva det han tänker, det tycker jag är kaxigt OK.

Angående Strömberg, så är det väl som så mycket annat jag skriver, jag menar det, men om det finns en liten ironi-symbol bakom kanske jag bara retas lite ?
Örebro Gurra2001
2009-05-20 15:48
Vi får tänka på följande. NA:s experter vänder sig till typ 10 000 pers. Vi kanske är ett gäng på 100 pers här inne som följer vårat favoritlag är insatta. Därför kan det kännas som att de inte tillför oss något utan säger saker som vi vet. Vi kan i vissa fall mer tom då vi kanske sett Halmstadsmatchen, något Pelle inte gjort osv.

Slutsats: Det är vi som är insatta mer än att "experterna" som är dåliga.
Örebro Estnisk likör
2009-05-20 15:36
ÖSK har nog ambitionen att spela offensivt (precis som man gjorde mot Blåvitt borta) och lyckades i alla fall hyfsat. Men något säger mig att ni är så pass starka på hemmaplan att vi inte kommer att få diktera matchbilden som vi får göra på hemmaplan. Där många tunga skalper redan tagits :)

Riktigt imponerad av er mittfältsuppsättning. Anser att det är seriens bästa (ja, bättre än Elfsborgs). Hur har er backlinje uppträtt hittills? Noterar att ni släpper in väldigt få mål men har de satts på prov på allvar?
Örebro Nikki Sixx
2009-05-20 15:35
Självklart finns det mycket kunnigt folk på denna sida. Framförallt redax.

Att jämföra PB med GA känns väl sådär då Pelle är hästlängder bättre än Gustav. Förresten är det tydligen fler än NA som sett att Pelle kan fotboll då både C+ och Radiosporten anser att hans ”saker som folk redan vet” är värda att betala för.

Beträffande Alvbåge så är han en mycket duktig målvakt men en usel skribent. Hela det här med ”IQ-Armas” m.m blir bara pinsamt. Nej, Skomakare bliv vid din läst

Det här med Strömberg iställe för Lagerbäck menade du inte på riktigt väl?
Malmö FF framåt himmelsblå
2009-05-20 15:28
hoppas att ni spelar ett roligt spel och inte bara backar hem ikväll.

ÖSK KRILLE.
känns som dom är fler än vad ni kommer vara i Malmö.

hoppas på en kul och välspelad match
Malmö FF Chicko
2009-05-20 15:27
Blir tufft ikväll... Usch, nervös redan :(
Örebro Blå Bergen Blues
2009-05-20 15:27
Saywee// Mittåt!, missade att du faktiskt namngivit Mittåt längre ner... slant med scrolltummen..
Örebro Blå Bergen Blues
2009-05-20 15:25
Ämne: Här kommer fler skri....
Tack för det Saywee, ordvrängeriets mästare! Men jag undrar samtidigt hur du kunde glömma vårt forums egen "professor Balthazar", alltså Mittåt. Han borde väl ha en egen staty utanför BA vid det här laget!? Appropå forumexperter så undrar jag ju självklart vart vår "Kenneth" från Borås tagit vägen, någon som vet?
Örebro Rallyfinnen
2009-05-20 15:23
Ämne: Rallyfinnen//Hos mej....
Jag får kolla det.. Det är nämligen en grön bred rand på ena kanten som visar samma sak som i mitten av bilden. Så det är som att ha Picture in picture, fast med små gröna män istället! =)
Örebro jappel
2009-05-20 15:21
Ämne: Malmöklacken laddar ....
Klockrent..
Örebro Aspen
2009-05-20 15:18
Rallyfinnen//Hos mej funkar csports bra. Har tom kört det på ett hotell i Itailen utan problem.
Problemet kan ligga hor din bredbandsleverantör.
Örebro Rallyfinnen
2009-05-20 15:15
Någon som vet nån stream på matchen ikväll?

Så länge inte www.csports.se har bra kvalitet och utan avbrott på sin sändning så tänker jag inte betala för det. Då är jag hellre utan! Deras sunkiga stream är knappt värd 20 spänn, inte över hundringen som dom begär!
Örebro Ösknisse - Et ipsa scientia potestas est
2009-05-20 15:15
Ämne: Tjena!
Blir det nåt....
Jag kommer i alla fall vara där :)
Örebro ÖSK KRILLE
2009-05-20 15:14
Malmöklacken laddar upp inför matchen ikväll! :)
juveboy
2009-05-20 15:12
Alla här inne: SKRIV PÅ FÖR YUNUS ISMAIL!
Örebro ÖSK KRILLE
2009-05-20 15:04
Någon som vet om Bedoya går på svenskakurs? Annars finns det en bra kurs på youtube. :)
AIK Saywee
2009-05-20 14:59
PÅ tal om experter ...
... GLENN STRÖMBERG!

Byt ut Lagrell eller Lagerbäck eller båda mot Strömberg nästa vår ...

FORZA GLENN!
Örebro gendish
2009-05-20 14:58
Nu ska jag försöka återgå till filosofins värld så jag har tid att se matchen senare. Jag tror dock att ÖSK får det svårt ikväll, hoppas naturligtvis på vinst men jag tror vi åker hem med null.
AIK Saywee
2009-05-20 14:56
jappel, scrollarorken har tagit slut, men det är precis som du skev och som jag också skrev, alla i den svartvita dressen bidrar med olika kunskaper och synviklar och erfarenheter och upplevelser till en gemensamt stark svartvit kunskap!!!
Örebro gendish
2009-05-20 14:55
Han den där experten på canal+, vad heter han... Jens Fjellström (Fjällström?)! Han tycker jag är riktigt bra. Klockrena analyser många gånger. Men jag kan hålla med om att NA's experter kan höja sig några snäpp. Jag tror dock att dom är mycket inne på svenskafans och läser... :)
AIK Saywee
2009-05-20 14:49
Brinkewall och gendish, självklart, ni är faktiskt långt före Blohm/Andersson!

... och förlåt alla andra som fortfarande inte är med på min långa lista. Dessutom är det ingen rangordning, utan jag tittade bara på de märmaste inläggen.

Jag vill mena att även de som är med på mina listor inte alltid delar min uppfattning eller jag deras uppfattning, men det spelar ingen roll för mig, vi kan inte tycka lika i alla situationer, men jag vill att ni ska veta att jag tycker ni är experter på fotboll och dessutom så jobbar ni gratis.

Tänk så många av er som i ur och skur åker, bilar, cyklar, går och beser träningsmatcher och träningar, till skillnad mot NA´s så kallade betalda experter som inte tillför speciellt mycket, för mig faktiskt ingenting nytt!

Heder åt alla svartvita forumexperter!!!

FORZA SVARTVITT!
Örebro gendish
2009-05-20 14:43
Jag är mer en lurker, läser ganska ofta, skriver sällan.
Örebro jappel
2009-05-20 14:41
Ämne: Ämne: Här kom....
var väl för länge sedan ni skrev på forumet, verkar som att han scrollade bakåt så långt han orkade och tog med alla svartvita som yttrat sig :-)
Vi tillför väl alla på ett eller annat sätt till den samlade kunskapen här på forumet.
Örebro gendish
2009-05-20 14:40
Och dig själv...
Örebro gendish
2009-05-20 14:39
Saywee: Du glömde mig! ;)
Örebro Brinkewall
Örebro Brinkewall
Ämne: Här kommer fler skri....

Saywee...

... och jag som tycker jag kommit med så kloka ord...
Örebro Skåne ÖSKare
2009-05-20 14:28
Ämne: Tjena!
Blir det nåt....
Det blir väl de 20-25 tappra som vanligt på Skånematcherna....
Annons: