/fotboll/osk/forum/5578.aspx/fotboll/osk/forum/5578.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Örebro TICTICTAC
2009-10-02 21:26
gamengen//du kan läsa(om du kan) regler först innan du skriver något. Jag hoppas ditt nicknamn skall vara gamängen så förstår jag ditt inlägg bättre.
Örebro Brus-Nilsson
2009-10-02 21:19
Ämne: Mazumba

Kan du be....
Som TICTICTAC skrev....PLUS att Sigurdsson stampar jämfota som en trotsig 4-åring när han inte får domaren att döma som han själv tycker....omoget beteende av en 23-åring!
Helsingborg Ovetjkin
2009-10-02 21:16
gamengen

Tryck in Caps Lock-knappen.
GAIS gamengen
2009-10-02 21:15
HAN FÅR SKAFFA ETT FÖRST.
Örebro ÖSK KRILLE
2009-10-02 21:13
Då kunde ju ÖSK låta Yunis spela fast han inte hade uppehållstillstånd? han har ju också kontrakt.
Örebro Mittåt
2009-10-02 21:10
Ovetjkin// Nej, det var fotbollförbundets egen granskningsgrupp som anmälde det fusket.
Örebro Mittåt
2009-10-02 21:09
Jag har svårt att förstå mig Gaisarna. De använder en okvalificerad spelare från slutet av juli till slutet av september och kommer undan med att bara tappa en match. Men ändå är de jättesura och beskyller ÖSK för att vara osportsliga. När de borde vara jättenöjda med att komma så billigt undan.
Helsingborg Ovetjkin
2009-10-02 21:08
Hej örebroare!

Skickade Örebro in en anmälan mot Christiensens fusk?

Edit:
Spela skiten ur Malmö, utklassa dom, förnedra dom! Sänk deras självförtroende totalt!
GAIS gamengen
2009-10-02 21:08
Ämne: gamengen//

Vi gil....
Ha ha ha ta filten ur örat nu.Vad är det som är fusk.Han har ett 4årigt kontrakt vem är han arbetsgivare då?.Eller där du är anställd så får du förnya din tjänst var 2år.
Örebro ÖSK-Karl
2009-10-02 21:04
gamengen//

Vi gillar inte fusk, men har förstått att i Göteborg är det en vana som ni troligen får med modersmjölken.

Och du iq, förklara hur resultatet skulle kunna bli 3-1?
GAIS gamengen
2009-10-02 21:01
Ämne: Inget arbetstillstån....
Patetiska örebroare.ja det är säkert roligt för er att få vinna med 3-1 i en match där ni var helt utspelade.men att ni inte skäms.det är så fjantigt det ni håller på med,wandersson har ett 4årigt kontrakt med gais.vad är kontentad av det, jo att wdc är gais spelare i 4a år om ingen köper han.Så vad är felet han spelar fortfarande i gais ju.Men ni är lika tröga som imigrationsverket för där kostar det 2000 tusen att få ett nytt intyg.Det är bara för att tjäna pengar.så ta nu era 3poäng o var stolta.
Örebro ÖSK-Karl
2009-10-02 20:56
F Zappa//

Då döljer ni er surhet mot klubbledningen oerhört bra, hade samma sak hänt hos oss så hade forumet kokat MOT klubbledningen och inte Gais.

Ni gör ju tvärtom.

Örebro ÖSK-Karl
2009-10-02 20:52
Kalle74GBG//

Ta bara den där ni har och som ingen utanför skattefusk vet vad han heter. Han blev utvisad för filmning i Kalmar och höll på likadant mot oss.

VOLVO TILL KINA
Örebro TICTICTAC
2009-10-02 20:50
Läste att det nämnt åsikter om stängd liga.
Vore något för förbundet att göra när Stockholmslagen ligger illa till och landsortslagen närmar sig toppen mer och mer.
En liga med 9 storstadslag + HIF och aldrig byta vore något för Lagrell
Örebro TICTICTAC
2009-10-02 20:46
Kalle74GBG; Snacka om hemmablind, det är nog inte bara i Örebro Selakovic är känd som allsvenskan största filmare och osportligt agerande som få har. Wernblom var väl inte den tuffing han utgav sig att vara när han själv fick en tryckare.
Annars är det väl mest svensk lag ni brutit mot och det är ju helt OK hos Lagrell & CO
IFK Göteborg Kalle74GBG
2009-10-02 20:19
Mazumba

Kan du berätta för mig vilka i IFK som filmar???
Ok,någongång har det hänt men du ska se att det där händer i alla lag.
Titta t.e.x i Spanien...
Och var inte så anti-Göteborg hela tiden...
Örebro svartvitthjärta
2009-10-02 20:19
ALLA till Behrnabeu på söndag!
ÖSK fortsätter mot toppen!
Bit i (plast)gräset alla bittra stockholmare och fuskeborgare..
Örebro Grixx
2009-10-02 20:18
F Zappa// Jag bugar och tackar igen...jomenvisst men IFK Fusk är ett strå vassare och fuskar år efter år utan att åka fast...
Örebro svartvitthjärta
2009-10-02 20:15
Inget arbetstillstånd= du får inte spela fotboll.
Konsekvens- gais-ÖSK 0-3

Om nu inte Lagrellförbundet hittar någon obskyr ursäkt att inte följa regler och svensk lag..

Heja Sport!

GAIS F Zappa
2009-10-02 20:04
ÖSK-Karl:
Tror du inte att jag är vansinnig på vår klubbledning. Var redo att bränna ner GAIS-gården när den här affären kom upp på Aftonbladet. Däremot så är det ganska komiskt att se hur upprörda folk är här inne.
Grixx:
Jag säger ju att ni ska ha era 3 poäng, men alla vet ju vilka som blev utspelade. Wanderson är ju liksom inget nyförvärv som kom inför matchen mot er. Men, regler är regler.
Förresten, medge att det är snyggt att kunna fuska i så många matcher och endast riskera 3 poäng.
Mazumba:
Jag har inga problem att förstå. Vad var det du inte förstod?
Örebro Mittåt
2009-10-02 19:59
Kalle74GBG// Det är svårt att ha någon sympati för ett lag, som kallar sig för änglarna, men som håller på och fuskar i stort och i smått hela tiden.
Örebro Mazumba
2009-10-02 19:29
Kalle74GBG //
jag håller med dig jag förstår inte varför man pratar om stolparna, ni har ett par spelare som är gryma på att filma, dem bör man prata om på tal om filmning.
IFK Göteborg Kalle74GBG
2009-10-02 19:25
Mittåt

Men vad har ni emot oss alltså?
T.o.m eran målis erkände ju att han ändrat på stolparna och det gör nog många målisar även om det inte synts förrän Kim gjorde det.
Det är ju fan mycket värre att slänga sig och ropa på straff än det han gjorde.

Örebro Mittåt
2009-10-02 19:21
Kalle74GBG// Häcken är ok. De spelar väldigt bra fotboll också.
IFK Göteborg Kalle74GBG
2009-10-02 19:15
Väldans vad ni blivit anti-Göteborg här alltså...
Kim hade fått ett gult kort max om domaren sett att han flyttat stolpen. Men det finns värre saker än så som ska straffas,t.e.x filmningar...
I Gais fall så ska dom få böter max...,Gais spelade ut er fullständigt den matchen så där ska ni inte ha några poäng från den matchen trots att Wandersson var med...
Örebro Mittåt
2009-10-02 19:10
Ösknisse// Det är svårt att döma straff innan matchen ens har börjat.
Örebro Grixx
2009-10-02 19:08
Som jag ser det så räknar jag redan in 3 p mot GAIS och vinst mot MFF gör att, om AIK vinner,att vi ligger på 3:e.plats....1p från stora silvret som i den galopperande hybrisfantasin skulle kunna ge oss samma resultat som -94.
Örebro Mazumba
2009-10-02 19:07
F Zappa//
ni som käkar så mycket fisk borde inte vara så tröga, vad är det som ni inte förstår???
Örebro Ösknisse - Et ipsa scientia potestas est
2009-10-02 19:00
Ämne: Kronblom// Diciplinn....
Eller inte, rätt beslut hade varit straff om domaren sett det hela spektaklet. En straffspark är för mig lika mycket värt som ett rött kort på andra laget
Örebro ÖSK-Karl
2009-10-02 18:56
Vad trött jag är på staden Göteborg nu, skall se till att vi genast upphör med Volvo som tjänstebil på vårt företag.

Härmed uppmanar jag alla andra företagare att göra samma sak, bättre vi räddar Saab.

Handlar man något i eller ifrån Göteborg kan man vara säker på att man blir blåst.
Annons: