/fotboll/osk/forum/5144.aspx/fotboll/osk/forum/5144.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Örebro Sekt. E
2010-03-19 14:32
Krogen it is
Örebro ÖSK KRILLE
2010-03-19 14:30
100år//
Håller med! Ut och fira :)!
Örebro Bolego
2010-03-19 14:30
Blogg på Aftonbladet, smakprov:

"Men ÖSK! Framstår allt mer som en av de piggast satsande klubbarna i allsvenskan. Bra publiksiffror och stort intresse i staden. En atmosfär rätt fjärran det hätska på storstadsarenorna."

Mer på länktips
Örebro 100år
2010-03-19 14:29
Strunta i den där Gurra2020 nu. Är helt säkert någon avundsjuk Degerforsare i vanlig ordning.

Tänk er! Fredag, arbetsveckan slut. En klassanfallare klar för sport. Kan det bli bättre?
Ses på krogen bröder
Örebro Rocky Dennis
2010-03-19 14:25
Vi ÖSK-supportrar är väl knappast mätta av all framgång genom tiderna, så jag förstår att folk svävar iväg när man värvar en, som iallafall för några år sedan, klasspelare till vårat lag. Även om jag förnuftigt sett inte tror att det riktigt räcker till guld så kittlar tanken. Ingen kan väl neka till att det ser ljusare ut i Örebro nu än på väldigt, väldigt länge.

MOT TOPPEN!
Örebro Örebro-SK
2010-03-19 14:24
Ämne: örebro-sk// inte myc....
/mustard
tack för informationen om Danny
Örebro Elliot2007
2010-03-19 14:22
ÖSK-Karl och jag är på samma planhalva!! :)
Låt oss fortsätta med det!
Tillsammans mot toppen med hjälp av Paulinho!
Örebro ÖSK-Karl
2010-03-19 14:19
Gurra2001//

Era utsvultna stackare kallar du oss ÖSK:are för, det stämmer.

Frågan är varför du har ÖSK-tröja på dig?
Örebro Grohl
2010-03-19 14:14
Ämne: SNACKA OM ÖNSKETÄNKA....
Gurra2001

Ingen vet om Paulinho blir flipp eller flopp, oavsett vilket så vet vi att han absolut har kapactitet att vara en av allsvenskans bästa spelare.

Att då när ÖSK lyckas knyta till sig honom mitt framför ögonen på t.ex. AIK inte hylla initiativet och framfusigheten hos våran kära klubb är så tråkigt att jag nästan kan skriva under på att du beter dig lite som något av en f****.

Sen kan det mycket väl vara så att han floppar, men det är en helt annan sak.
Örebro Sekt. E
2010-03-19 14:12
Gurra2001// Trist att du verkar se vårt nyförvärv som en gammal bänknötare. Andra ser han som en potentiell målgörare av rang. En fredag i mars när Allsvenskan dragit igång och vi får sådana här besked sällar jag mig till den senare skaran och tycker att du borde vara glad du med.
Örebro osarn
2010-03-19 14:12
Jag är faktiskt beredd att förlåta Sjögren för allt nu!!! Det här är riktigt, riktigt bra alltså!
Örebro ÖSK KRILLE
2010-03-19 14:11
Gurra2001//
Är du politiker :)? Ärligt talat förstår jag inte ditt agg mot Paulinho? Var glad att en sådan namnkunnig spelare vill spela i ÖSK.
Örebro oroT
2010-03-19 14:10
Jag har satt ÖSK som 5a iår, en placering som egentligen sjönk från Top3 pågrund av avsaknaden av backup till Olsen.

Det känns som att Paulinho är en spelare med rejäl målnäsa som med rätt serverade räkmackor sätter bollen (Olsen har en tendens att bränna 3av4 lägen).

Med Roni, Astvald, Nordin och delvis Bedoya som brer räckmackor på löpande band kan Paulinho nog pytsa en hel del baljor iår.

Om han ger oss SM Guld? Tveksamt!
men han putsar definitivt mitt tips och jag tror nog att Top3 är fullt realistiskt(beroende på vad som händer under sommarfönstret).
Örebro Gurra2001
2010-03-19 14:07
100 år// Känns oseriös när man går till personangrepp och inte bemöter argument. Snacka om sakfrågan istället för att kalla mig "f****".
Hammarby Yogurt - ACAB
2010-03-19 14:05
Ehhm, ni har de senaste säsongerna haft ett av allsvenskans starkaste lag. Ni har sedan dess knappt tappat något (vilket konkurrenterna gjort, utom IFK GB) samtidigt som ni förstärkt med en klasspelare. Ser ingen som helst anledning till att ni inte ska fajtas i toppen?

Sen tror jag iofs inte att ni tar guld, men helt omöjligt är det ju inte.
Örebro 100år
2010-03-19 14:04
Gurra2001/
Men tare lugnt förfaan jävla f****. Egentligen hur tror du seriösa dessa "SM-guld" kommentarerna är?
Jag tycker det är jätteroligt att ÖSK äntligen värvat en namnkunnig spelare som kommer höja laget. Det är även en spelare som kommer dra mer publik. Sluta förstör stämningen o gläd dig åt denna värvning istället
Örebro ÖSK KRILLE
2010-03-19 14:02
Gurra2001//
Äkta närking! Gnäll på bara :)!
Örebro Marta (hane)
2010-03-19 14:02
Gurra2001/ Du verkar ju vara en nästan kusligt tråkig typ.
Örebro Elliot2007
2010-03-19 14:01
Gurra2001/ Hur orkar du va så negativ en sån här dag?!?!?! Och är du verkligen ÖSK'are?
Örebro Marta (hane)
2010-03-19 14:00
DaSa/ Tror som dig att Pålle (som han tydligen kallas i gröna kretsarna) kommer inleda matcherna fram till sommaren mestadels på bänk. Men när han kommit i form, blivit bättre matchtränad och hittat löpningarna på de inspel som ALLTID kommer (men som ibland saknar mottagare), så tror jag på succé. Minns honom inte som en djupledsspelare i så stor omfattning som någon nedan skrev.
Örebro Gurra2001
2010-03-19 13:57
SNACKA OM ÖNSKETÄNKANDE!!!

Eguren kommer INTE ge AIK något guld. Då kommer definitivt inte den gamla bänknötaren Paulinho ge ÖSK guld.

Lånat en avdankad spelare och folk börjar skriva "SM-GULD", "kraftigt styrkeprov", "Ösk är definitivt ett namn i fotbolls-sverige nu".

Hahaha. Era desperata utsvultna stakare.

Folk drömmer, hoppas och fantiserar så mycket så det är helt sjukt. Ta det gånger 100 så får du en desperat fotbollssupporter/fotbollsfans.

Paulinho kommer inte ge ÖSK en mycket bättre placering i tabellen. Paulinho kommer ge laget bredd, inget mer.
Örebro mustard
2010-03-19 13:57
örebro-sk// inte mycket att säga om Danny utifrån dagens träning. Han fick springa på vänsterkant i anfallsövningar och slå inlägg med fel fot.. verkar som de vill testa om han funkar på typ Ronis position. Det gjorde han väl inte direkt utifrån vad jag kunde uttyda.. Utöver det en rörig matchliknande övning där han inte syntes nämnvärt. Verkar vara kvickfotad. Vet inte hur Sixten skall kunna ta ställning utifrån träningar som igår och idag.
Örebro Bastard on Parade
2010-03-19 13:56
För övrigt så såg Olsen stundtals riktigt het ut på träningen. Staaf är också på gång!
Hammarby Yogurt - ACAB
2010-03-19 13:53
Bra nyförvärv! Kommer säkert göra många mål, ni ser ju ut som möjliga guldkandidater med den här truppen, tror definitivt ni kan utmana i toppen iår!

Om ni tror vi bajare kommer bli sura nu så, är det klart att det är tråkigt att en gammal bajare återvänder till Sverige men inte Bajen. Men Pålle gav aldrig några löften och gick till en neutral klubb, hade Eguren gjort detsamma hade ingen brytt sig särdeles...

Lycka till fortsatt, ser hellre er än några andra toppkandidater! :)
Örebro Bastard on Parade
2010-03-19 13:51
Danny prövades som vänsterytter på dagens träning. Hans vänsterfot är ingenting att hänga i granen så han lär knappast bli aktuell som vänsterforward.

Han är en OK spelare, men jag har inte sett några riktiga spetsegenskaper. Han är nog främst tänkt som en bredd-spelare och då ser jag nog hellre att man prioriterar Staaf och Leonidsson som alternativ till vänster.
Örebro ÖSK KRILLE
2010-03-19 13:40
DaSa//
Nu tycker jag du är negativ. Men nån ska vara det också :). Han får nog börja på bänken mot Mjällby.
Örebro DaSa
2010-03-19 13:32
Såg att Paulinho värvningen är på löpet på text-tv, inte ofta ÖSK nämns där. Kanske är jag som underskattar Palinho, men som jag ser ÖSK anfall idag så ser inte jag att han går in i startelvan. En grym inhoppare men inte en startspelare... Är jag ute och cyklar?

Vad tror ni han kostar i månaden? 50 000 kr?
Örebro Bolego
2010-03-19 13:30
Ämne: Ämne: Detta v....
Ok tack. Missade det. Knappast något namn som skulle skapat eko likt detta då.
Örebro Örebro-SK
2010-03-19 13:29
precis, ett välkommande borde lyfta honom .. jag är på
Örebro rirobban
2010-03-19 13:29
Ämne: Detta var väl inte S....
Saywees bomb var Abgar Barsom, vilket han redan erkänt.

Själv tycker jag att detta är en betydligt större bomb.
Annons: