/fotboll/osk/forum/530.aspx/fotboll/osk/forum/530.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Örebro BlandFinsken
2016-10-14 20:30
Alltså på grund av skador som Walldén ännu inte kommit tillbaka från som gör att han inte spelar, fick jag nu höra.
Örebro I can resist everything/anything except temptation
2016-10-14 20:24
Moberg tränade för full så vi får kanske inte se Brendan få chansen
2016-10-14 20:18
Sportklubben med Broberg
2016-10-14 19:39
.
2016-10-14 19:39
.
2016-10-14 19:38
@BlandFinsken:

Ok, my bad. Missförstod
AIK Nissesson
2016-10-14 18:28
Förra hösten var Broberg kung, nu är han inte mycket värd, sådant är livet för en fotbollsspelare och vi som supportar ett lag, bara hoppas och tror och önskar att alla skall jobba för klubbmärket ...

Kämpa för ÖSK !!!
Örebro BlandFinsken
2016-10-14 18:12
@I can resist everything/anything except temptation:

Jo, fast nu undrar man varför han inte sitter bänk i juniorlagen, inte varför han inte spelar allsvensk fotboll.
Örebro Åter till ståplats. (Sekt. E)
2016-10-14 17:12
Konstig och korkad utformning av kontraktet. Skärpning där. Men jag tror, utan att veta, att ÖSK föreslagit Broberg ett lågt kontrakt nu då man vet att just ytterpositionerna är vår starkaste del även utan honom. En ganska klok räddning på en oklok situation.
Örebro Vinnartradition
2016-10-14 16:31
@Nicknamn i ribban:

Håller med. Jag vill se Ayaz och Sema som yttrar på söndag.

Broberg bör ha gjort sitt som startspelare i ÖSK!
Örebro Nicknamn i ribban
2016-10-14 15:44
Som tidigare har nämnts så borde man ge Ayaz chansen nu. Svårt att tro det kanske, men han fyllde 22 tidigare i veckan. En ung kille från Örebro som är utvecklingsbar och har kontrakt till och med 2019.
Örebro T8
2016-10-14 15:24
Oddsen på Broberg i Djurgården 2017? Låga säger jag.
Postat via SvenskaFans-appen
Örebro Benny Böckling
2016-10-14 15:22
Pinsamt om Broberg spelar från start framöver Han gör nu då Pode sällskap i "dansade en sommar" klubben. Ha det så kul nu då i nån sketen mittenklubb i Danmark eller nåt..
Örebro jpsvartvitt
2016-10-14 15:09
Bänka Broberg tack!
Postat via SvenskaFans-appen
Örebro Restalundsv
2016-10-14 15:08
Bye Bye Broberg. Tycker man ska låta tex Ayaz få chansen att spela nu då han vart mer taggad än Broberg
Örebro Minatankar
2016-10-14 14:17
Namn: Benny Böckling
Sänt: 2016-10-14 13:39
//

Vet att du gillar att provocera ibland :-) Men jag kan lova dig att Alik inte har några synpunkter på att du berättar vilket lag du tror på.

Det är om du utan ödmjukhet samtidigt sågar honom längs fotknölarna för en annan uttagning och där du inte känner till den dagsaktuella statusen på spelarna, som han reagerar.
Örebro Benny Böckling
2016-10-14 13:39
Spännande att se hur startelvan blir på söndag.

Jag tror på:
Oscar
Björnquist Almebäck Brendan(ingen idé att chansa med Moberg) Ring
Broberg RÅP Gerzic Besara
Astrit Sköld

Jag hade kört på(nä jag ser inga träningar så egetligen borde jag hålla tyst)
Fagerström
Björnquist Almebäck Brendan Ring
Ayaz Gerzic RÅP Besara
Astrit Omoh

Skulle vilja ha in Sema också men han får bli supersub.
AIK Nissesson
2016-10-14 12:27
Rinneklass på den :)
2016-10-14 11:06
Straffräddning
Örebro Minatankar
2016-10-14 10:57
@Solzjenitsyn:

Vilka två menar du? Om det är mig du menar så var jag i s k tjafs för 1-2 år sedan när jag vägrade att kränkningar och provokationer skulle få stå oemotsagda och tillåtas publiceras.

Sedan lång tid tillbaka är det sällan jag ger mig in i den debatten. Det kan dessutom gå ganska lång tid utan att jag överhuvud taget skriver något. Dessutom har det blivit mindre av sådana otrevliga inlägg på forumet, vilket är mycket bra.

Så nu är jag nyfiken om du ändå menar mig eller vilka de två andra är.
AIK Nissesson
2016-10-14 10:21
Jag tycker själv att hånande inlägg också kan vara spännande, om ni vill att tjafset skall fortsätta, och outing är väl bra, eftersom ingen verkar ha synpunker på, eller snarare vågar ha det ...tolkar "tystnaden" som att de flesta tycker det är OK?

Nåväl, Kalmar på söndag, då vänder den tröga trenden, det blir en målkavalkad, årets största vinst :)

ÖSK, kämpa för oss !
Örebro Gnell Strömberg (alla heter Gnell i Örebro)
2016-10-14 09:02
@Solzjenitsyn:

....och ändå är ÖSK-Karl bortrest för konsultation med styrelsen i Överkalix SK. ??
Örebro Solzjenitsyn
2016-10-14 07:55
Personligen tycker jag att det är spännande att 2 forumiter regelbundet hamnar i tjafs (inte nödvändigtvis med varandra), och båda två vägrar ni tro att det ni skriver kan vara anledningen till kritiken.
2016-10-14 07:53
@BlandFinsken:

Han har en väldig konkurrens på kanten i A-truppen
Örebro Minatankar
2016-10-13 22:36
@backseat driver (flesklepp):

Jo, därför att Snö tillsammans med några andra pseudonymer med jämna mellanrum vill misstolka och ifrågasätta sådant jag skriver oavsett vad jag skriver. Det räcker att jag är avsändare så ska man säga tvärtemot, ifrågasätta eller provocera.

Jag tappar inte energi på andra lag. Jag får energi av att slå dem. Inte ens det villl man förstå...
Örebro backseat driver (flesklepp)
2016-10-13 22:20
@Snö:

Varför lägga all sin energi på att störa sig på sitt eget lags övriga supportrar när man egentligen skulle kunna lägga den, energin alltså på att stötta dem och därigenom även laget?
Örebro Snö
2016-10-13 16:44
Varör störa sig på andra lag när man kan lägga all energi på att heja på sitt eget?:)
Postat via SvenskaFans mobilsajt
Örebro Nicknamn i ribban
2016-10-13 15:26
Finns det några som inte stör sig på Helsingborg? Det är väl typ FCK, men de är ju danskar trots allt...
Örebro BlandFinsken
2016-10-13 14:56
Ang. Walldén så är situationen oerhört knepig. Han själv jobbar för ett A-lagskontrakt. Jag har själv inte hört att han är skadad, det känns därmed ännu märkligare att han inte spelar matcher. Skulle också vilja ha påfyllnad där, Erik?
Örebro Minatankar
2016-10-13 12:48
Jag kan aldrig önska en enskild fotbollsspelare illa. Jag hoppas han eller hon lyckas, oavsett i vilket lag han/hon spelare.

Men jag inser att jag /tyvärr/ inte känner detsamma när det gäller vissa fotbollslag. :-) Har inget emot att sätta framför allt följande lag på plats: 1) IFK Göteborg, 2) Helsingsborgs IF, 3) AIK, 4) Djurgårdens IF, 5) Malmö FF.

Vill inte att det ska gå dåligt för dem men njuter verkligen när ÖSK spelar ut dem och får dem tysta. Känner aldrig skadeglädje annars men många av spelarna, ledarna, journalisterna och supportrarna är så pass stöddiga så att i spelets och lekens anda gör jag detta undantag i min syn på andras motgångar, åtminstone mot ÖSK :-) Jag njuuuuuter verkligen när vi slår dem. Fotboll är ju religion hehe
Annons: